M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

5 stycznia 2006

Jeremy Philips koordynuje akwizycje internetowe koncernu News Corp.

Jeremy Philips został odpowiedzialny za strategię przejęć koncernu mediowego News Corp. na rynku internetowym. Jest najmłodszym w historii firmy menedżerem...

5 stycznia 2006

Leo Burnett Worldwide przejmuje agencję reklamową w Izraelu

Sieć agencyjna Leo Burnett Worldwide (Publicis Groupe) przejęła 51 proc. udziałów w izraelskiej agencji reklamowej Geller-Nessis Marketing & Communications. Przejęta...

6 stycznia 2006

Pierwszy w Wielkiej Brytanii pozew antyspamowy kosztował firmę 300 funtów

Po raz pierwszy brytyjski sąd wykorzystał europejskie prawo przeciwko spamowi. Nigel Roberts, konsultant internetowy, pozwał szkocką firmę Media Logistic, ponieważ...

6 stycznia 2006

Jamie Oliver najbardziej wpływową gwiazdą wśród klasy średniej

Bohater cyklu telewizyjnych programów kulinarnych Jamie Oliver jest najbardziej wpływową postacią kultury masowej wśród przedstawicieli brytyjskiej klasy średniej, wynika z...

6 stycznia 2006

Kampania Viagry pod ostrzałem środowiska walczącego z AIDS

Koncern farmaceutyczny Pfizer znalazł się pod ostrzałem największej amerykańskiej organizacji walczącej z AIDS. AIDS Healthcare Foundation z Los Angeles ma...

6 stycznia 2006

Unilever dołączył do badania "Apollo", które ma zbadać zachowania konsumenckie w zetknięciu z reklamą

Unilever dołączył do pilotażowego projektu badawczego "Apollo", którego celem jest zmierzenie, jak faktycznie reklama przekłada się na zakupy klientów. Unilever...

6 stycznia 2006

Herb Scannell odchodzi z MTV po 21 latach pracy

Herb Scannell, vice president firmy MTV Networks (Viacom) oraz prezes należącego do niej kanału młodzieżowego Nickelodeon, opuścił korporację. Jak głosi...

6 stycznia 2006

Arnold Worldwide zdobyła budżet Lee wyceniany na 30 mln dol.

Agencja Arnold Worldwide (Havas) zdobyła wart 30 mln dol. budżet Lee Jeans (właściciel marki Lee) po przetargu, w którym pokonała...

6 stycznia 2006

Tina-Louise Jackson odeszła z magazynu "BusinessWeek" do "CNBC European Business"

Tina-Louise Jackson została wydawcą magazynu "CNBC European Business" w firmie Ink Publishing. Ostatnio była sales managerem pisma "BusinessWeek" na obszar...

6 stycznia 2006

Motorola najlepsza pod względem designu, Nokia zaufania, a Sony Ericsson technologii

Serwis GSMonline opublikował raport amerykańskiej firmy badawczej Strategy Analytics, który opisuje, jakie cechy i przyczyny decydują o wyborze tej lub...

9 stycznia 2006

Sprzedaż Toyoty w USA wzrosła w ub.r. o 10 proc., sprzedaż GM spadła o 4 proc.

Toyota jest koncernem z największym wzrostem sprzedaży za zeszły rok. Wśród innych rosnących koncernów są: Nissan (+9,6 proc.), Audi (+6,4...

9 stycznia 2006

Studenci bojkotują Coca-Colę za naruszanie praw pracowniczych w Kolumbii

Studenci bojkotują Coca-Colę za naruszanie praw pracowniczych w Kolumbii. Dodatkowym powodem protestu jest zanieczyszczanie wody w Indiach przez jedną z...

9 stycznia 2006

Dyrektorzy marketingu z listy Fortune 500 deklarują wzrost wydatków online

Połowa chief marketing officerów (CMO) z listy firm Fortune 500 zadeklarowała, że zwiększy w tym roku o 30 proc. budżety...

9 stycznia 2006

Mother będzie obsługiwała Virgin Mobile w USA

Operator komórkowy Virgin Mobile wybrał agencję reklamową Mother do obsługi wartego 20 mln dol. budżetu w Stanach Zjednoczonych. To efekt...

9 stycznia 2006

Logo wyszukiwarki Google pojawi się na ekranach telefonów Motoroli

Firma Google oraz producent telefonów komórkowych Motorola podpisały umowę, zgodnie z którą logo wyszukiwarki pojawi się na ekranach aparatów telefonicznych....

9 stycznia 2006

Procter & Gamble i Sanofi-Aventis zaskarżą reklamę leku Boniva

Koncern Procter & Gamble i jego marketingowy partner - firma farmaceutyczna Sanofi-Aventis - protestują przeciwko fałszywej ich zdaniem reklamie leku...

