M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

12 października 2005

Credit Agricole wyda 15 mln euro na kampanię promującą nowy wizerunek banku

Francuski bank Credit Agricole zainwestuje ok. 15 mln euro w kampanię reklamową, która ma wypromować jego nowy wizerunek. Bank pozycjonuje...

12 października 2005

Nowe hasło przewodnie Vodafone może napotkać barierę prawną

Launch najnowszego sloganu Vodafone wsparty kampanią z budżetem 100 mln funtów może okazać się niewypałem. Nowe hasło brandu - "Now"...

12 października 2005

Adidas będzie musiał zrezygnować z trzech pasków na rzecz mniejszego logo także w tenisie

Organizacje sportowe, takie jak: ATP, WTA, ITF i Grand Slam Committee, wprowadziły ograniczenia w strojach tenisistów dotyczące wielkości logo sponsora....

12 października 2005

"Corriere della Sera" będzie mieć nowy dodatek "Style Magazine"

Włoski dziennik "Corriere della Sera" wydawany przez Rizzoli Publishing wprowadzi nowy miesięczny dodatek "Style Magazine". Będzie w sprzedaży wraz z...

12 października 2005

Szef Aegis widzi sens w fuzji Aegis i Havasa

Robert Lerwill, prezes Aegis Group, widzi sens w fuzji Aegis i Havasa - deklarację taką złożył na łamach francuskiego dziennika...

12 października 2005

Niemiecka firma outdoorowa Plakativ otworzyła biura w Wielkiej Brytanii

Niemiecka firma Plakativ specjalizująca się w outdoorze otworzyła biura w Londynie i Nottingham. Na jej czele stanęli: Harvey Glenn, Richard...

13 października 2005

Grey Worldwide i Y&R nie obsłużą budżetu reklamowego US Army

Agencje Grey Worldwide (WPP Group) oraz Young & Rubicam zostały wyeliminowane z przetargu na obsługę budżetu armii amerykańskiej. Jest on...

13 października 2005

Piłkarz Thierry Henry przestał być brytyjską twarzą Renault

Renault UK zakończyło współpracę z gwiazdą piłki nożnej Thierrym Henrym. W najbliższych kampaniach reklamowych Renault Clio zastąpi go fikcyjna para...

13 października 2005

Martin Glenn, president PepsiCo w Wielkiej Brytanii, opuszcza firmę

Martin Glenn, president PepsiCo w Wielkiej Brytanii, po 13 latach opuszcza firmę, odrzucając nowe międzynarodowe stanowisko, jakie zaproponował mu koncern....

13 października 2005

Właściciel Hallmarku rezygnuje z części biznesów rozrywkowych obrandowanych logo kanału

Crown Media Holdings, właściciel kanału Hallmark, rezygnuje z części pozatelewizyjnych biznesów rozrywkowych obrandowanych logo firmy. Oprócz telewizyjnych kanałów filmowych Hallmark...

13 października 2005

Canon rozpoczął paneuropejską kampanię na internetowych blogach

Japoński producent sprzętu fotograficznego i do cyfrowej obróbki zdjęć Canon znacząco podnosi swoje nakłady na reklamę internetową. Właśnie uruchomił paneuropejską...

13 października 2005

Wydatki reklamowe w Czechach w roku 2006 mają wzrosnąć o 4,5 proc.

Wydatki reklamowe w Czechach w roku 2006 mają wzrosnąć o 4,5 proc. - wynika z danych domu mediowego ARBOmedia. Osiągną...

14 października 2005

David Pemsel został szefem marketingu ITV

David Pemsel został powołany na stanowisko dyrektora marketingu brytyjskiej stacji ITV. Ostatnio sprawował funkcję chief executive w agencji kreatywnej Boymeetgirl...

14 października 2005

65 proc. Amerykanów uważa, iż można kupić wzmiankę o produkcie w artykule prasowym

Grupa 65 proc. amerykańskich czytelników czasopism uważa, że redakcje pobierają pieniądze za wzmianki o produktach bądź firmach w artykułach prasowych...

14 października 2005

Telewizja Sky rozważa inwestycje w telefonię lub szerokopasmowy internet

Według niepotwierdzonych informacji brytyjska telewizja Sky ma zainwestować w rynek telefonii lub ofertę szerokopasmowego internetu. Spekulacje na ten temat wiążą...

14 października 2005

Nelson Mandela weźmie udział w promocji olimpiady zimowej w Turynie

Wizerunki Nelsona Mandeli oraz śpiewaka operowego Andrei Bocellego zostaną wykorzystane w kampanii reklamowej poprzedzającej zbliżające się zimowe igrzyska olimpijskie w...

