M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 lutego 2006

Rośnie zainteresowanie linkami sponsorowanymi w internetowych wyszukiwarkach

Opublikowany raport firm Thomson Intermedia i KPMG pokazuje, że w ub.r. w Wielkiej Brytanii wzrosły wydatki reklamodawców na tzw. linki...

8 lutego 2006

Creative uruchamia platformę podcastingową ZenCast.com

Koncern Creative uruchomił platformę podcastingową ZenCast.com. Umożliwi ona dostęp, tworzenie i przesyłanie treści podcastowych audio i wideo na wybrane odtwarzacze...

8 lutego 2006

Nike rozpocznie w Wielkiej Brytanii kampanię wspierającą kobiecą część portfolio

Nike rozpocznie w Wielkiej Brytanii w tym tygodniu kampanię kolekcji kobiecej Nike Women. Wystąpią w niej profesjonalne tancerki, które będą...

8 lutego 2006

Rośnie znaczenie społeczności internetowych - raport Nielsena

Według autorów raportu Nielsen/NetRatings znaczenie tzw. społeczności internetowych mocno rośnie. Afiliowane witryny łączące osoby o podobnych zainteresowaniach istniały właściwie od...

9 lutego 2006

GM dokonał nowego podziału budżetu przeznaczonego na marketing

General Motors Corp. zmniejszy w 2006 r. wydatki marketingowe przeznaczone na programy typu incentive i ich wsparcie reklamowe wzmacniające lojalność...

9 lutego 2006

Visa wprowadza nowe hasło reklamowe "Life Takes Visa"

Visa USA zdecydowała się zmienić hasło "It's everywhere you want to be", którym koncern posługiwał się od 20 lat, na...

9 lutego 2006

Ford pokazuje Kermita w reklamie, GM wykorzystuje to w wyszukiwarce

Firma Ford wykupiła za 2,5 mln dol. reklamę telewizyjną w przerwie finału rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. W reklamie, która...

9 lutego 2006

BMW wykorzysta audio books w działaniach marketingowych

Firma motoryzacyjna BMW wykorzysta nośnik audio books w działaniach marketingowych. Będą to pliki audio z krótkimi opowiadaniami, które napisał Don...

9 lutego 2006

Bristol-Myers Squibb zaprosił WPP i Omnicom do przeglądu agencyjnego

Firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb (BMS) prowadzi przegląd agencji reklamowych w Europie. Do przetargu zaprosiła cztery globalne grupy mediowo-reklamowe, w tym...

9 lutego 2006

M&C Saatchi chce poszerzyć portfolio producentów dóbr luksusowych

Agencja reklamowa M&C Saatchi chce utworzyć w strukturze agencji dział specjalizujący się w marketingu dóbr luksusowych. Dzięki nowej dywizji M&C...

9 lutego 2006

Portal MSN utworzy dział sprzedaży odpowiedzialny za region EMEA

Internetowy portal MSN uruchomi dział sprzedaży, który będzie odpowiedzialny za region EMEA. Uruchomienie tej struktury związane jest z wypracowaniem w...

10 lutego 2006

Omnicom tworzy nowy dział new business reprezentujący sieć Zulu

Omnicom Group ogłosił stworzenie działu new business development, który będzie reprezentował należącą do tej grupy sieć Zulu specjalizującą się w...

10 lutego 2006

Richard Teversham będzie odpowiedzialny za Xbox w regionie EMEA

Koncern Microsoft powołał Richarda Tevershama na stanowisko dyrektora marketingu działu konsoli Xbox w regionie EMEA. Zastąpił na tym stanowisku Michela...

10 lutego 2006

Agencja Mother wygrała przetarg na obsługę "prospołecznej" marki Red

Agencja Mother wygrała przetarg na obsługę kreatywną nowej marki Red. Firmę tę tworzy znany z działalności charytatywnej lider grupy rockowej...

10 lutego 2006

Marian Salzman chief marketing officerem sieci agencyjnej JWT

Marian Salzman objęła stanowisko chief marketing officera w globalnym managemencie sieci agencji reklamowych JWT. Poprzednio pełniła funkcję chief strategic officera....

10 lutego 2006

Przychody Havasa spadły o 2 proc.

Havas ogłosił spadek o 2 proc. przychodów w 2005 roku w stosunku do roku poprzedniego. Przychody Havasa zamknęły się kwotą...

10 lutego 2006

Brytyjski Orange chce powiązać swoje działania lojalnościowe z markami FMCG

W Wielkiej Brytanii operator komórkowy Orange pracuje nad rozwinięciem programu lojalnościowego "Orange Wednesdays" wprowadzonego w kwietniu ub.r., który pozwala użytkownikom...

