M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 kwietnia 2005

Reklamą firmy FedEx zainteresowała się Federal Trade Commission

W Stanach Zjednoczonych reklamą firmy FedEx zainteresowała się Federal Trade Commission. Do komisji trafiła skarga firmy United Parcel Service (UPS),...

22 kwietnia 2005

Roszady w kierownictwie nowojorskiej Lowe

Gary Goldsmith, chairman i chief creative office, nie pracuje już w Lowe Worldwide Nowy Jork. Tony Wright, CEO Lowe, na...

22 kwietnia 2005

Google spotyka się z agencjami reklamowymi

Google zorganizowało spotkanie z brytyjskimi agencjami reklamowymi, w trakcie którego rozważany jest projekt kampanii reklamowej. Zwycięska agencja prawdopodobnie zdobędzie ogólnoeuropejski...

22 kwietnia 2005

Gazety mają tracić wpływy na rzecz internetu - sądzą eksperci McKinsey & Co.

Eksperci McKinsey & Co. nie wróżą powodzenia gazetom na rynku reklamy w najbliższych latach. Luis Ubinas i Jochen Heck ma...

22 kwietnia 2005

Coca-Cola przeżywa kryzys, zyski są niskie, a sprzedaż w Europie zagrożona

Zyski Coca-Coli spadły w 2004 r. o 11 proc. do kwoty ponad 1 mld dol. Gdyby nie podniesienie wydatków na...

25 kwietnia 2005

Danone rozpocznie globalny przetarg mediowy, w Polsce na razie bez konsekwencji

Koncern Danone poinformował, że zamierza skonsolidować obsługę swojego budżetu mediowego, którego wartość wynosi 850 mln euro, w trzech sieciach mediowych...

25 kwietnia 2005

Przychody WPP Group w I kwartale br. wzrosły o 16 proc.

WPP Group, właściciel m.in. agencji reklamowych JWT i Ogilvy & Mather, poinformowała, że przychody holdingu w I kwartale br. wzrosły...

25 kwietnia 2005

Malibu i Beefeater mogą zmienić właściciela

Alkoholowe napoje: Beefeater, Malibu i Courvoisier, mogą zmienić właściciela - francuska grupa Pernod Ricard i amerykańska Fortune Brands przymierzają się...

25 kwietnia 2005

Hitachi będzie się reklamowało przy filmie "Wojna światów"

Japoński producent sprzętu audio-wideo Hitachi podpisał kontrakt w wytwórnią filmową Paramount Pictures na reklamę i promocję swojej marki przy filmie...

26 kwietnia 2005

TBWA/Italia wygrała budżet skuterów Piaggio

TWBA/Italia wygrała rywalizację z JWT o budżet kreatywny włoskiego producenta skuterów Piaggio. Agencja będzie produkowała reklamy dla linii skuterów Beverly's,...

26 kwietnia 2005

Bollore, udziałowiec grupy Havas, chce czterech miejsc w kierownictwie holdingu

Vincent Bollore, największy jednoosobowy udziałowiec francuskiej grupy reklamowej Havas, zażądał czterech miejsc w zarządzie holdingu. W ubiegłym tygodniu kierownictwo grupy...

26 kwietnia 2005

Klub piłkarski Chelsea podpisał kontrakt sponsorski z Samsungiem

Klub piłkarski Chelsea, lider angielskiej ekstraklasy Premiership, podpisał pięcioletni kontrakt sponsorski z koreańskim producentem telefonów komórkowych i sprzętu elektronicznego, koncernem...

26 kwietnia 2005

The Massive Network rozpocznie sprzedaż na rynkach europejskich

Amerykański producent gier komputerowych The Massive Network rozpoczyna inwestycje na rynku w Europie. Jego debiut wspiera kampania reklamowa. Strategia zakłada...

26 kwietnia 2005

Ipsos uruchamia jednostkę public affairs do rozwoju projektów globalnych

Ipsos Group wprowadza nową globalną "jednostkę specjalną" ds. public affairs, żeby usprawnić swoje działania związane z zaangażowaniem w międzynarodowe przetargi...

26 kwietnia 2005

Millward Brown rozwija aspekt emocjonalny w badaniach reklamy

Millward Brown, instytut badawczy należący do grupy WPP, wzmacnia sekcję badań pretestowych zawierających badania emocjonalnego odbioru reklamy i jego wpływu...

26 kwietnia 2005

Randy Ransom, menedżer koncernu Coca-Cola, opuszcza jej struktury

Randy Ransom, jeden z głównych menedżerów koncernu Coca-Cola w Ameryce Północnej, odpowiedzialny za marketing produktów typu Cola, odchodzi z firmy....

