M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 listopada 2005

MindShare zdobył budżet News International

Wydawnictwo News International wybrało dom mediowy MindShare, który zajmie się obsługą mediową jego budżetu wartego 25 mln funtów. Tym samym...

28 listopada 2005

Supermarkety w Wielkiej Brytanii krytykowane za promocje niezdrowej żywności

The National Consumer Council, niezależna organizacja użyteczności publicznej w Wielkiej Brytanii, przygotowała raport dotyczący promocji w supermarketach. Supermarkety są w...

28 listopada 2005

BBC Two będzie na żywo transmitowało programy przez internet

Od przyszłego roku BBC Two będzie przez internet transmitowało na żywo swoje programy: "Extras" Rickiego Gervaisa i "Top of the...

28 listopada 2005

Sara Lee będzie współpracować z Framfab przy online marketingu swoich produktów

Sara Lee International podpisała umowę o współpracy z agencją Framfab. Zajmie się ona rozwojem online marketingu produktów Sary Lee w...

28 listopada 2005

Modowy tabloid "Rag" w kontrze do tradycyjnych nobliwych magazynów mody

W Londynie ukaże się modowy tabloid pod tytułem "Rag". Jest anonsowany jako przeciwwaga dla nobliwych magazynów i katalogów mody, w...

28 listopada 2005

WPP nie złoży oferty zakupu Aegis

Grupa WPP oświadczyła, że nie złoży oferty zakupu holdingu Aegis. Według wcześniejszych informacji miała ją złożyć wspólnie z funduszem inwestycyjnym...

29 listopada 2005

Moskiewska Leo Burnett przebudowuje i konsoliduje struktury

Leo Burnett Moscow (Publicis Groupe) jest w trakcie rekonstrukcji swojego oddziału. Planowane jest połączenie macierzystej agencji z lokalną agencją kreatywną...

29 listopada 2005

Największe globalne brandy w kolejce do sponsorowania Manchester United

Największe globalne brandy wymieniane są jako potencjalni następcy Vodafone, "odchodzącego" sponsora klubu Manchester United - jako chętnych wymienia się m.in....

29 listopada 2005

Bollore właścicielem ponad 25 proc. Aegis

Francuski przedsiębiorca i prezes holdingu Havas Vincent Bollore jest już właścicielem 25,05 proc. akcji grupy Aegis. Informacja ta podsyciła spekulacje...

29 listopada 2005

Sony kończy współpracę z agencją Fallon

Według informacji magazynu "Advertising Age" koncern Sony Electronics zdecydował się zakończyć współpracę z agencją reklamową Fallon z Minneapolis (należącą do...

29 listopada 2005

McDonald's przyznaje, że mógłby być firmą bardziej odpowiedzialną społecznie

McDonald's przygotował raport na temat działalności społecznej opublikowany na łamach "Financial Timesa", w którym przyznaje się, że powinien uczynić więcej...

29 listopada 2005

DC Thompson za 85 mln funtów kupił Puzzler Media

DC Thompson, wydawca słynnego w Wielkiej Brytanii komiksu "Beano & Dandy", wygrał z silną konkurencją i kupił wydawnictwo Puzzler Media,...

29 listopada 2005

Aegis przejmuje największą turecką firmę badawczą

Grupa Aegis przejęła największą niezależną firmę badawczą w Turcji - Plus Remark. Ma trzy lata na zapłacenie 4 mln funtów...

30 listopada 2005

Producent odzieży marki Gap rozważa zmiany w strategii marketingowej

Amerykański producent odzieży Gap Inc. przygotowuje się do wprowadzenia zmian w strategii marketingowej, które mają powstrzymać notowane spadki poziomu sprzedaży....

30 listopada 2005

WPP Group wprowadza w Europie nowe narzędzie sponsoringowe

Agencja sponsoringowa Prism należąca do WPP Group wdraża w Europie najnowszą wersję swojego narzędzia sponsoringowegop o nazwie Six Sigma. Strategia...

30 listopada 2005

Według Herro Vincent Bollore jest jedyną nadzieją dla grupy Aegis

David Herro, chief investment officer w Harris Investment, nazwał Vincenta Bollore'a w wywiadzie dla "Financial Timesa" największą nadzieją na dalszy...

30 listopada 2005

FutureBrand szuka młodych designerów w konkursie FutureTalent

Agencja reklamowa FutureBrand rozda po raz trzeci nagrody w konkursie FutureTalent organizowanym dla młodych designerów w Wielkiej Brytanii. Konkurs oceniający...

