M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

15 grudnia 2005

Peugeot promuje system nawigacyjny w kampanii internetowej

Peugeot w Wielkiej Brytanii przygotował specjalną witrynę internetową promującą nawigacyjne funkcje Smartnav w modelach Peugeot 407 Saloon i SW. Witryna...

15 grudnia 2005

Metro przejęło pełną kontrolę nad holenderską edycją gazety

Koncern Metro International został 100-proc. właścicielem "Metro Holland". W wyniku transakcji firma przejęła od mniejszościowych udziałowców brakujący pakiet 9,99 proc....

15 grudnia 2005

Initiative w obliczu restrukturyzacji po odejściu Bernarda

Initiative, sieć domów mediowych działająca w ramach grupy Interpublic, planuje sporą reorganizację w strukturach zarządzających. Odejście ze stanowiska prezesa na...

15 grudnia 2005

Vincent Bollore zainteresowany fuzją Havasa i Aegis Group

Prezes holdingu Havas Vincent Bollore jest zainteresowany fuzją Havasa i Aegis Group. Bollore ma już 25 proc. akcji Aegis. Na...

16 grudnia 2005

MindShare wygrał przetarg na międzynarodową obsługę Tourism New Zeland

Dom mediowy MindShare wygrał przetarg mediowy na wart 10 mln funtów budżet organizacji Tourism New Zeland (organizacja promująca na świecie...

16 grudnia 2005

Interpublic rozważa sprzedaż udziałów w agencji Springer & Jacoby

Grupa Interpublic rozważa sprzedaż 51 proc. udziałów w niemieckiej agencji Springer & Jacoby. Reuters, powołując się na zaufane źródło, podaje,...

16 grudnia 2005

Komisja Europejska zaleca reformę przepisów dotyczących product placementu i reklamy telewizyjnej

Komisja Europejska zaleca reformę przepisów dotyczących działań product placement w telewizji. Nowa propozycja byłaby uwzględniona w poprawce do dyrektywy na...

16 grudnia 2005

Metro International prowadzi europejskie badania reakcji czytelników na reklamy

Firma Metro International rozpoczęła realizację europejskiego projektu badawczego, którego celem jest zbadanie reakcji czytelników jej gazet na reklamy. Do końca...

16 grudnia 2005

Coca-Cola i Pepsi wprowadzą w Wielkiej Brytanii napoje z dodatkiem kawy

Coca-Cola i Pepsi wprowadzą w Wielkiej Brytanii napoje z dodatkiem kawy. Premiera Pepsi Cino planowana jest na styczeń, wspierać ją...

16 grudnia 2005

T-Mobile USA zapłaci 135 tys. dol. kary za nierzetelne reklamy

T-Mobile USA zapłaci 135 tys. dol. kary za nierzetelne reklamy. Pozew do sądu w tej sprawie złożył nowojorski Departament Praw...

16 grudnia 2005

MindShare wygrał przetarg na międzynarodową obsługę Tourism New Zeland

Dom mediowy MindShare wygrał przetarg mediowy na wart 10 mln funtów budżet organizacji Tourism New Zeland (organizacja promująca na świecie...

16 grudnia 2005

Interpublic rozważa sprzedaż udziałów w agencji Springer & Jacoby

Grupa Interpublic rozważa sprzedaż 51 proc. udziałów w niemieckiej agencji Springer & Jacoby. Reuters, powołując się na zaufane źródło, podaje,...

16 grudnia 2005

Komisja Europejska zaleca reformę przepisów dotyczących product placementu i reklamy telewizyjnej

Komisja Europejska zaleca reformę przepisów dotyczących działań product placement w telewizji. Nowa propozycja byłaby uwzględniona w poprawce do dyrektywy na...

16 grudnia 2005

Metro International prowadzi europejskie badania reakcji czytelników na reklamy

Firma Metro International rozpoczęła realizację europejskiego projektu badawczego, którego celem jest zbadanie reakcji czytelników jej gazet na reklamy. Do końca...

16 grudnia 2005

Coca-Cola i Pepsi wprowadzą w Wielkiej Brytanii napoje z dodatkiem kawy

Coca-Cola i Pepsi wprowadzą w Wielkiej Brytanii napoje z dodatkiem kawy. Premiera Pepsi Cino planowana jest na styczeń, wspierać ją...

16 grudnia 2005

T-Mobile USA zapłaci 135 tys. dol. kary za nierzetelne reklamy

T-Mobile USA zapłaci 135 tys. dol. kary za nierzetelne reklamy. Pozew do sądu w tej sprawie złożył nowojorski Departament Praw...

19 grudnia 2005

Google uruchomi wyszukiwarkę muzyczną

Google uruchomi nowy serwis wyszukujący w sieci informacje na temat muzyki. Użytkownik w polu wyszukiwania będzie mógł wpisać nazwisko lub...

