M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 kwietnia 2000

Alians lotniczy Oneworld rozpoczyna kampanię reklamową

Alians linii lotniczych Oneworld rozpoczyna ogólnoświatową, wartą 35 mln USD, kampanię reklamową. W skład tego sojuszu wchodzą: American Airlines, British...

19 kwietnia 2000

Norweskie ryby zadebiutują w Polsce i w Rosji

Pod koniec kwietnia w Polsce oraz w Rosji zadebiutuje kampania Norweskiego Komitetu ds. Exportu Ryb. Została ona przygotowana przez J....

19 kwietnia 2000

Rozpoczyna się europejska kampania Sabeny

Rozpoczyna się światowa kampania belgijskiego przewoźnika lotniczego - linii Sabena. Prasowa i internetowa kampania pod hasłem "Sabena Dot Com" będzie...

20 kwietnia 2000

Neptun - nowa woda mineralna na francuskim rynku

Francuski producent Neptune Group wprowadził na tamtejszy rynek wodę mineralną o wysokiej zawartości wapnia, o nazwie Courmayeur. Kampanię reklamową, której...

20 kwietnia 2000

McDonald's w ciągu 10 lat podwoi we Francji liczbę restauracji

Przedstawiciele firmy McDonald's poinformowali, że w ciągu najbliższych 10 lat zamierzają we Francji podwoić liczbę restauracji. W tej chwili jest...

21 kwietnia 2000

Rapp Collins zdobył budżet wart ponad 400 mln USD

Dzięki fuzji amerykańskich koncernów telekomunikacyjnych South Bell Company i Ameritech powstała nowa firma o przychodach przekraczających 28 mld USD. Jej...

21 kwietnia 2000

W USA Coca-Cola wybrała kreację Cliff Freeman & Partners

W USA, jak wiadomo z nieoficjalnych źródeł, przetarg na obsługę kreatywną sztandarowego brandu Coca-Cola Classic wygrała nowojorska agencja Cliff Freeman...

21 kwietnia 2000

W USA wydatki na reklamę internetową wzrosły o 141 proc.

W ub.r. w USA wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 141 proc. w porównaniu z 1998 r. i osiągnęły...

21 kwietnia 2000

W Niemczech Electrolux powierzył budżet Heye & Partner

Jaden z największych światowych producentów AGD, szwedzka firma Electrolux, powierzyła w Niemczech wart 12 mln USD budżet, należącej do sieci...

25 kwietnia 2000

Grey Advertising restrukturyzuje się i zmienia nazwę

Rozpoczynając proces strukturalnej restrukturyzacji, Grey Advertising zmieni nazwę na Grey Global Group. Oficjalną nazwą wchodzącej w skład grupy agencji reklamowej...

25 kwietnia 2000

Porsche ogłosił w Niemczech shortlistę

Niemiecki producent sportowych samochodów (najpopularniejsze obecnie modele to: 911 oraz Boxter), firma Porsche ogłosiła w Niemczech shortlistę. Jest na niej...

26 kwietnia 2000

Gillette wprowadzi nową maszynkę do golenia

Przedstawiciele firmy Gillette zapowiedzieli wprowadzenie jeszcze w tym roku nowej maszynki do golenia. Nowy system będzie nazwany Comfort Blade i...

26 kwietnia 2000

Nestle wprowadzi nową wodę mineralną Aquarel

Koncern Nestle zapowiedział wkrótce wprowadzenie nowego brandu wody mineralnej o nazwie Aquarel (do tej pory jest właścicielem brandów Perrier oraz...

26 kwietnia 2000

Rosja - Holsten powierzył budżet moskiewskiej BBDO

W Rosji browar Holsten Brauerei Aktiengesellschaft powierzył budżet swojego sztandarowego brandu moskiewskiemu oddziałowi agencji BBDO. Wysokość budżetu nie została ujawniona....

27 kwietnia 2000

Zyski P&G spadły w I kwartale br. o 11 proc.

W kwartale zakończonym 31 marca zysk koncernu Procter & Gamble osiągnął 753 mln USD, co w porównaniu z analogicznym okresem...

27 kwietnia 2000

Euro RSCG przygotuje we Francji kampanię dla Seven-Up

Koncern PepsiCo. powierzył we Francji budżet swojego brandu Seven-Up paryskiemu oddziałowi agencji Euro RSCG. Do tej pory budżet ten (jego...

27 kwietnia 2000

Skandynawska sieć ICA powierzyła budżet Initiative Universal

ICA, wiodąca sieć sklepów detalicznych w Skandynawii, powierzyła wart 12 mln USD budżet sztokholmskiej agencji Initiative Universal. Kampania będzie prowadzona...