10 lutego 2006

Dell za pomocą internetu przeprowadzi przegląd agencji BTL

Dell przeprowadzi europejski przegląd agencji BTL. Chodzi o agencję, która będzie odpowiedzialna za komunikację bezpośrednią Della. Obecnie budżet ten jest...

13 lutego 2006

Mike Tunnicliffe przygotuje dla Initiative plany rozwoju w regionach

W strukturach sieci domów mediowych Initiative awansował Mike Tunnicliffe na stanowisko global client network development directora. Tunnicliffe będzie odpowiedzialny za...

13 lutego 2006

Microsoft nie przeprowadzi globalnego przeglądu reklamowego

Microsoft stanowczo zaprzeczył, jakoby miał przeprowadzić globalny przetarg reklamowy. Zarówno firmę Microsoft, jak i należący do niego portal MSN obsługują...

13 lutego 2006

P&G przenosi globalną obsługę Old Spice z Saatchi do Wieden & Kennedy

Koncern Procter & Gamble Co. (P&G) przenosi globalną obsługę kreatywną marki męskich dezodorantów Old Spice z agencji Saatchi & Saatchi...

13 lutego 2006

Ken, partner Barbie, wraca zmieniony po dwuletniej przerwie

Mattel przeprowadza relaunch zabawki - figurki młodzieńca o imieniu Ken, wieloletniego partnera lalki Barbie. Ken opuścił Barbie dwa lata temu,...

13 lutego 2006

Initiative planuje kampanię reklamową dla kasyn w Las Vegas

Dom mediowy Initiative zajmie się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby Las Vegas Convention & Visitors Authority, która współpracuje z...

13 lutego 2006

Euro RSCG zdobyła wart 40 mln dol. budżet ExxonMobil

Agencja reklamowa Euro RSCG Worldwide rozpocznie obsługę wartego 40 mln dol. budżetu reklamowego firmy paliwowej ExxonMobil. Marketer wybrał agencję po...

13 lutego 2006

Oprah Winfrey podpisała z satelitarną radiostacją kontrakt wart 55 mln dol.

Amerykańska prezenterka telewizyjna Oprah Winfrey będzie gwiazdą nowego kanału radiowego XM Satelite Radio. Podpisała z rozgłośnią kontrakt wart 55 mln...

14 lutego 2006

Omnicom będzie szacował wartość celebrities w reklamach

Omnicom Group wprowadza badanie, którego celem będzie ocena wartości celebrities pod kątem potrzeb marketerów. Usługę ma oferować jedna z firm...

14 lutego 2006

Interpublic Group podpisała kontrakt z TNS Media Intelligence

Nowa umowa podpisana pomiędzy holdingiem reklamowym Interpublic Group a firmą badawczą TNS Media Intelligence pozwoli 14 sieciom agencyjnym, w tym...

14 lutego 2006

Aegis Group kupuje agencję interaktywną Ammo Marketing

Aegis Group kupuje w USA agencję Ammo Marketing. Jest to już trzecia w ciągu ostatnich 15 miesięcy akwizycja grupy na...

14 lutego 2006

Wino założyciela agencji reklamowej BBH na liście najlepszych w 2006 r.

Wino z winnicy należącej do Johna Hegarty'ego, założyciela i twórcy sukcesów agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty, znalazło się w zestawieniu...

14 lutego 2006

Oasis sprzedał swoją piosenkę do reklamy AT&T

Zespół muzyczny Oasis podpisał z koncernem telekomunikacyjnym AT&T kontrakt wart 550 tys. funtów. Na jego mocy muzycznym tłem kampanii telewizyjnej...

14 lutego 2006

BBDO i DDB nie uczestniczą już w przetargu na budżet France Telecom

Koncern telekomunikacyjny France Telecom zredukował liczbę agencji reklamowych, które biorą udział w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu firmy. Obecnie marketer...

14 lutego 2006

Starcom MediaVest ze Szwecji zwyciężył w konkursie The Fuel Awards

W tegorocznej edycji konkursu The Fuel Awards na najlepsze rozwiązania mediowe powstałe w ramach grupy domów mediowych Starcom MediaVest Group...

16 marca 2006

Kumala, marka wina z RPA, inwestuje w marketing, by powalczyć z producentami z Australii i Kalifornii

Kumala, jedna z najlepiej sprzedających się na świecie marek wina z Republiki Południowej Afryki, chce zwiększyć udziały rynkowe kosztem swoich...

16 marca 2006

JCDecaux odnotował 25-proc. wzrost przychodów w 2005 r.

