M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 czerwca 2005

MEC Interaction werbuje Charliego McGee na stanowisko new commercial directora

MEC Interaction, nowa struktura WPP Group, pozyskała Charliego McGee na stanowisko new commercial directora. McGee był dotąd szefem client service...

21 czerwca 2005

Ikea wyłoniła short-listę domów mediowych

Na short-liście w paneuropejskim przetargu Ikei pozostały: MediaCom, Mediaedge:cia oraz OMD. Domy mediowe walczą o wart 30 mln funtów budżet...

21 czerwca 2005

Dave Cobban dołączy do Wieden & Kennedy Amsterdam

Dave Cobban obejmie stanowisko planning directora w agencji reklamowej Wieden & Kennedy Amsterdam. Cobban wcześniej pracował w agencji A Vision,...

22 czerwca 2005

Energizer oskarża Gillette w brytyjskim sądzie

Energizer, do którego należy marka Wilkinson Sword, przygotowuje się do kolejnego sądowego uderzenia w firmę Gillette, właściciela marek Mach 3...

22 czerwca 2005

Nokia sponsoruje koncerty Live 8

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia zdecydował się sponsorować koncerty charytatywne Live 8. Ich organizatorem jest Bob Geldof, który do udziału...

22 czerwca 2005

Svenn Dam awansuje i jest na czele Metro International

Svenn Dam został awansowany na stanowiska global presidenta i chief operating officera w grupie Metro International, wydawcy gazet bezpłatnych. Do...

22 czerwca 2005

Campari współpracuje z MTV

Campari wznawia współpracę z MTV. Obejmie ona organizację pięciu ekskluzywnych imprez Campari Red Passion Parties, które odbędą się w Barcelonie,...

22 czerwca 2005

TNS wprowadza na rynek badania skuteczności product placementu

Firma badawcza TNS Media Intelligence wprowadziła w Stanach Zjednoczonych pomiary efektywności product placementu wykorzystywanego w telewizji i filmach kinowych. W...

22 czerwca 2005

Granada i NBC będą współpracować przy nowym formacie reality show

Granada America i NBC Universal razem wyprodukują nowe reality show z udziałem znanych osób, które chcą zrobić karierę gwiazdy. Program...

22 czerwca 2005

ACP-NatMag zadebiutuje w segmencie magazynów real-life

Wydawnictwo ACP-NatMag wprowadzi na rynek brytyjski magazyn "Real People". Będzie to pierwszy tytuł tego wydawcy w segmencie magazynów real-life, czyli...

23 czerwca 2005

De Pouzilhac zrezygnował z kierowania holdingiem Havas, Jean-Marie Dru kandydatem na stanowisko chairmana i CEO

Alain de Pouzilhac zrezygnował ze stanowiska chairmana i CEO francuskiego koncernu mediowego Havas. Jego obowiązki przejmie Richard Colker, dyrektor i...

23 czerwca 2005

WPP Group kupuje firmę badań internetu Dynamic Logic

WPP Group kupuje firmę zajmującą się badaniami internetu Dynamic Logic, która stanie się częścią międzynarodowej sieci badawczej Millward Brown. Firma...

23 czerwca 2005

Ray Warren pokieruje Caratem USA

Ray Warren jako president Carat USA i Carat Media Group będzie odpowiadał za koordynację działań firmy w USA, Kanadzie i...

23 czerwca 2005

L'Oreal finalizuje negocjacje z Davidem i Victorią Beckhamami

Koncern L'Oreal prowadzi negocjacje z małżeństwem Beckhamów. Jeśli firma podpisze z nimi umowę, to wizerunek Davida i Victorii zostanie wykorzystany...

24 czerwca 2005

Viacom Brand Solutions otwiera nowy oddział zajmujący się reklamą telewizyjną

Viacom Brand Solutions, dom sprzedaży kanałów telewizyjnych, m.in. MTV i Nickelodeon, uruchamia nowy oddział, który zajmie się wspomaganiem marketerów w...

24 czerwca 2005

Batalia o reklamy tytoniowe, do szkolnych bibliotek trafią wersje magazynów bez tych reklam

Już niedługo wydania takich magazynów jak "Newsweek", "Time", "People" czy "Sports Illustrated" mogą trafiać do bibliotek w amerykańskich szkołach pozbawione...

24 czerwca 2005

Jean-Marie Dru jedynym kandydatem do objęcia prezesury holdingu Havas

Jean-Marie Dru, chairman sieci TBWA/Worldwide, jest postrzegany jako pretendent do objęcia stanowiska chairmana i CEO holdingu mediowego Havas, po ustąpieniu...

