M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

13 lipca 2005

Proximity zdobywa europejski budżet BTL Shella

Sieć Proximity zdobywa europejski budżet BTL Shella. Szacowany jest on na 7 mln funtów. Agencja w przetargu pokonała czterech konkurentów,...

14 lipca 2005

Procter & Gamble będzie sponsorować ligę futbolu amerykańskiego

The National Football League (NFL) i koncern Procter & Gamble podpisały umowę dotyczącą sponsoringu rozgrywek ligi amerykańskiego futbolu. Sponsorem ligi...

14 lipca 2005

Heekin może zastąpić Meyera na stanowisku CEO Grey Worldwide

Martin Sorrell, chief executive WPP Group, prowadzi rozmowy z Jamesem Heekinem, CEO sieci agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide, na temat...

14 lipca 2005

Colgate-Palmolive sprzedał marki środków piorących firmie Phoenix Brands

Colgate-Palmolive odsprzedał część marek z portfolio środków do prania firmie Phoenix Brands. Są to brandy: Fab, Dynamo, Arctic Power, ABC,...

14 lipca 2005

Wokalistka Sheryl Crow wystąpi w kampanii reklamowej Della

Popularna piosenkarka Sheryl Crow weźmie udział w kampanii reklamowej firmy komputerowej Dell. Działania reklamowe obejmą Stany Zjednoczone i będą połączone...

14 lipca 2005

Vincent Bollore prezesem Havasa, Philippe Wahl zostanie CEO

Vincent Bollore został prezesem grupy Havas, a Philippe Wahl zostanie jej CEO. Nominacje nastąpiły około miesiąca po rezygnacji poprzedniego szefa...

14 lipca 2005

Sony przygotowuje projekt samplingu dla PlayStation

Sony Computer Entertainment Europe powierzył agencji reklamowej Checkland Kindleysides budżet akcji samplingowej zapowiadającej wrześniową premierę przenośnej konsoli PlayStation Portable (PSP)....

14 lipca 2005

Graham Saxton nowym senior vice presidentem w MTV Networks International

MTV Networks International awansował Grahama Saxtona na stanowisko senior vice presidenta ds. planningu i researchingu. Dotychczas był on odpowiedzialny za...

15 lipca 2005

Samsung wybrał VCCP do promocji swojego sponsoringu FC Chelsea

Brytyjski oddział Samsunga wybrał agencję Vallance Carruthers Coleman Priest (VCCP) do przygotowania globalnej kampanii promującej sponsoring londyńskiego klubu piłkarskiego FC...

15 lipca 2005

Marka Easy będzie też firmowała zegarki

Po tanich liniach lotniczych, telefonii komórkowej, lokalach z pizzą, hotelach, statkach wycieczkowych i sieci kin marka Easy będzie teraz też...

15 lipca 2005

Ferrero poszukuje agencji do obsługi marki Kinder Bueno

Firma Ferrero poszukuje agencji reklamowej do obsługi wartego 3 mln funtów budżetu przeznaczonego na wsparcie czekoladowych wyrobów Kinder Bueno. Do...

15 lipca 2005

Omnicom Group kupuje firmę ankieterską Luntz Research

Omnicom Group kupił 70 proc. udziałów w firmie Luntz Research, waszyngtońskiej firmie ankieterskiej kierowanej przez Franka Luntza, który uważany jest...

15 lipca 2005

Thomas Early z nowojorskiego Ogilvy skazany na 14 miesięcy więzienia

Thomas Early - jeden z top-menedżerów agencji Ogilvy & Mather - został uznany za winnego działań na szkodę rządu USA...

15 lipca 2005

Spada sprzedaż filmów na DVD w USA

Po wielu miesiącach słabszych wyników oglądalności hollywoodzkich filmów producenci odczuwają nieoczekiwany spadek sprzedaży filmów na DVD. Przez ostatnie osiem lat...

15 lipca 2005

Mark Cranmer odejdzie z sieci Starcom

Mark Cranmer, chief executive sieci Starcom Mediavest na region EMEA, zrezygnował ze stanowiska. Cranmer pełnił tę funkcję od pięciu lat,...

15 lipca 2005

Sieciowa agencja Fallon zamyka biuro w Nowym Jorku

Sieć agencji reklamowych Fallon Worldwide zamknie swoje nowojorskie biuro. Powodem podjęcia tej decyzji było odejście Anne Bologna, prezesa agencji Fallon...

15 lipca 2005

Kia Motors współpracuje z "Glamour" przy okazji premiery modelu Picanto Glamour

Kia Motors współpracuje z wydawnictwem Conde Nast i jego tytułem dla kobiet "Glamour" w związku z promocją modelu samochodu Kia...