27 kwietnia 2005

DoubleClick przejęty za 1,1 mld dol. przez fundusz private equity

DoubleClick, firma z grona pionierów zajmujących się techniczną obsługą kampanii reklamowych w internecie, zostanie przejęty za 1,1 mld dol. przez...

27 kwietnia 2005

Spot reklamowy z udziałem Paris Hilton może zostać wycofany z emisji

Reklama telewizyjna sieci barów fast food Carl's Jr, w której występuje amerykańska multimilionerka Paris Hilton, prawdopodobnie zniknie z ekranów. Spot...

27 kwietnia 2005

Siemens inwestuje w komunikację mobilną i marketing wirusowy

Producent telefonów komórkowych Siemens przygotował kampanię reklamową z użyciem e-maili zawierających link do stron, gdzie znajduje się gra wirusowa "If...

27 kwietnia 2005

Advertising Standards Authority opublikowało listę top 10 najczęściej zaskarżanych reklam

Advertising Standards Authority (ASA), brytyjska instytucja zajmująca się skargami na nadawców radiowych i telewizyjnych, opublikowała listę top 10 najczęściej zaskarżanych...

27 kwietnia 2005

Grupa poligraficzna RR Donnelley wchłania grupę Astron

Firma RR Donnelley (RRD) oferująca kompleksowe rozwiązania i usługi poligraficzne ogłosiła wchłonięcie grupy Astron specjalizującej się w outsourcingu procesów biznesowych,...

27 kwietnia 2005

Google rozwija nowe usługi reklamowe w ramach programu AdSense

Google znacznie poszerzył możliwości, jakie daje reklamodawcom jego program AdSense. Jedną z nowości ma być możliwość reklamy w postaci animacji...

27 kwietnia 2005

Omnicom odnotował po I kwartale br. wzrost przychodów o 8 proc.

Omnicom Group poinformował, że jego przychody ze sprzedaży wzrosły w I kwartale br. o 8 proc. do poziomu 2,4 mld...

27 kwietnia 2005

Gap wykorzystuje w reklamie wizerunek gwiazdy pop Joss Stone

Marka odzieżowa Gap jest wspierana kampanią reklamową, której gwiazdą jest 18-letnia piosenkarka Joss Stone. Piosenka "The Right Time", ktorą właśnie...

28 kwietnia 2005

Alfred Dunhill przygotowuje globalny projekt z zakresu CRM

Firma Alfred Dunhill, producent dóbr luksusowych przeznaczonych dla mężczyzn, zamierza zrealizować globalny projekt z zakresu Customer Relationship Management (CRM). W...

28 kwietnia 2005

Nestle i Mars, Kellogg i McDonald's krytykowane za promocje produktów dla dzieci

Firmy Nestle i Mars zostały skrytykowane za promocję produktów dla dzieci. Z jednej strony bowiem deklarują, że propagują program marketingu...

28 kwietnia 2005

RadioShack powierzyła globalny budżet reklamowy agencji Arnold

RadioShack Corp. przekazała wart 250 mln dol. budżet reklamowy agencji Arnold Worldwide należącej do holdingu Havas. Wcześniej budżet marketera obsługiwała...

28 kwietnia 2005

Nokia stawia na eksperymentalne akcje

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia odchodzi od tradycyjnego direct marketingu i planuje w większym stopniu wykorzystywanie działań typu face-to-face. W...

28 kwietnia 2005

Rigby rezygnuje ze stanowiska dyrektora zarządzającego FCB

Jonathan Rigby zrezygnował z posady dyrektora zarządzającego FCB London po rozmowach z kierownictwem sieci. Agencją należącą do Interpublic Group pokieruje...

28 kwietnia 2005

Prestiżowe nagrody dla francuskiej edycji "Marie Claire"

Francuska edycja "Marie Claire" zdobyła dwie prestiżowe nagrody Najlepszy Magazyn Kobiecy oraz Magazyn Roku 2005 w trzeciej edycji konkursu Magazines...

29 kwietnia 2005

Sieć Initiative zrestrukturyzowała management, Hughes ma nową rolę

Sieć domów mediowych Initiative wprowadziła poważne zmiany w swoim managemencie na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. W ramach restrukturyzacji...

29 kwietnia 2005

Nokia wystartuje z globalną kampanią BtoB, największą w swojej historii

Nokia zamierza przeprowadzić największą w swojej historii kampanię business-to-business kierowaną do firm wchodzących na szybko rosnące rynki mobilne. Akcja ma...

29 kwietnia 2005

Europejski przetarg GM już bez londyńskiej Lowe

General Motors finalizuje panueropejski przetarg na reklamową obsługę marki Vectra, której budżet jest określany na 50 mln funtów. Przetarg ten...

