M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

5 maja 2005

Arbitron i VNU porównają wydatki reklamowe i ich przełożenie na sprzedaż

Firmy badawcze Arbitron i VNU planują przeprowadzenie testowego badania dotyczącego porównania zwrotu z inwestycji ponoszonych przez marketerów na kampanie reklamowe...

6 maja 2005

Beattie, McGuinness i Bungay odeszli z TBWA w Londynie i założyli własną agencję

Trevor Beattie, chairman i creative director, Andrew McGuinness, chief executive, i Bill Bungay, deputy creative director, zrezygnowali z pracy w...

6 maja 2005

Gisby zastąpi Hazlitta na stanowisku dyr. zarządzającego Yahoo!

Jon Gisby zostanie nowym dyrektorem zarządzającym Yahoo! UK & Ireland i wiceprezesem firmy ds. mediów na Europę. Zastąpi on Fru...

6 maja 2005

Christine James odchodzi z brytyjskiego MPG

Christine James, szefowa domu mediowego Media Planning Group (MPG) w Wielkiej Brytanii, po 15 miesiącach pracy odeszła z sieci. Jej...

6 maja 2005

Robert Ffitch managing directorem Manning Gottlieb OMD

Robert Ffitch jest nowym dyrektorem zarządzającym Manning Gottlieb OMD. Ffitch był jednym z założycieli firmy, od 15 lat pracował w...

6 maja 2005

"Psychologies" Hachette wejdzie we wrześniu na rynek brytyjski

Wydawnictwo Hachette Filipacchi wprowadzi we wrześniu br. w Wielkiej Brytanii miesięcznik "Psychologies". Na jego kampanię przygotowaną przez Vallance Carruthers Coleman...

9 maja 2005

Telefony Vodafone w najnowszej grze wideo

Grając w najnowszą grę komputerową pt. "Juiced" na PC i na konsole PlayStation2 i Xbox, będzie można posługiwać się telefonami...

9 maja 2005

Rolls-Royce poszukuje agencji BTL do promocji marki Phantom

Rolls-Royce Motor Company poszukuje agencji BTL do promocji podmarki Phantom. Koncern przyjrzał się propozycjom kilku agencji sieciowych i wybrał dwie...

9 maja 2005

Mattel będzie kontynuował współpracę z MediaVest, MindShare i Mediaedge:cia

Koncern zabawkarski Mattel w USA rozdzielił obsługę swojego budżetu mediowego wartego 100 mln dol. między trzy dotychczasowe agencje. Planowaniem zajmie...

9 maja 2005

Wydatki na reklamę w internecie wzrosną w br. o 34 proc.

Firma analityczna eMarketer po bardzo udanym dla internetowej reklamy pierwszym kwartale br. podwyższyła swoją prognozę wzrostu wydatków na to medium...

10 maja 2005

Wzrost wydatków na reklamę w UK będzie w najbliższych latach wyższy niż w USA i Europie

Wzrost wydatków reklamowych w UK (Wielka Brytania i Irlandia Północna) ma w najbliższych latach zdystansować wzrost w USA i Europie...

10 maja 2005

Unilever zredukuje 15 proc. senior managerów

Unilever ogłosił plan restrukturyzacji zasobów ludzkich "One Unilever", który dotyczy zmian w obrębie 100 stanowisk menedżerskich w skali globalnej. Firma...

10 maja 2005

News Corp. szuka funduszy na inwestycje w outdoor na rynku rosyjskim

Koncern medialny News Corp., należący do Ruperta Murdocha, zwrócił się do Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju o pożyczkę, której celem...

10 maja 2005

"Wall Street Journal" w Europie i w Azji w małych formatach

"The Wall Street Journal Europe" i "Asian Wall Street Journal" zadebiutują w małych formatach jesienią. Na rodzinnym rynku, w USA,...

10 maja 2005

Saatchi rozwija komórkę "business jazz"

Saatchi & Saatchi tworzy nowy dział: Industry @ Saatchi, który zajmie się rozwijaniem nowych narzędzi strategicznych agencji. Pokieruje nim Victoria...

10 maja 2005

Sony Computer Entertainment otrzyma w Cannes nagrodę Advertiser of the Year

Ken Kutaragi, president & group CEO of Sony Computer Entertainment (SCE), będzie w czasie najbliższego festiwalu reklamowego w Cannes odbierał...

10 maja 2005

Microsoft chce upublicznić nowe Windowsy poprzez bloggerów

Microsoft rekrutuje bloggerów (autorów dzienników internetowych - tzw. bloggów), poprzez których chce promować nową wersję systemu operacyjnego Windows (nazwanego na...

