M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

29 sierpnia 2005

IPody wyrastają na kolejny kanał marketingowego dotarcia do klienta

Odtwarzacze muzyki firmy Apple - iPod-y - stają się nowym kanałem dotarcia do klienta wykorzystywanym przez marketerów. Na początek przez...

30 sierpnia 2005

W USA najszybciej rośnie liczba azjatyckich gospodarstw domowych z dostępem do TV

Firma badawcza Nielsen Media Research (NMR) przedstawiła najnowsze badania na temat gospodarstw domowych z dostępem do telewizji w Stanach Zjednoczonych....

30 sierpnia 2005

Szafy grające z e-reklamami promują wódkę Stolichnaya w amerykańskich barach

Allied Domecq Spirits & Wine Ltd. USA, producent wódki Stolichnaya Russian Vodka, wykorzystuje do jej promocji cyfrowe szafy grające firmy...

30 sierpnia 2005

Klienci sami skanują kody kreskowe

Amerykańska sieć sklepów oferująca pudełka i pojemniki The Container Store rozszerza zakres samoobsługi klientów. W ramach rozwiązania "Go Shop Scan...

30 sierpnia 2005

BBH typowana jako zwycięzca przetargu Dunlopa

Prawdopodobnie agencja Bartle Bogle Hegarty zwyciężyła w paneuropejskim przetargu na obsługę reklamową opon Dunlop. W finale zmierzyła się z Rainey...

30 sierpnia 2005

Kim Feil będzie chief marketing officerem w koncernie Sara Lee

Kim Feil objęła stanowisko senior vice presidenta i chief marketing officera w północnoamerykańskim oddziale koncernu Sara Lee Food & Beverage....

31 sierpnia 2005

G+J wprowadza "Glamour" w Holandii

Holenderska edycja "Glamour" będzie 13. na świecie. Licencjodawca magazynu, wydawnictwo Conde Nast, współpracuje na rynku holenderskim z G+J, podobnie jak...

31 sierpnia 2005

Sprzedażowy skandal obejmuje coraz więcej magazynów

Amerykańscy dystrybutorzy prasy stali się głównymi bohaterami sprzedażowego skandalu. Sprawa dotyczy przede wszystkim takich firm jak Ebsco i InFligt Newswpapers...

31 sierpnia 2005

Powracają spekulacje na temat fuzji biznesu mediowego holdingów Aegis i Havas

Znów powracają spekulacje, że konkurencyjne grupy reklamowe Havas i Aegis dochodzą do porozumienia w sprawie fuzji biznesów mediowych, by stworzyć...

31 sierpnia 2005

ZenithOptimedia i Starcom będą kupować media dla Richemont

Domy mediowe ZenithOptimedia i Starcom będą kupować media dla Richemont - grupy skupiającej marki luksusowe. ZenithOptimedia będzie odpowiadać za obsługę...

31 sierpnia 2005

Apple i Motorola przygotowują premierę wspólnego telefonu odtwarzacza

Apple Computer pracuje nad pierwszą wersją swoich odtwarzaczy muzycznych iPod, które będą funkcjonowały też jako telefony komórkowe. To efekt umowy...

1 września 2005

Carl Icahn jest gotów zwiększyć udziały w Time Warner

Biznesman Carl Icahn powiedział, że jest gotów wydać 1,5 mld dol., by zwiększyć udziały w kompanii mediowej Time Warner. Icahn...

1 września 2005

BBH obsłuży budżet pierwszej europejskiej kampanii Google

Największa na świecie firma internetowa wybrała Bartle Bogle Hegarty (BBH) do przygotowania pierwszej w Europie kampanii konsumenckiej Google. Przedstawiciele BBH...

1 września 2005

Magazyn "Eve" rozpoczął pierwszą kampanię reklamową

Wydawnictwo Haymarket Publishing ruszyło z kampanią reklamową magazynu "Eve". Jest to pierwsza kampania tego pisma, a jej zadaniem jest podtrzymanie...

1 września 2005

Hyundai startuje w Wlk. Brytanii z szeroką kampanią direct-marketingową dla aut terenowych

Carlson Marketing Group przygotowała dla Hyundaia w Wielkiej Brytanii kampanię direct-marketingową, która ma wesprzeć całe portfolio firmy, jeśli chodzi o...

1 września 2005

Co-op unifikuje swoje marki na rynku brytyjskim

Po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii sieć spółdzielni handlowych unifikuje swoje marki pod pilotażowym brandem The Co-operative. Od połowy września...

1 września 2005

Orange będzie nową "twarzą" France Telecom

France Telecom (FT) chce uczynić z marki Orange, pod którą działają operatorzy komórkowi w grupie FT, swoim głównym brandem zarówno...

