M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

9 września 2005

Agencja Crispin Porter wygrała budżet Sprite w USA

Koncern Coca-Cola powierzył agencji reklamowej Crispin Porter & Bogusky z Miami budżet marki Sprite. Agencja zwyciężyła w konkursie, w którego...

9 września 2005

Y&R France zatrudnia joint presidentów

Jacques Bungert i Frederic Torloting zostali joint presidentami w agencji Young & Rubicam France. Ich zatrudnienie było konsekwencją odejścia z...

9 września 2005

Vodafone przesuwa budżet mediowy z Carat International do OMD

Planowaniem i zakupem mediów dla koncernu telekomunikacyjnego Vodafone zajmie się sieć domów mediowych OMD. Wcześniej, od pięciu lat, obsługą tego...

9 września 2005

Apple wprowadza Rokr - pierwszy telefon komórkowy z software'em iTunes

Apple wspólnie z Motorolą zaprezentowały wczoraj nowy telefon komórkowy o nazwie Rokr - pierwszy model wyposażony w oprogramowanie pozwalające na...

9 września 2005

Volvo pracuje nad wyposażeniem swoich aut w czujniki antyalkoholowe

Volvo wprowadzi zestawy antyalkoholowe do swoich samochodów. Firma wzięła pod uwagę naciski organizacji walczących z nietrzeźwymi kierowcami. Czujnik umieszczony będzie...

9 września 2005

Linie lotnicze EasyJet prowadzą paneuropejski przetarg reklamowy

Tani przewoźnik lotniczy EasyJet wybrał cztery agencje reklamowe na krótką listę w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu strategii i kreacji...

9 września 2005

MediaCom coraz bliżej włączenia do GroupM

Według brytyjskiego serwisu "BrandRepublic" grupa WPP zamierza wkrótce ogłosić włączenie domów mediowych MediaCom do platformy negocjacyjnej GroupM, czego pierwszym sygnałem...

12 września 2005

Steve Centrillo został president-CEO agencji Foote Cone & Belding w Nowym Jorku

Steve Centrillo, ostatnio executive vice president i chief growth officer Interpublic Group of Cos., został president-CEO agencji Foote Cone &...

12 września 2005

Marlboro przedłuża sponsoring Ferrari F1 do 2011 r.

Koncern tytoniowy Philip Morris, właściciel Marlboro, przedłużył umowę z Ferrari o sponsorowaniu drużyny wyścigowej Formuły 1, i to pomimo obowiązującego...

12 września 2005

McCartney reklamuje fundusze, Lennon przewraca się w grobie

Paul McCartney, były członek zespołu The Beatles, wystąpi w najnowszej kampanii giganta finansowego Fidelity Investments. To duże zaskoczenie dla fanów,...

12 września 2005

Murdoch kupuje kolejny dotcom - IGN Entertainment - za 650 mln dol.

News Corporation Ruperta Murdocha kontynuuje swoje internetowe akwizycje - kupuje firmę IGN Entertainment, właściciela serwisów z kontentem rozrywkowym (gry, filmy...

12 września 2005

Organizacja reklamowa IAA reaktywuje oddział w Niemczech

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) ponownie rozpoczyna działalność w Niemczech. Prezesem oddziału zostanie Bernd Reuter z domu mediowego Carat International, a...

12 września 2005

Coca-Cola rozpoczyna globalny przetarg interaktywny

Coca-Cola rozpoczyna globalny przetarg interaktywny. Ma on wyłonić agencję, która przygotuje kampanię internetową pod nazwą iCoke. Za pomocą muzyki i...

13 września 2005

Większość Brytyjczyków jest przeciwko płaceniu za reklamy w telewizji w czasie wyborów

Większość Brytyjczyków opowiada się przeciwko płaceniu za reklamy w telewizji w czasie wyborów - wynika z najnowszych badań. Badania zostały...

13 września 2005

Linie lotnicze Qatar Airlines prowadzą globalną kampanię reklamową

Linie lotnicze Qatar Airlines rozpoczęły globalną kampanię reklamową, która kładzie nacisk na motywy gościnności oraz wysokiej jakości usług, jakie oferuje...

13 września 2005

Al Jazeera zamierza dystrybuować program dziecięcy w Europie

Stacja telewizyjna Al Jazeera przygotowuje się do uruchomienia panarabskiego kanału dziecięcego, który ma być dystrybuowany w Europie i na Bliskim...

13 września 2005

Disney sprzedaje tytuł popularnonaukowy "Discover"

Wydawnictwo Disney Publishing Worldwide zgodziło się, aby należący do niego, wychodzący w USA tytuł popularnonaukowy "Discover" zmienił właściciela. Zostanie nim...

