Arbitron i VNU porównają wydatki reklamowe i ich przełożenie na sprzedaż
Firmy badawcze Arbitron i VNU planują przeprowadzenie testowego badania dotyczącego porównania zwrotu z inwestycji ponoszonych przez marketerów na kampanie reklamowe...
Firmy badawcze Arbitron i VNU planują przeprowadzenie testowego badania dotyczącego porównania zwrotu z inwestycji ponoszonych przez marketerów na kampanie reklamowe...
Trevor Beattie, chairman i creative director, Andrew McGuinness, chief executive, i Bill Bungay, deputy creative director, zrezygnowali z pracy w...
Jon Gisby zostanie nowym dyrektorem zarządzającym Yahoo! UK & Ireland i wiceprezesem firmy ds. mediów na Europę. Zastąpi on Fru...
Christine James, szefowa domu mediowego Media Planning Group (MPG) w Wielkiej Brytanii, po 15 miesiącach pracy odeszła z sieci. Jej...
Robert Ffitch jest nowym dyrektorem zarządzającym Manning Gottlieb OMD. Ffitch był jednym z założycieli firmy, od 15 lat pracował w...
Wydawnictwo Hachette Filipacchi wprowadzi we wrześniu br. w Wielkiej Brytanii miesięcznik "Psychologies". Na jego kampanię przygotowaną przez Vallance Carruthers Coleman...
Grając w najnowszą grę komputerową pt. "Juiced" na PC i na konsole PlayStation2 i Xbox, będzie można posługiwać się telefonami...
Rolls-Royce Motor Company poszukuje agencji BTL do promocji podmarki Phantom. Koncern przyjrzał się propozycjom kilku agencji sieciowych i wybrał dwie...
Koncern zabawkarski Mattel w USA rozdzielił obsługę swojego budżetu mediowego wartego 100 mln dol. między trzy dotychczasowe agencje. Planowaniem zajmie...
Firma analityczna eMarketer po bardzo udanym dla internetowej reklamy pierwszym kwartale br. podwyższyła swoją prognozę wzrostu wydatków na to medium...
Wzrost wydatków reklamowych w UK (Wielka Brytania i Irlandia Północna) ma w najbliższych latach zdystansować wzrost w USA i Europie...
Unilever ogłosił plan restrukturyzacji zasobów ludzkich "One Unilever", który dotyczy zmian w obrębie 100 stanowisk menedżerskich w skali globalnej. Firma...
Koncern medialny News Corp., należący do Ruperta Murdocha, zwrócił się do Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju o pożyczkę, której celem...
"The Wall Street Journal Europe" i "Asian Wall Street Journal" zadebiutują w małych formatach jesienią. Na rodzinnym rynku, w USA,...
Saatchi & Saatchi tworzy nowy dział: Industry @ Saatchi, który zajmie się rozwijaniem nowych narzędzi strategicznych agencji. Pokieruje nim Victoria...
Ken Kutaragi, president & group CEO of Sony Computer Entertainment (SCE), będzie w czasie najbliższego festiwalu reklamowego w Cannes odbierał...
Microsoft rekrutuje bloggerów (autorów dzienników internetowych - tzw. bloggów), poprzez których chce promować nową wersję systemu operacyjnego Windows (nazwanego na...
Koncern Kraft uruchomił stronę internetową, dzięki której promuje zdrowe odżywianie. Stworzenie tego serwisu jest częścią globalnej strategii zmiany wizerunku firmy,...
We Francji dom mediowy Carat stracił budżet mediowy Warner Bros Pictures na rzecz agencji MediaCom Paris. Carat będzie odpowiedzialny za...
Grey London jest autorem najnowszej prasowej kampanii taktycznej nowej odmiany marki Flash - Flash Home Crawash System (producent: Procter &...
Connexion by Boeing, biznesowa jednostka Boeing Company, rozpoczęła świadczenie usług niezwiązanych z internetem. Pasażerowie samolotów Boeinga, począwszy od czerwca br.,...
Wydawcy magazynów w Wielkiej Brytanii protestują przeciwko planom Office of Fair Trading (OFT), które zmierzają do zmiany w systemie dystrybucji...
Operator telefonii komórkowej Orange wprowadza na rynek produkt o nazwie Orange TV, dzięki któremu właściciele aparatów telefonicznych mogą oglądać programy...
Koncern PepsiCo po raz pierwszy od 2001 r. zamierza wesprzeć działaniami reklamowymi sprzedaż chipsów SunChips z portfolio spółki zależnej Frito-Lay....
