Publicis Groupe odnotowała przychody na poziomie 8,2 mld dol.
Holding reklamowy Publicis Groupe osiągnął po trzech kwartałach br. przychody ze sprzedaży na poziomie 8,2 mld dol. W III kwartale...
Holding reklamowy Publicis Groupe osiągnął po trzech kwartałach br. przychody ze sprzedaży na poziomie 8,2 mld dol. W III kwartale...
Microsoft Corp. udostępnił użytkownikom specjalne pakiety dla systemu operacyjnego MS Windows i oprogramowania biurowego MS Office, które użytkownicy mogą instalować...
Producent kawy Lavazza ruszył z europejską kampanią reklamową, której budżet szacowany jest na 10 mln euro. Działania reklamowe rozpoczną się...
Londyński hotel Ritz po raz pierwszy przeprowadzi kampanię directmarketingową. Okazją do akcji jest 100-lecie firmy. Hotel w przetargu wybrał już...
BMW North America przekazało swój wart 80 mln dol. budżet kreatywny do agencji GSD&M (Omnicom Group). Decyzja ta poprzedzona była...
W czasie głosowania, które odbyło się w miniony poniedziałek, 87 proc. udziałowców Interpublic Group of Cos. było przeciwnych pomysłowi wystawienia...
Brytyjski producent napojów Britvic przygotowuje relaunch swojej flagowej marki Tango. Ma nadzieję, że dzięki temu zahamuje spadek przychodów ze sprzedaży....
Thorsten Braun obejmie stanowisko head of sales w firmie Viacom Brand Solutions (VBS) w Niemczech. Będzie pracował w Berlinie. Ostatnio...
Niemiecka firma RWE, właściciel Npower i Thames Water, przekazała w Wielkiej Brytanii budżet planowania i zakupu mediów w wysokości 10...
Advertising Standards Authority (ASA) zakazało publikowania w Wielkiej Brytanii reklamy nowego Subaru Forestera. Powodem zakazu jest "zbytni nacisk reklamówki na...
Po 20 latach firma Visa USA rezygnuje ze współpracy z agencją BBDO. Teraz ten wart 340 mln dol. budżet trafia...
Holding mediowy WPP Group przejmie od konkurencji - grupy Aegis - firmę badawczą Synovate. Transakcja jest już pewna i wymaga...
Havas zakończył procedury dotyczące przejęcia od WPP Group francuskiej agencji Leg mającej na swoim koncie wiele nagród w kreatywnych konkursach....
Po raz pierwszy w świątecznej reklamie Coca-Coli pojawią się pingwiny. Dołączą one do Św. Mikołaja obecnego w reklamach od 1933...
JWT w Londynie szuka nowego chief executive, gdyż dotychczas pełniący tę funkcję Simon Bolton ustępuje ze stanowiska. Obecnie trwają negocjacje...
Jim McDonald's został head of broadcast w Media Planning Group w Wielkiej Brytanii. Zajął tym samym miejsce Ivana Ali-Khana, który...
Komisja Europejska podjęła decyzję o ograniczeniu monopolu stacji Sky na retransmisję meczów Premiership. Jednocześnie ustaliła nowe zasady nabywania praw do...
Cyfrowe magnetowidy nie zmniejszają oglądalności reklam - twierdzą amerykańskie sieci telewizyjne CBS, NBC, ABC i Fox. Podczas specjalnej konferencji w...
Prism, agencja sponsoringowa z grupy WPP, wygrała przetarg na obsługę marki stacji benzynowych Shell - dotyczy globalnych działań public relations...
Orkla Media, druga co do wielkości norweska grupa medialna, ogłosiła, że szuka partnera biznesowego, a nawet większościowego właściciela. Zainteresowanie wykazały...
Sieć agencyjna Euro RSCG Worldwide (Havas) zatrudniła Aviego Dana na stanowisku global executive directora. Jest to nowe stanowisko w strukturach...
Według ostatnich analiz globalni marketerzy coraz większą uwagę zaczynają zwracać na iPody jako źródło przekazu treści marketingowych. Kiedy Apple przedstawił...
Grupa finansowa HSBC rozpoczyna pierwszą zintegrowaną akcję marketingową od czasu przekazania WPP Group budżetu na media i reklamę w maju...
OMD otwiera ranking sieci mediowych opracowany wedle kryterium wielkości sprzedaży poszczególnych sieci przez Recmę (Research Company Specializing in Media Agencies)....
Koncern alkoholowy Pernod Ricard przekazał bez przetargu brytyjski budżet interaktywny win marki Jacob's Creek agencji Dare. Marketer planuje uruchomienie serwisu...
