M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

3 sierpnia 2005

British American Tobacco zapowiada zwiększone nakłady na trade marketing

British American Tobacco (BAT) zapowiada zwiększone wydatki na trade marketing i dystrybucję. Głównym celem działań będzie poprawienie obecności produktów BAT...

4 sierpnia 2005

Adidas przejmie Reeboka za 3,1 miliarda euro

Doszło do zgody w negocjacjach dotyczących akwizycji amerykańskiego Reeboka przez europejskiego konkurenta, firmę Adidas-Salomon. Kwota transakcji opiewa na 3,1 mld...

4 sierpnia 2005

EBU rozpisała konkurs na korzystanie z mobilnego kontentu olimpiad

The European Broadcasting Union (EBU) prowadzi konkurs, którego przedmiotem jest nabycie praw do korzystania z relacji z igrzysk olimpijskich w...

4 sierpnia 2005

UPS został sponsorem igrzysk w Pekinie w 2008 r.

Światowy lider w dostarczaniu przesyłek, firma UPS, podpisał w Pekinie umowę na sponsoring XXIX Igrzysk Olimpijskich oraz paraolimpiady w Pekinie...

4 sierpnia 2005

Londyński oddział Lowe odpowiada za regionalną obsługę marki Cif (Unilever)

Unilever powierzył agencji Lowe London paneuropejski budżet marki Cif. Wcześniej regionalnym centrum do obsługi tej marki było paryskie biuro Lowe....

4 sierpnia 2005

Amerykański rynek farmaceutyczny wydał instruktaż dotyczący reklamy leków

Organizacja The Pharmaceutical Research Manufacturers of America (PhRMA) wydała instruktaż dotyczący reklamy direct-to-consumer związanej z lekami. Dokument pod tytułem "Guiding...

4 sierpnia 2005

IAB Europe powoła "radę liderów"

Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe powoła "radę liderów", której rolą będzie opracowywanie branżowych standardów i planowanie badań reklamy interaktywnej. Rada...

4 sierpnia 2005

Invista we współpracy z firmą Henkel zadebiutuje z Lycrą na rynku kosmetyków do włosów

Firma Invista, właściciel m.in. marki Lycra, nawiązała współpracę z koncernem Henkel. W ramach realizacji wspólnego projektu lycra jako składnik będzie...

5 sierpnia 2005

Spadły przychody Havasa, grupa redefiniuje strategię

Philippe Wahl miesiąc po objęciu funkcji CEO grupy Havas zapowiedział zmiany strategii holdingu. Nie zdradza jednak szczegółów na temat planowanych...

5 sierpnia 2005

Kate Bush i Michael Sheen w kampanii charytatywnej brytyjskiego NSPCC

Narodowe Towarzystwo na rzecz Zapobiegania Przemocy wobec Dzieci (NSPCC) wystartowało z kampanią zachęcającą do wpłat na rzecz krzywdzonych dzieci. Akcja...

5 sierpnia 2005

BMW w USA szuka nowej agencji do obsługi wartego 160 mln dol. budżetu

Koncern BMW w Stanach Zjednoczonych zaprosił 12 agencji do przeglądu. Jest to wstępna faza, której celem jest zorganizowanie przetargu i...

5 sierpnia 2005

Adidas walczy z Nike przy pomocy celebrities

Koncern Adidas po niedawnej akwizycji Reeboka coraz realniej myśli o detronizacji Nike, lidera branży sportowej, kontrolującego ponad 40 proc. rynku....

5 sierpnia 2005

Akcje Aegis zwyżkowały po plotce o ofercie kupna spółki przez Havas

Akcje grupy Aegis zwyżkowały o 11,42 proc. po plotce o ofercie kupna spółki przez holding Havas. Rzecznik Aegis stwierdził jednak,...

8 sierpnia 2005

Axel Springer przejął większościowe udziały w ProSiebenSat.1

Koncern wydawniczy Axel Springer i grupa inwestorów pod nazwą German Media Partners poinformowały o przejęciu przez Axel Springer AG większościowych...

8 sierpnia 2005

Kleenex reklamuje chusteczki przeciw grypie

Firma Kimberly-Clark, światowy producent artykułów higieny osobistej, planuje wsparcie reklamowe swojej flagowej marki - chusteczki Kleenex. Pod koniec sierpnia br....

8 sierpnia 2005

"The Economist" utworzył stanowisko global marketing directora

Susan Clark objęła stanowisko global marketing directora magazynu "The Economist" i zajmie się wspieraniem reklamowym i PR marki tytułu. Dodatkowo...