19 grudnia 2005

Marco Testa został prezesem samorządu agencji reklamowych we Włoszech

Marco Testa, CEO agencji Armando Testa, został prezesem samorządowej organizacji AssoComunicazione, która zrzesza 186 firm zajmujących się reklamą, promocją, direct...

19 grudnia 2005

Penny Reid została CEO festiwalu reklamy w Cannes

Penny Reid została chief executive officerem Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes. Ostatnio była chairmanem agencji Tequila London. W agencjach spędziła...

19 grudnia 2005

Chińska telewizja zakupiła serial "Desperate Housewives"

Amerykański serial "Desperate Housewives" [w Polsce emitowany jest w Polsacie pod tytułem "Gotowe na wszystko" - przyp. red.] będzie pokazywany...

19 grudnia 2005

Ford nie zrezygnuje z reklamy w pismach gejowskich

Ford Motor Co. w USA zapowiedział, że będzie nadal reklamował swoje samochody w pismach gejowskich. Tym samym zrezygnował ze swojej...

19 grudnia 2005

Anne Krausse będzie szefem sprzedaży "Financial Timesa" na Europę Środkowo-Wschodnią

Anne Krausse została mianowana head od sales na obszar Europy Środkowo-Wschodniej dziennika "Financial Times". Ostatnio była szefem sprzedaży reklam w...

19 grudnia 2005

Spot z Zamachowskim uznany przez "BrandRepublic" za reklamę roku

Brytyjski serwis branżowy "BrandRepublic" uznał spot telewizyjny piwa Stella Artois (browar InBev) za reklamę roku. W filmie w głównej roli...

20 grudnia 2005

Rainey Kelly Campbell Roalfe wygrała wart 160 mln dol. globalny budżet Bacardi Martini

Brytyjska agencja Rainey Kelly Campbell Roalfe należąca do sieci Young & Rubicam (WPP Group) wygrała przetarg na globalny budżet kreatywny...

20 grudnia 2005

Grupa Aegis kupiła skandynawską sieć firm badawczych Univero

Aegis sfinalizował zakup Univero, największej niezależnej sieci firm badawczych w Skandynawii. Kwota transakcji wyniosła 10 mln funtów. Univero specjalizuje się...

20 grudnia 2005

TBWA/London wygrała paneuropejski budżet firmy Adecco

Agencja TBWA/London wygrała paneuropejski budżet reklamowy międzynarodowej rekrutacyjnej firmy Adecco wyceniany na 20-30 mln funtów. W finale przetargu oprócz TBWA/London...

20 grudnia 2005

Gatfield i Krakowsky pracują nad strategią rozwoju Interpublic Group

Interpublic Group of Cos. wzmocniła menedżerski zespół korporacyjny i utworzyła nowe stanowiska strategiczne. Stephen Gatfield został executive VP strategy and...

20 grudnia 2005

Sieć badawcza TNS wybrała software firmy Globalpark

Sieć badawcza TNS podpisała umowę licencyjną z Globalpark dotyczącą software'u wykorzystywanego w panelu konsumenckim TNS Worldpanel. Software umożliwia wprowadzenie nowych...

20 grudnia 2005

Chevrolet wystartuje w sylwestra z kampanią modelu Tahoe

Chevrolet rozpocznie w sylwestra amerykańską kampanię swojego SUV-a, modelu Tahoe. Działania rozpoczną się od obecności w noc sylwestrową na placu...

21 grudnia 2005

France Telecom rozpoczyna paneuropejski przegląd agencyjny

France Telecom rozpoczyna długo oczekiwany przegląd agencyjny w ramach swojego paneuropejskigo budżetu reklamowego. Jego wartość szacowana jest na 200 mln...

21 grudnia 2005

Kate Moss wraca na rynek reklamy w spotach Virgin Mobile

Modelka Kate Moss zamieszana w skandal kokainowy, po którym część marketerów zerwała z nią współpracę w zakresie reklamowym, wystąpi w...

21 grudnia 2005

Serwis "Advertising Age" opublikował listę reklam zakazanych w 2005 r. w USA

Serwis branżowy "Advertising Age" opublikował listę reklam, które nie zostały dopuszczone do emisji lub publikacji w amerykańskich mediach. Autorzy zestawienia...

21 grudnia 2005

Resort zdrowia rezygnuje z kampanii antyalkoholowej w Wielkiej Brytanii

Brytyjskie ministerstwo zdrowia nie przeprowadzi zaplanowanej kampanii antyalkoholowej. Miała się ona odbyć wiosną 2006 r. Działania reklamowe miały stać się...

