M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

29 marca 2005

Google promuje Froogle poprzez link na swojej brytyjskiej stronie

Google umieściła link do Froogle na swojej brytyjskiej stronie. Froogle to wyszukiwarka handlowa umożliwiająca szybkie znalezienie m.in. sklepów. Internauci mogą...

29 marca 2005

Belgijski InBev wprowadza brazylijskie piwo Brahma na rynek USA

Belgijski browar InBev przygotowuje projekt wprowadzenia na rynek Stanów Zjednoczonych brazylijskiej marki piwa Brahma. Jej debiut planowany jest na wiosnę...

29 marca 2005

Toyota wydała komiks dla dzieci w stylu manga

Toyota wydała komiks dla dzieci w stylu manga, po tym jak okazało się, że najmłodsi konsumenci mają wpływ na zakupy...

30 marca 2005

GM rozważa rozpoczęcie przetargu kreatywnego

General Motors Corp. przygotowuje się do przetargu kreatywnego dotyczącego jednej lub więcej marek samochodowych z portfolio koncernu. Sugestie dotyczące takiego...

30 marca 2005

Nokia i "Wallpaper" stworzą site internetowy poświęcony modzie i stylom

Nokia, fiński producent telefonów komórkowych i grupa wydawnicza IPC Media, wydawca m.in. w Wielkiej Brytanii magazynu "Wallpaper" poświęconego stylom i...

30 marca 2005

Janet Scardino pokieruje marketingiem Reuters Media

Janet Scardino została mianowana wiceprezesem i globalnym dyrektorem marketingu Reuters Media. Zajmie się promocją marki Reuters i współpracą z nowymi...

30 marca 2005

Marka Big Mac ma się znaleźć w tekstach raperów

Marka Big Mac ma się znaleźć w tekstach raperów. McDonald's podjął współpracę z agencją marketingu muzycznego Maven, która ma zapewnić...

30 marca 2005

Softlips będzie sponsorem trzeciej serii "Żon futbolistów" na ITV

Softlips, marka pomadek do ust, wystąpi jako sponsor trzeciej serii z cyklu "Footballers Wives" ("Żony futbolistów") emitowanej na ITV1 od...

30 marca 2005

P&G zapłaci 3 mln dol. firmie Playtex w związku z rozpowszechnianiem fałszywych reklam

Sąd apelacyjny w Nowym Jorku nakazał koncernowi Procter & Gamble (P&G) zapłacić 3 mln dol. odszkodowania firmie Playtex w związku...

30 marca 2005

Clear Channel startuje z internetowym programem muzycznym

Clear Channel Radio ma emitować cotygodniowy muzyczny program wideo w internecie. "Stripped" (taka jest nazwa programu) to reakcja na ostrą...

31 marca 2005

Nestle wykorzystuje hasło zdrowego odżywiania w relaunchu marki Rowntree

Nestle jest pierwszą firmą w Wielkiej Brytanii, która zreformowała politykę produktową w kontekście problemu zagrożenia otyłością i niezdrowym jedzeniem wśród...

31 marca 2005

Mark Hurd został nowym CEO w Hewlett-Packardzie

Hewlett-Packard (HP) mianował na stanowisko CEO Marka Hurda. Zastąpi on byłą szefową HP Carly Fiorinę, która odeszła z firmy ponad...

31 marca 2005

Weight Watchers zatrudnia JWT w Wielkiej Brytanii

Budżet reklamowy Weight Watchers szacowany na 7 mln funtów ma obsługiwać agencja reklamowa JWT. Agencja będzie odpowiadała za kreację do...

31 marca 2005

Sąd zakazał firmie Sony sprzedaży w USA konsoli PlayStation 2

Sąd w Kalifornii zakazał japońskiemu koncernowi Sony sprzedaży na terenie Stanów Zjednoczonych konsoli wideo PlayStation 2. Równocześnie Sony ma zapłacić...

31 marca 2005

Dow Jones & Co. podnosi cenę subskrypcji internetowego wydania "Wall Street Journal"

Wydawnictwo Dow Jones & Co. postanowiło podnieść cenę subskrypcji internetowego serwisu informacyjnego "Wall Street Journal". Wpływ na tę decyzję miały...

1 kwietnia 2005

Wibrator mylony z telefonem w nowej kampanii wirusowej Dureksa

Firma Durex rozpoczyna kampanię wirusową, w której głównie za pośrednictwem internetu promowana będzie nowa seria wibratorów. Reklamy rozsyłane będą pocztą...

1 kwietnia 2005

EBay przenosi wart 70 mln dol. budżet do BBDO

Serwis aukcyjny eBay zdecydował się przekazać obsługę wartego 70 mln dol. budżetu reklamowego agencji BBDO (Omnicom Group). Przez ostatnie 6...

