M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 lutego 2000

H. J. Heinz Co. obniża ceny w Rosji

Przedstawiciele firmy H. J. Heinz Co. oświadczyli, że począwszy od marca w Rosji zostaną obniżone o jedną trzecią ceny wszystkich...

24 lutego 2000

Havas Advertising chce przejąć Snyder Communications

Francuska grupa reklamowa Havas Advertising złożyła ofertę kupna 70 proc. akcji amerykańskiej agencji reklamowej Snyder Communications, zajmującej aktualnie 11 miejsce...

25 lutego 2000

Unilever - wielka reorganizacja struktury i portfolia

Zgodnie z zapowiedziami ogłoszonymi we wrześniu ub.r., koncern Unilever rozpoczyna reorganizowanie swojej struktury i portfolia produktów. Spodziewane z tytułu zredukowania...

25 lutego 2000

AOL Europe zainwestuje 75 mln USD w niemieckich szkołach

AOL Europe będący spółką joint-venture pomiędzy AOL w Europie oraz koncernem Bertelsmann, zapowiedziała zainwestowanie 75 mln USD w 44 tys....

25 lutego 2000

Vileda wprowadza nowy brand AtrrActrive w Europie

Niemiecki producent sprzętu Vileda, przeznaczonego do utrzymywania czystości w gospodarstwach domowych, wprowadza w kilku krajach europejskich (Niemcy, Hiszpania, Portugalia, Włochy,...

28 lutego 2000

Dobre wyniki grupy Omnicom w 1999 roku

Przedstawiciele Omnicom Group poinformowali, że przychody netto tej struktury w IV kwartale ub.r. w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosły o...

28 lutego 2000

USA - Nestle zamierza przejąć Powerbar

Przedstawiciele koncernu Nestle w USA zapowiedzieli przejęcie tamtejszego producenta batonów energetycznych, firmy Powerbar, będącej liderem w tym segmencie na amerykańskim...

29 lutego 2000

Ogilvy & Mather wygrała europejski budżet dla marki Indesit

O&M Worldwide wygrała budżet firmy Merloni dla marki Indesit. Zgodnie z zawartą umową, agencja musi zrezygnować z 16-milionowego budżetu Hoovera,...

1 marca 2000

Korzystny rok dla Young & Rubicam

W Nowym Jorku przedstawiciele Young & Rubicam oświadczyli, że wpływy netto w IV kwartale wyniosły 34,4 mln USD co oznacza...

1 marca 2000

Hiszpania - Marks & Spencer powierzył budżet Tandem DDB

W Hiszpanii brytyjska sieć sklepów Marks & Spencer powierzyła budżet reklamowy o nieujawnionej wysokości madryckiej agencji Tandem DDB. W trzystopniowym...

3 marca 2000

The Media Edge - Mediowa Agencja Roku

Tygodnik "Advertising Age" wybrał The Media Edge mediową agencją roku. Od powstania w 1996 r. (w Polsce dopiero w 1999...

3 marca 2000

W Rosji zadebiutuje nowy zapach Gillette - Arctic Ice

Firma Gillette Co. w obrębie linii Gillette Series wprowadzi najpierw w Rosji swój najnowszy zapach dla młodych mężczyzn o nazwie...

6 marca 2000

Grey Advertising przejął globalny budżet batoników Twix

Firma Mars powierzyła nowojorskiemu oraz londyńskiemu oddziałowi agencji Grey Advertising globalny budżet brandu Twix, który szacowany jest na 45 mln...

6 marca 2000

Europejskie wygrane DDB

Praski oddział agencji DDB wygrał przetarg na obsługę full service (za wyjątkiem zakupu mediów) funduszu emerytalnego Nationale Nederlanden. W przetargu...

7 marca 2000

Gucci Group zapowiada ekspansję w Ameryce Północnej

Producent ekskluzywnej odzieży, włoska firma Gucci Group, zapowiada wzmożoną ekspansję swoich 2 najbardziej znanych brandów: Yves Saint Laurent oraz Sergio...

7 marca 2000

Procter & Gamble redukuje ceny w Rosji

Koncern Procter & Gamble, próbując odzyskać utracone udziały rynkowe w Rosji, zdecydował się na redukcję cen swoich proszków do prania...

17 marca 2000

Unilever testuje usługę pralniczą pod marką Persil

Unilever rozpoczął w Wielkiej Brytanii testy marketingowe dla nowej usługi pod marką Persil/Jif. Jif to środek do czyszczenia. Jeżeli badania...

