M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

27 stycznia 2006

Lowe London zaoferowało milion funtów za trzy lata pracy swojego dyrektora kreatywnego

Londyński oddział agencji Lowe zaproponował trzyletni kontrakt Edowi Morrisowi, swojemu dyrektorowi kreatywnemu, aby związać go z firmą. Morris otrzyma ponad...

27 stycznia 2006

Cadman i Lidstone odchodzą z JWT London, będą zarządzać Euro RSCG w Wielkiej Brytanii

Mark Cadman, dyr. zarządzający, i szef planowania strategicznego Russ Lidstone odchodzą z agencji JWT London. Obejmą nowe stanowiska w agencji...

27 stycznia 2006

BBC World będzie dystrybuowane w Stanach Zjednoczonych

Telewizyjny kanał BBC World News dzięki umowie podpisanej między BBC World i Discovery Communications po raz pierwszy będzie dystrybuowany na...

27 stycznia 2006

Producenci napojów w Wielkiej Brytanii ograniczają promocje adresowane do dzieci

Producenci napojów w Wielkiej Brytanii ograniczają promocję adresowaną do dzieci w wieku poniżej 12 lat. Dobrowolne porozumienie w tej sprawie...

27 stycznia 2006

Duff przejmie stery w Universal McCann EMEA

Graham Duff, były chief executive Zenithmedia, a obecnie dyr. zarządzający ITV Sales, dołączy do Universal McCann. Duff ma szefować sieci...

30 stycznia 2006

WPP wycofała się z przetargu France Telecom

WPP Group wycofała się z peneuropejskiego przetargu strategiczno-kreatywnego France Telecom (FT) dotyczącego m.in. Orange i Wanadoo, których budżet szacowano na...

30 stycznia 2006

Saatchi otwiera komórkę odpowiedzialną za działania w punkcie sprzedaży

Saatchi & Saatchi otwiera w Wielkiej Brytanii komórkę odpowiedzialną za działania w punkcie sprzedaży. Będzie ona częścią struktury Saatchi X,...

30 stycznia 2006

Johnson & Johnson w Chinach przesunął swój budżet mediowy do OMD

Koncern Johnson & Johnson w Chinach zakończył przetarg na obsługę mediową firmy. W wyniku konkursu dom mediowy Universal McCann stracił...

30 stycznia 2006

Agencja Fallon Worldwide rozstaje się z dwoma dyrektorami kreatywnymi

Paul Silburn, szef kreacji amerykańskiej agencji Fallon Worldwide, rozstaje się z tą firmą w niespełna rok po podjęciu tam pracy....

30 stycznia 2006

Były CEO Mirror Group zamierza przejąć kolejny niemiecki dziennik

David Montgomery, były CEO Mirror Group, zamierza przejąć gazetę "Hamburger Morgenpost". Niemiecka edycja "Financial Timesa" dowiedziała się, iż Montgomery jest...

30 stycznia 2006

Microsoft tworzy globalną komórkę sprzedaży online

Microsoft wprowadził nową globalną strukturę sprzedaży online. Jej szefem została Joanne Bradford, były VP-chief media revenue officer w MSN.com. Powołanie...

31 stycznia 2006

Paul Thomas został wiceprezesem Forda ds. marketingu paneuropejskiego

W strukturach Ford Motor Company awansował Paul Thomas, dotychczas dyrektor zarządzający w Wielkiej Brytanii, obecnie wiceprezes marketingu na Europę. Thomas...

31 stycznia 2006

Wrigley skonsoliduje budżet mediowy w sieci MindShare w USA

Wrigley, producent m.in. gum do żucia, zamierza skonsolidować obsługę mediową w sieci MindShare w Stanach Zjednoczonych, wynika z nieoficjalnych informacji...

31 stycznia 2006

Luxottica wybiera Carat do obsługi globalnego budżetu mediowego

Włoski producent okularów i soczewek Luxottica Group wybrał sieć Carat International do obsługi globalnego budżetu mediowego. Należąca do grupy Aegis...

31 stycznia 2006

W 2006 r. rynek sponsoringu sportowego osiągnie wartość 30 mld dol.

Rynek sponsoringu sportowego w br. znacząco wzrośnie - do poziomu ponad 30 mld dol. - uważają eksperci. Przewidywany wzrost rynku...

31 stycznia 2006

Grey Worldwide zmienia filozofię pracy i stawia na kreację i strategię

Jim Heekin, CEO sieci agencji reklamowych Grey Worldwide (WPP Group), podczas spotkania zwołanego w jej centrali w Nowym Jorku zaprezentował...