8 sierpnia 2005

Główny udziałowiec sieci Havas zwiększył udziały w Aegis Group

Vincent Bollore, główny udziałowiec sieci Havas, zwiększył ilość posiadanych udziałów w Aegis Group. Do zakupionych na początku sierpnia br. 3...

8 sierpnia 2005

Thomson Intermedia kupił firmę audytorską Billets za 13,1 mln funtów

Firma Thomson Intermedia, zajmująca się monitoringiem mediów w Wielkiej Brytanii, przejęła firmę audytorską Billets. Wartość transakcji wyniosła 13,1 mln funtów....

8 sierpnia 2005

Agencja 141 utworzyła stanowisko global creative dedykowane firmie BAT

Agencja marketing services 141 stworzyła stanowisko global creative dedykowane firmie British American Tobacco. Stanowisko to objął Marcus Cordington Fernandez, który...

8 sierpnia 2005

Brytyjskie dzieci uwielbiają reklamy The Jamster Crazy Frog

Więcej niż jedna trzecia dzieci w Wielkiej Brytanii uwielbia reklamy The Jamster Crazy Frog, według raportu firmy Carrick James Market...

9 sierpnia 2005

McCartney wesprze kampanię antyfutrzarską organizacji PETA

Brytyjski oddział stowarzyszenia People for the Ethical Treatmet of Animals (PETA) podpisał właśnie długoterminowy kontrakt z byłym członkiem zespołu the...

9 sierpnia 2005

Arsenal to najszybciej wzrastająca marka Premiership

Klub piłkarski Arsenal to najszybciej wzrastająca marka piłkarskiej ligi angielskiej (Premiership). Największym brandem tej ligi jest Manchester United. Według Granada...

9 sierpnia 2005

Jean-Remy von Matt przewodniczącym jury konkursu Eurobest Awards 2005

Jean-Remy von Matt został przewodniczącym jury konkursu Eurobest Awards 2005. Von Matt jest założycielem i prezesem niemieckiej niezależnej agencji reklamowej...

9 sierpnia 2005

Lucas został communication strategy directorem w Carat Deepblue

Carat International powołał Leo Lucasa na stanowisko communication strategy directora dywizji Deepblue. Lucas pracował wcześniej w domu mediowym PHD. Carat...

9 sierpnia 2005

Wal-Mart zmienia swoją strategię reklamową

W najnowszej kampanii amerykańskiej sieci marketów Wal-Mart nie pojawiają się wątki związane z wizerunkiem korporacyjnym i cenami, za to jest...

9 sierpnia 2005

Interpublic Group mianował Nicka Briena CEO Universal McCann w USA

Interpublic Group of Cos. ogłosił nazwisko nowego szefa domu mediowego Universal McCann w Stanach Zjednoczonych. Został nim Nick Brien, który...

10 sierpnia 2005

Richard Brooke zastąpi Sharpe'a na stanowisku szefa mediów Unilevera w Wielkiej Brytanii

Richard Brooke obejmie pod koniec roku stanowisko media managera w brytyjskim oddziale koncernu Unilever. Zastąpi on na tym stanowisku Edwina...

10 sierpnia 2005

Barclays zwiększa samodzielność operacyjną i marketingową swoich oddziałów

Brytyjski Barclays Bank zamierza zapewnić większą swobodę i niezależność swoim oddziałom, zarówno w zakresie działalności operacyjnej, jak i marketingowej. Część...

10 sierpnia 2005

Acxiom wprowadza nowe narzędzie internetowe

W Wielkiej Brytanii firma Acxiom wprowadza nowe narzędzie internetowe. Za jego pomocą będzie można przygotowywać przede wszystkim segmentacje rynku internetowego....

10 sierpnia 2005

Gilpin odpowiedzialna za nowe projekty magazynu "Time" w Europie

Emma Gilpin objęła stanowisko international communications directora w magazynie "Time" w regionie EMEA. Zajmie się przygotowaniem i realizacją nowych projektów...

10 sierpnia 2005

"The New York Times" koordynuje wersję online z drukowaną

Redakcja "The New York Times" planuje połączenie newsroomów internetowych i drukowanych oraz wzmożenie współpracy poszczególnych dziennikarzy. Deklarację taką wyrazili Bill...

10 sierpnia 2005

Anheuser-Busch intensyfikuje działania kierowane do Afroamerykanów

Henry Dominguez objął stanowisko vice-presidenta w browarze Anheuser-Busch w USA i zajmie się realizacją projektów marketingowych i sprzedażowych adresowanych do...

11 sierpnia 2005

Dwie agencje walczą o globalny budżet kreatywny Heinekena

Pod koniec sierpnia br. rozstrzygnie się, kto ostatecznie obsłuży wart 70 mln funtów budżet kreatywny Heinekena. Po wyeliminowaniu z przetargu...

