M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

1 czerwca 2005

Ponad 1,6 tys. skarg na reklamę KFC w Wielkiej Brytanii

W Wielkiej Brytanii złożono już 1671 skarg na reklamę restauracji KFC. Odbiorców nie rozbawił spot, w którym pracownik call centre...

2 czerwca 2005

Producent wina Sassicaia wprowadza limitowaną wersję aut Mini Cooper

Tenuta San Guido, producent jednego z najsłynniejszych win włoskich - supertoskana Sassicaia, porozumiał się z firmą motoryzacyjną BMW w sprawie...

2 czerwca 2005

Nike może zerwać kontrakt sponsorski z Manchester United

Firma Nike ostrzega angielski klub piłkarski Manchester United, że może zerwać kontrakt sponsorski, jeżeli piłkarze tej drużyny nie zaczną lepiej...

2 czerwca 2005

Product placement Toyoty w bokserskim reality show zakończył się klapą

Bokserskie reality show "The Contender" zawiodło nadzieje, jakie pokładali w nim marketerzy. Zdaniem obserwatorów rynku szczególnie ucierpiała Toyota, która podpisała...

2 czerwca 2005

Tourism New Zealand ogłosił przetarg na globalny budżet reklamowy

Tourism New Zealand rozpisał przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na 13,5 mln funtów. Od sześciu...

2 czerwca 2005

BDI wprowadza kodeks przetargowy dla studiów designerskich

The British Design Initiative (BDI) wydał "przewodnik przetargowy" - "The Best Practitce Appointment Guide" skierowany do studiów designerskich (design agencies)....

2 czerwca 2005

P&G przeniósł budżet Home Made Simple do agencji Barefoot Advertising

Koncern Procter & Gamble przeniósł swój budżet kreatywny internetowego programu lojalnościowego Home Made Simple z agencji Bridge Worldwide do Barefoot...

3 czerwca 2005

Honda buduje zainteresowanie nową generacją Civic jeszcze przed launchem

Koncern Honda chce zbudować zainteresowanie nową generacją samochodu Civic jeszcze przed jego oficjalnym launchem. W Wielkiej Brytanii właśnie rusza kampania...

3 czerwca 2005

180 Amsterdam zatrudniła nowego dyrektora kreatywnego

Adam Chasnow został objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej 180 Amsterdam, która zajmuje się obsługą globalnego budżetu reklamowego Motoroli....

3 czerwca 2005

EBay kupił konkurencyjny serwis Shopping.com za 620 mln dol.

Serwis aukcyjny eBay sfinalizował transakcję zakupu konkurencyjnego portalu Shopping.com za blisko 620 mln dol. Inwestycję uzasadnia chęcią poszerzenia kanałów sprzedażowych...

3 czerwca 2005

France Telecom zawiesza przetarg Wanadoo

France Telecom, do którego należy Wanadoo, wstrzymał paneuropejski przetarg na tę markę (budżet reklamowy Wanadoo ocenia się na 80 mln...

3 czerwca 2005

W I kwartale przychody Synovate wzrosły o 12 proc.

Firma Synovate, sieć badawcza należąca do grupy Aegis, po raz kolejny zanotowała wzrost przychodów. W pierwszym kwartale br. przychody tej...

3 czerwca 2005

Jamster będzie jeszcze intensywniej reklamował Crazy Frog

Dzwonek na komórki Crazy Frog ma otrzymać jeszcze mocniejsze reklamowe wsparcie. Na razie do Advertising Standards Authority wpłynęło 850 skarg...

3 czerwca 2005

Agencja Strawberry Frog będzie obsługiwać paneuropejski launch nowej usługi Tiscali

Agencja Strawberry Frog będzie obsługiwać paneuropejski launch nowej usługi operatora internetu - firmy Tiscali. Usługa pod nazwą Tiscali Plus ma...

6 czerwca 2005

Lekarze w Wielkiej Brytanii chcą fast foody obciążyć kosztami kampanii społecznej

Delegaci British Medical Association podczas dorocznej konferencji zaproponowali, by właściciele firm typu fast food zostali zobligowani do poniesienia kosztów kampanii...

6 czerwca 2005

Chivas Regal promuje markę wśród pokerzystów w nocnych lokalach

Marka whisky Chivas Regal patronuje rozgrywkom pokera w nocnych klubach. Kampania skierowana do mężczyzn w wieku 25-49 lat prowadzona jest...

6 czerwca 2005

Lance Armstrong rozchwytywany przez marketerów przed zakończeniem kariery

Lance Armstrong, wciąż aktywna zawodowo legenda kolarstwa, już wygrał najbliższy Tour de France, nawet jeśli w nim nie wystąpi, uważa...