13 września 2005

Saatchi & Saatchi otwiera nową firmę konsultingową

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi w Wielkiej Brytanii otworzyła nową strukturę o nazwie GUM. Oferuje opracowania dotyczące badań etnograficznych, konsultingu...

13 września 2005

Marcus Wilding przejdzie ze Starcom Mediavest do Carat International

Marcus Wilding zostanie vice-presidentem w Carat International należącym do Aegis. Obecnie związany jest z siecią Starcom Mediavest, gdzie pełni funkcję...

13 września 2005

CNN promuje się jako dostarczyciel newsów o globalnym zasięgu

Nadawca telewizyjny CNN ruszył z kampanią prasowo-outdoorową, która pozycjonuje nadawcę jako dostarczyciela newsów o ponadnarodowym, globalnym wymiarze i zasięgu. Niezależna...

13 września 2005

Gillette wprowadzi czteroostrzową maszynkę konkurującą z Schick Quatro

Gillette wprowadzi na rynek czteroostrzową maszynkę konkurującą z Schick Quatro. Dodatkową cechą produktu ma być "samosmarowanie" ostrzy. Według nieoficjalnych danych...

14 września 2005

MasterCard sponsorem organizacji futbolowej FIFPro

MasterCard Europe powiększyła swoje zaangażowanie w sponsoring sportowy, podpisując umowę z FIFPro, światową organizacją reprezentującą piłkarzy zawodowych. MasterCard będzie m.in....

14 września 2005

Teri Hatcher, gwiazda serialu "Gotowe na wszystko", wystąpi w spotach Clairol

Amerykańska aktorka Teri Hatcher, gwiazda serialu "Desperate Housewives" (w Polsce nadawanego przez Polsat pt. "Gotowe na wszystko"), wystąpi w najnowszej...

14 września 2005

Sony oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów

Sony chce silniej związać swoje działania marketingowe z piłką nożną. Koncern podpisał umowę, na mocy której został oficjalnym sponsorem Ligi...

14 września 2005

Sony Ericsson będzie reklamować telefony Walkman

Koncern Sony Ericsson przeprowadzi międzynarodową kampanię reklamową telefonu Walkman W800. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę, outdoor, kino oraz internet. Kampania...

14 września 2005

Debiutuje lifestyle'owy magazyn dla wegetarian "Lifescape"

Wydawcą "Lifescape" jest niezależna firma Madafu. Pismo ma trafiać do osób zainteresowanych alternatywnymi formami życia, skoncentrowanych na zdrowym żywieniu, trosce...

14 września 2005

P&G planuje produkcję programu telewizyjnego dla gospodyń domowych

Procter & Gamble rozważa przygotowanie we współpracy z Discovery cotygodniowego programu telewizyjnego, opartego tematycznie na online'owym newsletterze "Home Made Simple"...

14 września 2005

Coca-Cola wprowadza na rynek napój Powerade Aqua+

Coca-Cola wprowadza w Wielkiej Brytanii Powerade Aqua+. Jest to napój sportowy o obniżonej kaloryczności. Produkt będzie dostępny w grudniu w...

15 września 2005

Calypso wprowadza napoje i wody z wizerunkiem Myszki Miki na rynek Wielkiej Brytanii

Walt Disney Company udzielił licencji firmie Calypso na sprzedaż wody i napojów owocowych z wizerunkiem Myszki Miki i Kubusia Puchatka....

15 września 2005

Samsung i Bang & Olufsen rozpoczynają współpracę przy projektowaniu telefonów

Samsung Electronics i Bang & Olufsen rozpoczynają współpracę, której celem jest opracowanie wspólnego modelu telefonu komórkowego. Firmy mają też stworzyć...

15 września 2005

Time i CNN integrują biznesy związane z witrynami internetowymi

Time Inc. i CNN, oddziały koncernu Time Warner, zapowiedziały połączenie czterech biznesów związanych ze stronami internetowymi swoich głównych mediów. Witryny...

15 września 2005

Jon Housman objął funkcję dyrektora zarządzającego "The Wall Street Journal Europe"

Jon Housman został mianowany managing directorem europejskiej edycji "The Wall Street Journal Europe". Ostatnio pełnił funkcję chief executive w firmie...

15 września 2005

Britney Spears reklamuje perfumy Fantasy z portfolio Elizabeth Arden

Agencja reklamowa Goodby, Silverstein & Partners przygotowała spoty reklamowe perfum Fantasy należących do marki Elizabeth Arden, w których występuje gwiazda...

