M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 października 2005

Kinetic przejmuje kontrolę nad Outdoor Connection

Kinetic, dywizja outdoorowa WPP, przejmuje udziały PHD w Outdoor Connection. PHD postanowiło umocnić dywizje zakupu outdooru w Posterscope i innych...

21 października 2005

Microsoft został pierwszym sponsorem nowego stadionu na Wembley

Koncern technologiczny Microsoft został pierwszym partnerem sponsoringowym budowanego stadionu piłkarskiego na Wembley. Umowa została zawarta na cztery lata. Nowy obiekt...

21 października 2005

Larry Flynt uruchamia sieć restauracji

Larry Flynt, twórca pornograficznego imperium, dywersyfikuje swoje źródła przychodów i uruchamia sieć restauracji Hustler Bar & Grille. Na potrzeby realizacji...

21 października 2005

Herve Brossard został chief client officerem w DDB Worldwide

Herve Brossard, dotychczasowy prezes i chief executive w DDB France Group, awansował na stanowisko chief client officera w DDB Worldwide....

21 października 2005

Neil French, creative director w WPP, odszedł z holdingu

Neil French, creative director w WPP Group, opuścił ten holding mediowy. French musiał odejść, ponieważ podczas oficjalnej wypowiedzi zaznaczył, że...

21 października 2005

Orman i Alexander opuszczają Eurosport

Eurosport opuszczają dwaj kluczowi członkowie paryskiego kierownictwa kanału. David Orman, dyrektor sprzedaży w Wielkiej Brytanii i Skandynawii, opuszcza nadawcę po...

24 października 2005

Mainardo de Nardis zostanie globalnym CEO Aegis Media

Grupa Aegis powierzy funkcję global CEO Aegis Media Mainardowi de Nardisowi, dotychczas CEO sieci Mediaedge:cia należącej do WPP Group. De...

25 października 2005

Martin Sorrell z WPP Group zapłaci za rozwód 30 mln funtów

Sir Martin Sorrell, CEO holdingu reklamowego WPP Group, zapłaci za rozwód swojej byłej żonie Sandrze Sorrell 30 mln funtów. Gigantyczne...

25 października 2005

Heineken ogranicza wydatki telewizyjne w Wielkiej Brytanii

Koncern Heineken postanowił ograniczyć wydatki na reklamę telewizyjną w Wielkiej Brytanii. Marketer przenosi wart 6,5 miliona funtów budżet telewizyjny do...

25 października 2005

Dooner i Bell prawdopodobnie stracą swoje stanowiska w zarządzie Interpublic

John Dooner, chairman i CEO McCann-Erickson WorldGroup, i David Bell, co-chairman Interpublic Group of Cos., prawdopodobnie stracą swoje stanowiska w...

25 października 2005

Według ZenithOptimedia wydatki na media wzrosną w tym roku o 5,2 proc.

Z prognoz przygotowanych przez sieć domów mediowych ZenithOptimedia wynika, że na wzrost globalnych wydatków reklamowych największy wpływ ma sytuacja na...

25 października 2005

Bollore przejął ponad 20 proc. akcji holdingu reklamowego Aegis Group

Udziały Vincenta Bollore'a, prezesa holdingu reklamowego Havas, w konkurencyjnej grupie Aegis Media (specjalizuje się przede wszystkim w planowaniu i zakupie...

26 października 2005

Bill Ford wystąpi w kampanii Forda w USA, firma w nowej strategii stawia na innowacje

Bill Ford, przewodniczący rady nadzorczej Ford Motor Co., wystąpi w kampanii wizerunkowo-korporacyjnej Forda w Stanach Zjednoczonych, pierwszej od 2002 r....

26 października 2005

Pepsi współtworzy piłkarskie reality show, które zostanie pokazane przed mundialem

Pepsi zainwestuje w program reality show, który zostanie pokazany w 12 krajach przed przyszłorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej. Program...

26 października 2005

Amerykanie w pracy czytają blogi

Amerykańscy pracownicy w czasie pracy namiętnie czytają internetowe blogi. 35 mln, średnio co czwarty zatrudniony, przeznacza na to 3,5 godz....

26 października 2005

Holding reklamowy Omnicom odnotował wzrost zysków o 11 proc.

Omnicom Group, do której należą m.in. sieci agencji reklamowych DDB, TBWA i BBDO, odnotowała wzrost zysków o 11 proc., które...

26 października 2005

Pernod Ricard prowadzi globalny przegląd sieci mediowych

Koncern alkoholowy Pernod Ricard prowadzi globalny przegląd sieci domów mediowych. Wartość budżetu mediowego Pernod Ricard na świecie szacuje się na...