11 sierpnia 2005

Ryanair rozgrzeszony za "bombową" reklamę z Churchillem

Mimo że 319 Brytyjczyków złożyło protesty przeciw reklamie Ryanaira nawiązującej do ostatnich zamachów terrorystycznych w Londynie, to Advertising Standards Authority...

11 sierpnia 2005

Goodyear prowadzi przetarg na agencję reklamową i dom mediowy w USA

Zaledwie rok po tym jak Goodyear Tire & Rubber Co. skonsolidował swój budżet reklamowy w agencji Arnold Worldwide z Bostonu...

11 sierpnia 2005

Cyfrowy outdoor zyskuje na znaczeniu w Wielkiej Brytanii

Wydatki na cyfrową reklamę zewnętrzną osiągnęły poziom 28 mln funtów w 2004 r., wynika z raportu Screenmedia Research Report 2005....

11 sierpnia 2005

US Army chce podpisać długoterminową umowę z agencją reklamową

US Army zamierza wybrać agencję reklamową, która będzie realizować projekty marketingowe dla armii przez najbliższe dwa lata (z opcją przedłużenia...

11 sierpnia 2005

UPS przejmie brytyjskiego Lynksa za 96,5 mln dolarów

Zapowiada się kolejna akwizycja na rynku kurierskim. Amerykański lider branży UPS International przejmie Lynx Express Ltd. za 96,5 mln dolarów...

11 sierpnia 2005

Coca-Cola wraca do sztuki

Coca-Cola postanowiła wrócić do sztuki i czasów, kiedy inspirowali się nią artyści jak Andy Warhol, który w 1960 r. zanurzył...

12 sierpnia 2005

BBC ogłosi przetarg na budżet reklamowy

BBC ogłosi przetarg na agencję reklamową, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie działań ATL. Budżet, jaki będzie przedmiotem konkursu, szacowany jest...

12 sierpnia 2005

JWT przejmuje agencję retail marketingu Malone Advertising

Agencja reklamowa JWT, należąca do WPP Group, przejęła amerykańską sieć agencji retail-marketingowych Malone Advertising. Do grona głównych klientów Malone należą:...

12 sierpnia 2005

Wieden & Kennedy założył dom postprodukcyjny o nazwie Joint

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy z Amsterdamu utworzyła nowy dom postprodukcyjny o nazwie Joint, który rozpocznie obsługę dwóch globalnych budżetów...

12 sierpnia 2005

Według firm monitoringowych rosną globalne wydatki na sponsoring sportu

Sports Marketing Survey's World Sponsorship Monitor (TWSM) podsumował globalne wydatki przeznaczone na sponsoring sportu w pierwszej połowie br. Wyniosły one...

12 sierpnia 2005

Initiative przejmie obsługę plannerską Orange w Wielkiej Brytanii

Initiative przejął od Naked Communications budżet na planowanie mediów dla brytyjskiego Orange w wysokości 75 mln funtów. Od 2003 r....

12 sierpnia 2005

Aegis kupił interaktywny butik kreatywny Glue

Grupa Aegis kupiła interaktywny butik kreatywny Glue London. Wartość transakcji wyniosła 14,1 mln funtów. Mark Cridge, założyciel Glue London, ma...

16 sierpnia 2005

Brytyjskie BMW wspiera kampanią reklamową serię "1"

Koncept kreatywny najnowszego spotu BMW, którego premiera odbyła się 10 sierpnia br. w telewizji brytyjskiej, opracowany został przez agencję reklamową...

16 sierpnia 2005

Bollore chce zwiększyć udziały w Aegis albo pozyskać nowy biznes

Nie ustają spekulacje dotyczące francuskiego biznesmena Vincenta Bollore'a, który planuje zwiększenie swoich udziałów w holdingu Aegis. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo,...

16 sierpnia 2005

News Corp. chce wydać 1 mld dol. na przejęcia spółek internetowych

The News Corp., właściciel Fox Broadcasting, Fox News Channel i studia filmowego Twentieth Century Fox, ogłosił, że zarezerwował 1 mld...

16 sierpnia 2005

Leo Burnett po 17 latach zrezygnował z obsługi budżetu Morgan Stanley

Agencja reklamowa Leo Burnett Worldwide zrezygnowała z obsługi reklamowej banku inwestycyjnego Morgan Stanley. Leo Burnett współpracowała z tym klientem od...

16 sierpnia 2005

Pfizer wprowadza nowe zasady polityki reklamowej zgodne z wytycznymi PhRMA

W Stanach Zjednoczonych koncern farmaceutyczny Pfizer wprowadza nowe zasady dotyczące działań reklamowych firmy. Stało się to kilka dni po tym,...