21 grudnia 2005

Burger King skonsolidował globalny budżet reklamowy

Burger King skonsolidował globalny budżet reklamowy wart 50 mln funtów w amerykańskiej agencji Crispin Porter & Bogusky. Przez ostatnie trzy...

21 grudnia 2005

Grupa outdoorowa Maiden może być wystawiona na sprzedaż

Firma outdoorowa Maiden odnotowała znaczące pogorszenie wyników finansowych. Ceny akcji spółki spadły o 17 proc. Konsekwencją spadku notowań oraz kiepskich...

22 grudnia 2005

Ford po raz pierwszy przeprowadzi kampanię przy usługach video-on-demand

Ford Motor Co. rozpocznie w tym miesiącu swoją pierwszą kampanię w "kanale" video-on-demand (VOD, wideo na żądanie). Partnerem koncernu w...

22 grudnia 2005

Cereal Partners zmienia rozdanie agencyjne: McCann zajmie się Cheerios, a Saatchi markami dziecięcymi

Producent płatków śniadaniowych Cereal Partners (CP) zdecydował o zmianach w obsłudze swojego budżetu reklamowego. Jego główną marką płatków śniadaniowych zajmie...

22 grudnia 2005

Aegis zapowiada, że inwestycje w media wzmocnią finanse grupy

Grupa Aegis zapowiada, że ostatnie przejęcia na rynku mediowym wzmocnią wyniki finansowe firmy. Grupa podała informacje, że należące do niej...

22 grudnia 2005

Burger King krytykowany za reklamę TV w Wielkiej Brytanii

Reklama telewizyjna Burger Kinga została ostro skrytykowana w Wielkiej Brytanii i uznana za "mało smaczną" za przedstawienie w niej żywych...

22 grudnia 2005

Z powodu rozwodu Sorrell sprzedaje akcje WPP za 12 mln funtów

Z powodu kosztownego rozwodu sir Martin Sorrell sprzedaje akcje WPP za 12 mln funtów. Według Sandry Sorrell, byłej żony szefa...

23 grudnia 2005

British Airways będą inwestowały w marketing mobilny

Linie lotnicze British Airways zamierzają zainwestować w marketing SMS-owy. W tym celu firma wybrała agencję Incentivated, która specjalizuje się w...

23 grudnia 2005

Toyota zdetronizuje General Motors i w 2006 r. ma zostać największym producentem aut

Plan Toyoty na przyszły rok zakładający 10-proc. wzrost produkcji zaowocuje zmianą na pozycji światowego lidera branży motoryzacyjnej (pod względem wielkości...

23 grudnia 2005

Nielsen Media Research wprowadza nowe urządzenia umożliwiające badanie unikania reklam

W Stanach Zjednoczonych Nielsen Media Research wprowadza nowe urządzenia umożliwiające m.in. badanie unikania reklam przez widzów telewizyjnych. Pierwszy raport z...

23 grudnia 2005

Gillette wprowadzi w USA maszynkę Fusion - największy launch w historii marki

Gillette wprowadzi na rynek maszynkę Fusion i będzie to największy launch w historii marki. Fusion to maszynka o sześciu ostrzach,...

23 grudnia 2005

Yahoo! uruchamia narzędzie do pomiaru efektywności kampanii online

Yahoo! uruchomiło nowe narzędzie do pomiaru efektywności kampanii online (ROI). Dzięki niemu marketerzy mogą obliczać efektywność reklamy internetowej i analizować,...

5 stycznia 2006

Peter Kann i Karen Elliott House odejdą z wydawnictwa Dow Jones

Peter Kann, CEO Dow Jones, wydawcy dziennika "The Wall Street Journal", oraz jego żona Karen Elliott House, wydawca gazety, odejdą...

5 stycznia 2006

Bank Barclays prowadzi przegląd ofert mediowych

Bank Barclays prowadzi przetarg na obsługę budżetu mediowego, którego wartość szacuje się na blisko 58 mln euro. Do przeglądu zaproszono...

5 stycznia 2006

InterContinental przekazuje paneuropejski budżet do Proximity

Grupa hotelarska InterContinental rozpoczęła współpracę z siecią firm marketing services Proximity przy obsłudze marek Crown Plaza i Holiday Inn w...

5 stycznia 2006

Reklama albumu rapera 50 Cent zakazana za gloryfikację broni

Plakat reklamujący nową płytę rapera 50 Cent został zakazany w Wielkiej Brytanii, ponieważ uznano, że gloryfikuje broń palną i związaną...

5 stycznia 2006

Bollore proponuje funkcję CEO Havasa obecnemu szefowi MPG

Prezes Havasa Vincent Bollore zaproponował objęcie stanowiska CEO całego holdingu obecnemu szefowi Media Planning Group (MPG) Fernando Rodesowi Vili. Obecnie...