18 lipca 2005

Schwarzenegger krytykowany za wspieranie magazynów kulturystycznych

Arnold Schwarzenegger, gubernator Kalifornii, jest krytykowany za wspieranie jako executive editor dwóch pism poświęconych kulturystyce, w których reklamowane są preparaty...

18 lipca 2005

Cannes Lions szukają nowego CEO

Firma Emap Communications szuka nowego CEO dla swojego festiwalu Cannes Lions. Dotychczasowy - Terry Savage - dostał awans na stanowisko...

18 lipca 2005

Lenovo rusza z pierwszą kampanią po połączeniu z IBM

Producent komputerów Lenovo Group rozpoczął swoją pierwszą kampanię reklamową od momentu połączenia 3 miesiące temu z IBM. Kampania dotyczy linii...

18 lipca 2005

Zapadł wyrok w sprawie Shony Seifert z Ogilvy & Mather

Przed sądem federalnym Nowego Jorku zakończył się proces Shony Seifert oskarżonej o defraudację pieniędzy z amerykańskiego Urzędu ds. Polityki Antynarkotykowej....

18 lipca 2005

Y&R obsłuży wart 40 mln dol. budżet hoteli Hilton

Korporacja Hilton Hotels Corp. zdecydowała się powierzyć budżet wart 40 mln dol. agencji Young & Rubicam, która zajmie się obsługą...

18 lipca 2005

Marina Kissam dyrektorem marketingu "Time'a" na region EMEA

Marina Kissam objęła stanowisko dyrektora marketingu magazynu "Time". Będzie odpowiedzialna za obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Ostatnio pracowała w...

18 lipca 2005

Rusza brytyjska kampania Mercedesa klasy B

Agencja Campbell Doyle Dye (CDD) opracowała i przygotowała zintegrowaną kampanię reklamową dla Mercedesa opartą na koncepcie "Wszystkie drogi prowadzą do...

18 lipca 2005

Adidas rozpoczął najnowszą światową kampanię reklamową

Adidas zaprezentował najnowszą reklamę, w której udział biorą takie gwiazdy piłkarskie jak David Beckham, Raul Gonzales, Michael Ballack czy Javier...

18 lipca 2005

"Financial Times" najpopularniejszym dziennikiem wśród europejskich elit

"The Financial Times" jest najpopularniejszym dziennikiem wśród europejskich elit finansowych i politycznych, jak wynika z badania Europe 2005 przeprowadzonego przez...

19 lipca 2005

Brytyjczycy oburzeni "bombową" kampanią Ryanaira

Blisko 200 Brytyjczyków wysłało do Advertising Standard Authority (ASA - instytucja kontrolująca treści reklamowe w brytyjskich mediach) protesty przeciwko najnowszej...

19 lipca 2005

Sony debiutuje z kampanią promującą letnie produkty

Agencja Sony 1-to-1 Marketing (filia ds. marketingu bezpośredniego Sony Europe) wystartowała z kampanią internetową promującą program lojalnościowy "My Sony". W...

19 lipca 2005

Millward Brown intensyfikuje inwestycje w regionie Azji i Pacyfiku

Sieć firm badawczych Millward Brown należących do WPP Group zaczęła świadczyć usługi w Wietnamie. Umowę licencyjną w tej sprawie podpisała...

19 lipca 2005

ZenithOptimedia zrewidował swoje tegoroczne prognozy wydatków reklamowych

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia zmieniła prognozy dotyczące poziomu wydatków reklamowych na świecie. Według najnowszego raportu wzrost wydatków wyniesie 4,7 proc.,...

19 lipca 2005

Australia wybrała Carat i M&C Saatchi do obsługi promocji kraju

Biuro turystyczne Australii wybrało agencję M&C Saatchi i dom mediowy Carat do globalnej obsługi budżetu reklamowo-mediowego. Do tej pory ta...

1 sierpnia 2005

Coca-Cola rozmawia z agencjami o obecności marki w światowych produkcjach telewizyjnych

Koncern Coca-Cola rozmawia z agencjami reklamowymi na temat obecności marki w światowych produkcjach telewizyjnych w najbliższym czasie. Rozmowy nadzoruje Esther...

1 sierpnia 2005

American Express oskarżony o kradzież hasła reklamowego w kampanii "My Life. My Card"

Stephen Goetz, kalifornijski wytwórca kart kredytowych, oskarża American Express o to, że ukradła wymyślone przez niego hasło "My Life. My...