24 czerwca 2005

Utytułowani kreatywni odchodzą z agencji reklamowej Mother

Yan Elliott i Luke Williamson przeszli z agencji reklamowej Mother do WCRS. W nowej firmie objęli stanowiska dyrektorów kreatywnych. Obaj...

24 czerwca 2005

Lego na rynku brytyjskim skupi się na promocji kolekcji dla dziewczynek Clikits

Koncern Lego w najbliższych miesiącach na rynku brytyjskim skupi się na promocji kolekcji Clikits dla dziewczynek. Działania będą powiązane z...

24 czerwca 2005

Sara Lee rozpisała przetarg na obsługę budżetu mediowego w Europie

Koncern Sara Lee International ogłosił przetarg na obsługę mediową firmy w Europie. Wartość budżetu szacowana jest na 100 mln funtów....

27 czerwca 2005

Pfizer ogłasza przetarg na budżet leku Lipitor

W Stanach Zjednoczonych zaledwie dzień po tym, jak Pfizer ogłosił, że dla leku Aricept pracować będzie agencja McCann-Erickson z Nowego...

27 czerwca 2005

Leo Burnett zaprezentowała w Cannes raport nt. wizerunku mężczyzn

W reklamach coraz rzadziej pojawiają się "prawdziwi mężczyźni" - to podobna przypadłość jak w wypadku reklam wykorzystujących stereotypowe wizerunki pań...

27 czerwca 2005

Gillette poniesie duże koszty w związku z nieprawdziwymi stwierdzeniami w reklamie

Amerykański sąd okręgowy stanu Connecticut stwierdził, że używane przez Gillette w reklamach i na opakowaniach maszynek M3 Power określenia, iż...

27 czerwca 2005

Saatchi & Saatchi i Grey Global zagrożone przesunięciem globalnych budżetów przez P&G

Agencja Wieden & Kennedy przejęła globalny budżet marki żywności zwierzęcej Eukanuba firmy Procter & Gamble (P&G). Do tej pory budżet...

27 czerwca 2005

StrawberryFrog będzie obsługiwać Coca-Colę Light w Niemczech

Niezależna holenderska agencja StrawberryFrog będzie obsługiwać markę Coca-Cola Light w Niemczech. Do tej pory brand ten obsługiwała Publicis. Zmiana nastąpiła...

28 czerwca 2005

Europejscy wydawcy boją się skutków strajku branży papierniczej w Finlandii

Fińskie związki zawodowe pracowników branży papierniczej, które od siedmiu tygodni prowadzą spór zbiorowy z właścicielami papierni, wzywają pracowników do strajku....

28 czerwca 2005

Conde Nast wprowadzi do Wielkiej Brytanii magazyn "Trader Monthly"

Po debiucie "Trader Monthly" na rynku amerykańskim Conde Nast wprowadzi magazyn również na rynek brytyjski. Pismo pokazuje życie menedżerów i...

28 czerwca 2005

Premier Food zamierza sprzedać herbatę Typhoo - jeden z najstarszych brytyjskich brandów

Premier Food zamierza sprzedać herbatę Typhoo - jeden z najstarszych brytyjskich brandów FMCG. Typhoo została wprowadzona w 1903 r. kampanią...

28 czerwca 2005

BBC podwoi nakłady na szkolenie dziennikarzy

BBC podwoi inwestycje w warsztaty dziennikarskie z 5 do 10 mln funtów do 2008 roku. Zarząd BBC podjął taką decyzję...

28 czerwca 2005

BBC sprzedaje jedną ze swoich spółek australijskiej grupie finansowej

BBC sprzedaje jedną ze swoich spółek BBC Broadcast za 166 mln funtów australijskiemu konsorcjum finansowemu. Konsorcjum działa pod nazwą Creative...

28 czerwca 2005

Interpublic opóźnia ogłoszenie rocznego raportu finansowego

Według raportu, jaki zamieścił "Sunday Times", Interpublic Group of Cos. będzie się musiała zmierzyć z inwestorami podczas planowanego w najbliższym...

29 czerwca 2005

Międzynarodowy zespół konsultantów połączył siły i doradza agencjom

Międzynarodowy zespół konsultantów połączył siły, by oferować usługi doradcze międzynarodowym marketerom w zakresie relacji z agencjami. Firmę Scan International z...

29 czerwca 2005

Subway centralizuje budżet w MediaComie

Subway, sieć fast foodów, zatrudnił MediaCom do obsługi budżetu mediowego szacowanego na 7 mln funtów. Subway zamierza wyprzedzić McDonald'sa, do...

29 czerwca 2005

Niemal 7 mln Brytyjczyków to geeks - entuzjaści różnych dziedzin

Badanie przeprowadzone na zlecenie należącego do NBC Universal kanału telewizyjnego Sci Fi Channel przez agencję mediową Rocket pokazuje, że w...