Tim Love, dotychczasowy president of global clients w sieci reklamowej TBWA Worldwide, został awansowany na stanowisko wiceprezesa Omnicom Group. Według...
Yahoo!, jeden z najpopularniejszych w Stanach Zjednoczonych portali, w swojej sekcji newsowej będzie zamieszczał informacje i wiadomości z blogów internetowych...
Sponsoring Burger Kinga w serwisie Heavy.com zakończył się nieoczekiwanym sukcesem z zakresu marketingu wirusowego. Ponad 4,1 mln internautów ściągnęło film...
Ipsos kupił amerykańską agencję badawczą Understanding UnLtd. specjalizującą się w badaniach jakościowych dotyczących rynków FMCG, farmaceutycznego i usług finansowych. Rynek...
Francuski przedsiębiorca i prezes Havasa Vincent Bollore złoży wraz z holdingiem WPP Group ofertę zakupu grupy Aegis. W ewentualnej transakcji...
Prezydent USA George W. Bush zamierzał zbombardować biura arabskiej telewizji informacyjnej Al Jazeera, lecz Tony Blair, premier Wielkiej Brytanii, odwiódł...
General Motors Corp. zapowiedziało, że zamknie kilka fabryk w Ameryce Północnej i zwolni 30 tys. pracowników w ciągu najbliższych trzech...
Duński producent klocków dla dzieci Lego i fundusz private equity Blackstone rozstrzygnęły przetarg na obsługę budżetu reklamowego parków tematycznych Legoland....
Koncern Coca-Cola przedłużył do 2022 r. kontrakt sponsorski ze światową organizacją piłkarską FIFA. W działaniach sponsoringowych marketer wykorzysta nowy slogan...
Producent odzieży i sprzętu sportowego Nike zamierza wzmocnić swoją pozycję rynkową w Chinach. Ma to związek z rozpoczęciem przygotowań do...
Napoje kawowe Frappuccino to wspólny produkt Starbucks Coffee Co. i PepsiCo. Marketerzy do obsługi wartego 12 mln dol. budżetu reklamowego...
Virgin Mobile chce, by Kate Moss była twarzą marki w roku 2006. Operator rozmawia z Moss o występach w reklamach...
Holding reklamowy Publicis Groupe kupił większościowy pakiet udziałów (60 proc.) w hinduskiej firmie marketing services Solutions Integrated Marketing Services. Wysokość...
News Outdoor Group, sieć firm outdoorowych, przejęła 67 proc. udziałów w Maximedia Outdoor Advertising, izraelskiej firmie reklamy zewnętrznej. Wcześniej należała...
Brytyjski rząd próbował zablokować ukazanie się informacji w mediach o planowanym ataku wojsk amerykańskich na biura arabskiej telewizji Al Jazeera....
Toby Hoare jest bliski objęcia stanowiska chief executive agencji reklamowej JWT London. Dotychczas pracami agencji kierował Simon Bolton. Ostatni rok...
Trzech top managerów domu mediowego Starcom w Wielkiej Brytanii zakłada nową firmę, która zajmie się komunikacją mediową. Założycielami spółki o...
Kevin Brown został szefem nowej struktury powstałej przy agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty (BBH), której celem jest stworzenie "zaangażowanego planowania...
W informacji w DS "MMP" z 23 listopada wśród firm, które zerwały współpracę z modelką Kate Moss, błędnie wymieniono firmę...
Agencja Clemmow Hornby Inge (CHI) odebrała Saatchi kolejną część budżetu Toyoty przewidzianą na relaunch modelu Yaris w Europie. Budżet Yaris...
Koncern Procter & Gamble przekazał sieci mediowej Starcom MediaVest Group budżet planningowy produktów marki Gillette. Wcześniej marketer przeniósł do Starcomu...
Koncern farmaceutyczny Pfizer, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, podjął decyzję o zwiększeniu wydatków marketingowych na działania direct-to-consumer, które wspierają sprzedaż marki...
Logo firmy telekomunikacyjnej Vodafone wkrótce zniknie z koszulek piłkarzy klubu Manchester United. Spółka i klub postanowiły zakończyć współpracę, mimo iż...
Acxiom w wyniku fuzji z Consodata i Claritas wprowadza na rynku brytyjskim trzy nowe produkty. Najważniejszym jest InfoBase Lifestyle Universe...
MTV Networks kupuje Gametrailers.com - portal dla graczy. Przejmowana firma posiada bazę ponad 8 tys. godzin kontentu wideo związanego z...