31 stycznia 2006

Dove wykorzysta motyw reklamy "Real Beauty" podczas rozgrywek Super Bowl

Koncern Unilever wykorzysta w kampanii reklamowej marki Dove tradycyjny już motyw reklamowy "Campaign for Real Beauty". Spot reklamowy zostanie wyemitowany...

31 stycznia 2006

Kraft Foods inwestuje globalnie w działania CRM

Kraft Foods jest w trakcie tworzenia globalnego programu marketingowego z zakresu CRM. W tym celu spotyka się z przedstawicielami kilku...

31 stycznia 2006

Frank Lowe czerpie inspirację od Czarnoksiężnika z Krainy Oz

Frank Lowe, zainspirowany filmem i powieścią "Czarnoksiężnika z Krainy Oz", nazwał swoją nową agencję reklamową The Red Brick Road. Oficjalna...

31 stycznia 2006

WPP Group bada sprawę nadużyć finansowych we Włoszech

WPP Group prowadzi kontrolę w sprawie ewentualnych naużyć finansowych w spółkach grupy działających we Włoszech. Chodzi o działania podejmowane przez...

1 lutego 2006

Accenture pracuje dla Forda nad optymalizacją wydatków marketingowych

Ford Motor Co. w USA wynajął Accenture do opracowania planu optymalizacji wydatków marketingowych. Może to zaowocować gwałtownymi zmianami dotyczącymi konstrukcji...

1 lutego 2006

Goodyear wybrał McCann Erickson do obsługi budżetu reklamowego

Frima oponiarska Goodyear Tire & Rubber Co. wybrała agencję McCann Erickson (grupa Interpublic) do obsługi budżetu o wartości 66 mln...

1 lutego 2006

Interpublic wprowadza strukturę zakupową Magna Global we Francji

Magna Global, struktura zakupowa utworzona przez sieci domów mediowych Universal McCann i Initative (Interpublic Group of Cos.), zadebiutuje na rynku...

1 lutego 2006

JWT jako pierwsza międzynarodowa sieć otwiera oddział w Afganistanie

Sieć agencji reklamowych JWT (WPP Group) podjęła decyzję o rozpoczęciu inwestycji w Afganistanie. Jej przedstawiciele twierdzą, że chcą wziąć udział...

1 lutego 2006

Agencje oskarżają EasyJet o wprowadzenie ich w błąd w kwestii przetargu

Agencje zarzucają tanim liniom lotniczym EasyJet, że wprowadzily je w błąd, po tym jak marketer ogłosił zawieszenie trwającego osiem miesięcy...

1 lutego 2006

W Wielkiej Brytanii władze ostrzegają dzieci przed producentami junk food

W Wielkiej Brytanii władze ostrzegają dzieci przed producentami niezdrowej żywności, tzw. junk food. Najnowszą inicjatywą jest serwis internetowy pod nazwą...

2 lutego 2006

Mercedes wspiera sprzedaż klasy S; chce rywalizować z Lexusem i BMW

Mercedes-Benz przygotował w USA kampanię reklamową wykorzystującą nową generację modelu klasy S do budowania wizerunku marki jako "mającej obsesję" na...

2 lutego 2006

Laurent Fisher dyrektorem marketingu na Europę w Nintendo

Producent gier Nintendo awansował Laurenta Fishera na stanowisko dyrektora marketingu na region Europy. Jego poprzednik Jim Merrick odszedł z firmy...

2 lutego 2006

Olmos pokieruje pracami outdoorowego jury festiwalu w Cannes

Fernando Vega Olmos będzie przewodniczącym jury oceniającego prace w kategorii outdoor na festiwalu reklamowym Cannes Lions. Do tego roku kreacje...

2 lutego 2006

Reklamodawcy Super Bowl chcą dotrzeć do kobiecej grupy docelowej

Tradycyjni reklamodawcy rozgrywek Super Bowl, tacy jak producenci pizzy, samochodów, golarek czy piwa, wreszcie dostrzegli potrzebę budowania oferty i komunikacji...

2 lutego 2006

Reader's Digest obsadza kluczowe stanowiska menedżerów w Europie

Wydawnictwo Reader's Digest (RD) w międzynarodowych strukturach utworzyło dwa nowe stanowiska dla krajów europejskich. Za kraje Europy Zachodniej na stanowisku...

3 lutego 2006

Mark Cranmer rozmawia na temat stanowiska w kierownictwie Kantar Group

Mark Cranmer, były chief executive regionu EMEA w Starcom MediaVest, rozmawia z WPP Group na temat stanowiska w kierownictwie badawczego...

3 lutego 2006

Alison Burns została CEO agencji JWT London

Alison Burns została CEO agencji JWT London. Zastąpiła na tym stanowisku Simona Boltona. Jej zadaniem będzie podźwignięcie agencji z kłopotów...

3 lutego 2006

JCDecaux dzięki ekspansji w Azji podnosi przychody o 7,2 proc.

