M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

4 listopada 2005

Publicis Groupe odnotowała przychody na poziomie 8,2 mld dol.

Holding reklamowy Publicis Groupe osiągnął po trzech kwartałach br. przychody ze sprzedaży na poziomie 8,2 mld dol. W III kwartale...

4 listopada 2005

Microsoft udostępnia internetowe pakiety dla Windows i Office na pulpit

Microsoft Corp. udostępnił użytkownikom specjalne pakiety dla systemu operacyjnego MS Windows i oprogramowania biurowego MS Office, które użytkownicy mogą instalować...

4 listopada 2005

Lavazza rusza z europejską kampanią reklamową

Producent kawy Lavazza ruszył z europejską kampanią reklamową, której budżet szacowany jest na 10 mln euro. Działania reklamowe rozpoczną się...

4 listopada 2005

Londyński hotel Ritz po raz pierwszy przeprowadzi kampanię directmarketingową

Londyński hotel Ritz po raz pierwszy przeprowadzi kampanię directmarketingową. Okazją do akcji jest 100-lecie firmy. Hotel w przetargu wybrał już...

16 listopada 2005

BMW w Ameryce wybrało GSD&M na swoją główną agencję

BMW North America przekazało swój wart 80 mln dol. budżet kreatywny do agencji GSD&M (Omnicom Group). Decyzja ta poprzedzona była...

16 listopada 2005

Udziałowcy Interpublic odrzucają pomysł sprzedaży holdingu

W czasie głosowania, które odbyło się w miniony poniedziałek, 87 proc. udziałowców Interpublic Group of Cos. było przeciwnych pomysłowi wystawienia...

16 listopada 2005

Britvic relaunchuje swoją markę Tango

Brytyjski producent napojów Britvic przygotowuje relaunch swojej flagowej marki Tango. Ma nadzieję, że dzięki temu zahamuje spadek przychodów ze sprzedaży....

16 listopada 2005

Thorsten Braun szefem sprzedaży Viacom Brand Solutions w Niemczech

Thorsten Braun obejmie stanowisko head of sales w firmie Viacom Brand Solutions (VBS) w Niemczech. Będzie pracował w Berlinie. Ostatnio...

16 listopada 2005

RWE scentralizowała budżet mediowy w rękach Vizeum

Niemiecka firma RWE, właściciel Npower i Thames Water, przekazała w Wielkiej Brytanii budżet planowania i zakupu mediów w wysokości 10...

17 listopada 2005

W Wielkiej Brytanii zakazano publikowania reklamy Subaru Forestera

Advertising Standards Authority (ASA) zakazało publikowania w Wielkiej Brytanii reklamy nowego Subaru Forestera. Powodem zakazu jest "zbytni nacisk reklamówki na...

17 listopada 2005

Po 20 latach Visa USA rezygnuje ze współpracy z agencją BBDO

Po 20 latach firma Visa USA rezygnuje ze współpracy z agencją BBDO. Teraz ten wart 340 mln dol. budżet trafia...

17 listopada 2005

WPP przejmuje od Aegis agencję badawczą Synovate

Holding mediowy WPP Group przejmie od konkurencji - grupy Aegis - firmę badawczą Synovate. Transakcja jest już pewna i wymaga...

17 listopada 2005

Havas kupił agencję Leg od WPP

Havas zakończył procedury dotyczące przejęcia od WPP Group francuskiej agencji Leg mającej na swoim koncie wiele nagród w kreatywnych konkursach....

17 listopada 2005

Pingwiny po raz pierwszy w reklamie Coca-Coli

Po raz pierwszy w świątecznej reklamie Coca-Coli pojawią się pingwiny. Dołączą one do Św. Mikołaja obecnego w reklamach od 1933...

18 listopada 2005

JWT w Londynie szuka następcy rezygnującego Simona Boltona

JWT w Londynie szuka nowego chief executive, gdyż dotychczas pełniący tę funkcję Simon Bolton ustępuje ze stanowiska. Obecnie trwają negocjacje...

18 listopada 2005

Jim McDonald's został head of broadcast w Media Planning Group

Jim McDonald's został head of broadcast w Media Planning Group w Wielkiej Brytanii. Zajął tym samym miejsce Ivana Ali-Khana, który...

18 listopada 2005

Komisja Europejska ogranicza monopol Sky w transmitowaniu meczów Premiership

Komisja Europejska podjęła decyzję o ograniczeniu monopolu stacji Sky na retransmisję meczów Premiership. Jednocześnie ustaliła nowe zasady nabywania praw do...