Ponad 400 brytyjskich widzów złożyło skargi do Advertising Standards Authority (ASA) na najnowszą reklamę "Wściekła żaba" (The Crazy Fog) firmy...
Hutchinson 3G, operator mobilnych sieci 3. generacji pod marką "3", po raz pierwszy uruchamia w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową dla...
Parodia ostatniego odcinka sagi George'a Lucasa "Gwiezdne wojny III - Zemsta Sithów" służy jako element walki politycznej w amerykańskim Senacie....
Sieć domów mediowych MediaCom Worldwide zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowych dla Vertu, marki ekskluzywnych telefonów komórkowych...
Beiersdorf uruchomił microsite "Easy Friday Night" promujący linię kosmetyków Niva Soft. Główną atrakcją witryny jest możliwość zaproszenia znajomych do wspólnego...
Unilever wprowadził do internetu grę komputerową "umiejętności uwodzenia", która jest pierwszą odsłoną letniej kampanii reklamowej Axe. Gra będzie dostępna do...
Zyski Dentsu, japońskiej sieci reklamowej, jednej z największych na świecie, w ostatnim roku finansowym zamkniętym 31 marca miały rekordowy poziom:...
Pracownicy agencji reklamowej Lowe London zarabiający powyżej 50 tys. funtów rocznie zostali zaproszeni do rozmów o obniżeniu ich pensji o...
Sponsorowana przez brytyjski rząd organizacja o nazwie Chewing Gum Action Group zorganizowała kampanię społeczną na nośnikach reklamy zewnętrznej, w której...
Gwyneth Paltrow, zdobywczyni Oscara, będzie promowała kosmetyki zapachowe oraz kolorowe firmy Estee Lauder. Pierwsza kampania z wykorzystaniem jej wizerunku ruszy...
Zaledwie kilka dni po tym, jak firma finansowa Morgan Stanley zdecydowała, że wycofuje z prasy wszystkie reklamy wokół "niewłaściwego otoczenia...
Bertelsmann przyznał się do klęski na amerykańskim rynku magazynów i zdecydował się na sprzedaż tytułów G+J, w tym magazynów "Fast...
Analitycy giełdowi z londyńskiego City chcą znać wydatki marketingowe firm. Taki jest wynik ankiety przeprowadzonej przez organizację Institute of Practioners...
Benetta McCann, CEO Starcom MediaVest Group, w trakcie konferencji wydawców prasowych zwróciła uwagę, że wydawcy muszą dostosować zawartość swoich pism...
Zespół Coldplay będzie promował swój nowy album "X&Y", wykorzystując ekrany, które mogą wysyłać wybrane kawałki muzyczne na komórki przechodzących obok...
Wartość czterech tytułów G+J USA, które kupi Meredith Corp., została ustalona na 350 mln dol. Meredith przejmie "Family Circle", "Parents",...
Grupa Aegis (właściciel m.in. sieci Carat, Vizeum i Synovate) odnotowała w Europie ponad 12-proc. wzrost przychodów w pierwszym kwartale br....
Należąca do grupy American Express firma zajmująca się doradztwem finansowym American Express Financial Adisors ogłosiła, że jesienią zmieni swoją nazwę...
Koncern motoryzacyjny Renault zdecydował się przedłużyć umowę o współpracy z siecią domów mediowych Carat na rynkach europejskich. Umowa będzie obowiązywać...
Niemcy wprowadzą całkowity zakaz reklamy papierosów. Będzie on wypełnieniem dyrektywy Unii Europejskiej, którą kraje członkowskie muszą wprowadzić do czerwca br....
Volkswagen startuje z dużą kampania directmarketingową wspomagającą wejście na rynek modelu Golf Plus. Kampanię realizuje londyński oddział Proximity, a obejmuje...
David Bain, poprzednio planning director w FCB London, został global head of strategy w Saatchi & Saatchi. Jednym z jego...
W Stanach Zjednoczonych Outdoor Ad Association (OAA) przygotowuje nowy system badania reklamy zewnętrznej. Zdaniem OAA reklamodawcy domagają się bardziej precyzyjnych...
Koncern Heinz zamierza sprzedać mniejsze marki ze swojego portfolio. Wśród nich są m.in. WeightWatchers (jedzenie mrożone) i John West. Wprowadzenie...
"International Herald Tribune" rozpoczął nową kampanię online skierowaną do wyższego szczebla środowisk biznesowych. Kampania ma zasięg międzynardowy, obejmuje Wielką Brytanię,...
Aegis i Taylor Nelson Sofres mają najgorsze bilanse finansowe spośród firm marketingowych notowanych na brytyjskiej giełdzie. Takie są wyniki badania...