1 sierpnia 2005

Starcom MediaVest restrukturyzuje management w regionie MENA

Sieć domów mediowych Starcom MediaVest Group zrestrukturyzowała struktury menedżerskie w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej (Middle East and North...

1 sierpnia 2005

The Simpsons poszerza portfolio w trosce o poprawę wizerunku

Marka The Simpsons korzystająca z wizerunku popularnej także w Polsce kreskówki wprowadza na rynek brytyjski gamę napojów, akcentując ich naturalność...

1 sierpnia 2005

Blogi coraz popularniejsze wśród internautów, rośnie ich rola marketingowa

Jedna na 200 wizyt w internecie dokonywana jest w celu wejścia na blogi, a rola internetowych pamiętników gwałtownie rośnie, wynika...

1 sierpnia 2005

UNICEF poszukuje agencji do przygotowania globalnej kampanii BTL

Fundusz Organizacji Narodów Zjednoczonych na rzecz Dzieci (UNICEF) zapowiada na październik br. debiut ogólnoświatowej kampanii "Dzieci i AIDS". Brief dla...

1 sierpnia 2005

Cztery agencje na short-liście w globalnym przetargu British Airways

Na short-liście przetargu reklamowego British Airways pozostały agencje: M&C Saatchi, JWT, DDB London oraz Bartle Bogle Hegarty. Decyzja, która z...

1 sierpnia 2005

Havas nie komentuje pogłosek o odejściu Jima Heekina, CEO sieci Euro RSCG

Holding reklamowy Havas nie komentuje pogłosek o odejściu CEO sieci Euro RSCG Jima Heekina. Według niepotwierdzonych informacji ma on zostać...

2 sierpnia 2005

James Heekin odchodzi z Havasa, zmiany personalne w holdingu

Holding reklamowy Havas potwierdził informacje, że James Heekin, CEO i chairman sieci agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide, zrezygnował ze stanowiska....

2 sierpnia 2005

Nielegalne techniki marketingowe producentów żywności dla dzieci

Zgodnie z najnowszym raportem brytyjskiej Food Commission - niezależnej organizacji promującej zdrową żywność - producenci artykułów spożywczych wykorzystują nieuczciwe środki...

2 sierpnia 2005

Coca-Cola wprowadza do portfolio kontrowersyjną markę

Brytyjski oddział The Coca-Cola Company rozważa launch nowego produktu o nazwie Ipsei. Jest on już dostępny na rynku niemieckim i...

2 sierpnia 2005

Interpublic może stracić budżet reklamowy Bank of America

Interpublic Group of Cos. może stracić jeden z największych obsługiwanych budżetów reklamowych - Bank of America. Niewykluczone, że zostanie on...

2 sierpnia 2005

BBC Magazines i FT Business będą wspólnie wydawać pismo

Firmy BBC Magazines i FT Business zamierzają wspólnie wydawać pismo finansowe "How to Be Better Off". Tytuł będzie kombinacją informacji...

2 sierpnia 2005

Agencja reklamowa Dentsu ponownie otwiera oddział w Moskwie

Japońska sieć agencji reklamowych Dentsu zamierza w przyszłym tygodniu ponownie otworzyć oddział w Moskwie. Zamknęła go cztery lata temu ze...

3 sierpnia 2005

Kontrowersyjne zabiegi Lexusa o product placement w gazetach

Sprzeczne opinie i dyskusje o przyszłości reklamy w prasie wywołuje ostatnio amerykańska kampania reklamowa Lexusa. Poza korzystaniem z tradycyjnych modułów...

3 sierpnia 2005

Bank HSBC gruntownie zmieni wygląd swoich placówek

W Wielkiej Brytanii Bank HSBC całkowicie zmieni wygląd swoich 1,6 tys. placówek zlokalizowanych przy głównych ulicach. Bank wybrał firmę Fitch...

3 sierpnia 2005

Nike poszerza portfolio o markę Blue Ribbon Sports

Firma Nike debiutuje z kolekcją ekskluzywnej odzieży miejskiej o nazwie Blue Ribbon Sports jako receptą na zastój na amerykańskim rynku...

3 sierpnia 2005

Publicis Groupe pozyskała w I półroczu 2005 roku budżety wartości 4,8 mld euro

Publicis Groupe przedstawiła wyniki finansowe za I półrocze 2005 r. Wzrost organiczny grupy wyniósł w tym okresie 6,1 proc. w...

3 sierpnia 2005

Scott Garrett odszedł z firmy Heinz, po tym jak spółka wstrzymała wydatki reklamowe

Scott Garrett, vice-president w firmie Heinz, złożył rezygnację, po tym jak kierownictwo spółki zdecydowało o zamrożeniu wydatków reklamowych w związku...