18 listopada 2005

Cyfrowe magnetowidy nie zmniejszają oglądalności reklam - twierdzą telewizje

Cyfrowe magnetowidy nie zmniejszają oglądalności reklam - twierdzą amerykańskie sieci telewizyjne CBS, NBC, ABC i Fox. Podczas specjalnej konferencji w...

21 listopada 2005

Shell przedłuża współpracę z WPP Group związaną ze sponsoringiem Formuły 1

Prism, agencja sponsoringowa z grupy WPP, wygrała przetarg na obsługę marki stacji benzynowych Shell - dotyczy globalnych działań public relations...

21 listopada 2005

Wydawnictwo Orkla Media szuka inwestora

Orkla Media, druga co do wielkości norweska grupa medialna, ogłosiła, że szuka partnera biznesowego, a nawet większościowego właściciela. Zainteresowanie wykazały...

21 listopada 2005

Avi Dan został global executive directorem Euro RSCG Worldwide

Sieć agencyjna Euro RSCG Worldwide (Havas) zatrudniła Aviego Dana na stanowisku global executive directora. Jest to nowe stanowisko w strukturach...

21 listopada 2005

Marketerzy wierzą w nowe możliwości video iPodów

Według ostatnich analiz globalni marketerzy coraz większą uwagę zaczynają zwracać na iPody jako źródło przekazu treści marketingowych. Kiedy Apple przedstawił...

21 listopada 2005

HSBC rusza z pierwszą globalną kampanią autorstwa WPP

Grupa finansowa HSBC rozpoczyna pierwszą zintegrowaną akcję marketingową od czasu przekazania WPP Group budżetu na media i reklamę w maju...

21 listopada 2005

OMD jako sieć i WPP jako grupa na czele rankingów Recmy za rok 2006

OMD otwiera ranking sieci mediowych opracowany wedle kryterium wielkości sprzedaży poszczególnych sieci przez Recmę (Research Company Specializing in Media Agencies)....

21 listopada 2005

Pernod Ricard przekazuje budżet interaktywny wina Jacob's Creek

Koncern alkoholowy Pernod Ricard przekazał bez przetargu brytyjski budżet interaktywny win marki Jacob's Creek agencji Dare. Marketer planuje uruchomienie serwisu...

22 listopada 2005

Tim Love został wiceprezesem Omnicom Group

Tim Love, dotychczasowy president of global clients w sieci reklamowej TBWA Worldwide, został awansowany na stanowisko wiceprezesa Omnicom Group. Według...

22 listopada 2005

Yahoo! zamieszcza newsy z blogów The Gawker

Yahoo!, jeden z najpopularniejszych w Stanach Zjednoczonych portali, w swojej sekcji newsowej będzie zamieszczał informacje i wiadomości z blogów internetowych...

22 listopada 2005

Ponad 4,1 mln ściągnięć na iPoda filmu sponsorowanego przez Burger King

Sponsoring Burger Kinga w serwisie Heavy.com zakończył się nieoczekiwanym sukcesem z zakresu marketingu wirusowego. Ponad 4,1 mln internautów ściągnęło film...

22 listopada 2005

Ipsos kupił w USA agencję specjalizującą się w badaniach jakościowych Understanding UnLtd.

Ipsos kupił amerykańską agencję badawczą Understanding UnLtd. specjalizującą się w badaniach jakościowych dotyczących rynków FMCG, farmaceutycznego i usług finansowych. Rynek...

22 listopada 2005

Bollore i WPP złożą wspólnie ofertę zakupu Aegis

Francuski przedsiębiorca i prezes Havasa Vincent Bollore złoży wraz z holdingiem WPP Group ofertę zakupu grupy Aegis. W ewentualnej transakcji...

23 listopada 2005

George W. Bush planował zbombardowanie biur stacji Al Jazeera - donosi "Daily Mirror"

Prezydent USA George W. Bush zamierzał zbombardować biura arabskiej telewizji informacyjnej Al Jazeera, lecz Tony Blair, premier Wielkiej Brytanii, odwiódł...

23 listopada 2005

GM zapowiada duże redukcje zatrudnienia w ramach programu odzyskiwania rentowności

General Motors Corp. zapowiedziało, że zamknie kilka fabryk w Ameryce Północnej i zwolni 30 tys. pracowników w ciągu najbliższych trzech...

23 listopada 2005

Legoland zakończył przetarg na obsługę reklamową

Duński producent klocków dla dzieci Lego i fundusz private equity Blackstone rozstrzygnęły przetarg na obsługę budżetu reklamowego parków tematycznych Legoland....

23 listopada 2005

Coca-Cola przedłuża kontrakt sponsorski z FIFA do 2022 r.