2 września 2005

Google planuje intensywną kampanię reklamową w prasie komputerowej

W Stanach Zjednoczonych firma Google testuje swoje reklamy w wybranych pismach technologicznych poświęconych tematyce komputerowej. 99 proc. przychodów tej amerykańskiej...

2 września 2005

Armando Testa zrealizuje europejski projekt dla nowego modelu Punto

Agencja reklamowa Armando Testa będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację projektu wspierającego debiut nowego powiększonego modelu samochodu Punto (Grande Punto)....

2 września 2005

Chuck Fruit ustępuje ze stanowiska chief marketing officera w Coca-Coli

Chuck Fruit ustępuje ze stanowiska chief marketing officer (CMO) w Coca-Coli. Wiadomo było, że 58-letni menedżer przejdzie na emeryturę, jednak...

2 września 2005

Bacardi skonsoliduje globalny budżet w jednej agencji

Firma Bacardi Martini rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową, którego celem jest skonsolidowanie globalnego budżetu w jednej agencji. Jego wartość szacowana...

2 września 2005

Mary Dillon pokieruje globalnym marketingiem McDonald'sa

Mary Dillon, prezes firmy Quaker Foods, złożyła rezygnację ze stanowiska i prawdopodobnie przejdzie do McDonald's Corp., gdzie ma objąć stanowisko...

2 września 2005

Gwiazdy muzyki rozrywkowej wystąpią w reklamach Motoroli Rokr

Producent telefonów komórkowych Motorola podpisał kontrakty z gwiazdami muzyki rozrywkowej, których wizerunek zostanie wykorzystany w reklamach nowego produktu o nazwie...

2 września 2005

Warner Bros. zawarł kontrakt z europejską organizacją piłkarską UEFA

Warner Brothers Consumer Products podpisał umowę z europejską organizacją piłkarską UEFA, która dotyczy działań merchandisingowych związanych z mistrzostwami Europy w...

2 września 2005

Tottenham Hotspur FC nawiązał współpracę z OgilvyOne Worldwide

Angielska drużyna piłkarska Tottenham Hotspur Footbal Club podpisała umowę o współpracy z OgilvyOne Worldwide dotyczącą realizacji projektów z zakresu marketingu...

2 września 2005

News Corporation trafia na przeszkodę w budowaniu swojej potęgi w internecie

Kilkanaście tygodni temu rynek ekscytował się sumą, jaką News Corporation Ruperta Murdocha płaci za blogowy serwis MySpace.com. To jeden z...

5 września 2005

Nike przygotował projekt reklamowy w stylu retro

Francuski oddział firmy Nike, producenta odzieży i sprzętu sportowego, rozpoczyna kampanię reklamową kierowaną do mieszkańców dużych miast - mężczyzn i...

5 września 2005

Shona Seifert nawołuje z więzienia do etycznych zachowań przemysłu reklamowego

Shona Seifert, jeden z byłych szefów agencji Ogilvy & Mather, skazana na 18 miesięcy więzienia za nadużycia finansowe związane z...

5 września 2005

Samsung wraz z Discovery będą promować standard telewizji HDTV

Samsung Electronics, koreański producent sprzętu audio wideo, zawarł porozumienie z Discovery Communications, spółką-matką Discovery Networks, w myśl którego obie firmy...

5 września 2005

Magazyn "Wallpaper" odnotowuje wzrost zainteresowania reklamodawców

Aktualne wydanie "Wallpaper", lifestyle'owego miesięcznika, ma rekordową objętość 400 stron. Wpływy reklamowe tytułu wzrosły o ponad 50 proc. w porównaniu...

5 września 2005

Koncern Unilever pomoże ofiarom huraganu Katrina

Przedstawiciele koncernu spożywczego Unilever zapowiedzieli, że przekażą ofiarom huraganu Katrina, który przeszedł nad południowymi stanami USA, pomoc o wartości blisko...

5 września 2005

Cadbury Schweppes zamierza sprzedać marki napojów w Europie

Cadbury Schweppes zamierza sprzedać swój europejski biznes napojów. Głównymi markami firmy są Orangina i Schweppes Tonic, a najważniejszymi rynkami Francja,...

5 września 2005

Stephen Mangham został szefem Ogilvy Group w Singapurze

Stephen Mangham objął stanowisko prezesa zarządu Ogilvy Group w Singapurze. Wcześniej, od grudnia 2002 r., pracował jako dyrektor zarządzający agencji...

