M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 grudnia 2005

Piper Heidsieck inwestuje w globalną kampanię reklamową

Producent szampana - francuska firma Piper Heidsieck - przygotował globalny projekt reklamowy prowadzony pod hasłem "Ongoing extravaganza since 1785". Nowe...

6 grudnia 2005

Wydatki reklamowe w USA w trzech kwartałach br. wzrosły o 4,5 proc.

Według danych Nielsen Media Research wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych w trzech kwartałach br. wzrosły o 4,5 proc. Oznacza to...

6 grudnia 2005

Verklin, CEO sieci Carat w USA, sceptyczny wobec ewentualnej fuzji z Havasem

David Verklin, CEO sieci domów mediowych Carata w USA, nie wierzy w powodzenie fuzji Aegis Group z Havasem. Według menedżera...

6 grudnia 2005

Władze Chicago chcą znieść zakaz reklamy na taksówkach

Richard M. Daley, burmistrz Chicago, chce znieść zakaz umieszczania reklam na taksówkach. Miejska flota taksówkowa licząca 6,9 tys. samochodów mogłaby...

6 grudnia 2005

Globalne wydatki reklamowe mają wzrosnąć w 2006 r. o 5,6 proc.

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia przewiduje, że przyszłoroczne wydatki reklamowe wzrosną na świecie o 5,6 proc. W tym roku globalny rynek...

7 grudnia 2005

Czechy odnotują wzrost wydatków reklamowych o 6,4 proc.

Czeski oddział domu mediowego OMD prognozuje, że wzrost wydatków reklamowych w Czechach w 2005 r. w porównaniu z rokiem 2004...

7 grudnia 2005

Londyński dom mediowy Naked otwiera biuro w Nowym Jorku

Londyński dom mediowy Naked, pozycjonujący się jako media neutral, uruchamia oddział w Nowym Jorku. Za jego działalność w Stanach Zjednoczonych...

7 grudnia 2005

Nokia wysyła telefony bloggerom do oceny

W ramach launchu nowego modelu smartfonu N90 Nokia wysłała do 50 bloggerów prowadzących w internecie blogi poświęcone telefonom i gadżetom...

7 grudnia 2005

Tesco przeniesie budżet reklamowy do agencji Franka Lowe'a

Tesco, największa brytyjska sieć marketów, przeniesie budżet reklamowy z Lowe London do agencji, którą zakłada Frank Lowe. Lowe London obsługiwała...

7 grudnia 2005

Coca-Cola przeprowadzi prozdrowotną kampanię we Francji

Coca-Cola przeprowadzi prozdrowotną korporacyjną kampanię we Francji. Będzie w niej informować konsumentów o problemie otyłości i prezentować, jak ma zamiar...

8 grudnia 2005

Agencja Marcel zajmie się kreacją dla limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line

Samochodowy koncern Opel wybrał paryską agencję Marcel do obsługi reklamowej limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line. Agencja będzie odpowiedzialna za...

8 grudnia 2005

Universal wspiera w internecie premierę "King Konga"

Universal Pictures w związku z premierą filmu przygodowego pt. "King Kong" przygotował kampanię internetową, która będzie prowadzona w 50 krajach....

8 grudnia 2005

Honda pokazuje swoją historię w brytyjskiej kampanii

W najnowszej brytyjskiej kampanii wizerunkowej Honda przedstawia swoją historię i swoje najbardziej znane produkty. W spocie "Impossible Dream" ("Nierealne marzenie")...

8 grudnia 2005

Naked zajmie się obsługą europejskiego budżetu lodów Magnum

Koncern Unilever wybrał agencję reklamową Naked do paneuropejskiej obsługi reklamowej lodów Magnum. Chodzi o obsługę reklamową marki w 2006 r....

8 grudnia 2005

Diamond został international research directorem w Initiative Futures

Initiative Futures, struktura badawcza sieci domów mediowych Initiative, powołała na stanowisko international research directora Tony'ego Diamonda. Diamond pracował wcześniej w...

8 grudnia 2005

Ford zaprzecza pogłoskom nt. wycofania reklam z pism gejowskich pod wpływem środowisk chrześcijańskich

Koncern Ford zaprzecza informacjom, wedle których zaprzestał kampanii w pismach gejowskich pod presją konserwatywnych środowisk chrześcijańskich. Pogłoski takie pojawiły się...

9 grudnia 2005

McCann-Erickson wygrał przetarg na obsługę US Army

Agencja McCann-Erickson wygrała przetarg na obsługę budżetu armii amerykańskiej wartego 1,35 mld dolarów. Pierwszy, trwający sześć miesięcy przetarg został unieważniony...