Koncern Coca-Cola przedłużył do 2022 r. kontrakt sponsorski ze światową organizacją piłkarską FIFA. W działaniach sponsoringowych marketer wykorzysta nowy slogan...

23 listopada 2005

Nike intensyfikuje działania marketingowe w Chinach

Producent odzieży i sprzętu sportowego Nike zamierza wzmocnić swoją pozycję rynkową w Chinach. Ma to związek z rozpoczęciem przygotowań do...

23 listopada 2005

Agencja Goodby z San Francisco wygrała budżet marki Frappuccino wart 12 mln dol.

Napoje kawowe Frappuccino to wspólny produkt Starbucks Coffee Co. i PepsiCo. Marketerzy do obsługi wartego 12 mln dol. budżetu reklamowego...

23 listopada 2005

Kate Moss wraca do łask marketerów

Virgin Mobile chce, by Kate Moss była twarzą marki w roku 2006. Operator rozmawia z Moss o występach w reklamach...

24 listopada 2005

Publicis intensyfikuje inwestycje w usługi marketingowe w Indiach

Holding reklamowy Publicis Groupe kupił większościowy pakiet udziałów (60 proc.) w hinduskiej firmie marketing services Solutions Integrated Marketing Services. Wysokość...

24 listopada 2005

News Outdoor Group przejmuje udziały w izraelskiej Maximedia Outdoor Advertising

News Outdoor Group, sieć firm outdoorowych, przejęła 67 proc. udziałów w Maximedia Outdoor Advertising, izraelskiej firmie reklamy zewnętrznej. Wcześniej należała...

24 listopada 2005

Brytyjski rząd blokował publikację informacji o ataku na Al Jazeerę

Brytyjski rząd próbował zablokować ukazanie się informacji w mediach o planowanym ataku wojsk amerykańskich na biura arabskiej telewizji Al Jazeera....

24 listopada 2005

Toby Hoare, były prezes Bates Europe, ma rozpocząć pracę w JWT

Toby Hoare jest bliski objęcia stanowiska chief executive agencji reklamowej JWT London. Dotychczas pracami agencji kierował Simon Bolton. Ostatni rok...

24 listopada 2005

Top managerowie Starcomu zakładają nową firmę mediową

Trzech top managerów domu mediowego Starcom w Wielkiej Brytanii zakłada nową firmę, która zajmie się komunikacją mediową. Założycielami spółki o...

24 listopada 2005

Bartle Bogle Hegarty tworzy strukturę łączącą planowanie mediów i kreację

Kevin Brown został szefem nowej struktury powstałej przy agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty (BBH), której celem jest stworzenie "zaangażowanego planowania...

25 listopada 2005

Wyjaśnienie: Coty i Rimmel nie zrezygnowały ze współpracy z Kate Moss

W informacji w DS "MMP" z 23 listopada wśród firm, które zerwały współpracę z modelką Kate Moss, błędnie wymieniono firmę...

25 listopada 2005

Clemmow Hornby Inge odebrała Saatchi budżet na relaunch Toyoty Yaris

Agencja Clemmow Hornby Inge (CHI) odebrała Saatchi kolejną część budżetu Toyoty przewidzianą na relaunch modelu Yaris w Europie. Budżet Yaris...

25 listopada 2005

Starcom zdobył budżet planningowy Gillette

Koncern Procter & Gamble przekazał sieci mediowej Starcom MediaVest Group budżet planningowy produktów marki Gillette. Wcześniej marketer przeniósł do Starcomu...

25 listopada 2005

Pfizer inwestuje w silne wsparcie direct-to-consumer marki Viagra

Koncern farmaceutyczny Pfizer, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, podjął decyzję o zwiększeniu wydatków marketingowych na działania direct-to-consumer, które wspierają sprzedaż marki...

25 listopada 2005

Manchester United rezygnuje ze sponsoringu Vodafone

Logo firmy telekomunikacyjnej Vodafone wkrótce zniknie z koszulek piłkarzy klubu Manchester United. Spółka i klub postanowiły zakończyć współpracę, mimo iż...

25 listopada 2005

Acxiom w wyniku fuzji z Consodata i Claritas wprowadza trzy nowe produkty

Acxiom w wyniku fuzji z Consodata i Claritas wprowadza na rynku brytyjskim trzy nowe produkty. Najważniejszym jest InfoBase Lifestyle Universe...

25 listopada 2005

MTV Networks kupuje Gametrailers.com - portal dla graczy

MTV Networks kupuje Gametrailers.com - portal dla graczy. Przejmowana firma posiada bazę ponad 8 tys. godzin kontentu wideo związanego z...