9 stycznia 2006

Honda wspiera launch nowego modelu Civic kampanią interaktywną i podcastingiem

Honda wprowadza nowy model Civic poprzez kampanię z wykorzystaniem reklamy interaktywnej i filmu reklamowego odtwarzanego na iPodach. Dwuminutowy spot przygotowała...

10 stycznia 2006

Universal McCann w regionie EMEA bez dyrektora

Chris Shaw, wiceprezes wykonawczy domu mediowego Universal McCann, po 10 latach pracy odchodzi z sieci. Shaw pełnił funkcję dyrektora Universal...

10 stycznia 2006

"Advertising Age" uznał BBDO Worldwide za najlepszą agencję w USA

Magazyn branżowy "Advertising Age" przyznał BBDO Worldwide tytuł Najlepszej Agencji Reklamowej w Stanach Zjednoczonych. W uzasadnieniu wyboru dziennikarze tygodnika wskazali...

10 stycznia 2006

Simon Bolton będzie zarządzał spółką Enterprise IG należącą do holdingu WPP

Simon Bolton, który w ub.r. odszedł ze stanowiska chief executive agencji reklamowej J. Walter Thompson, będzie zarządzał spółką Enterprise IG...

10 stycznia 2006

Martha Stewart wciąż winna, sąd odrzucił jej apelację

Amerykański federalny sąd apelacyjny odrzucił apelację Marthy Stewart. To ciąg dalszy sprawy z 2004 r., gdy Stewart skazano w sprawie...

10 stycznia 2006

MPG International zajmie się obsługą Citroena w Europie

Sieć mediowa MPG International wygrała przetarg na paneuropejską obsługę francuskiego koncernu motoryzacyjnego Citroen. Drugą siecią, która starała się o ten...

10 stycznia 2006

Rupert Lane advertising managerem "Financial Timesa"

Rupert Lane został mianowany advertising managerem weekendowego dodatku dziennika "Financial Times" - "FTfm". Będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie reklam do papierowej...

11 stycznia 2006

Agencja Kaplan Thaler Group będzie obsługiwać amerykański budżet leku Lipitor

Koncern farmaceutyczny Pfizer wybrał agencję Kaplan Thaler Group (Publicis Groupe) z Nowego Jorku do obsługi amerykańskiego budżetu kreatywnego leku Lipitor...

11 stycznia 2006

Abramowicz chciał przejąć winnicę w Toskanii za 0,5 mld dolarów

Roman Abramowicz, rosyjski magnat finansowy, który dotąd inwestował w media, przemysł paliwowy i sport, składa kolejne oferty przejęcia włoskich winnic...

11 stycznia 2006

Visa rusza z kampanią olimpijską

Visa International w związku ze zbliżającymi się zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Turynie przygotowała kampanię reklamową. Będzie ona prowadzona w krajach...

11 stycznia 2006

Serge Dumont prezesem grupy Omnicom na terenie Azji i Pacyfiku

Francuski biznesmen Serge Dumont został prezesem grupy Omnicom, wlaściciela m.in. sieci agencji TBWA/Worldwide i BBDO Worldwide, na terenie Azji i...

11 stycznia 2006

Terri Santisi została CFO w Interpublic Media

Interpublic Group zatrudnił Terri Santisi na stanowisku chief financial officera w Interpublic Media. Santisi ma nadzorować politykę finansową spółki, która...

11 stycznia 2006

Ljundberg i Vodianova wystąpią w reklamach marki Calvin Klein

Szwedzki piłkarz Freddie Ljundberg (obecnie zawodnik angielskiego Arsenalu Londyn) i rosyjska modelka Natalia Vodianova wystąpią wspólnie w kampanii reklamowej Calvina...

11 stycznia 2006

Motorola rozpoczyna współpracę z Google i Kodakiem

Motorola ogłosiła podpisanie strategicznych umów z Google i Eastman Kodak Company podczas Międzynarodowych Targów Elektroniki Użytkowej w Las Vegas. Dzięki...

12 stycznia 2006

David Lubars będzie przewodniczyć jury Titanium Lions w tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions

David Lubars, chairman i chief creative officer agencji BBDO w Ameryce Północnej, został przewodniczącym jury Titanium Lions w tegorocznej edycji...

12 stycznia 2006

Berry Bros & Rudd odświeża markę whisky Cutty Sark

Berry Bros & Rudd, właściciel marki szkockiej whisky Cutty Sark, zdecydował o jej relaunchu. Pojawią się nowe, bardziej smukłe butelki...