9 grudnia 2005

MasterCard Europe przedłuża umowę sponsoringową z UEFA

Operator kart płatniczych MasterCard Europe podpisał nowy kontrakt z organizacją piłkarską UEFA dotyczący sponsoringu rozgrywek Ligi Mistrzów i Mistrzostw Europy...

9 grudnia 2005

Disney wspiera organizacje kościelne, promując nowy film "Opowieści z Narnii"

Amerykańskie i brytyjskie media informowały, że w ramach przygotowań do premiery nowego filmu pt. "Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i...

9 grudnia 2005

Mark Penn, doradca Hillary Clinton, został CEO sieci agencji PR Burson-Marsteller

Mark Penn został wybrany na stanowisko CEO sieci agencji public relations Burson-Marsteller należącej do WPP Group. Penn jest głównym doradcą...

9 grudnia 2005

McDonald's lansuje wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie

McDonald's publikuje pierwszy europejski raport poświęcony korporacyjnej odpowiedzialności społecznej. Z raportu wynika, że w 2005 r. McDonald's wydał w Wielkiej...

9 grudnia 2005

Leo Burnett rusza z ryzykowną kampanią promującą gejowski portal

Agencja Leo Burnett przygotowała kreację do kampanii promującej serwis gejowski wkrótce po wyrażeniu przez brytyjskie władze zgody na małżeństwa osób...

9 grudnia 2005

Coca-Cola prezentuje platformę marketingową "Welcome to the Coke Side of Life"

Koncern Coca-Cola prezentuje platformę marketingową "Welcome to the Coke Side of Life". Na spotkaniu z inwestorami marketer przedstawił na razie...

9 grudnia 2005

Gallagher wyśmiał White Stripes za udział w reklamie Coca-Coli

Noel Gallagher, gitarzysta Oasis, wyśmiał lidera zespołu White Stripes Jacka White'a za napisanie piosenki do reklamy marki Coke koncernu Coca-Cola....

12 grudnia 2005

Lor Gold będzie przewodniczył obradom jury nowej kategorii festiwalu w Cannes

Lor Gold, executive vice president & chief creative officer z amerykańskiej agencji Draft Chicago, będzie przewodniczącym obrad jury nowej kategorii...

12 grudnia 2005

Bohater "The Office" opowie o najgorszych prezentach gwiazdkowych

Rick Gervais, główny bohater serialu komediowego "The Office" nadawanego przez BBC, zadebiutuje w audycji radiowej. Wraz ze scenarzystą serialu Stephenem...

12 grudnia 2005

Deloitte planuje projekt wizerunkowy i chce podnieść świadomość marki

Firma doradcza Deloitte wybrała agencje reklamowe należące do WPP Group, które mają przygotować i zrealizować akcję marketingową w celu podniesienia...

12 grudnia 2005

Kanał muzyczny VH1 rusza w Rosji

MTV Networks Russia uruchamia telewizyjny kanał muzyczny VH1. Stacja nadawana będzie w języku rosyjskim, 24 godziny na dobę. Początkowo będzie...

12 grudnia 2005

Morgan Stanley ogłosi przetarg na obsługę budżetu directmarketingowego

Morgan Stanley chce przenieść budżet directmarketingowy z TequilaLondon do nowej agencji. Wydatki marketera na direct marketing sięgają 20 mln funtów....

12 grudnia 2005

BMW wybrał niezależną agencję do obsługi Mini w USA

Mini USA (brand koncernu BMW) wybrał niezależną agencję Bulter, Shine, Stern & Partners do obsługi budżetu reklamowego o wartości 24...

12 grudnia 2005

Gwiezdne wojny Lego: Zemsta Klocków

Animowana reklama Lego w telewizji miała przyciągnąć dzieci na specjalny site internetowy. Bazuje ona na motywach trzeciej części "Gwiezdnych wojen:...

12 grudnia 2005

Zamknięcie edycji "BusinessWeeka" na Europę i Azję

McGraw-Hill zdecydował o zamknięciu edycji "BusinessWeeka" na Europę i Azję. Ostatnie wydania ukażą się 30 grudnia br. W ich miejsce...

13 grudnia 2005

Armani szuka agencji kreatywnej dla marki Armani Jeans

Armani rozpoczął przetarg kreatywny dla marki Armani Jeans, sygnalizując tym samym zwrot w polityce marketingowej i odejście od samodzielnego przygotowywania...

13 grudnia 2005

Microsoft potrzebuje współpracy z AOL, by mocniej wejść w rynek e-reklamy

Jeśli to Microsoft Corp. zwycięży z Google w batalii o to, kto zostanie partnerem biznesowym AOL (należącego do Time Warner),...