1 kwietnia 2005

Gruby gimnastyk uosabia w kampanii Skody walory samochodu

W kampanii reklamowej Skody przygotowanej przez agencję Fallon głównym bohaterem jest gruby gimnastyk. Kampanii przewodzi jej hasło "Wielka i zręczna,...

1 kwietnia 2005

Założyciele Miramaksu rozstają się z firmą

Założyciele Miramaksu - bracia Bob i Harvey Weinstein - rozstają się z firmą Walt Disney, która przejęła Miramax. Będą prowadzić...

1 kwietnia 2005

Gary Rodkin, CEO PepsiCo w Ameryce Północnej, odchodzi z koncernu

Gary Rodkin, chairman-CEO koncernu PepsiCo Beverages and Foods w Ameryce Północnej, rezygnuje ze swojej funkcji i odchodzi z firmy w...

1 kwietnia 2005

Motorola wkrótce podejmie decyzję o przyznaniu obsługi globalnego budżetu reklamowego

Geoffrey Frost, senior vice president and chief marketing officer Motoroli, spotkał się w ostatnim czasie z przedstawicielami wybranych agencji reklamowych...

4 kwietnia 2005

Hazlitt przechodzi z Yahoo! do Virgin Radio

Fru Hazlitt, była szefowa Yahoo! UK and Ireland, będzie dyrektorem wykonawczym Virgin Radio. Zastąpi ona Johna Pearsona, który odchodzi z...

4 kwietnia 2005

George Clooney wystąpi w reklamie Budweisera

Popularny aktor George Clooney prawdopodobnie wystąpi w najnowszej reklamie piwa Budweiser. Przedstawiciele producenta nie potwierdzili tej informacji. Byłby to drugi...

4 kwietnia 2005

M&C Saatchi przejęło od Greya budżet Ribena szacowany na 3 mln funtów

Agencja M&C Saatchi przejęła od agencji Grey London budżet marki Ribena należącej do GlaxoSmithKline. Pierwszym zadaniem M&C Saatchi będzie przygotowanie...

4 kwietnia 2005

Debra Kelly-Ennis pokieruje marketingiem Diageo w Ameryce Północnej

Debra Kelly-Ennis została nowym chief marketing officerem firmy Diageo w Ameryce Północnej (jest to największy światowy producent alkoholi). Do tej...

4 kwietnia 2005

Rośnie widownia naziemnych kanałów cyfrowych we Francji, pojawiają się pierwsi reklamodawcy

Buena Vista, Universal, Champion i Cadbury to pierwsi reklamodawcy, których spoty pojawią się na antenach naziemnych kanałów cyfrowych we Francji,...

5 kwietnia 2005

Motorola zatrudnia 180 Amsterdam do prac brandingowych

Motorola zatrudniła holenderską agencję reklamową 180 Amsterdam do bliżej niesprecyzowanej pracy związanej z brandingiem firmy - podał "Advertising Age", powołując...

5 kwietnia 2005

Call centers lepiej budują lojalność niż kampanie reklamowe

Dobre call centers lepiej budują lojalność niż kampanie reklamowe - wynika z badania brytyjskiej firmy Ion Group. Call center wykonujące...

5 kwietnia 2005

L'Oreal podpisał umowę z Evą Longorią

Ewa Longoria, gwiazda "Desperate Housewives", podpisała kontrakt z koncernem L'Oreal wart 1 mln funtów. W ramach umowy wizerunek aktorki zostanie...

5 kwietnia 2005

Bacardi wybiera agencję kreatywną dla Grey Goose Vodka

Bacardi rozważa zatrudnienie Sugartown Creative, nowojorskiej agencji kreatywnej, do obsługi reklamowej marki Grey Goose Voda. Budżet kreatywny marki szacowany jest...

5 kwietnia 2005

Boom na product placement w Stanach Zjednoczonych

Działania product placement w telewizji i kinie przeżywają obecnie boom w Stanach Zjednoczonych i zdaniem branży reklamowej ta tendencja utrzyma...

5 kwietnia 2005

Wydatki reklamowe w Wielkiej Brytanii wzrosną w tym roku o 4,3 proc.

Wydatki reklamodawców w Wielkiej Brytanii wzrosną w tym roku o 4,3 proc. w stosunku do ubiegłego roku, przewiduje Brytyjskie Stowarzyszenie...

6 kwietnia 2005

Acxiom kupuje za 140 mln dol. Digital Impact

Firma zajmująca się bazami danych Acxiom ogłosiła, że za 140 mln dol. kupi agencję marketingu internetowego Digital Impact. Wiadomo, że...