14 października 2005

BBH zajmie się obsługą globalnego budżetu marki proszków Omo

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty zajmie się obsługą globalnego budżetu reklamowego proszków do prania Omo (na niektórych rynkach występującego pod...

14 października 2005

Interpublic Group of Cos. zwróci Tesco 3 mln funtów

Tesco ma otrzymać 3 mln funtów od Interpublic Group of Cos. - wynika z nieoficjalnych informacji. Chodzi o pieniądze, które...

14 października 2005

Vincent Bollore zwiększył udziały w Aegis do ponad 15 proc.

Vincent Bollore, prezes grupy reklamowej Havas, zwiększył swoje udziały w konkurencyjnej grupie Aegis i obecnie kontroluje ponad 15-proc. pakiet. Dziś...

17 października 2005

Nowe perfumy Jennifer Lopez reklamowane najpierw w internecie

The Lancaster Group wprowadza na brytyjski rynek nowy zapach sygnowany przez Jennifer Lopez. Jego pojawienie się w pierwszej kolejności jest...

17 października 2005

Pamela Anderson wystąpi w chińskiej edycji akcji społecznej PETA

Amerykańska aktorka i modelka Pamela Anderson weźmie udział w kampanii społecznej organizacji People for the Ethical Treatment of Animals (PETA)...

17 października 2005

MTV kupuje portal iFilm, stronę z wideoklipami i krótkimi filmami

MTV Networks (koncern Viacom) zakupiło portal iFilm, stronę, na której można obejrzeć krótkie filmy oraz wideoklipy. Zakup kosztował 49 mln...

17 października 2005

Zwyciężczyni konkursu Revlona wystąpi w reklamach obok gwiazd filmowych

Producent kosmetyków Revlon przy okazji promocji swojej nowej linii "odmładzających" kosmetyków do makijażu Revlon Age Defying Make-Up zatrudnił agncję CPM...

17 października 2005

50 milionów funtów na kampanię uświadamiającą zagrożenia chorobami wenerycznymi

Rząd brytyjski postanowił przeznaczyć w przyszłym roku 50 mln funtów na kampanię uświadamiającą zagrożenia związane z chorobami wenerycznymi (tak zwane...

17 października 2005

Kellogg szuka domu mediowego w USA

Trwa walka o amerykański budżet mediowy Kellogg Co wart 400 mln dol. Obecnie jest on osbługiwany przez Starcom USA (Publicis)....

17 października 2005

Publicis rozważa wycofanie oferty zakupu Aegis Group

Publicis rozważa wycofanie oferty zakupu Aegis Group, donosi francuski dziennik "La Tribune". Wcześniej Publicis złożył ofertę zakupu grupy za 1,56...

18 października 2005

Aegis kupił spółkę Just Media specjalizującą się w projektach BtoB

Aegis sfinalizował przejęcie brytyjskiej firmy Just Media, specjalizującej się w realizacji działań komunikacyjnych w obszarze business-to-business. Wartość transakcji wyniosła 14,6...

18 października 2005

Toshiba podpisała kontrakt z braćmi Gallagher z grupy muzycznej Oasis

Bracia Noel i Liam Gallagher, liderzy zespołu muzycznego Oasis, podpisali kontrakt z firmą Toshiba, dotyczący promocji nowych telefonów komórkowych. Ich...

18 października 2005

Ogilvy PR raportuje już nie do WPP, ale do Ogilvy & Mather

Ogilvy PR zaczyna raportować do Ogilvy & Mather, a nie, jak dotychczas, bezpośrednio do WPP Group. Marcia Silverman, CEO Ogilvy...

18 października 2005

Kirkham odchodzi z TNS po 35 latach, Lowden nowym CEO sieci

Po 35 latach Mike Kirkham odchodzi z sieci badawczej Taylor Nelson Sofres (TNS). Ostatnio sprawował funkcję CEO. Na stanowisku zastąpi...

18 października 2005

Mike Polk pokieruje biznesem Unilevera w USA

Mike Polk został nowym group vice presidentem koncernu Unilever w Stanach Zjednoczonych. Jego nominacja jest związana z konsolidacją operacji biznesowych...

18 października 2005

Budżet reklamowy Morgan Stanley trafił do Ogilvy & Mather

Morgan Stanley, bank inwestycyjny, przekazuje obsługę reklamową Ogilvy & Mather (WPP Group). Budżet banku szacowany jest na mniej więcej 75...

18 października 2005

Agencja Reutera wykorzystuje multimedia do promocji w internecie

Agencja Reutera wykorzystuje multimedia do promocji w internecie. Kampania przygotowana przez agencję Mook jest adresowana do profesjonalistów szukających wiadomości ze...

