M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

20 września 2005

Kraft wprowadza restrykcje wobec własnych serwisów online adresowanych do dzieci

Kraft, największy producent wyrobów spożywczych na rynku USA, poinformował, że zamierza wycofać reklamy swoich produktów bogatych w cukier, sól i...

20 września 2005

WPP przejmuje Federalist Group, specjalistę ds. relacji rządowych

Należący do WPP Group Ogilvy Public Relations Worldwide oficjalnie rozpoczął działalność w obszarze lobbingu poprzez sfinalizowanie przejęcia Federalist Group. Agencja...

20 września 2005

ZenithOptimedia Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Europe"

ZenithOptimedia drugi raz z rzędu został uznany za Dom Mediowy Roku według brytyjskiego magazynu "Media & Marketing Europe". Tytuł Agencji...

21 września 2005

Hasan & Co. przygotuje przetarg reklamowy dla marki Mini w USA

Firma Hasan & Co. przygotuje przetarg dotyczący reklamy i mediów dla marki samochodowej Mini (BMW) w Stanach Zjednoczonych. Poinformował o...

21 września 2005

Aegis przejmuje spółkę mediową Komandarm w Rosji

Aegis Group przejmuje udziały w rosyjskiej spółce mediowej Komandarm. Na mocy umowy początkowo wejdzie w posiadanie 52 proc. udziałów, a...

21 września 2005

Kampania Ra-Re z homoseksualistami wzbudza kontrowersje we Włoszech

Firma odzieżowa Ra-Re prowadzi kampanię reklamową przedstawiającą dwóch gejów. Na jednym z nich mężczyzna dotyka krocza drugiego bohatera zdjęcia. Druga...

21 września 2005

H&M zrezygnował z wykorzystania wizerunku modelki Kate Moss

Sieć sklepów odzieżowych H&M podjęła decyzję o rezygnacji z realizacji najbliższych projektów reklamowych z udziałem modelki Kate Moss. Jest to...

21 września 2005

Vodafone planuje globalny projekt reklamowy wart 100 mln funtów

Operator telefonii komórkowej Vodafone przygotowuje globalną kampanię reklamową, która ma pozycjonować marketera jako światowego lidera w tym segmencie usług telekomunikacyjnych....

21 września 2005

DQ Global oferuje narzędzie do oceny opłacalności akcji marketingu bezpośredniego

Firma DQ Global oferuje narzędzie do oceny opłacalności akcji marketingu bezpośredniego. Produkt nazywa się Flexpoint i pozwala usunąć z bazy...

22 września 2005

Marka piwa Foster nie będzie sponsorowała wyścigów Formuły 1

Marka piwa Foster należąca do browaru Scottish & Newcastle zrezygnuje ze sponsorowania brytyjskiego Grand Prix Formuły 1. Powodem podjęcia tej...

22 września 2005

Coca-Cola wprowadza redesign limitowanej serii aluminiowych butelek

Coca-Cola wprowadzi do sprzedaży limitowaną serię aluminiowych butelek. Ma je promować hasło "Love being". Coca-Cola wynajęła pięć studiów designerskich do...

22 września 2005

Publicis Groupe złożyła ofertę przejęcia grupy Aegis za blisko 1,5 mld funtów

Aegis Group potwierdziła, że otrzymała propozycję przejęcia holdingu za cenę równą 140 pensów za akcję. Według francuskiej gazety "Les Echos"...

22 września 2005

Paul McCartney użyczył piosenki do reklamy samochodu Lexus SUV

Paul McCartney użyczył piosenki do reklamy luksusowego samochodu Lexus SUV. To już kolejny kontrakt byłego członka zespołu The Beatles związany...

22 września 2005

Heinz porządkuje strategię marketingową w Europie

Koncern Heinz zamierza skupić swój biznes na wybranych obszarach produktowych: ketchupie, przyprawach i sosach, produktach mięsnych oraz na żywności skierowanej...

22 września 2005

Roman Abramowicz interesuje się inwestowaniem w winnice w Toskanii

Rosyjski miliarder Roman Abramowicz, do którego należy m.in. angielski klub piłkarski Chelsea FC, rozważa możliwość zakupu winnic w Toskanii. Ostatnio...

23 września 2005

BMW wybrało cztery agencje reklamowe na short-listę przetargu

BMW North America wybrało cztery agencje reklamowe rywalizujące o obsługę budżetu reklamowego marketera, którego wartość szacuje się na 70 mln...