10 maja 2005

Kraft wykorzystuje internet w promowaniu wizerunku firmy produkującej zdrową żywność

Koncern Kraft uruchomił stronę internetową, dzięki której promuje zdrowe odżywianie. Stworzenie tego serwisu jest częścią globalnej strategii zmiany wizerunku firmy,...

23 maja 2005

Carat traci budżet mediowy Warner Bros Pictures na rzecz MediaCom Paris

We Francji dom mediowy Carat stracił budżet mediowy Warner Bros Pictures na rzecz agencji MediaCom Paris. Carat będzie odpowiedzialny za...

23 maja 2005

P&G reklamuje markę Flash w kampanii skierowanej do mężczyzn

Grey London jest autorem najnowszej prasowej kampanii taktycznej nowej odmiany marki Flash - Flash Home Crawash System (producent: Procter &...

23 maja 2005

Eurosportnews dostępny na pokładach samolotów Boeinga

Connexion by Boeing, biznesowa jednostka Boeing Company, rozpoczęła świadczenie usług niezwiązanych z internetem. Pasażerowie samolotów Boeinga, począwszy od czerwca br.,...

23 maja 2005

Wydawcy magazynów w Wielkiej Brytanii obawiają się zmian w systemie dystrybucji

Wydawcy magazynów w Wielkiej Brytanii protestują przeciwko planom Office of Fair Trading (OFT), które zmierzają do zmiany w systemie dystrybucji...

23 maja 2005

Orange wprowadza na rynek usługę pod nazwą Orange TV

Operator telefonii komórkowej Orange wprowadza na rynek produkt o nazwie Orange TV, dzięki któremu właściciele aparatów telefonicznych mogą oglądać programy...

23 maja 2005

PepsiCo wspiera reklamą niskotłuszczowy produkt Frito-Lay SunChips

Koncern PepsiCo po raz pierwszy od 2001 r. zamierza wesprzeć działaniami reklamowymi sprzedaż chipsów SunChips z portfolio spółki zależnej Frito-Lay....

23 maja 2005

Reklama zwariowanej żaby irytuje brytyjskich konsumentów

Ponad 400 brytyjskich widzów złożyło skargi do Advertising Standards Authority (ASA) na najnowszą reklamę "Wściekła żaba" (The Crazy Fog) firmy...

24 maja 2005

Reklama nowego filmu w komórkach należących do sieci "3" Hutchinsona

Hutchinson 3G, operator mobilnych sieci 3. generacji pod marką "3", po raz pierwszy uruchamia w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową dla...

24 maja 2005

Parodia "Gwiezdnych wojen - Zemsty Sithów" jako akcja polityczna w USA

Parodia ostatniego odcinka sagi George'a Lucasa "Gwiezdne wojny III - Zemsta Sithów" służy jako element walki politycznej w amerykańskim Senacie....

24 maja 2005

Nokia przekazała obsługę telefonów Vertu do MediaComu

Sieć domów mediowych MediaCom Worldwide zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowych dla Vertu, marki ekskluzywnych telefonów komórkowych...

24 maja 2005

Nivea uruchamia microsite dla Nivea Soft

Beiersdorf uruchomił microsite "Easy Friday Night" promujący linię kosmetyków Niva Soft. Główną atrakcją witryny jest możliwość zaproszenia znajomych do wspólnego...

24 maja 2005

Seksualna kampania Axe w formie gry komputerowej

Unilever wprowadził do internetu grę komputerową "umiejętności uwodzenia", która jest pierwszą odsłoną letniej kampanii reklamowej Axe. Gra będzie dostępna do...

24 maja 2005

Zyski Dentsu miały rekordowy poziom 1,6 mld funtów w ostatnim roku finansowym

Zyski Dentsu, japońskiej sieci reklamowej, jednej z największych na świecie, w ostatnim roku finansowym zamkniętym 31 marca miały rekordowy poziom:...

25 maja 2005

Lowe rozmawia z pracownikami o obniżeniu pensji

Pracownicy agencji reklamowej Lowe London zarabiający powyżej 50 tys. funtów rocznie zostali zaproszeni do rozmów o obniżeniu ich pensji o...

25 maja 2005

Brytyjskie władze apelują: Nie rzucajcie gum do żucia na ulice!

Sponsorowana przez brytyjski rząd organizacja o nazwie Chewing Gum Action Group zorganizowała kampanię społeczną na nośnikach reklamy zewnętrznej, w której...

25 maja 2005

Gwyneth Paltrow będzie promowała kosmetyki Estee Lauder

Gwyneth Paltrow, zdobywczyni Oscara, będzie promowała kosmetyki zapachowe oraz kolorowe firmy Estee Lauder. Pierwsza kampania z wykorzystaniem jej wizerunku ruszy...

