Jeremy Philips koordynuje akwizycje internetowe koncernu News Corp.
Jeremy Philips został odpowiedzialny za strategię przejęć koncernu mediowego News Corp. na rynku internetowym. Jest najmłodszym w historii firmy menedżerem...
Jeremy Philips został odpowiedzialny za strategię przejęć koncernu mediowego News Corp. na rynku internetowym. Jest najmłodszym w historii firmy menedżerem...
Sieć agencyjna Leo Burnett Worldwide (Publicis Groupe) przejęła 51 proc. udziałów w izraelskiej agencji reklamowej Geller-Nessis Marketing & Communications. Przejęta...
Po raz pierwszy brytyjski sąd wykorzystał europejskie prawo przeciwko spamowi. Nigel Roberts, konsultant internetowy, pozwał szkocką firmę Media Logistic, ponieważ...
Bohater cyklu telewizyjnych programów kulinarnych Jamie Oliver jest najbardziej wpływową postacią kultury masowej wśród przedstawicieli brytyjskiej klasy średniej, wynika z...
Koncern farmaceutyczny Pfizer znalazł się pod ostrzałem największej amerykańskiej organizacji walczącej z AIDS. AIDS Healthcare Foundation z Los Angeles ma...
Unilever dołączył do pilotażowego projektu badawczego "Apollo", którego celem jest zmierzenie, jak faktycznie reklama przekłada się na zakupy klientów. Unilever...
Herb Scannell, vice president firmy MTV Networks (Viacom) oraz prezes należącego do niej kanału młodzieżowego Nickelodeon, opuścił korporację. Jak głosi...
Agencja Arnold Worldwide (Havas) zdobyła wart 30 mln dol. budżet Lee Jeans (właściciel marki Lee) po przetargu, w którym pokonała...
Tina-Louise Jackson została wydawcą magazynu "CNBC European Business" w firmie Ink Publishing. Ostatnio była sales managerem pisma "BusinessWeek" na obszar...
Serwis GSMonline opublikował raport amerykańskiej firmy badawczej Strategy Analytics, który opisuje, jakie cechy i przyczyny decydują o wyborze tej lub...
Toyota jest koncernem z największym wzrostem sprzedaży za zeszły rok. Wśród innych rosnących koncernów są: Nissan (+9,6 proc.), Audi (+6,4...
Studenci bojkotują Coca-Colę za naruszanie praw pracowniczych w Kolumbii. Dodatkowym powodem protestu jest zanieczyszczanie wody w Indiach przez jedną z...
Połowa chief marketing officerów (CMO) z listy firm Fortune 500 zadeklarowała, że zwiększy w tym roku o 30 proc. budżety...
Operator komórkowy Virgin Mobile wybrał agencję reklamową Mother do obsługi wartego 20 mln dol. budżetu w Stanach Zjednoczonych. To efekt...
Firma Google oraz producent telefonów komórkowych Motorola podpisały umowę, zgodnie z którą logo wyszukiwarki pojawi się na ekranach aparatów telefonicznych....
Koncern Procter & Gamble i jego marketingowy partner - firma farmaceutyczna Sanofi-Aventis - protestują przeciwko fałszywej ich zdaniem reklamie leku...
Honda wprowadza nowy model Civic poprzez kampanię z wykorzystaniem reklamy interaktywnej i filmu reklamowego odtwarzanego na iPodach. Dwuminutowy spot przygotowała...
Chris Shaw, wiceprezes wykonawczy domu mediowego Universal McCann, po 10 latach pracy odchodzi z sieci. Shaw pełnił funkcję dyrektora Universal...
Magazyn branżowy "Advertising Age" przyznał BBDO Worldwide tytuł Najlepszej Agencji Reklamowej w Stanach Zjednoczonych. W uzasadnieniu wyboru dziennikarze tygodnika wskazali...
Simon Bolton, który w ub.r. odszedł ze stanowiska chief executive agencji reklamowej J. Walter Thompson, będzie zarządzał spółką Enterprise IG...
Amerykański federalny sąd apelacyjny odrzucił apelację Marthy Stewart. To ciąg dalszy sprawy z 2004 r., gdy Stewart skazano w sprawie...
Sieć mediowa MPG International wygrała przetarg na paneuropejską obsługę francuskiego koncernu motoryzacyjnego Citroen. Drugą siecią, która starała się o ten...
Rupert Lane został mianowany advertising managerem weekendowego dodatku dziennika "Financial Times" - "FTfm". Będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie reklam do papierowej...
Koncern farmaceutyczny Pfizer wybrał agencję Kaplan Thaler Group (Publicis Groupe) z Nowego Jorku do obsługi amerykańskiego budżetu kreatywnego leku Lipitor...