26 października 2005

Firma badawcza ACNielsen może wkrótce zmienić właściciela

Grupa VNU, do której należy m.in. firma badawcza ACNielsen, może zostać wkrótce przejęta przez grupę funduszy private equity. Informację tę...

26 października 2005

Akqa wygrywa interaktywny przetarg Coca-Coli

Agencja Akqa wygrywa globalny interaktywny przetarg Coca-Coli. Agencja zaprojektuje globalną platformę internetową koncernu i ma koordynować działania lokalne. Jednym z...

26 października 2005

Johnson & Johnson kupuje markę Rembrandt od P&G

Firma Johnson & Johnson kupi od koncernu Procter & Gamble markę Rembrandt, pod którą sprzedawane są preparaty wybielające do mycia...

27 października 2005

Wieden & Kennedy zdobyła europejski budżet UPC

UPC Broadband należąca do Liberty Media zatrudniła niezależną agencję Wieden & Kennedy Amsterdam. Agencja ma repozycjonować markę UPC; działania promocyjne...

27 października 2005

Patrick Cox ignoruje zastrzeżenia ASA do reklamy prasowej

Projektant butów Patrick Cox znalazł się pod ostrzałem Advertising Standards Authority (ASA) za najnowszą kampanię prasową, którą opublikowały pisma "Harpers...

27 października 2005

JCDecaux obniża prognozy wzrostu przychodów ze sprzedaży w 2005 r.

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux ze względu na spowolnienie na rynku reklamy outdoorowej w Europie zamierza obniżyć prognozy przychodów w 2005...

27 października 2005

"Forbes" debiutuje z tureckojęzyczną edycją

Biznesowy magazyn "Forbes" zadebiutuje na rynku tureckim. Będzie wydawany przez firmę Merkez Magazine Group należącą do grupy Ciner. Magazyn kosztuje...

27 października 2005

Mariacarla Boscono nową twarzą marki H&M, zamiast Kate Moss

Włoska modelka Mariacarla Boscono będzie nową twarzą marki H&M, zastępując skompromitowaną modelkę Kate Moss. Boscono pojawi się w reklamie telewizyjnej...

27 października 2005

McDonald's będzie podawać dane o kaloryczności na opakowaniach

McDonald's będzie podawać dane o kaloryczności na opakowaniach. Pojawią się także informacje o składzie, w tym o zawartości sodu. Dane...

28 października 2005

Unilever planuje przetarg dla marki Knorr; nie wiadomo, jak wpłynie to na Polskę

Unilever przygotowuje się do przetargu kreatywno-strategicznego dla marki Knorr, który ruszy w styczniu 2006 r. i dotyczyć będzie paneuropejskiego budżetu...

28 października 2005

Jack Klues awansował na stanowisko szefa Publicis Groupe Media

Jack Klues, dotychczas chief executive sieci domów mediowych Starcom MediaVest Group, objął stanowisko szefa Publicis Groupe Media, struktury negocjacyjnej sieci...

28 października 2005

Rob Grimshaw odpowiada za globalną strategię i działania reklamowe "Financial Timesa"

Rob Grimshaw odpowiada za globalną strategię i działania reklamowe "Financial Timesa" w wydaniu papierowym i online. Do tej pory w...

28 października 2005

Acxiom otrzymał nową ofertę przejęcia od ValueAct Capital Partners

Specjalizująca się w bazach danych i rozwiązaniach CRM firma Acxiom otrzymała nową ofertę przejęcia od ValueAct Capital Partners. Fundusz ten...

28 października 2005

Marketerzy powinni bardziej zwracać uwagę na samotnych mężczyzn - wynika z raportu Unilevera

Raport firmy Unilever pokazuje, że wbrew obiegowym opiniom w przedziale wiekowym 25-44 lata w Wielkiej Brytanii żyje dwukrotnie więcej samotnych...

28 października 2005

Wieden & Kennedy wygrała przetarg na obsługę flagowej marki Coca-Coli

Agencja Wieden & Kennedy zwyciężyła w globalnym przetargu Coca-Coli i będzie obsługiwać flagową markę koncernu. Do agencji należeć będzie tworzenie...

31 października 2005

Volvo, Siemens, DaimlerChrysler wśród zamieszanych w aferę łapówkarską wokół programu "Ropa za żywność"

Ponad 2 tys. czołowych firm zachodnich, w tym ogromna liczba koncernów posiadających top-marki (m.in. Volvo, Siemens, DaimlerChrysler), jest zamieszanych w...

