M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

17 sierpnia 2005

Sears konsoliduje budżet reklamowy w agencji Y&R

Sieć handlowa Sears Roebuck konsoliduje budżet w wysokości 650 mln dol. w rękach jednej agencji reklamowej Young & Rubicam. Przez...

17 sierpnia 2005

TNSSport uruchamia ogólnoeuropejski sportowy panel badawczy

Brytyjski TNSSport uruchomił permanentny internetowy program badawczy pod nazwą "Sport Panel", skupiający 70 tys. miłośników sportu w telewizji. Wyniki badań...

17 sierpnia 2005

Mercedes traci w USA pozycję na rzecz Cadillaca

Mercedes został w USA prześcignięty przez Cadillaca (General Motors Corp.), który przejął trzecie miejsce na rynku luksusowych marek samochodowych. Mercedes-Benz...

17 sierpnia 2005

Helen Tridgell odchodzi z Postara - firmy badającej reklamę zewnętrzną

Helen Tridgell zrezygnowała z funkcji managing directora firmy badawczej Postar zajmującej się analizą efektywności reklamy zewnętrznej. Pracowała w niej pięć...

17 sierpnia 2005

Dell będzie promował palmtopy, drukarki i telewizory

Dell Corp., największy na świecie producent komputerów osobistych klasy PC i laptopów, zamierza wypromować portfolio swoich produktów takich jak drukarki,...

17 sierpnia 2005

Marc Landsberg przejmuje obowiązki CEO w ARC Worldwide

Prezes agencji Arc Worldwide Marc Landsberg przejmuje obowiązki CEO firmy. Decyzję taką podjęto po odejściu dotychczasowego CEO Nicka Briena. Agencja...

18 sierpnia 2005

Marketerzy motoryzacyjni coraz bardziej domagają się od magazynów działań typu product placement

Najwięksi marketerzy motoryzacyjni coraz mocniej naciskają na amerykańskich wydawców magazynów, by ci zgadzali się na niestandardowe działania reklamowe, coraz częściej...

18 sierpnia 2005

FutureBrand pracuje nad świątecznymi opakowaniami słodyczy Cadbury

Agencja FutureBrand zajmie się przygotowaniem świątecznych opakowań dla firmy Cadbury, podobnie jak zrobiła to na Wielkanoc tego roku. FutureBrand przygotuje...

18 sierpnia 2005

Nina Hahn vice presidentem ds. rozwoju w Nickelodeonie

Dziecięcy kanał MTV Network - Nickelodeon - powiększył swój skład personalny. Nowo utworzone stanowisko vice presidenta ds. międzynarodowego rozwoju objęła...

18 sierpnia 2005

Jim Heekin, były CEO Euro RSCG, ma zostać CEO Grey Global Group

Jim Heekin, były CEO Euro RSCG Worldwide, ma objąć takie samo stanowisko w Grey Global Group - donosi "The Wall...

18 sierpnia 2005

Haier został sponsorem igrzysk olimpijskich w Pekinie

Organizatorzy igrzysk olimpijskich w Pekinie ogłosili, że firma Haier Group, producent sprzętu gospodarstwa domowego, została oficjalnym sponsorem igrzysk olimpijskich w...

18 sierpnia 2005

Organizacja Viva! atakuje Beckhama za grę w butach Adidas Predator Pulse

David Beckham ma ostatnio problemy z aktywistami walczącymi o prawa zwierząt - konflikt wyrósł wokół noszonych przez niego butów Adidasa...

19 sierpnia 2005

Producenci napojów w USA ograniczą ich sprzedaż w szkołach

Najwięksi producenci napojów bezalkoholowych w Stanach Zjednoczonych, zrzeszeni w The American Beverages Association, przyjęli nowe regulacje dotyczące sprzedaży w szkołach....

19 sierpnia 2005

MindShare zwyciężył w rankingu domów mediowych RECMA

Agencja badawcza RECMA (Research Company Specialising in the Media Agencies) specjalizująca się w analizach rynku usług mediowych na całym świecie...

19 sierpnia 2005

Trio komików wystąpi w kampanii Marks & Spencer w Wielkiej Brytanii

Brytyjska detaliczna sieć odzieżowa Marks & Spencer zaangażowała do działań promocyjnych trzech popularnych aktorów komediowych: Jimmiego Carra, Boba Mortimera i...

19 sierpnia 2005

TBWA/Worldwide zajmie się globalną obsługą Al Jazeery

Sieć TBWA/Worldwide rozpocznie obsługę budżetu reklamowego kanału telewizyjnego Al Jazeera International, anglojęzycznej wersji bliskowschodniej Al Jazeery. Agencja będzie odpowiedzialna za...

19 sierpnia 2005

Magazyn "Maxim" uruchomi w USA sieć klubów

Wydawnictwo Dennis Publishing uruchomi sieć klubów, które będą promowały męski magazyn "Maxim". Firma zamierza adaptować już istniejące lokale w night...