20 marca 2000

Danone wprowadza na rynek niemiecki linię Vita Linea

Danone, francuski gigant branży mlecznej, wprowadza właśnie na rynek niemiecki linię jogurtów Vita Linea. Celem jest rozszerzenie grupy konsumentów dbających...

21 marca 2000

Pfizer będzie edukować mężczyzn, co to jest impotencja

Pfizer, firma sprzedająca lek na impotencję Viagra, powierzyła agencji McCann- Erickson Worldwide projekt kampanii edukacyjnej mającej na celu wzrost świadomości...

22 marca 2000

Unilever faworyzuje Big Green Door

Unilever dementuje doniesienia prasowe według których M&C Saatchi z Londynu została zaproszona do obsługi budżetu reklamowego na nowe przedsięwzięcie Unilevera...

22 marca 2000

Austria chce odmienić złą atmosferę panującą wokół niej

Po fali protestów dotyczących wygranej partii prawicowej w Austrii, drastycznie spadła liczba przyjeżdżających do tego kraju turystów. Naprawa tego stanu...

23 marca 2000

Wczoraj ogłoszono wyniki Henkla za 1999 rok

Henkel zanotował rekordowy poziom sprzedaży 11,4 mld euro, co oznacza wzrost o 4,1 proc. w porównaniu z ub.r. Sprzedaż koncernu...

24 marca 2000

Ericsson sponsoruje pokazy skoków na koniach

Szwedzki koncern telekomunikacyjny Ericsson będzie sponsorował drużynę jeździecką, która od tej pory będzie nazywać się Team Ericsson. Suma sponsoringu wyniesie...

27 marca 2000

Leo Burnett w Afryce Południowej otworzy 3 kwietnia lokalny oddział

Starcom Worldwide, globalnego domu mediowego agencji. Oddział ten będzie planowal media dla r agecnji Leo Group: Sonnenberg Murphy Leo Burnett,...

28 marca 2000

Paryski Disneyland szuka agencji reklamowej

40 mln USD wynosi budżet - na który właśnie trwa przetarg - Disneylandu w Paryżu. Na shortliście znalazly się: D'Arcy...

29 marca 2000

Quelle i Avon podpisały umowę o wspólnej dystrybucji

Quelle, największy dom sprzedaży wysyłkowej, i Avon Cosmetics podpisały umowę o współpracy z zakresu marketingu i dystrybucji. Centra kosmetyczne Avonu...

30 marca 2000

EuroNews zaproponuje nowe badania telemetryczne

EuroNews, europejski kanał informacyjny, jeszcze w tym miesiącu zaoferuje media plannerom i klientom na bieżąco aktualizowane dane dotyczące publiczności, realizowane...

31 marca 2000

Unilever jest największym reklamodawcą w Wietnamie

Unilever znalazł się w czołówce reklamowdawców w Wietnamie. Jego wydatki zamknęły się kwotą 14 mln USD w 1999, co znaczy,...

3 kwietnia 2000

McCann wygrał przetarg na Calgonit w tabletkach

McCann-Erickson Worldwide wygrał przetarg na wprowadzenie w Niemczech detergentu Calgonit Dwa w Jednym firmy Benckiser, należącej do koncernu Reckitt Benckiser....

3 kwietnia 2000

Marka Dryel będzie wprowadzana w kolejnych krajach Europy

Procter & Gamble planuje kampanię wartą 15 mln USD wprowadzającą we Francji (w połowie kwietnia) domowy chemiczny środek piorący Dryel....

4 kwietnia 2000

USA - Procter & Gamble sprzedaje brandy olejów jadalnych

W USA przedstawiciele koncernu Procter & Gamble poinformowali o zamiarze sprzedaży swoich brandów olejów jadalnych, takich jak: Frymax, Sterling i...

4 kwietnia 2000

Microsoft powierzył budżet X-Box agencji McCann-Erickson

Microsoft Corp. powierzył, szacowany na 100 mln USD, budżet reklamowy swojej najnowszej gry wideo X-Box, nowojorskiej agencji McCann-Erickson Worldwide. Premiera...

4 kwietnia 2000

Bertelsmann przejął 51 proc. internetowej księgarni Bokus

Niemiecki koncern mediowy Bertelsmann za 125 mln USD przejął 51 proc. księgarni internetowej Bokus należącej do szwedzkiej KF Group. Według...

5 kwietnia 2000

BDM Inc. zmienia nazwę na B COM3

BDM, niedawno powstały holding agencji reklamowych, zmienił swą oficjalną nazwę, która brzmi obecnie B COM3. Przypomnijmy, że w skład holdingu...