6 kwietnia 2005

Cytrynowa Coca-Cola debiutuje w Wielkiej Brytanii

Brytyjczycy będą pierwszą nacją na świecie, która spróbuje cytrynowego smaku Coca-Coli debiutującego latem. Będzie to wersja limitowana. Produkt ma ożywić...

6 kwietnia 2005

GM restrukturyzuje amerykański management

General Motors Corp. oznajmił, że chairman-CEO Rick Wagoner przejmie ster w północnoamerykańskim oddziale koncernu, zastępując dwóch czołowych menedżerów, oddelegowanych do...

6 kwietnia 2005

Napster podpisał umowę z Channel 4 na temat wspólnego projektu programowego

Serwis muzyczny Napster podpisał umowę z brytyjską stacją telewizyjną Channel 4 na temat dystrybucji serii programów o tematyce muzycznej. Będzie...

7 kwietnia 2005

Siemens Mobile pracuje nad nową strategią CRM

Siemens Mobile, jeden z wiodących producentów urządzeń mobilnych na rynku brytyjskim, pracuje nad nową strategią CRM. Dzięki niej chce skuteczniej...

7 kwietnia 2005

Saab skoncentruje się na "wszechstronności pogodowej" modelu 9-3

Saab przygotowuje w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową modelu 9-3. Przekaz ma podkreślać praktyczne właściwości samochodu - "wszechstronność pogodową" Saaba 9-3,...

7 kwietnia 2005

Heinz oferuje zdrowsze warianty spaghetti w puszkach

Koncern Heinz podjął decyzję o zmianie etykiet na puszkach spaghetti, które sprzedaje na rynku brytyjskim. Nowa etykieta ma odzwierciedlać zmianę...

7 kwietnia 2005

Kirk Douglas jako gladiator wystąpi w reklamie Pepsi

W reklamie Pepsi zostanie wykorzystany motyw z filmu "Spartakus", w którym główną rolę zagrał Kirk Douglas. Reklamę przygotowała agencja BBDO/New...

7 kwietnia 2005

Sears obniża wynagrodzenie agencji reklamowej Y&R

Sieć handlowa Sears Holding Corp. zmniejszyła prowizję agencji reklamowej Young & Rubicam (Y&R) należącej do WPP Group, która obsługuje budżet...

7 kwietnia 2005

GlaxoSmithKline krytykowane za reklamę napoju Lucozade Sport

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline jest krytykowany za reklamę napoju Lucozade Sport Hydro Active. Advertising Standards Authority (ASA) uważa, że używanie w...

7 kwietnia 2005

Przychody Interpublic wzrosły o 6 proc., możliwa korekta wyników

Przychody grupy Interpublic wzrosły w ub.r. o 6 proc., do poziomu 6,2 mld dol. Spółka ostrzega jednak, że jej wyniki...

21 kwietnia 2005

David Johnston pokieruje marketingiem napojów PepsiCo Europe

PepsiCo Europe wyznaczyła Davida Johnstona na stanowisko szefa marketingu napojów na rynku europejskim. Przewiduje się, że Johnston, który obecnie pracuje...

21 kwietnia 2005

Paula Radcliffe i Roger Federer wystąpią w nowej reklamie telewizyjnej firmy Nike

Zwyciężczyni maratonu londyńskiego Paula Radcliffe i zwycięzca Wimbledonu Roger Federer wystąpią w nowej reklamie telewizyjnej firmy Nike. Spot został przygotowany...

21 kwietnia 2005

GM raportuje stratę 839 mln dol. w I kwartale, największą od kilkunastu lat

Największy na świecie producent samochodów General Motors Corp. ogłosił, że zanotował najgorszy kwartalny wynik finansowy od kilkunastu lat. W I...

21 kwietnia 2005

Alex Batcherol, global brand chief Orange, odchodzi z firmy

Alex Batcherol, global brand chief sieci telefonii komórkowej Orange, odchodzi z firmy i przechodzi na stanowisko dyrektora marketingu brytyjskiej Royal...

21 kwietnia 2005

Unilever Bestfoods szuka agencji do obsługi marki Colman's

Unilever Bestfoods zdecydował o relaunchu 190-letniej marki Colman's, pod którą na rynku Wielkiej Brytanii sprzedaje musztardy i sosy do gotowania....

22 kwietnia 2005

Microsoft rusza z globalną kampanią systemu Windows XP

Microsoft rozpoczął globalną kampanię reklamową mającą wspierać jego system operacyjny Windows XP. Jej budżet wynosi kilkadziesiąt milionów funtów - reklamy...

22 kwietnia 2005

Mike Fasulo został szefem marketingu koncernu Sony

Sony Electronics wybrało Mike'a Fasulo na nowego szefa marketingu. Ten ruch kadrowy jest sporym zaskoczeniem, szczególnie w momencie gdy ten...