JCDecaux odnotował 7,2 proc. wzrostu przychodów w ub.r. W Wielkiej Brytanii wzrost ten sięgnął 5,5 proc. Przychody drugiej co do...

3 lutego 2006

Simon Marquis, jeden z szefów ZenithOptimedia, odchodzi z firmy

Simon Marquis, chairman sieci domów mediowych ZenithOptimedia, odchodzi z firmy po ośmiu latach pracy. Ostatnio Marquis w niepełnym wymiarze pracy...

3 lutego 2006

Miller wprowadza nowe hasło w wirusowej kampanii internetowej

SABMiller ruszył z kampanią internetową, w której promuje nowe hasło "The Miller Way". Dotychczas browar posługiwał się hasłem "Miller Time"....

3 lutego 2006

Charlotte Oades będzie odpowiadać za europejski PR Coca-Coli

Charlotte Oades będzie odpowiadać za europejski PR Coca-Coli. Dotychczas była ona szefem brytyjskiego oddziału firmy. Zastąpi ją Sanjay Guha dotąd...

6 lutego 2006

Johnson & Johnson rozpoczął europejski przetarg na obsługę mediową

Koncern kosmetyczny Johnson & Johnson rozpoczął europejski przetarg na obsługę mediową firmy. Konkurs będzie prowadzony "rynek po rynku". Dotychczas budżet...

6 lutego 2006

MacGyver w reklamie MasterCard

Richard Dean Anderson, znany szerszemu gronu widzów jako nieustraszony MacGyver z telewizyjnego serialu, zadebiutuje w nowej roli - bohatera spotu...

6 lutego 2006

Everest Poker szuka europejskiej agencji

Kanadyjska firma Everest Poker zajmująca się grami hazardowymi online wysłała do wybranych agencji brytyjskich zapytania w sprawie przygotowania strategii reklamowej...

6 lutego 2006

G+J w Niemczech wprowadza "Emotion", magazyn psychologiczny dla kobiet

G+J wprowadzi na rynku niemieckim miesięcznik "Emotion" skierowany do kobiet w wieku 28-59 lat. Jego nakład ma osiągnąć 375 tys....

7 lutego 2006

Marketerzy nie powinni lekceważyć seniorów

Marketerzy nie powinni ignorować siły i zachowań przedstawicieli starszego pokolenia. Emap Esptit, wydawca magazynu "Yours" dla starszych, oraz Leo Burnett,...

7 lutego 2006

Beckham prawdopodobnie rozpocznie współpracę reklamową z Calvinem Kleinem

David Beckham prawdopodobnie zastąpi Freddiego Ljungberga (piłkarz Arsenalu) w roli modela firmy Calvin Klein reklamującego bieliznę marki CK. Według nieoficjalnych...

7 lutego 2006

Murdoch planuje uruchomienie telewizji konkurującej z CNBC

Rupert Murdoch zamierza do końca tego roku uruchomić stację telewizyjną, która będzie konkurować z telewizją CNBC. W wywiadzie dla magazynu...

7 lutego 2006

Edipresse weszło na rynek francuski, gdzie wydaje "Citizen K"

Edipresse weszło na rynek francuski. Kupiło 55 proc. udziałów w wydawnictwie Le Grand Kapital i stało się współwydawcą wysokiej jakości...

7 lutego 2006

Dochodzenie w sprawie nadużyć rozszerzone o prezesa WPP Italy

Dochodzenie w sprawie nadużyć we włoskim oddziale WPP zostało rozszerzone o prezesa WPP Italy Giovanniego Bossiego. Wcześniej o uczestnictwo w...

7 lutego 2006

Bojkot duńskich produktów Arla Foods w Emiratach Arabskich

Artykuły mleczne duńskiego koncernu Arla Foods są bojkotowane przez mieszkanców Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Supermarkety i konsumenci przestali kupować masło Lurpak...

7 lutego 2006

David Lowden restrukturyzuje TNS

David Lowden, nowy szef firmy badawczej TNS, zapowiada, że instytut zaproponuje klientom nową kompleksową ofertę badawczą i zaoferuje więcej rozwiązań...

8 lutego 2006

Scottish & Newcastle zastąpi Budweisera jako oficjalne piwo Arsenalu

Firma Scottish & Newcastle, a nie Budweiser, będzie dostarczać piwo na nowy stadion Arsenalu FC. Zmiana nastąpi z początkiem sezonu...

8 lutego 2006

Burda wprowadziła "Living & Gardens" na rynek brytyjski

Wydawnictwo Hubert Burda Media wprowadziło na rynek brytyjski miesięcznik "Living & Gardens". Skierowany jest do kobiet, które lubią urządzanie domu,...