5 kwietnia 2000

Beiersdorf wprowadza Nivea Body Spray

Przedstawiciele firmy Beiersdorf zapowiedzieli wprowadzenie jeszcze w bm. nowego produktu o nazwie Nivea Body Spray w: USA, Niemczech, Hiszpanii oraz...

5 kwietnia 2000

PepsiCo. wprowadza Aqua Minerale w Rosji

Przedstawiciele PepsiCo. zapowiedzieli w Rosji rozszerzenie brandu wody stołowej Aqua Minerale. Nazwa nowego produktu nie została jeszcze ujawniona. Wielkość tego...

6 kwietnia 2000

Rosja - producenci puszek do piwa chcą przekonać klientów

W Rosji dwóch największych producentów puszek używanych przez tamtejsze browary zamierza rozpocząć trzyletnią wspólną kampanię reklamową, której celem jest przekonanie...

6 kwietnia 2000

Intensywna kampania dla nowego Mercedsa C Class

Koncern DaimlerChrysler oficjalnie ogłosił, że premiera zmodernizowanego Mercedesa C Class, będzie mieć miejsce 12 maja. Premiera zostanie wsparta bardzo intensywną...

7 kwietnia 2000

Wielka wygrana Carata w Niemczech

W Niemczech dom mediowy Carat wygrał przetarg na obsługę największego budżetu w historii tej struktury w tym kraju. Należące do...

7 kwietnia 2000

Rosja - Danone powierzył budżet mediowy Initiative Media

W Rosji firma Danone powierzyła, szacowany według nieoficjalnych ocen na 3 mln USD budżet mediowy, moskiewskiemu domowi mediowemu Initiative Media....

7 kwietnia 2000

Fila rozpoczyna swoją pierwszą ogólnoświatową kampanię

Włoski producent sprzętu i odzieży sportowej, firma Fila, rozpoczęła swoją pierwszą w historii skonsolidowaną, ogólnoświatową kampanię reklamową przygotowaną przez należące...

10 kwietnia 2000

Toshiba powierzyła swój europejski budżet Rempen & Partners

Przedstawiciele firmy Toshiba Europe ogłosili powierzenie europejskiego budżetu reklamowego swojej dywizji komputerowej monachijskiej agencji Rempen & Partner. W przetargu ponadto...

10 kwietnia 2000

Amazon.com bliski wybrania agencji we Francji

We Francji potentat internetowy Amazon.com ogłosił shortlistę agencji, spośród których zwycięskiej zostanie powierzone zadanie przygotowania kampanii wprowadzającej usługi tego providera...

11 kwietnia 2000

BDDP & Fils Paryż rozpoczyna kampanię dla Marks & Spencer

Paryski oddział agencji BDDP & Fils rozpoczyna we Francji swoją pierwszą kampanię reklamową dla brytyjskiego potentata handlowego Đ firmy Marks...

11 kwietnia 2000

Procter & Gamble wprowadza Fixodent we Francji

Koncern Procter & Gamble wprowadza we Francji preparat o nazwie Fixodent, przeznaczony dla użytkowników protez i aparatów dentystycznych. W ten...

12 kwietnia 2000

Zyski grupy Tempus w ub.r. większe o 25 proc.

Przedstawiciele Tempus Group, będącej właścicielem struktury CIA Medianetwork, ogłosili, że w 1999 r. zyski grupy przed opodatkowaniem wyniosły 25,6 mln...

12 kwietnia 2000

Coca-Cola wprowadza mniejsze butelki w Rosji

Coca-Cola, naśladując swoje posunięcie w Indiach, wprowadzi w Rosji mniejsze butelki dla sztandarowych napojów: Coca-Coli, Fanty oraz Sprite'a. Już w...

17 kwietnia 2000

USA - znaczące przejęcia koncernu Unilever

W USA przedstawiciele koncernu Unilever poinformowali 12 kwietnia o przejęciu dwóch firm: Slim-Fast Foods Co. za sumę 2,3 mld USD...

17 kwietnia 2000

Blumers International powierzył europejski budżet TBWA

Producent wina cedrowego firma Blumers International powierzył wart 3 mln USD europejski budżet londyńskiemu oddziałowi agencji TBWA GGT Simons Palmer....

18 kwietnia 2000

Danone będzie adaptował reklamy barcelońskiej Y&R w Europie

Przedstawiciele koncernu Danone poinformowali, że na 10 rynkach europejskich oraz w USA zostanie dokonana adaptacja reklam wykonanych przez barceloński oddział...