23 września 2005

Kate Moss traci kontrakty reklamowe z kolejnymi marketerami

Modelka Kate Moss zamieszana w skandal narkotykowy (dziennik "Daily Mirror" opublikował materiał z imprezy towarzyskiej, na której zażywała kokainę) traci...

23 września 2005

Andy Berlin zmienia nazwę elity sieci reklamowych Red Cell

Andy Berlin, prezes i chief executive sieci agencji reklamowych Red Cell (WPP Group), podjął decyzję o utworzeniu nowej struktury agencyjnej...

23 września 2005

New York Times zwolni 500 osób, a Knight Ridder - 100

The New York Times Co. zamierza zwolnić 500 pracowników. Podobną decyzję ogłosił wczoraj też inny wydawca prasowy - Knight Ridder,...

23 września 2005

Brown będzie zarządzał agencją reklamową Bartle Bogle Hegarty

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty prowadzi restrukturyzację firmy w związku z odejściem Dereka Robsona, managing directora. Jego miejsce zajmie Kevin...

23 września 2005

Omnicom Group tworzy nowy dom mediowy o nazwie The House

Agencja reklamowa Abbott Mead Vickers BBDO i dom mediowy Rocket Media (część domu mediowego PHD) należące do struktur Omnicom Group...

23 września 2005

Procter & Gamble wiąże markę OTC Prilosec ze sportem i promuje ją w internecie

Procter & Gamble przygotowuje największą jednodniową kampanię reklamową w internecie. Projekt dotyczy marki OTC Prilosec. Komunikacja rynkowa preparatu powiązana została...

23 września 2005

Cemusa pokonała w Nowym Jorku firmy JCDecaux i Van Wagner

Firma reklamy zewnętrznej Cemusa podpisała kontrakt na 20 lat z miastem Nowy Jork na sprzedaż powierzchni reklamowej na przystankach autobusowych...

23 września 2005

McDonald's startuje z kampanią reklamową "My first job"

Sieć restauracji fast food McDonald's startuje z kampanią reklamową pod hasłem "My first job", w której pokazuje ludzi z całego...

26 września 2005

Co oznacza reorganizacja w Microsofcie

W ubiegłym tygodniu Microsoft Corp. ogłosił reorganizację swoich struktur. Z dotychczasowych siedmiu dywizji zostaną utworzone trzy: Platform Products and Services,...

26 września 2005

Brett Gosper wraca do pracy w McCann-Erickson

Brett Gosper wraca po roku przerwy do pracy w McCann-Erickson. Będzie pełnić funkcję prezesa McCann-Erickson US, a także nadzorować sieciowych...

26 września 2005

Al Jazeera zatrudnia kontrowersyjnego rzecznika amerykańskiej armii

Arabska telewizja Al Jazeera zatrudni byłego kontrowersyjnego rzecznika prasowego amerykańskiej armii Josha Rushinga. Rushing był rzecznikiem w głównym dowództwie armii...

26 września 2005

Wersja kompaktowa "The Wall Street Journal" w wydaniach europejskim i azjatyckim

"The Wall Street Journal" rozpoczął kampanię w związku z rozwojem swojej małej, tzw. kompaktowej wersji. Od 17 października br. w...

26 września 2005

Al Kelly nowym dyrektorem kreacji w agencji Strawberry Frog

Al Kelly rozpocznie pracę na stanowisku executive creative directora w agencji Strawberry Frog Amsterdam, gdzie zajmie się m.in. obsługą globalnego...

26 września 2005

Koncern Coty będzie kontynuował współpracę z Kate Moss

Kosmetyczny koncern Coty będzie kontynuował współpracę ze znaną modelką Kate Moss, która promowała produkty Rimmel. Takie stanowisko firma przyjęła po...

27 września 2005

Omnicom restrukturyzuje management, by rozwijać sieć mediową PHD

Grupa Omnicom, do której należy sieć OMD, planuje ekspansję drugiej ze swoich sieci domów mediowych PHD na rynki Europy, Azji...

27 września 2005

Collina wystąpi w brytyjskiej kampanii Opla

Znany sędzia piłkarski Pierluigi Collina wystąpi w Wielkiej Brytanii w kampanii reklamowej wspierającej samochód Vauxhall (Opel), która ruszy z początkiem...

27 września 2005

Media Contacts kupuje francuską agencję Iando

Media Contacts, interaktywny oddział Media Planning Group, przejmuje francuską agencję Iando, zajmującą się reklamą przy wyszukiwarkach internetowych. Należąca do grupy...