29 czerwca 2005

We Francji spadają wpływy reklamowe telewizji i magazynów

We Francji utrzymuje się tendencja spadkowa w wydatkach reklamowych w telewizji i magazynach - wynika z danych TNS Media Intelligence....

11 lipca 2005

Internet głównym medium dla Chryslera przy launchu auta Dodge Charger

Koncern Chrysler postawił w USA na bardzo szeroko zakrojone działania w internecie, by wypromować swój nowy samochód - Dodge Charger....

11 lipca 2005

Amerykańska organizacja apeluje o zaostrzenie standardów reklam alkoholi

Amerykańska organizacja społeczna o nazwie The Center on Alcohol Marketing and Youth (CAMY) apeluje o zaostrzenie regulacji dotyczących zamieszczania reklam...

11 lipca 2005

Burda debiutuje z magazynem "Joy" w Czechach

Niemieckie wydawnictwo Burda zamierza jesienią tego roku wprowadzić na czeski rynek kobiecy miesięcznik "Joy". Magazyn będzie publikowany na licencji wydawnictwa...

11 lipca 2005

Widownia NBC się starzeje

Ponad 45 proc. widowni pasm prime time amerykańskiej stacji NBC ma ponad 50 lat - wynika z opublikowanego właśnie raportu...

11 lipca 2005

Emap wprowadza w Szwecji 30. edycję swego magazynu dla mężczyzn "FHM"

Wydawnictwo Emap otworzyło 30. edycję swego magazynu dla mężczyzn "FHM". Tytuł wszedł na rynek szwedzki w tym miesiącu w początkowym...

11 lipca 2005

Brytyjczyków coraz bardziej irytują głuche telefony od firm telemarketingowych

Brytyjczyków coraz bardziej irytują głuche telefony od firm telemarketingowych. Chodzi o zjawisko, które często ma miejsce w przypadku działań marketingu...

12 lipca 2005

Koncern BP wykorzystuje marketing wirusowy w promocji marki Ultimate

W Wielkiej Brytanii koncern paliwowy BP wykorzystuje marketing wirusowy w promocji marki Ultimate. Za pośrednictwem e-maili rozsyłany będzie animowany film...

12 lipca 2005

Pepsi przygotuje serię programów TV promujących markę Pepsi Max

Pepsi Max przeprowadzi największą w historii Wielkiej Brytanii kampanię reklamową polegajacą na brandowaniu programu telelwizyjnego, który powstanie specjalnie na potrzeby...

12 lipca 2005

Zwariowana Żaba wciąż na topie reklam w brytyjskich mediach

Zwariowana Żaba (Crazy Frog) - postać z irytującej wielu widzów reklamy Jamstera - już drugi miesiąc z rzędu jest najczęściej...

12 lipca 2005

Cadbury zbiera pomysły kreatywne od oddziałów Y&R obsługującej Dr. Peppera

Cadbury Schweppes rozszerza wymagania wobec obsługującej markę Dr Pepper agencji reklamowej Young & Rubicam. Dwa miesiące przed dorocznym spotkaniem przedstawicieli...

12 lipca 2005

Globalny rynek mobilnego kontentu osiągnie za rok wartość 7,6 mld euro

Globalny rynek mobilnego kontentu osiągnie za rok wartość 7,6 mld euro - wynika z badania firmy LogicaCMG. Już około 20...

13 lipca 2005

Marka Lynx startuje z nietypową kampanią wokół loniska Gatwick

Młodzi ludzie, którzy tego lata będą przylatywać lub odlatywać na wakacje z londyńskiego lotniska Gatwick, będą mieli okazję zobaczyć nietypową...

13 lipca 2005

Duzi marketerzy coraz chętniej korzystają z marketingu mobilnego

Coraz więcej dużych marketerów korzysta z możliwości reklam w telefonach komórkowych. Wśród firm, które rozpoczęły letnie kampanie wykorzystujące marketing mobilny...

13 lipca 2005

Sleight dyrektorem marketingu Coca-Coli w Wielkiej Brytanii

Cathryn Sleight została dyrektorem marketingu Coca-Coli w Wielkiej Brytanii, zastępując na tym stanowisku Julię Goldin, która objęła stanowisko dyrektora NPD...

13 lipca 2005

Dziewięciu na dziesięciu użytkowników PVR przewija lub wyłącza bloki reklamowe

Według cyklicznego badania Dart zrealizowanego przez firmę Ipsos Media liczba użykowników Personal Video Recorder (PVR) w Wielkiej Brytanii wzrosła w...