29 kwietnia 2005

Kampania Ray-Ban zachęca ludzi do zmiany "spojrzenia"

Ray-Ban, producent okularów, w najnowszej kampanii namawia odbiorców do spojrzenia na świat z innej perspektywy. Kreację multimedialnej kampanii przygotował włoski...

29 kwietnia 2005

Triumph wykorzystał reklamę mobilną w swojej najnowszej kampanii

Triumph przeprowadził na terenie Wielkiej Brytanii kampanię swojej marki, używając do tego celu gigantycznych billboardów z wizerunkiem skąpo ubranej dziewczyny,...

4 maja 2005

Reebok chce zwiększyć nacisk na reklamę interaktywną

Koncern Reebok planuje zwiększenie aktywności w zakresie reklamy w mediach interaktywnych, w internecie, ale również innych. W najbliższym czasie planuje...

4 maja 2005

Havas nie chce zgodzić się, by do kierownictwa dołączyli dyrektorzy wskazani przez Bollore'a

Kierownictwo grupy reklamowej Havas nie chce zgodzić się, by do jego składu dołączyli dyrektorzy wskazani przez Vincenta Bollore'a, udziałowca holdingu....

4 maja 2005

Nokia rzuca wyzwanie dominacji iPodów Apple

Nokia rzuca wyzwanie firmie Apple i jej dominacji w segmencie odtwarzaczy MP3, gdzie iPody tego producenta mają bardzo silną pozycję....

4 maja 2005

Sony BMG przekazuje budżet mediowy Manning Gottlieb OMD

Sony BMG, nowo powstały koncern muzyczny, powierzył obsługę budżetu mediowego Manning Gottlieb OMD. Dom ten zwyciężył w ostatnim etapie konkursu...

4 maja 2005

P&G wykorzystuje w reklamach dezodorantów blogi i iPody

Procter & Gamble wystartował w USA z nową kampanią dezodorantów Secret Sparkle Body Spray, które kieruje do nowoczesnych nastolatek. W...

4 maja 2005

Lachlan Murdoch mediową osobowością roku Cannes 2005

Lachlan Murdoch (33 lata), deputy chief operating officer koncernu News Corporation, otrzyma nagrodę Media Person of The Year Award na...

5 maja 2005

Samsung sponsorem wystaw Muzeum Nobla

Samsung Electronics i sztokholmskie Muzeum Nobla podpisały umowę sponsoringową, na mocy której Samsung otrzymał tytuł wyłącznego sponsora Światowej Wystawy Muzeum...

5 maja 2005

Czeski Budweiser uzyskał status produktu regionalnego UE

Czeskie piwo Budweiser Budvar uzyskało status produktu regionalnego chronionego na obszarze Unii Europejskiej. Tym samym czeski browar Budweis wygrywa batalię...

5 maja 2005

Tenisistka Maria Szarapowa wystąpi w reklamach Colgate-Palmolive

Rosyjska tenisistka Maria Szarapowa (numer dwa światowego rankingu WTA) podpisała umowę z producentem kosmetyków i past do zębów Colgate-Palmolive. Zgodnie...

5 maja 2005

Anheuser-Busch szuka nowych koncepcji kreatywnych dla piwa Bud Select

Browar Anheuser-Busch Inc. poszukuje nowych idei kreatywnych dla marki piwa Bud. W szczególności chodzi o pomysły dla niedawno wprowadzonej na...

5 maja 2005

Publicis Groupe odnotowała w pierwszym kwartale 2005 r. 4-proc. wzrost

Publicis Groupe ogłosiła wzrost przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale br. na poziomie 4 proc. Jest to zasługa polepszającej się...

5 maja 2005

Mediaedge:cia tworzy departament odpowiedzialny za globalnych klientów

Sieć domów mediowych Mediaedge:cia zatrudniła Eamonna Store'a i Scotta Smitha na stanowiska dyrektorów zarządzających i COO. Każdemu z nich będzie...

5 maja 2005

Gillette prowadzi promocję z udziałem Carmen Electry

Należąca do Gillette marka dezodorantów Tag wystawia na aukcji internetowej spotkanie z Carmen Electrą - gwiazdą MTV i seksbombą, której...

5 maja 2005

Hewlett-Packard współpracuje przy reality show MTV

MTV i Hewlett-Packard rozwijają wspólny projekt - reality show "That '70s House". Uczestnicy programu będą musieli odnaleźć się w rzeczywistości...

5 maja 2005

Nike wybrał agencję reklamową do obsługi projektu brandingowego

Producent odzieży i sprzętu sportowego Nike wybrał agencję reklamową Nitrosoul z Londynu do obsługi paneuropejskiej kampanii o charakterze brandingowym. Projekt...