28 kwietnia 2000

Grupa Lufthansa osiągnęła wysokie wyniki finansowe

Linie Lotnicze Grupy Lufthansa ponownie poprawiły swoje wyniki w 1999 r. Liczba pasażerów wzrosła o 8,2 proc. - do 44...

2 maja 2000

Compaq bliski podjęcia decyzji dotyczącej 300 mln USD budżetu

Compaq Computer Corp. jest już bliski podjęcia ostatecznej decyzji dotyczącej powierzenia, szacowanego na 300 mln USD, budżetu nowej agencji reklamowej....

2 maja 2000

Przetarg Renault na skonsolidowany zakup mediów w Europie

Renault zaprosił agencje reklamowe do przetargu na zakup mediów w Europie dla samochodów osobowych i lekkich ciężarówek. Aktualnie Renault współpracuje...

2 maja 2000

UPS powierzył Lowe Lintas & Partners budżet wart 75 mln USD

Amerykańska firma UPS, największy na świecie przewoźnik kurierski, powierzyła szacowany na 75 mln USD budżet, przeznaczony na zakup i planowanie...

4 maja 2000

Pierwszy kwartał dobry dla WPP

Przedstawiciele WPP Group poinformowali o bardzo dobrych wynikach finansowych pierwszego kwartału br. Przychody grupy w porównaniu z analogicznym okresem ub.r....

4 maja 2000

Zyski Interpublic Group of Cos. wzrosły o 27 proc.

W pierwszym kwartale br., w porównaniu do analogicznego okresu roku ub., zyski netto Interpublic Group of Cos. wzrosły o 27...

4 maja 2000

SmithKline Beecham wprowadza pastę dla 40-latków

Potentat farmaceutyczny, firma SmithKline Beecham wprowadza na rynki Niemiec, Austrii oraz Szwajcarii nową pastę do zębów przeznaczoną dla osób powyżej...

5 maja 2000

WPP potwierdza negocjacje w sprawie przejęcia Young & Rubicam

Decydenci WPP Group wydali oficjalne oświadczenie, w którym ustosunkowując się do ostatnio publikowanych spekulacji prasowych, potwierdzili prowadzenie negocjacji, "które mogą,...

5 maja 2000

Heineken poszukuje agencji w Niemczech

Browar Heineken poszukuje w Niemczech nowej agencji reklamowej. Dotychczasowa - frankfurcki oddział J. Walter Thompson, musiała zrezygnować z obsługi tego...

5 maja 2000

Austriacki producent papierosów szuka agencji w Rosji

Jeden z największych austriackich producentów papierosów, firma Austria Tabak ogłosiła w Rosji przetarg na obsługę relaunchu swojego brandu Memphis. Do...

29 maja 2000

Elektryczna szczoteczka Colgate-Palmolive niedługo w Europie

Colgate-Palmolive próbuje zwiększyć swoje udziały na niemieckim rynku szczoteczek do zębów, ocenianym na 150 mln USD. W tym celu wprowadza...

30 maja 2000

Raport McCann Erickson

Universal McCann-Erickson USA przygotował dla Advertising Age raport dotyczący wydatków reklamowych w USA za rok 1999 i dla porównania za...

30 maja 2000

Boening rozpoczął kampanię

Boening Co. rozpoczął globalną kampanię, która składa się ze spotów telewizyjnych i ogłoszeń prasowych przygotowanych przez Foote, Cone & Belding...

31 maja 2000

Detergent od P&G ma zmienić układ sił na rynku niemieckim

Procter & Gamble wprowadza w Niemczech detergent do mycia naczyń Dawn, który jest wiodącą marką w USA, obsługiwaną przez agencję...

31 maja 2000

Przy reklamówce Unilevera dla Ramy pracowało 25 tys. osób

Unilever zaprosił Rosjan, by wzięli udział w tworzeniu reklamówki telewizyjnej dla margaryny Rama. Akcja miała miejsce 1 maja. 25 tys....

1 czerwca 2000

Kampania wizerunkowa firmy internetowej Cisco

Globalna sieć internetowa Cisco Systems zaznacza obecność swojej marki w Europie. Podpisano umowę z ISL, firmą zajmującą się organizowaniem wydarzeń...

1 czerwca 2000

Kampania wizerunkowa firmy internetowej Cisco

Globalna sieć internetowa Cisco Systems zaznacza obecność swojej marki w Europie. Podpisano umowę z ISL, firmą zajmującą się organizowaniem wydarzeń...