18 października 2005

Starcom obsłuży budżet mediowy grupy ubezpieczeniowej Aviva

Grupa ubezpieczeniowa Aviva wybrała sieć mediową Starcom i zamierza wkrótce rozpocząć paneuropejskie działania promujące markę. Szacowany budżet mediowy wynosi 10...

19 października 2005

Google otwiera biuro lobbingowe w Waszyngtonie

Google otworzył biuro w Waszyngtonie, którego zadaniem ma być lobbing związany z regulacjami prawnymi mogącymi wpływać na biznes tego giganta...

19 października 2005

Barclays chce mieć przyjazny wizerunek

Brytyjski bank Barclays rusza z największą od czterech lat kampanią reklamową (budżet: kilka milionów funtów), która ma promować jego wizerunek...

19 października 2005

McDonald's uhonorowany nagrodą RSPCA za działalność na rzecz zwierząt

McDonald's otrzymał nagrodę organizacji RSPCA za wkład w poprawę życia zwierząt w Wielkiej Brytanii. Nagroda jest pierwszą, którą otrzymała firma,...

19 października 2005

Okładka "Rolling Stones" ze zdjęciem Lennona i Yoko Ono uznana za najlepszą w ostatnim 40-leciu

Okładka magazynu "Rolling Stones" ze stycznia 1981 r. przedstawiająca nagiego Johna Lennona przytulającego się do ubranej Yoko Ono, w obiektywie...

19 października 2005

Pernod Ricard zainwestuje 40 mln euro w globalną reklamę Jamesona

Francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard za pośrednictwem spółki zależnej Irish Distillers zamierza zainwestować 40 mln euro w globalne działania reklamowe...

19 października 2005

Bollore powiększa swoje udziały w Aegis do ponad 17 proc.

Vincent Bollore, prezes grupy Havas, powiększa swoje udziały w Aegis do ponad 17 proc. Według brytyjskiego prawa akcjonariusze, którzy mają...

20 października 2005

Volvo przygotowuje mocne wsparcie w internecie związane z regatami Ocean Race

Volvo wyda 750 tys. funtów na kampanię reklamową w internecie, której celem będzie wsparcie imprezy żeglarskiej Volvo Ocean Race, sponsorowanej...

20 października 2005

Bartle Bogle Hegarty rozpocznie obsługę europejskiego budżetu marki Zanussi

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała europejski przetarg na obsługę budżetu marki Zanussi (koncern Electrolux). Jego wartość szacuje się...

20 października 2005

Mattel wiąże promocję Barbie z dziewczęcą grupą pop Girls Alound

Producent zabawek Mattel chce rewitalizować klasyczną markę lalek Barbie na rynku brytyjskim. Przed świętami Bożego Narodzenia promocję lalek postanowił powiązać...

20 października 2005

Clear Channel i Maiden wyeliminowane z przetargu londyńskiego metra

Operatorzy nośników outdoorowych Maiden i Clear Channel zostały wyeliminowane z przetargu na zarządzanie powierzchnią reklamową na stacjach londyńskiego metra, kolejki...

20 października 2005

Unilever wybrał nową agencję do obsługi budżetu marki Flora

Unilever Bestfoods wybrał agencję designerską Jones Knowles Ritchie (JKR) do obsługi globalnej marki Flora (na kilku rynkach znanej jako Becmel)....

20 października 2005

News Corp. podbija ofertę zakupu australijskiego serwisu o nieruchomościach

News Corporation gotowa jest zapłacić 64 mln dol. za australijski serwis internetowy poświęcony nieruchomościom - realestate.com.au. Wcześniej koncern oferował za...

20 października 2005

Vincent Bollore został właścicielem blisko 20 proc. udziałów w Aegis

Vincent Bollore, prezes holdingu reklamowego Havas, kontroluje już 19,5 proc. udziałów w konkurencyjnej grupie Aegis. Spekuluje się, że w związku...

20 października 2005

Clooney i Crowe zarzucają sobie sprzedaż wizerunku

Znany aktor Russell Crowe zarzucił George'owi Clooneyowi złamanie wewnętrznej umowy, według której aktorzy nie występują w reklamach. Clooney dotychczas wystąpił...

20 października 2005

Akcje Interpublic Group of Cos. najtańsze od dwóch lat

Akcje Interpublic Group of Cos. odnotowały najgorsze wyniki od dwóch lat, osiągając poziom cenowy 10,05 dol. Przyczyną spadku cen papierów...

21 października 2005

Wydatki na marketing bezpośredni osiągną w USA 161 mld dol.

Wydatki na marketing bezpośredni osiągną w br. w USA 161 mld dol. - wynika z raportu Direct Marketing Association (DMA)....