5 września 2005

Badania potwierdzają sens wykorzystania w reklamach modelek o naturalnych kształtach

Wykorzystywanie w kampaniach reklamowych modelek o normalnej budowie ciała chroni konsumentki przed popadaniem w kompleksy na punkcie własnego ciała i...

6 września 2005

World Federation of Advertisers wprowadza nowe założenia pomiaru konsumentów

World Federation of Advertisers (WFA) wprowadza nowe założenia prowadzenia badań konsumenckich. Mają one uwzględniać pomiary multimedialne i lepiej odzwierciedlać analizy...

6 września 2005

Havas wyraża zainteresowanie przejęciem grupy Aegis

Nie ustają spekulacje dotyczące nabycia holdingu mediowego Aegis przez grupę Havas. Przewodniczącym rady nadzorczej Havasa jest Vincent Bollore, który ma...

6 września 2005

Jean Paul Gaultier prowadzi internetową kampanię promującą zapachy

Jeden z najsłynniejszych francuskich projektantów mody Jean Paul Gaultier przeprowadzi internetową kampanię, która pozwoli internautom m.in. na stworzenie wirtualnego zapachu....

6 września 2005

Branża reklamowa w USA krytykuje jakość pomiaru widowni TV

Branża reklamowa w USA krytykuje jakość pomiaru widowni TV dostarczanego przez ACNielsen. Według raportu Advertising Research Foundation pomiary powinny opierać...

6 września 2005

Dunlop wybrał BBH do obsługi budżetu reklamowego w regionie EMEA

Dunlop Tyres Europe wybrał agencję reklamową Bartle Bogle Hegarty (BBH) do obsługi budżetu reklamowego w Europie, Afryce i na Bliskim...

7 września 2005

Agencja Mother z Londynu ma najlepsze wyniki finansowe na rynku brytyjskim

Według Marketing Services Financial Intelligence agencja Mother z Londynu jest najlepiej zarządzaną agencją na rynku z najlepszymi wynikami finansowymi. W...

7 września 2005

BBDO przejmie wart 100 mln dol. budżet Motoroli

Motorola, drugi co do wielkości producent telefonów komórkowych na świecie, zamierza przekazać kontrolę nad swoim wartym 100 mln dol. budżetem...

7 września 2005

Remake filmu "King Kong" wykorzystywany przez czołowych marketerów w USA

Firmy Burger King, Nestle, Kellogg, Volkswagen of America, JP Morgan Chase i Toshiba biorą udział we wspólnym programie marketingowym wykreowanym...

7 września 2005

Aegis odnotował niewielki wzrost zysków

Grupa Aegis przedstawiła wstępne wyniki finansowe za pierwszą połowę roku. Jej nieopodatkowany zysk wynosi 36,9 mln funtów - w ub.r....

8 września 2005

Vincent Bollore sprzedaje swój biznes okrętowy za 600 mln dol.

Bollore Group, francuski koncern przemysłowy i inwestycyjny, kierowany przez Vincenta Bollore'a, sprzedaje firmę Delmas zajmującą się biznesem okrętowym. Nabywcą jest...

8 września 2005

Coca-Cola we Francji prowadzi przetarg kreatywny wokół flagowej marki

Coca-Cola we Francji rozpoczęła przetarg reklamowy dotyczący marki Cola, w którym biorą udział cztery agencje reklamowe. Są to m.in.: Publicis...

8 września 2005

JCDecaux oferuje najwyższą konstrukcję reklamową w Wielkiej Brytanii

JCDecaux zaprezentował najwyższy dostępny w Wielkiej Brytanii format reklamowy - widziany przy wjeździe i wyjeździe z Londynu autostradą M4; jest...

8 września 2005

Koncern Coca-Cola wprowadza na rynek napój energetyczny Sprite 3G

Firma Coca-Cola debiutuje na rynku brytyjskim z napojem energetycznym Sprite 3G, który ma bezpośrednio konkurować z produktami marki Red Bull....

8 września 2005

MindShare, OMD i Carat biorą udział w przetargu mediowym News International

News International zaprosiło do przetargu mediowego agencje MindShare, OMD i Carat. Wartość budżetu szacowana jest na 30 mln funtów. Konkurs...

9 września 2005

Zyski grupy Havas w I półroczu br. wzrosły o 52 proc.

Francuska grupa reklamowa Havas przedstawiła raport finansowy, z którego wynika, że w I połowie 2005 r. zyski po opodatkowaniu wyniosły...

9 września 2005

Kevin McKeon przeszedł z BBH do StrawberryFrog

Kevin McKeon, do niedawna (od 2001 roku) dyrektor kreatywny agencji Bartle Bogle Hegarty z Nowego Jorku, przeszedł do agencji StrawberryFrog...