2 czerwca 2000

KPMG powierza 90 mln USD agencji J.Walter Thompson

KPMG International, jedna z największych firm konsultingowych na świecie powierzyła agencji J.Walter Thompson swój globalny budżet w wysokości 90 mln...

2 czerwca 2000

KPMG powierza 90 mln USD agencji J.Walter Thompson

KPMG International, jedna z największych firm konsultingowych na świecie powierzyła agencji J.Walter Thompson swój globalny budżet w wysokości 90 mln...

5 czerwca 2000

Niepokój na rynku reklamowym po przejęciu Orange

Przejęcie Orange przez France Telecom za 46 mld USD najprawdopodobniej spowoduje przetasowania w agencjach reklamowych i rozpoczęcie nowej globalnej kampanii...

5 czerwca 2000

Niepokój na rynku reklamowym po przejęciu Orange

Przejęcie Orange przez France Telecom za 46 mld USD najprawdopodobniej spowoduje przetasowania w agencjach reklamowych i rozpoczęcie nowej globalnej kampanii...

6 czerwca 2000

BNP Paribas chce dotrzeć do 2,8 mld osób poprzez French Open

Francuski bank BNP Paribas wprowadza nowe logo i wizerunek. Podczas zawodów tenisowych French Open odbędzie się kampania wprowadzająca nowe logo...

6 czerwca 2000

BNP Paribas chce dotrzeć do 2,8 mld osób poprzez French Open

Francuski bank BNP Paribas wprowadza nowe logo i wizerunek. Podczas zawodów tenisowych French Open odbędzie się kampania wprowadzająca nowe logo...

7 czerwca 2000

100 mln USD dla TBWA/Chiat/Day od XM Satellite Radio

XM Satellite Radio najprawdopodobniej ogłosi, że został rozstrzygnięty przetarg na obsługę jego budżetu wartego 100 mln USD. Obserwatorzy przypuszczają, że...

7 czerwca 2000

AT&T ma zgodę na przejęcie MediaOne

Federalna Komisja Komunikacji (FCC) wyraziła w poniedziałek zgodę na przejęcie kablooperatora MediaOne przez AT&T. W ten sposób powstanie największy w...

7 czerwca 2000

100 mln USD dla TBWA/Chiat/Day od XM Satellite Radio

XM Satellite Radio najprawdopodobniej ogłosi, że został rozstrzygnięty przetarg na obsługę jego budżetu wartego 100 mln USD. Obserwatorzy przypuszczają, że...

7 czerwca 2000

AT&T ma zgodę na przejęcie MediaOne

Federalna Komisja Komunikacji (FCC) wyraziła w poniedziałek zgodę na przejęcie kablooperatora MediaOne przez AT&T. W ten sposób powstanie największy w...

8 czerwca 2000

6 czerwca Unilever przejął Bestfoods za 23,4 mld USD

Bestfoods zaakceptował miesiąc temu propozycję zakupu złożoną przez Unilevera. Suma umowy wynosi 24,3 mld USD (dane cytowane za Unileverem, "Ad...

8 czerwca 2000

6 czerwca Unilever przejął Bestfoods za 23,4 mld USD

Bestfoods zaakceptował miesiąc temu propozycję zakupu złożoną przez Unilevera. Suma umowy wynosi 24,3 mld USD (dane cytowane za Unileverem, "Ad...

9 czerwca 2000

DDB będzie obsługiwać europejską kampanię firmy Novell

Novell Europe, producent oprogramowania, powierzył DDB & Co. obsługę kampanii korporacyjnej w Europie, Środkowym Wschodzie i Afryce. DDB będzie blisko...

12 czerwca 2000

Procter & Gamble na świecie - nowy prezes, nowa polityka

Prezes Procter & Gamble, Durk Jager, zaszokował opinię publiczną i świat marketingowy decyzją o rezygnacji z pełnienia najwyższej funkcji w...

13 czerwca 2000

Whirlpool, Cisco i Sun Microsystems tworzą sieciowy dom

Whirlpool Corporation (światowy lider wśród producentów artykułów gospodarstwa domowego), Cisco Systems (światowy lider w dziedzinie dostarczania urządzeń internetowych) oraz Sun...

14 czerwca 2000

Nowy portal Vizzavi otwierają Vivendi i Vodaphone

Vivendi zawarł umowę z operatorem telefonii komórkowej Vodaphone w celu stworzenia portalu, którego debiut zaplanowano na połowę czerwca. Budżet na...