6 czerwca 2005

W I kwartale br. wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych wyniosły 33,5 mld dol.

Wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych wyniosły w I kwartale 2005 r. 33,5 mld dol. - wynika z raportu TNS Media...

6 czerwca 2005

Coca-Cola sponsorem transmisji rozdania Oscarów w 2006 r.

Coca-Cola będzie sponsorem transmisji ceremonii rozdania Oscarów w 2006 r., którą pokaże telewizja ABC. Marketer przez wiele lat był obecny...

6 czerwca 2005

MediaCom i Maxus będą obsługiwały mediowo Shella na świecie

Domy mediowe MediaCom i Maxus należące do WPP Group zwyciężyły w przetargu na obsługę mediową koncernu paliwowego Shell. Wartość globalnego...

7 czerwca 2005

Gillette nie przerwie emisji reklam mimo nakazu sądu

W Stanach Zjednoczonych koncern Gillette zapowiedział, że będzie kontynuował kampanię reklamową maszynek do golenia linii M3 Power mimo nakazu sądu...

7 czerwca 2005

T-Mobile przedłuża spektakularną współpracę z Catherine Zetą-Jones

Aktorka Catherine Zeta-Jones podpisała z operatorem komórkowym T-Mobile umowę przedłużającą współpracę o kolejne dwa lata. Zeta-Jones będzie nadal pojawiać się...

7 czerwca 2005

Koncern Diageo opracował nowy site Smirnoff Experience

Koncern Diageo opracował nowy site internetowy projektu marketingowego Smirnoff Experience. Jego zadaniem będzie przede wszystkim wspieranie brytyjskiego cyklu imprez muzycznych...

7 czerwca 2005

FCBi Worldwide zdobyła internetowy budżet Motoroli

Agencja FCBi Worldwide zdobyła globalny budżet internetowy Motoroli. Firma będzie również odpowiedzialna za programy lojalnościowe. W przetargu brało udział wiele...

7 czerwca 2005

Supermodelka Elle Macpherson tworzy własną markę kosmetyków The Body

Elle Macpherson, australijska supermodelka, wprowadza na rynek własną linię kosmetyków i preparatów do pielęgancji ciała o nazwie The Body, która...

7 czerwca 2005

Calvin Klein zamierza zainwestować w sieć sklepów w Europie

Calvin Klein podpisał umowę licencyjną z włoską grupą odzieżową Fingen. Jej celem jest wprowadzenie na rynek nowej linii ubrań i...

7 czerwca 2005

Były szef Fleishman-Hillard oskarżony o oszustwa finansowe

Doug Dowie, były szef Fleishman-Hillard, agencji public relations z grupy Omnicom, został oskarżony o przywłaszczenie setek tysięcy dolarów, na które...

7 czerwca 2005

Firma badawcza GfK Group analizuje różnice w sile nabywczej w Europie

Według analiz siły nabywczej przeprowadzonych przez sieć firm badawczych GfK Group Liechtenstein, Luksemburg i Szwajcaria są oazami dobrobytu w Europie....

8 czerwca 2005

P&G zamyka stronę internetową i sklepy Reflect

Procter & Gamble zamknął działalność firmy Reflect, którą wspólnie z funduszami venture capital powołał do życia w 1999 r. jako...

8 czerwca 2005

Bollore gromadzi głosy przed zgromadzeniem akcjonariuszy Havasa

Vincent Bollore zgromadził przynajmniej 30 proc. praw do głosów na zgromadzeniu akcjonariuszy grupy Havas, które odbędzie się w tym tygodniu....

8 czerwca 2005

Russell Crowe wyśmiewa występy George'a Clooneya w reklamach

Russell Crowe nie przestaje krytykować George'a Clooneya. Wytyka mu marne aktorstwo i występy w reklamówkach. Ostatnio nazwał Clooneya aktorem jednowymiarowym,...

8 czerwca 2005

Heineken zamierza przeprowadzić globalny przetarg reklamowy

Browar Heineken zamierza przeprowadzić globalny przegląd ofert agencji reklamowych dotyczący obsługi flagowej marki piwa Heineken. Do tej pory marketer współpracował...

8 czerwca 2005

FIFA zmienia zasady nabywania mundialowych pakietów sponsorskich

FIFA, międzynarodowa organizacja piłkarska, organizator rozgrywek Pucharu Świata w piłce nożnej, zmienia zasady zawierania umów sponsorskich związanych z mundialem. Kierownictwo...