13 grudnia 2005

Dziennikarze, sportowcy, gwiazdy estrady i kina wystąpią w drugiej edycji "Tańca z gwiazdami" w stacji ABC

W Stanach Zjednoczonych stacja ABC przygotowuje drugą edycję reality show "Taniec z gwiazdami". Kanał chce sprawić widzom niespodziankę, zapraszając do...

13 grudnia 2005

Steven Schmidt został prezesem Marketing Information Group

Steven Schmidt został prezesem Marketing Information Group (część koncernu VNU). Zachowa on przy tym swoje obecne stanowisko szefa agencji ACNielsen,...

13 grudnia 2005

VW promuje w Wielkiej Brytanii luksusową wersję Passata

Volkswagen promuje w Wielkiej Brytanii luksusową wersję Passata o nazwie Estate. Mailing wykorzystujący znany z kampanii ATL motyw psa, który...

14 grudnia 2005

Mark Sherrington, global marketing director SABMiller, odchodzi z firmy

Mark Sherrington, global marketing director browaru SABMiller, odejdzie z firmy w przyszłym roku. Ma zajmować swoje stanowisko do momentu znalezienia...

14 grudnia 2005

Akcja społeczna "Foie gras. Food for sadists" została zakazana

Obrońcy praw zwierząt skupieni w organizacji Gaia realizujący w Belgii akcję społeczną pod hasłem "Foie gras. Food for sadists" zostali...

14 grudnia 2005

E-sklepy odnotowały 33-proc. wzrost zainteresowania konsumentów

Detaliczne sklepy internetowe w USA odnotowały 33-proc. wzrost liczby wizyt w porównaniu z tym samym okresem ub.r. (mowa o pierwszym...

14 grudnia 2005

Indesit sponsorem tytularnym siatkarskiej Ligi Mistrzów

Indesit został ponownie sponsorem tytularnym Europejskiej Ligi Mistrzów w Piłce Siatkowej. Jest to zgodne z przyjętą strategią marki, która ma...

14 grudnia 2005

Michael Folino szefem kreacji DDB Worldwide Chicago

Michael Folino został wybrany na stanowisko top creative DDB Worldwide Chicago. Zastąpił ustępującego Boba Scarpelliego, który na początku 2005 roku...

14 grudnia 2005

Viacom kupuje studio filmowe DreamWorks

Koncern Viacom poinformował, że kupuje studio filmowe DreamWorks. Wartość transakcji określono na 1,6 mld dol. Akwizycja wzmocni pozycję koncernu Viacom...

14 grudnia 2005

Marka Dunkin' Donuts przejęta przez konsorcjum private equity

Firma Dunkin' Brands została przejęta przez konsorcjum funduszy private equity za 2,43 mld dolarów. Dotychczasowym właścicielem był koncern alkoholowy Pernod...

15 grudnia 2005

Philips wprowadzi w USA telefony z możliwością odbioru telewizji

Royal Philips Electronics ogłosił, że w przyszłym roku wprowadzi na rynek w Stanach Zjednoczonych telefony komórkowe z możliwością odbierania telewizji,...

15 grudnia 2005

Mel Varley awansowana na CEO Mediaedge:cia w regionie EMEA

Sieć Mediaedge:cia awansowała Mel Varley, dotychczas chief client officera na region EMEA, na stanowisko chief executive w tym regionie. Varley...

15 grudnia 2005

MTV i Microsoft finalizują prace nad muzycznym sklepem internetowym konkurencyjnym dla iTunes

MTV Networks i Microsoft Corp. na początku 2006 r. uruchomią internetowy sklep z muzyką konkurencyjny dla iTunes firmy Apple. Nowy...

15 grudnia 2005

John Condon został chief creative officerem w Leo Burnett Worldwide

John Condon obejmie stanowisko chief creative officera w Leo Burnett Worldwide w USA, zastępując Cheryl Berman. Berman zostanie prezesem agencji....

15 grudnia 2005

Carlsberg wraca do sponsoringu rozgrywek Pucharu Anglii w piłce nożnej

Producent piwa Carlsberg będzie sponsorował przyszłoroczne rozgrywki Pucharu Anglii (Football Association Cup). W związku z tym firma przeprowadzi konkurs, w...

15 grudnia 2005

DDB Worldwide wdraża globalne narzędzie plannerskie SignBank

Międzynarodowa sieć agencyjna DDB Worldwide (Omnicom Group) wprowadza globalne narzędzie plannerskie, które ma pozwolić identyfikować trendy konsumenckie. Model o nazwie...