19 sierpnia 2005

Wiceprezes JWT współautorką książki o mężczyznach "uberseksualnych"

Wiceprezes agencji JWT Marian Salzman jest współautorką książki o mężczyznach "uberseksualnych" pt. "The Future of Men". Zjawisko to zidentyfikowano jako...

22 sierpnia 2005

Dave Droga odchodzi z Publicis, rozwija własny biznes

Dave Droga, worldwide creative director agencji Publicis, opuści agencję. Planuje rozwój własnego biznesu. Dave Droga był związany z Publicis od...

22 sierpnia 2005

Eckhard Cordes, globalny szef Mercedes-Benz Car Group, odejdzie z koncernu

Eckhard Cordes (54) opuści koncern DaimlerChrysler. Cordes jest członkiem rady nadzorczej DaimlerChrysler od 1998 r., a od ub.r. jest także...

22 sierpnia 2005

Google wyemituje 14 mln nowych akcji za 4 mld dol.

Google ogłosił, że wyemituje ponad 14 mln nowych akcji za 4 mld dol., a fundusze pozyskane z ich sprzedaży przeznaczy...

22 sierpnia 2005

Reid krytykuje media za stronnicze artykuły o Iraku

Brytyjski sekretarz stanu ds. obrony John Reid skrytykował na łamach "The Times" dziennikarzy za stronniczość w prezentowaniu materiałów dotyczących Iraku....

22 sierpnia 2005

Siemens będzie reklamować telefon 3G, wykorzystując film "The Italian Job"

Firma Siemens Mobile rozpocznie w październiku kampanię reklamową telefonu 3G. W kampanii zostaną wykorzystane sceny pościgów samochodowych z filmu "The...

23 sierpnia 2005

Office Depot przegląda oferty agencji reklamowych

Office Depot, drugi co do wielkości na świecie dostawca materiałów biurowych, rozpoczął przegląd agencji reklamowych w USA. Wartość budżetu kreatywnego...

23 sierpnia 2005

Rynek spodziewa się dobrych wyników WPP

Holding reklamowy WPP Group, właściciel m.in. JWT, Ogilvy & Mather oraz MediaComu i Mediaegde:cia, w piątek ma ogłosić swoje dane...

23 sierpnia 2005

Google i Yahoo! konkurują o możliwość współpracy z Trade Classified Media

Dwaj najwięksi gracze w branży nowych mediów: Google i Yahoo!, rozważają inwestycje w media tradycyjne. Obaj zainteresowani są partnerstwem z...

23 sierpnia 2005

Madonna zamierza walczyć w sądzie z producentem bielizny Madonna Nude

Madonna zamierza podjąć kroki prawne przeciwko producentowi ekskluzywnej bielizny, który wykorzystuje jej zdjęcia zrobione przez amerykańskiego fotografa w 1979 roku....

23 sierpnia 2005

Conde Nast debiutuje w Wielkiej Brytanii z "Men's Vogue"

Wydawnictwo Conde Nast wprowadzi na rynek brytyjski "Men's Vogue", siostrzany tytuł flagowego magazynu "Vogue". Pismo pojawi się na rynku 6...

24 sierpnia 2005

Heineken powierzy globalny budżet kreatywny agencji StrawberryFrog

Holenderska agencja StrawberryFrog zwyciężyła w przetargu na obsługę globalnego budżetu marki Heineken, którego wartość opiewa na 70 mln funtów. Na...

24 sierpnia 2005

Rząd robi za mało w sprawie cyfrowej telewizji - uważają brytyjscy nadawcy

Ponad połowa menedżerów w brytyjskich stacjach telewizyjnych uważa, że rząd za słabo działa w sprawie uświadomienia Brytyjczykom konieczności i korzyści...

24 sierpnia 2005

Firmy motoryzacyjne coraz mocniej zachęcają klientów promocjami w salonach

Firmy motoryzacyjne przeznaczają coraz więcej pieniędzy na akcje promocyjne w salonach dealerskich. Najwięcej na akcje promocyjne w przeliczeniu na jeden...

24 sierpnia 2005

Brytyjski McDonald's wycofuje z menu produkty wegetariańskie

Po kilkumiesięcznym eksperymencie brytyjski McDonald's wycofuje z listy dań 11 wegetariańskich potraw. Zdrowa żywność, tj. bary sałatkowe, bułki z owocami...

24 sierpnia 2005

Persil odnotował największy spadek w zestawieniu Biggest Brands

Marka Persil odnotowała największy spadek sprzedaży w grupie 50 największych marek FMCG w Wielkiej Brytanii. Do czerwca br. przez 12...

25 sierpnia 2005

Brytyjski Accurist wypuścił kolejną kontrowersyjną reklamę

Rozstrzygnął się kolejny zatarg znanego ze skandalizujących kampanii reklamowych producenta zegarków Accurist z brytyjskim Advertising Standards Authority (Urząd ds. Przestrzegania...