8 czerwca 2005

"Made in USA" nie działa na młodych Amerykanów

Napis "Made in USA" pozostaje dla amerykańskich konsumentów symbolem jakości, ale młodzi konsumenci coraz częściej wybierają marki zagraniczne - wynika...

9 czerwca 2005

Festiwal Golden Drum poszerza zasięg poza nową Europę

Dwunasta edycja Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego "Golden Drum" odbywającego się w Słowenii (2-7 października) odbędzie się w zmienionej nieco formule. Dotychczas...

9 czerwca 2005

Cathy Lyons została chief marketing officerem w Hewlett-Packardzie

Cathy Lyons obejmuje stanowisko chief marketing officera (CMO) w firmie Hewlett-Packard (HP). Lyons jest weteranem wśród pracowników tej firmy, bo...

9 czerwca 2005

Russ Smyth odszedł ze stanowiska president McDonald'sa w Europie

Russ Smyth, president McDonald'sa w Europie, zrezygnował ze swojej funkcji. Na stanowisku zastąpi go Denis Hennequin, dotychczasowy vice president. Smyth...

9 czerwca 2005

TBWA zdobyła Grand Prix w konkursie Effie

TBWA otrzymała Grand Prix na festiwalu Effie Awards za globalną kampanię "Silhouettes" zrealizowaną dla Apple iPod. Pokonała w wyścigu o...

9 czerwca 2005

Tequila London utrzymała wart 10 mln funtów budżet Prudentialu

Agencja Tequila London utrzymała wart 10 mln funtów budżet ubezpieczyciela Prudential. W ostatnim etapie przetargu tego marketera brały udział także...

20 czerwca 2005

Artystyczna prowokacja w Wiedniu ma pokazać, jak reklama zmienia krajobraz

Dwaj artyści próbują w Wiedniu wywołać dyskusję na temat tego, jak bardzo wizerunek miasta zmienia się za pomocą reklamy. Ich...

20 czerwca 2005

Według rankingu "Forbesa" Oprah Winfrey jest najbardziej wpływową gwiazdą

Amerykańska gwiazda telewizyjna Oprah Winfrey, która od 21 lat prowadzi talk show "Oprah", znalazła się na szczycie listy najbardziej wpływowych...

20 czerwca 2005

Chris Chard, były menedżer Leo Burnett, dyrektorem strategicznym Lowe Worldwide

Lowe Worldwide zatrudniło Chrisa Charda na stanowisko dyrektora strategicznego. Chard był poprzednio regional planning directorem w Leo Burnett (Publicis Groupe)....

20 czerwca 2005

Grupa Publicis objęła udziały w agencji PR Freud Communications w Wielkiej Brytanii

Publicis Groupe kupiła 50,1 proc. udziałów w znanej agencji PR Freud Communications w Wielkiej Brytanii, płacąc za przejęte aktywa 35...

20 czerwca 2005

Jones zajmie się obsługą globalnych klientów sieci mediowej Carat International

Anthony Jones objął stanowisko head of insight w sieci domów mediowych Carat International i zajmie się współpracą z globalnymi klientami...

20 czerwca 2005

Alain de Pouzilhac, szef grupy Havas, ma ustąpić

Alain de Pouzilhac, szef grupy Havas, ma ustąpić - donosi "Dow Jones". Firma odmawia komentarza w tej sprawie. Według tego...

20 czerwca 2005

Initiative London reformuje struktury pod kątem cyfrowej rewolucji

Initiative London zrestrukturyzował team zarządzający, uwzględniając ekspansję cyfrowych technologii. Danny Donovan, dotąd group account director w teamie obsługującym France Telecom...

21 czerwca 2005

Pat Pellegrini został wiceprezesem TNS Media Research

Pat Pellegrini został wiceprezesem TNS Media Research w Stanach Zjednoczonych. Przez ostatnie 10 lat pracował w branży badawczej, ostatnio dla...

21 czerwca 2005

Udziałowcy WPP zastanawiają się, kto mógłby zastąpić Martina Sorrella

Władze holdingu WPP Group zostały skrytykowane przez grupę jego największych udziałowców (RREV) za brak planu sukcesji po Martinie Sorrellu, chief...

21 czerwca 2005

Heinz kupił firmę HP Sauce w Wielkiej Brytanii

Heinz kupił w Wielkiej Brytanii firmę HP Sauce and Lea & Perrins, płacąc za transakcję 470 mln funtów. Linie produktów...

21 czerwca 2005

Obrońcy zwierząt grożą bojkotem marki Dolce & Gabbana za reklamę z szympansami

Brytyjscy obrońcy zwierząt, m.in. z grupy Animal Defenders International, zapowiedzieli, że wezwą do bojkotu produktów włoskiej firmy odzieżowej Dolce &...