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux opublikowała dane finansowe za rok 2005 r., z których wynika, że przychody ze sprzedaży wzrosły o...

16 marca 2006

Tom James zrezygnował z funkcji szefa marketingu Pizza Hut

Tom James, chief marketing officer w Pizza Hut, odszedł z firmy. Według rzecznika firmy James nie odszedł z powodów biznesowych,...

16 marca 2006

BBDO Worldwide Bangkok najbardziej kreatywną agencją regionu Azji i Pacyfiku

Podczas Suthisak Sucharittanonta, wiodącego azjatyckiego festiwalu kreacji reklamowej w Tajlandii, zwanego azjatyckim Cannes, agencja BBDO Worldwide Bangkok otrzymała rekordową liczbę...

16 marca 2006

Kampania niemieckiego "Glamoura" o wartości 5 mln euro

Niemiecka edycja "Glamoura" świętuje piąte urodziny miesięczną kampanią o wartości 5 mln euro. Przygotowała ją agencja .start GmbH z Monachium....

16 marca 2006

Chelsea szuka agencji interaktywnej do odświeżenia i prowadzenia serwisu klubowego

Klub piłkarski Chelsea poszukuje agencji interaktywnej, która przeprowadzi redesign jej serwisu internetowego i zajmie się jego prowadzeniem od strony technicznej....

17 marca 2006

Omnicom wprowadza PHD i Operę w Portugalii

Grupa Omnicom otwiera biuro sieci domów mediowych PHD w Portugalii i jednocześnie uruchamia na tym rynku strukturę zakupową Opera. Wprowadzenie...

17 marca 2006

Hotele Armaniego będą promowane w internecie

Emaar Hotels & Resorts w kwietniu br. uruchomi serwis internetowy promujący sieć Armani Hotel. Kreacją tego serwisu zajmie się agencja...

17 marca 2006

Sara Lee Corp. przeprowadzi przegląd agencji reklamowych

Sara Lee Corp. przeprowadzi przegląd agencji reklamowych w USA. Jest to związane z planem konsolidacji budżetu reklamowego marek Sara Lee...

17 marca 2006

John Montgomery globalnym CEO MindShare Interaction

MindShare Interaction, nowo utworzony dział marketingu cyfrowego i bezpośredniego, powołał Johna Montgomery'ego na stanowisko global CEO oraz Margaret Clerkin na...

17 marca 2006

Microsoft testuje wyświetlanie reklam na swoich platformach online

Microsoft rozpoczął próbne wyświetlanie reklam na swoich platformach internetowych Office Live, Windows Live Mail oraz MSN Spaces, aby jak oświadczyła...

17 marca 2006

Otwarcie muzeum fotografii online na 25-lecie współpracy firmy Canon i "National Geographic"

Canon i magazyn "National Geographic" świętują 25-lecie współpracy. Jest to jedna z najdłużej trwających relacji tytułu z jego reklamodawcą. Obchody...

20 marca 2006

Discovery dostarczy multimedialny kontent do telefonów Nokii

Telewizja Discovery Communications podpisała umowę z fińskim producentem telefonów Nokia, w myśl której nadawca dostarczy multimedialny kontent (zdjęcia krajobrazów, zwierząt,...

20 marca 2006

Disney będzie udostępniać słuchaczom pliki reklamowe w ramach podcastu

Radio Disney będzie udostępniać swoim słuchaczom reklamowe pliki dźwiękowe w ramach tzw. treści podcastowych. Usługa ma wystartować w czerwcu br....

20 marca 2006

Właściciele The Body Shop zgodzili się na przejęcie przez L'Oreal

Firma kosmetyczna The Body Shop zgodziła się na przejęcie spółki przez koncern L'Oreal. Wartość transakcji szacowana jest na 652 mln...

20 marca 2006

Angielski piłkarz Michael Owen startuje z własnym serwisem internetowym

Rusza oficjalna witryna internetowa Michaela Owena. Jej celem jest zwiększenie marketingowej atrakcyjności tego piłkarza drużyny angielskiej i klubu Newcastle oraz...

20 marca 2006

Sport+Markt zbadał siłę nabywczą kibiców piłki nożnej w Europie

Brytyjscy kibice wydają najwięcej na gadżety związane ze swoim ulubionym klubem - wynika z badania firmy Sport+Markt. Badanie objęło Wielką...

6 kwietnia 2006

Hachette rezygnuje z papierowej wersji "Elle Girl" i przenosi magazyn do internetu

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Media US podjęło decyzję o zamknięciu papierowej wersji magazynu "Elle Girl". Firma nie rezygnuje z tytułu i...