30 listopada 2005

Alison Wright została dyrektorem marketingu banku internetowego Egg

Alison Wright, business director agencji WCRS, została szefem marketingu internetowego banku Egg. Wright zastąpi Andy'ego Dellera, który przechodzi na stanowisko...

30 listopada 2005

Merck wdraża program oszczędnościowy wart 4 mld dol.

Koncern farmaceutyczny Merck ograniczy liczbę miejsc pracy o 7 tys. w ciągu najbliższych trzech lat. To wynik kryzysu finansowego, który...

30 listopada 2005

Według danych AP w 2006 r. będą rosnąć wydatki na BTL w Wielkiej Brytanii

W 2006 r. będą rosnąć wydatki na BTL w Wielkiej Brytanii - wynika z badania firmy AP Information Services. Około...

1 grudnia 2005

Procter & Gamble inwestuje w ambient media w reklamach odżywek

Procter & Gamble zdecydował się na wykorzystanie niestandardowych form komunikacji w reklamach odżywek marki Rejoice. W Bangkoku pojawiły się gigantycznej...

1 grudnia 2005

HP przegląda swój biznes reklamowy, być może zmieni zasady współpracy z agencjami

Jak informuje amerykański magazyn "Advertising Age", Hewlett-Packard Co. przegląda swój wart 2 mld dol. biznes reklamowy. To efekt odejścia od...

1 grudnia 2005

Herve Philippe nowym szefem finansów w Havasie

Herve Philippe został mianowany nowym chief financial officerem w Havasie. Zastąpił na tym stanowisku Jacques'a Heraila, który odszedł w ubiegłym...

1 grudnia 2005

The Canadian Tourism Commission realizuje projekt "Branding Canada"

The Canadian Tourism Commission zajmująca się promocją Kanady jako atrakcyjnego miejsca wizyt turystycznych rozpocznie realizację globalnej strategii brandingowej. Podstawą prac...

1 grudnia 2005

Coca-Cola stawia na zdrowie i wellness, zmienia strukturę

Koncern Coca-Cola w Wielkiej Brytanii rozbudowuje dział, który zajmie się marketingiem i promocją produktów zdrowych i tzw. wellness, w tym...

1 grudnia 2005

G+J wchodzi na rynek grecki

Niemiecki wydawca Gruner + Jahr dzięki przejęciu 50 proc. udziałów w wydawnictwie Daphne Communications zadebiutował na rynku greckim. Daphne jest...

1 grudnia 2005

Steve Harrison przewodniczącym przyszłorocznego jury Cannes Lions Direct

Steve Harrison będzie przewodniczącym przyszłorocznego jury Cannes Lions Direct. Pełni on funkcje dyrektora zarządzającego i partnera kreatywnego agencji Harrison Troughton...

2 grudnia 2005

Burger King konsoliduje budżet mediowy w Europie

Sieć restauracji fast food Burger King konsoliduje paneuropejski budżet planowania i zakupu mediów. Jego wysokość szacuje się na 30 mln...

2 grudnia 2005

Ministerstwo Turystyki Izraela przeprowadzi przegląd ofert firm PR

Izraelski resort turystyki zamierza wybrać agencję PR w pierwszym kwartale 2006 roku. Działania z zakresu PR są częścią planowanej kampanii...

2 grudnia 2005

Sieć agencyjna JWT zamierza wzmocnić pozycję w Rosji

Agencja reklamowa JWT połączyła się ze spółką Ravi - rosyjską agencją reklamową należącą do Russia Video International Group. JWT chce...

2 grudnia 2005

Mazda ma inwestować w Europie w komunikację internetową

Koncern Mazda przygotował nową europejską strategię marketingową na przyszły rok. Głównym medium planowanych działań ma być internet. Nowa strategia nazwana...

2 grudnia 2005

Europejczycy coraz więcej czasu spędzają w sieci

Europejczycy spędzają w internecie o 56 proc. więcej czasu niż w 2003 r. i o 17 proc. więcej niż w...

2 grudnia 2005

Beckham i Williams gwiazdami kampanii przeciw AIDS organizowanej przez UNICEF

Kapitan piłkarskiej reprezentacji Anglii David Beckham i piosenkarz Robbie Williams to gwiazdy telewizyjnej kampanii przeciw AIDS. Kampanię, która poświęcona jest...

2 grudnia 2005

Jim Heekin podjął pierwsze decyzje personalne w Grey Worldwide

Jim Heekin, nowy CEO sieci agencji reklamowych Grey Worldwide, ogłosił swoje pierwsze decyzje personalne. Suresh Nair i Nat Puccio zostaną...