12 stycznia 2006

Starcom rozpocznie obsługę mediową LG Electronics w Rosji

Koreański koncern LG Electronics, który skonsolidował budżet mediowy w Europie w sieci Starcom, powierzył jej planowanie i zakup mediów również...

12 stycznia 2006

MTV ma zredukować liczbę etatów

MTV Networks International reorganizuje strukturę, ma zredukować liczbę etatów w Londynie i Nowym Jorku o 150 miejsc. Te zmiany postrzegane...

12 stycznia 2006

Hachette planuje mocne inwestycje w internet

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Media US zamierza w tym roku zainwestować w internetową działalność. Za realizację strategii marketingowej będzie odpowiedzialna Marta...

12 stycznia 2006

Alan Stickland client service directorem 141 Red

Alan Stickland jest nowym client service directorem agencji 141 Red. Agencja ta to struktura 141 Worldwide zajmująca się marketingiem w...

13 stycznia 2006

Jon Moramarco objął stanowisko CEO w Constellation Europe

Jon Moramarco został CEO europejskiej części największego na świecie producenta win Constellation Europe. Moramarco pracował wcześniej w Icon Estates, jednej...

13 stycznia 2006

Sieć hoteli Hilton przeprowadzi pierwszą kampanię telewizyjną od 10 lat

15 stycznia wystartuje pierwsza od 10 lat telewizyjna kampania reklamowa sieci hoteli Hilton. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Young &...

13 stycznia 2006

Discovery Communications kupuje niemiecki kanał XXP

Firma Discovery Communications kupiła większościowe udziały w niemieckiej stacji telewizyjnej free-to-air XXP. Wartość umowy szacowana jest na 40-50 mln euro....

13 stycznia 2006

Wunderman w Danii zostanie połączony z agencją Emerge

Należąca do WPP Group agencja marketing services Wunderman w Danii zostanie połączona z agencją Emerge. Nowa spółka będzie nosiła nazwę...

13 stycznia 2006

CBS Outdoor zdobywa 10-letni kontrakt na reklamę mobilną w Nowym Jorku

CBS Outdoor (wcześniej Viacom Outdoor) odnowi kontrakt z New Metropolitan Transportation Authority. Przez najbliższe 10 lat będzie sprzedawała powierzchnię reklamową...

13 stycznia 2006

CXO Media zamknął amerykańską edycję magazynu "CMO", w Polsce bez zmian

Wydawnictwo CXO Media będące częścią International Data Group zamknęło magazyn "CMO". Pismo ukazywało się ponad rok. W związku z zamknięciem...

25 stycznia 2006

Coca-Cola obawia się ewentualnych restrykcji na brytyjskich uczelniach

Coca-Cola UK prowadzi rozmowy z brytyjskim stowarzyszeniem studentów (National Union of Students; NUS) w związku z powtarzającymi się na rynku...

25 stycznia 2006

Nowe edycje bezpłatnego "Metra" w Liverpoolu i Cardiff

W dwóch brytyjskich miastach: Liverpool i Cardiff, od marca będą wydawane nowe edycje bezpłatnego dziennika "Metro" w nakładzie 25 tys....

25 stycznia 2006

USA chcą poprawić swój wizerunek w oczach turystów

Rząd Stanów Zjednoczonych planuje prowadzenie bardziej otwartej polityki wobec turystów. W ten sposób zamierza zapracować na wizerunek kraju bardziej przyjaznego...

25 stycznia 2006

Tesco wyodrębnia w hipermarketach strefę dla Apple

W Wielkiej Brytanii Tesco wyodrębnia w hipermarketach strefę dla produktów Apple. Jest to pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie Tesco dla marki...

26 stycznia 2006

EasyJet ponownie rozpoczyna przetarg po rewizji swojej strategii

Tanie linie lotnicze EasyJet ponownie rozpoczynają przetarg na obsługę swojego wartego 33 mln funtów budżetu reklamowego, po tym jak marketer...

26 stycznia 2006

Scarlett Johansson podpisała z L'Orealem kontrakt wart 4 mln dol.

Aktorka Scarlett Johansson podpisała z koncernem L'Oreal kontrakt reklamowy wart 4 mln dol. Jej wizerunek zostanie wykorzystany w kampanii reklamowej...

26 stycznia 2006

Firma Google krytykowana za wprowadzenie cenzury w chińskiej wersji wyszukiwarki

Firma Google znalazła się w ogniu krytyki po zgodzie na wprowadzenie cenzury w chińskiej wersji swojej wyszukiwarki. Wyszukiwarka Google jest...

26 stycznia 2006

WPP wciąż zainteresowane przejęciem Aegis Group

Holding WPP jest wciąż zainteresowany przejęciem Aegis Group - zadeklarowal sir Martin Sorrell, prezes WPP. Chociaż holding wycofał się z...