31 października 2005

Pierwsza globalna kampania outdoorowa ma zwrócić uwagę na problem AIDS; także w Polsce

Operator nośników reklamowych Clear Channel oraz UNICEF zorganizowały pierwszą globalną kampanię outdoorową. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem epidemii...

31 października 2005

MTV i Sony BMG Music Entertainment zawarły porozumienie marketingowe

MTV i Sony BMG Music Entertainment zawarły porozumienie marketingowe określane mianem bezprecedensowego. Dzięki niemu MTV pozyska dla swoich potrzeb nowy...

31 października 2005

Alexander Bühl będzie odpowiadał za marketing marki Zanussi

Firma Electrolux wybrała Alexandra Bühla na stanowisko brand & marketing directora, odpowiedzialnego za smart brands i private labels marki Zanussi....

31 października 2005

WPP prognozuje 4-5 proc. wzrostu przychodów w tym roku

Grupa WPP prognozuje 4-5 proc. wzrostu przychodów w tym roku. Wcześniej firma spodziewała się wzrostu na poziomie 3-4 proc. Do...

31 października 2005

Naked Communications dołączyła do grupy agencji współpracujących z Sony

Dom mediowy Naked Communications dołączył do agencji, które obsługują budżet Sony. Dotychczas główną agencją tego marketera była Fallon i dom...

2 listopada 2005

Disney wejdzie na brytyjski rynek komórkowy?

Disney Corp. być może już na początku przyszłego roku wejdzie na rynek telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii. Jak podaje "The...

2 listopada 2005

BBC i Discovery nakręcą dokument o Husseinie

Stacje BBC i Discovery nakręcą fabularyzowany dokument o Saddamie Hussajnie. Projekt ma objąć całą serią filmów, które koncentrować się będą...

2 listopada 2005

BSkyB i Vodafone stworzyły telewizję mobilną

Sky i Vodafone wprowadzają na rynek telewizję mobilną Sky Mobile TV. Liczy ona 19 kanałów, jest pierwszą dostępną na rynku...

3 listopada 2005

Cadillac BSL launchowany w internecie i direct marketingiem, media w przyszłym roku

Cadillac & Corvette Europe rozpoczyna paneuropejską kampanię launchową nowego modelu Cadillac BSL. Na razie działania skoncentrują się na wykorzystaniu narzędzi...

3 listopada 2005

Danone rozstrzyga przetarg mediowy w Belgii, wkrótce rozpisze w Wielkiej Brytanii

Dom mediowy Carat utrzymał obsługę budżetu reklamowego firmy Danone w Belgii, którego wartość szacuje się na 75 mln euro. W...

3 listopada 2005

Pepsi rozpoczyna piłkarską kampanię The Pepsi Max World Challenge

Marka Pepsi rozpoczyna piłkarską kampanię The Pepsi Max World Challenge. Projekt będzie realizowany w 12 krajach i ma formę turnieju...

3 listopada 2005

Rusza korporacyjna kampania MasterCard

Startuje paneuropejska kampania MasterCard promująca Corporate Payment Solutions. Obejmuje siedem rynków europejskich. Rozwiązania płatnicze MasterCard będą reklamowane w prasie biznesowej...

3 listopada 2005

P&G zmienia logo proszku Ariel i nazwy wariantów produktu na brytyjskim rynku

Procter & Gamble (P&G) zdecydował się wprowadzić nowe logo proszku Ariel oraz zmienić nazwę trzech różnych wariantów tego detergentu na...

3 listopada 2005

Michael Wolf obejmie stanowisko president-COO w MTV Networks

Michael Wolf obejmie funkcję president-chief operating officera w amerykańskiej centrali MTV Networks. Wolf podlegać będzie bezpośrednio Judy McGrath, prezes MTV....

4 listopada 2005

General Motors chce skonsolidować paneuropejską obsługę Astry i Corsy, rozpoczyna przetarg

General Motors (GM) rozpoczął przetarg na paneuropejski budżet samochodów Astra i Corsa. Do tej pory był on podzielony między dwie...

4 listopada 2005

Ecran Media i MindShare będą obsługiwać Maison de la France

Francuska firma turystyczna Maison de la France przekazała swój międzynarodowy budżet związany z planowaniem i zakupem mediów domom mediowym Ecran...

4 listopada 2005

Woreczek został chief brand & strategy officerem McDonald'sa w Europie

Pierre Woreczek objął stanowisko chief brand & strategy officera w europejskich strukturach sieci restauracji fast food McDonald's. Wcześniej pracował w...