15 września 2005

Reuter uruchamia serwis z newsami wideo w sieci komórkowej Vodafone

Agencja Reutera uruchomiła swój pierwszy serwis z newsami wideo w Vodafone Live! (3G) w Wielkiej Brytanii. Serwis z informacjami wideo...

15 września 2005

Wyniki finansowe JCDecaux przekroczyły prognozy analityków

JCDecaux, firma reklamy zewnętrznej, przedstawiła wyniki finansowe za pierwsze półrocze. Zyski firmy wzrosły o 20,2 proc. do poziomu 83,3 mln...

15 września 2005

Spektakularna kampania wesprze premierę McDonald's Deli Sandwich

Spektakularna kampania wesprze premierę McDonald's Deli Sandwich w Wielkiej Brytanii. Akcja jest zapewne odpowiedzią na działania sieci Subway, która zapowiada,...

16 września 2005

Benetton z pomocą agencji reklamowej chce odwrócić złą passę

United Colors of Benetton, jeden z najbardziej kontrowersyjnych reklamodawców, planuje zatrudnienie agencji reklamowej. Oznacza to przyjęcie nowej strategii, która ma...

16 września 2005

Firmy kosmetyczne mogą zerwać umowy reklamowe z Kate Moss

Modelce Kate Moss grozi zerwanie kontraktów reklamowych z firmami kosmetycznymi po ostatniej publikacji na jej temat, która ukazała się w...

16 września 2005

Coca-Cola będzie sprzedawać mobilne gadżety w automatach do napojów

Coca-Cola będzie sprzedawać mobilne gadżety, np. dzwonki i loga, w automatach do napojów w Wielkiej Brytanii. Content będzie przesyłany do...

16 września 2005

Sinclair po pół roku zrezygnował z funkcji global creative directora JWT

James Sinclair przestał pełnić funkcję global creative directora w sieci agencyjnej JWT. Pracował w niej od pół roku. Zmiana następuje...

16 września 2005

P&G sprzedał biznes szczoteczek Spinbrush firmie Church & Dwight

Firma Church & Dwight Co. kupiła od koncernu Procter & Gamble biznes szczoteczek do higieny jamy ustnej Spinbrush, płacąc za...

16 września 2005

Koncern informatyczny HP zakończy współpracę sponsoringową z BMW

HP zamierza zakończyć sponsorowanie zespołu BMW Williams startującego w wyścigach Formuły 1. Współpraca wygaśnie wraz z końcem bieżącego sezonu rajdowego....

16 września 2005

Gillette wprowadza maszynkę z pięcioma ostrzami

Gillette wprowadza maszynkę z pięcioma ostrzami i dodatkowo z trimmerem z tyłu. Nowa maszynka nazywa się Gillette Fusion i Fusion...

19 września 2005

Brytyjskie celebrities zachęcają w reklamach do uprawiania sportu

Organizacja Sport England startuje z ogólnonarodową kampanią reklamową, której celem ma być propagowanie uprawiania sportu wśród Brytyjczyków. W reklamach biorą...

19 września 2005

Całkowite przejście na cyfrowe nadawanie telewizji w Wielkiej Brytanii zakończy się w 2012 r.

Całkowite przejście na cyfrowe nadawanie telewizji w Wielkiej Brytanii zakończy się w 2012 r. - zapowiedziała Tessa Jowell, minister kultury,...

19 września 2005

Angelina Jolie będzie promowała odzież marki St John

Aktorka Angelina Jolie będzie reklamowała odzież marki St John. Wartość kontraktu oceniana jest na 12 mln dol. Jej wizerunek będzie...

19 września 2005

Interpublic dokona korekty swoich sprawozdań finansowych

Holding reklamowy Interpublic Group of Cos. dokona korekty swoich sprawozdań finansowych. Chodzi o wyniki deklarowane za lata 2000-2004. Grupa jednocześnie...

20 września 2005

MTV uruchomi kanał telewizyjny wysokiej rozdzielczości

W styczniu 2006 r. w Stanach Zjednoczonych MTV Networks Music Group uruchomi kanał telewizyjny wysokiej rozdzielczości tzw. high-definition, umożliwiający odbiór...

20 września 2005

Właściciel marek odzieżowych Wrangler i Lee skonsoliduje obsługę mediową

Firma VF Corp., właściciel marek odzieżowych Wrangler, Lee, Rustler i North Face, zaprosił kilka sieciowych agencji mediowych do rozmów na...

20 września 2005

Sześć agencji walczy o budżet Goodyeara

Sześć agencji walczy o budżet reklamowy producenta opon Goodyear Tire & Rubber Co. wart 66 mln dol. Są to: Euro...