2 grudnia 2005

TiVo z domami mediowymi pracuje nad urządzeniem do selekcji reklam

Amerykańska firma TiVo, producent cyfrowych odtwarzaczy wideo, wraz z sieciami domów mediowych z grup Interpublic, Omnicom i Publicis zamierza wprowadzić...

5 grudnia 2005

Producenci z Chianti chcą repozycjonować swoje wina w Europie

Dwie włoskie organizacje branżowe: Chianti Wine Consortium oraz Toscana Promozione, zamierzają zainwestować w ciągu najbliższych trzech lat 3 mln euro...

5 grudnia 2005

Ceny reklam w mediach na świecie znacznie wzrosną w 2006 r. wg raportu Initiative Futures Worldwide

Światowe ceny reklam w mediach w 2006 r. będą wzrastały znacznie - wynika z raportu Initiative Futures Worldwide. Raport powstał...

5 grudnia 2005

WPP Group kupiła większościowy pakiet udziałów w firmie Direct.com

Holding reklamowy WPP Group przejął 50,5 proc. udziałów w amerykańskiej firmie marketingu zintegrowanego Direct.com, która tym samym wejdzie w skład...

5 grudnia 2005

Aktorka Selma Blair podpisała kontrakt reklamowy z Chanel

Wizerunek Selmy Blair, aktorki, która wystąpiła m.in. w filmie "Cruel Intensions", zostanie wykorzystany w reklamach prasowych najnowszej serii okularów przeciwsłonecznych...

5 grudnia 2005

"Zdrowsze" potrawy w fast foodach nadal bardzo niezdrowe

"Zdrowsze" potrawy w fast foodach są nadal bardzo niezdrowe - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie brytyjskiego magazynu "Which". W...

5 grudnia 2005

L'Oreal prowadzi globalny przetarg na realizację internetowej strategii

L'Oreal ruszył z globalnym przetargiem na agencję interaktywną, która zajmie się realizacją internetowej strategii firmy. Koncern zaprosił do konkursu dziewięć...

6 grudnia 2005

Frederic Winckler prezesem zarządu agencji reklamowej JWT France

Sieć agencyjna JWT, należąca do WPP Group, ogłosiła zmiany na stanowiskach menedżerskich we francuskim oddziale. Na stanowisko prezesa został awansowany...

6 grudnia 2005

WPP Group kupuje chińską firmę badawczą SCMR

Należąca do grupy WPP firma Research International nabyła większościowy pakiet udziałów chińskiej agencji South China Market Research (SCMR). Tym samym...

6 grudnia 2005

Piper Heidsieck inwestuje w globalną kampanię reklamową

Producent szampana - francuska firma Piper Heidsieck - przygotował globalny projekt reklamowy prowadzony pod hasłem "Ongoing extravaganza since 1785". Nowe...

6 grudnia 2005

Wydatki reklamowe w USA w trzech kwartałach br. wzrosły o 4,5 proc.

Według danych Nielsen Media Research wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych w trzech kwartałach br. wzrosły o 4,5 proc. Oznacza to...

6 grudnia 2005

Verklin, CEO sieci Carat w USA, sceptyczny wobec ewentualnej fuzji z Havasem

David Verklin, CEO sieci domów mediowych Carata w USA, nie wierzy w powodzenie fuzji Aegis Group z Havasem. Według menedżera...

6 grudnia 2005

Władze Chicago chcą znieść zakaz reklamy na taksówkach

Richard M. Daley, burmistrz Chicago, chce znieść zakaz umieszczania reklam na taksówkach. Miejska flota taksówkowa licząca 6,9 tys. samochodów mogłaby...

6 grudnia 2005

Globalne wydatki reklamowe mają wzrosnąć w 2006 r. o 5,6 proc.

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia przewiduje, że przyszłoroczne wydatki reklamowe wzrosną na świecie o 5,6 proc. W tym roku globalny rynek...

6 grudnia 2005

Frederic Winckler prezesem zarządu agencji reklamowej JWT France

Sieć agencyjna JWT, należąca do WPP Group, ogłosiła zmiany na stanowiskach menedżerskich we francuskim oddziale. Na stanowisko prezesa został awansowany...

6 grudnia 2005

WPP Group kupuje chińską firmę badawczą SCMR

Należąca do grupy WPP firma Research International nabyła większościowy pakiet udziałów chińskiej agencji South China Market Research (SCMR). Tym samym...