27 września 2005

Miles Webber będzie odpowiadał za kontakty rządowe w GE

GE Consumer Finance (GECF), firma zajmująca się usługami finansowymi dla ludności, a należąca do amerykańskiego koncernu General Electric, podkupiła Milesa...

27 września 2005

Bush w reklamach społecznych na rzecz bezdomnych psów w Rumunii

Wizerunek George'a Busha, prezydenta USA, został wykorzystany obok dyktatorów Adolfa Hitlera oraz Nicolae Ceaucescu w kampanii społecznej zorganizowanej przez Romania...

27 września 2005

Agencję Lowe Worldwide przejmie jej management?

Management może przejąć Lowe Worldwide w wypadku podziału lub sprzedaży grupy Interpublic - informację taką przekazał Ed Powers, CEO Lowe...

27 września 2005

Dudreck odpowiedzialny za globalne budżety w Leo Burnett

Tom Dudreck, chief operating officer Leo Burnett Worldwide w USA, został awansowany w sieci na stanowisko global president multinational accounts....

10 października 2005

Dziewczyna z gry wideo na okładce magazynu "FHM"

Joanna Dark, seksowna dziewczyna - postać z gry wideo na konsolę Xbox pt. "Perfect Dark Zero", pojawi się na okładce...

10 października 2005

Hearst Magazines inwestuje w "Weekend", a Conde Nast w "Men's Vogue"

Dwaj wielcy wydawcy zapalili zielone światła dla swoich wprowadzonych testowo w tym roku projektów. Hearst Magazines zapowiedział, że będzie inwestował...

10 października 2005

Wieden & Kennedy przejmuje obsługę Coke Classic w USA

Agencja Wieden & Kennedy przejmuje obsługę marki Coke Classic w USA. Dotychczas budżet ten należał do agencji Berlin Cameron/Red Cell,...

10 października 2005

Bollore ma już ponad 13 proc. udziałów w Aegis Group

Francuski biznesmen Vincent Bollore ma już 13,4 proc. udziałów w grupie Aegis. Bollore jest największym udziałowcem w Aegis, który rozmawiał...

11 października 2005

Synovate przejmuje młodzieżową agencję marketingową The Filter Group

Należąca do grupy Aegis firma badawcza Synovate przejęła The Filter Group, agencję marketingową specjalizującą się w działaniach dla grup młodzieżowych....

11 października 2005

JWT obsłuży budżet Tourism New Zealand

JWT rozwinie kampanię "100% Pure New Zealand" ("Stuprocentowo dziewicza Nowa Zelandia"), którą początkowo przeprowadzała M&C Saatchi. Agencja ta zrezygnowała ze...

11 października 2005

HP konsoliduje wart 10 mln funtów biznes w Modem Media

HP zdecydowało się skonsolidować swój wart - według szacunków - 10 mln funtów budżet dotyczący reklamy internetowej i tzw. search...

11 października 2005

Amnesty Int. wykorzysta muzykę Lennona w globalnej akcji społecznej

Agencja reklamowa 180 Amsterdam jest odpowiedzialna za najnowszy projekt reklamowy realizowany na rzecz Amnesty International, organizacji zajmującej się walką o...

11 października 2005

Wydawnictwo G+J wprowadza magazyn "Geo" na rynek czeski

G+J należące do koncernu Bertelsmanna wprowadza do Czech miesięcznik "Geo". Czeska edycja magazynu będzie publikowana na licencji Motor-Presse Bohemia, spółki...

11 października 2005

The New York Times będzie wydawał magazyn rozrywkowy "OnMovies"

The New York Times Media Group, wydawca m.in. dziennika "The New York Times", przygotowuje do debiutu rynkowego magazyn rozrywkowy "OnMovies"....

11 października 2005

Adidas rozpoczyna globalną kampanię piłkarską w związku z przyszłorocznym mundialem

Adidas rozpoczyna dużą globalną kampanię związaną tematycznie z futbolem. Jest to początek działań związanych bezpośrednio z przyszłorocznymi piłkarskimi mistrzostwami świata...

11 października 2005

M&C Saatchi traci po 23 latach obsługę British Airways

Agencja M&C Saatchi przegrała przetarg kreatywny organizowany przez linie lotnicze British Airways na rzecz Bartle Bogart Hegarty. Straciła tym samym...

11 października 2005

Advertising Association obniża prognozę wzrostu wydatków reklamowych w Wielkiej Brytanii do 2,3 proc.

Advertising Association obniża prognozę wydatków reklamowych w Wielkiej Brytanii w br. do 2,3 proc. Jeszcze w czerwcu prognoza wynosiła 3,7...