25 sierpnia 2005

Stephen Harty pokieruje oddziałem Bartle Bogle Hegarty w Nowym Jorku

Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) wybrała Stephena Harty'ego, byłego kierownika Lowe Plus Consulting, do kierowania swoim oddziałem w Nowym Jorku....

25 sierpnia 2005

Nagła zmiana na stanowisku CEO ZenithOptimedia Americas

Rich Hamilton, dotychczasowy CEO sieci domów mediowych ZenithOptimedia Americas, niespodziewanie zrezygnował z pełnionej funkcji. W oficjalnym komunikacie powody odejścia określone...

25 sierpnia 2005

ASA zarzuca "Daily Mail" informowanie czytelników o nieprawdziwej wartości dodanego gadżetu

Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority (ASA) na wniosek jednego z czytelników zarzuciła dziennikowi "Daily Mail", że w swojej reklamie podaje...

25 sierpnia 2005

JWT zakłada dywizję kreatywną w Szwecji

Sieć JWT należąca do WPP Group zakłada agencję kreatywną w Sztokholmie. Pokierują nią Jacob de Geer i Olle Nordell. JWT...

26 sierpnia 2005

Reebok podpisał kontrakt z kolejną gwiazdą "młodej" muzyki - Miri Ben-Ari

Reebok, po niedawnym związaniu się z kontrowersyjnym raperem 50 Cent, podpisał kolejny deal sponsoringowy z gwiazdą sceny muzycznej. Tym razem...

26 sierpnia 2005

Polo to diament wśród samochodów - wg launchowej kampanii directmailingowej w Wlk. Brytanii

Volkswagen wprowadza na rynek brytyjski nowy model Polo. Launch wspiera duża akcja mailingowa przygotowana przez Proximity London. Jej celem jest...

26 sierpnia 2005

Clemmow Hornby Inge zrealizuje kampanię Toyoty

Brytyjska agencja Clemmow Hornby Inge (CHI) zajmie się obsługą szacowanego na 35 mln funtów budżetu Corolli, flagowego modelu Toyoty. Działania...

26 sierpnia 2005

Conde Nast wprowadzi magazyn biznesowy i jego witrynę

Wydawnictwa Conde Nast wprowadzi nowy magazyn biznesowy i stworzy jego witrynę. Poczeka jednak do momentu, gdy segment pism o biznesie...

26 sierpnia 2005

Sieć Orange powraca do swojego starego hasła reklamowego "The future is bright"

Sieć komórkowa Orange (France Telecom) w Wielkiej Brytanii zdecydowała się wrócić do wprowadzonego 11 lat temu hasła reklamowego: "The future's...

26 sierpnia 2005

McCann wzmacnia siły w regionie EMEA

McCann WorldGroup zreorganizował struktury w regionie EMEA, przekazując szersze kompetencje szefom brytyjskiego i włoskiego oddziału agencji. Rupert Howell, chairman McCann-Erickson...

26 sierpnia 2005

Ben Affleck wystąpi w reklamie dezodorantów Lynx

Ben Affleck weźmie udział w najnowszej kampanii reklamowej dezodorantów Lynx. Kampanię przygotuje agencja Bartle Bogle Hegarty. Poprzednio w kampanii tej...

29 sierpnia 2005

News Corp. wypłacił Murdochowi i Cherninowi bonusowe 19 mln dol.

Koncern News Corp. po dobrym roku finansowym zakończonym 30 czerwca br. wypłacił Rupertowi Murdochowi, prezesowi, i Peterowi Cherninowi, chief operating...

29 sierpnia 2005

General Motors rusza z kampanią launchową Saaba 9-3 Sport Combi w Szwecji

General Motors launchuje na szwedzkim rynku samochód Saab 9-3 Sport Combi. Debiut tego modelu jest wsparty jedną z największych jak...

29 sierpnia 2005

Nestle oskarżane o korzystanie z pracy afrykańskich dzieci

Koncern spożywczy Nestle został pozwany w USA przez International Labour Rights Fund (Międzynarodowa Fundacja na rzecz Prawa Pracy) za wykorzystywanie...

29 sierpnia 2005

Diageo za 200 mln funtów kupuje od Pernod Ricard markę whisky Bushmils

Diageo kupił od francuskiej grupy Pernod Ricard markę whisky Bushmils liczącą sobie 400 lat. Zapłaci za nią 200 mln funtów....

29 sierpnia 2005

Mary-Kate Olsen, nastoletnia amerykańska gwiazda, ma zostać nową twarzą Calvina Kleina

Mary-Kate Olsen, nastoletnia amerykańska gwiazda, ma zostać nową twarzą Calvina Kleina. Olsen ma zastąpić znaną modelkę Kate Moss. W reklamach...