25 maja 2005

BP wycofuje reklamy i wprowadza strategię zera tolerancji dla niewłaściwych treści w mediach

Zaledwie kilka dni po tym, jak firma finansowa Morgan Stanley zdecydowała, że wycofuje z prasy wszystkie reklamy wokół "niewłaściwego otoczenia...

25 maja 2005

Bertelsmann sprzeda tytuły G+J na rynku amerykańskim

Bertelsmann przyznał się do klęski na amerykańskim rynku magazynów i zdecydował się na sprzedaż tytułów G+J, w tym magazynów "Fast...

25 maja 2005

Analitycy finansowi chcą znać wydatki marketingowe firm

Analitycy giełdowi z londyńskiego City chcą znać wydatki marketingowe firm. Taki jest wynik ankiety przeprowadzonej przez organizację Institute of Practioners...

30 maja 2005

Wydawcy prasowi muszą dostosować swoją zawartość do mediów elektronicznych

Benetta McCann, CEO Starcom MediaVest Group, w trakcie konferencji wydawców prasowych zwróciła uwagę, że wydawcy muszą dostosować zawartość swoich pism...

30 maja 2005

Promocja albumu Coldplay na "grających" nośnikach outdoorowych

Zespół Coldplay będzie promował swój nowy album "X&Y", wykorzystując ekrany, które mogą wysyłać wybrane kawałki muzyczne na komórki przechodzących obok...

30 maja 2005

Meredith nabywcą magazynów G+J na rynku amerykańskim

Wartość czterech tytułów G+J USA, które kupi Meredith Corp., została ustalona na 350 mln dol. Meredith przejmie "Family Circle", "Parents",...

30 maja 2005

Aegis odnotował w Europie wzrost przychodów w pierwszym kwartale

Grupa Aegis (właściciel m.in. sieci Carat, Vizeum i Synovate) odnotowała w Europie ponad 12-proc. wzrost przychodów w pierwszym kwartale br....

31 maja 2005

American Express Financial Adisors zmienia nazwę na Amerprise

Należąca do grupy American Express firma zajmująca się doradztwem finansowym American Express Financial Adisors ogłosiła, że jesienią zmieni swoją nazwę...

31 maja 2005

Carat obronił obsługę europejskiego budżetu koncernu Renault

Koncern motoryzacyjny Renault zdecydował się przedłużyć umowę o współpracy z siecią domów mediowych Carat na rynkach europejskich. Umowa będzie obowiązywać...

31 maja 2005

Niemcy wprowadzą całkowity zakaz reklamy papierosów

Niemcy wprowadzą całkowity zakaz reklamy papierosów. Będzie on wypełnieniem dyrektywy Unii Europejskiej, którą kraje członkowskie muszą wprowadzić do czerwca br....

31 maja 2005

Launch Golfa Plus w Wielkiej Brytanii wspomagany działaniami ATL i BTL

Volkswagen startuje z dużą kampania directmarketingową wspomagającą wejście na rynek modelu Golf Plus. Kampanię realizuje londyński oddział Proximity, a obejmuje...

31 maja 2005

David Bain dołącza do Saatchi, zajmie się globalnym budżetem Toyoty

David Bain, poprzednio planning director w FCB London, został global head of strategy w Saatchi & Saatchi. Jednym z jego...

31 maja 2005

Outdoor Ad Association przygotowuje nowy system badania reklamy zewnętrznej

W Stanach Zjednoczonych Outdoor Ad Association (OAA) przygotowuje nowy system badania reklamy zewnętrznej. Zdaniem OAA reklamodawcy domagają się bardziej precyzyjnych...

1 czerwca 2005

Heinz skupi się na swoich największych markach, inne sprzeda

Koncern Heinz zamierza sprzedać mniejsze marki ze swojego portfolio. Wśród nich są m.in. WeightWatchers (jedzenie mrożone) i John West. Wprowadzenie...

1 czerwca 2005

"International Herald Tribune" prowadzi kampanię opartą na motywie graficznym ze swego logo

"International Herald Tribune" rozpoczął nową kampanię online skierowaną do wyższego szczebla środowisk biznesowych. Kampania ma zasięg międzynardowy, obejmuje Wielką Brytanię,...

1 czerwca 2005

Aegis i Taylor Nelson Sofres mają fatalne bilanse finansowe

Aegis i Taylor Nelson Sofres mają najgorsze bilanse finansowe spośród firm marketingowych notowanych na brytyjskiej giełdzie. Takie są wyniki badania...