Roman Abramowicz, rosyjski magnat finansowy, który dotąd inwestował w media, przemysł paliwowy i sport, składa kolejne oferty przejęcia włoskich winnic...
Visa International w związku ze zbliżającymi się zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Turynie przygotowała kampanię reklamową. Będzie ona prowadzona w krajach...
Francuski biznesmen Serge Dumont został prezesem grupy Omnicom, wlaściciela m.in. sieci agencji TBWA/Worldwide i BBDO Worldwide, na terenie Azji i...
Interpublic Group zatrudnił Terri Santisi na stanowisku chief financial officera w Interpublic Media. Santisi ma nadzorować politykę finansową spółki, która...
Szwedzki piłkarz Freddie Ljundberg (obecnie zawodnik angielskiego Arsenalu Londyn) i rosyjska modelka Natalia Vodianova wystąpią wspólnie w kampanii reklamowej Calvina...
Motorola ogłosiła podpisanie strategicznych umów z Google i Eastman Kodak Company podczas Międzynarodowych Targów Elektroniki Użytkowej w Las Vegas. Dzięki...
David Lubars, chairman i chief creative officer agencji BBDO w Ameryce Północnej, został przewodniczącym jury Titanium Lions w tegorocznej edycji...
Berry Bros & Rudd, właściciel marki szkockiej whisky Cutty Sark, zdecydował o jej relaunchu. Pojawią się nowe, bardziej smukłe butelki...
Koreański koncern LG Electronics, który skonsolidował budżet mediowy w Europie w sieci Starcom, powierzył jej planowanie i zakup mediów również...
MTV Networks International reorganizuje strukturę, ma zredukować liczbę etatów w Londynie i Nowym Jorku o 150 miejsc. Te zmiany postrzegane...
Wydawnictwo Hachette Filipacchi Media US zamierza w tym roku zainwestować w internetową działalność. Za realizację strategii marketingowej będzie odpowiedzialna Marta...
Alan Stickland jest nowym client service directorem agencji 141 Red. Agencja ta to struktura 141 Worldwide zajmująca się marketingiem w...
Jon Moramarco został CEO europejskiej części największego na świecie producenta win Constellation Europe. Moramarco pracował wcześniej w Icon Estates, jednej...
15 stycznia wystartuje pierwsza od 10 lat telewizyjna kampania reklamowa sieci hoteli Hilton. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Young &...
Firma Discovery Communications kupiła większościowe udziały w niemieckiej stacji telewizyjnej free-to-air XXP. Wartość umowy szacowana jest na 40-50 mln euro....
Należąca do WPP Group agencja marketing services Wunderman w Danii zostanie połączona z agencją Emerge. Nowa spółka będzie nosiła nazwę...
CBS Outdoor (wcześniej Viacom Outdoor) odnowi kontrakt z New Metropolitan Transportation Authority. Przez najbliższe 10 lat będzie sprzedawała powierzchnię reklamową...
Wydawnictwo CXO Media będące częścią International Data Group zamknęło magazyn "CMO". Pismo ukazywało się ponad rok. W związku z zamknięciem...
Coca-Cola UK prowadzi rozmowy z brytyjskim stowarzyszeniem studentów (National Union of Students; NUS) w związku z powtarzającymi się na rynku...
W dwóch brytyjskich miastach: Liverpool i Cardiff, od marca będą wydawane nowe edycje bezpłatnego dziennika "Metro" w nakładzie 25 tys....
Rząd Stanów Zjednoczonych planuje prowadzenie bardziej otwartej polityki wobec turystów. W ten sposób zamierza zapracować na wizerunek kraju bardziej przyjaznego...
W Wielkiej Brytanii Tesco wyodrębnia w hipermarketach strefę dla produktów Apple. Jest to pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie Tesco dla marki...
Tanie linie lotnicze EasyJet ponownie rozpoczynają przetarg na obsługę swojego wartego 33 mln funtów budżetu reklamowego, po tym jak marketer...
Aktorka Scarlett Johansson podpisała z koncernem L'Oreal kontrakt reklamowy wart 4 mln dol. Jej wizerunek zostanie wykorzystany w kampanii reklamowej...
Firma Google znalazła się w ogniu krytyki po zgodzie na wprowadzenie cenzury w chińskiej wersji swojej wyszukiwarki. Wyszukiwarka Google jest...
Holding WPP jest wciąż zainteresowany przejęciem Aegis Group - zadeklarowal sir Martin Sorrell, prezes WPP. Chociaż holding wycofał się z...