M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 kwietnia 2006

Ogilvy zajmie się obsługą budżetu reklamowego Chiquita w Europie

Ogilvy Group wygrała przetarg na obsługę paneuropejskiego budżetu reklamowego firmy Chiquita Brands International zajmującej się handlem owocami. Jego wysokość szacuje...

6 kwietnia 2006

Suzuki w UK oskarżone przez organizację nadzorującą rynek o użycie słowa "fucking" w reklamie

Suzuki zostało oskarżone przez Broadcast Advertising Clearance Centre, organizację nadzorującą rynek reklamowy, o użycie słowa "fucking" w spocie telewizyjnym. Tymczasem...

6 kwietnia 2006

Clear Channel obsługuje przystanki autobusowe w Rzymie

Clear Channel wzmocnił pozycję na rynku europejskim dzięki wygranej w przetargu na obsługę przystanków autobusowych w Rzymie, największego segmentu w...

7 kwietnia 2006

Bacardi poszerza działalność, uruchamiając globalną stację radiową

Bacardi zamierza wzmocnić oddziaływanie swojej marki, startując z internetowym i mobilnym serwisem radiowym B-Live Radio o zasięgu globalnym. Będzie to...

7 kwietnia 2006

Brytyjskie radio Chrysalisa udostępni ściąganie muzyki na komórki w technologii DAB

Należące do grupy Chrysalis brytyjskie radio Heart uruchomi serwis sprzedaży muzyki cyfrowej na telefony komórkowe w technologii DAB. Jest to...

7 kwietnia 2006

Połączone NTL i Virgin rozpoczynają przegląd agencji

Nowa firma powstała z połączenia NTL i Virgin Mobile rozpoczęła przegląd wśród wiodących agencji reklamowych. Rzecznik NTL/Virgin Mobile podkreśla, że...

7 kwietnia 2006

Carlsberg rozpoczyna realizację projektu związanego z World Cup 2006

Browar Carlsberg debiutuje na rynku brytyjskim z kampanią marketingową związaną z tegorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej, które odbędą się...

7 kwietnia 2006

Manchester United podpisał kontrakt sponsoringowy z AIG

Angielska drużyna piłkarska Manchester United podpisała umowę sponsorską z amerykańskim towarzystwem ubezpieczeniowym AIG, której wartość szacuje się na 56,5 mln...

7 kwietnia 2006

OMD powołała global account directora do obsługi budżetu Vodafone

Ian Clark objął stanowisko global account directora w sieci domów mediowych OMD International. Do jego obowiązków będzie należeć współpraca z...

7 kwietnia 2006

Felix Dennis sprzedaje amerykańską część Dennis Publishing

Felix Dennis przygotowuje się do sprzedaży amerykańskiej części swego wydawnictwa Dennis Publishing, której wycena wynosi 250 mln dolarów (142,6 mln...

10 kwietnia 2006

StrawberryFrog wygrała globalny przetarg reklamowy Unisys

Agencja reklamowa StrawberryFrog wygrała przetarg na budżet reklamowy wartości około 10 mln dol., należący do amerykańskiego koncernu technologicznego Unisys. Pochodząca...

10 kwietnia 2006

Sieć handlowa Wal-Mart ujawnia strategię dotyczącą małego biznesu

Prezes zarządu sieci handlowej Wal-Mart Lee Scott ogłosił, że planuje wybudowanie 50 nowych sklepów w ubogich dzielnicach i jednocześnie chce...

10 kwietnia 2006

Yahoo! szykuje serwis komórkowy na mistrzostwa świata w Niemczech

Z okazji zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej portal Yahoo! szykuje się do uruchomienia specjalnego serwisu z informacjami na...

10 kwietnia 2006

Piwo Amstel będzie promować swój wizerunek jako marki premium

Rusza międzynarodowa kampania reklamowa piwa Amstel, której celem jest promowanie wysokiej jakości tego napoju. Reklamę przygotowała agencja 180 z Amsterdamu....

10 kwietnia 2006

Marco Benatti oskarża Martina Sorrella, CEO WPP, o zniesławienie

Marco Benatti, były szef WPP Italy, oskarża CEO WPP Group Martina Sorrella o zniesławienie. Złożył już doniesienie w tej sprawie...

11 kwietnia 2006

GM rozpoczął paneuropejską kampanię reklamową Opla

General Motors Europe rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową wspierającą trzydniowe jazdy próbne Opla. Wykorzystywanych jest pięć filmów reklamowych, które pokazują, że...

11 kwietnia 2006

Richard Goosey, jeden z szefów Nielsena, przechodzi do konkurencyjnej firmy

Firma Harris Interactive pozyskała jednego z szefów Nielsen//NetRatings. Richard Goosey jest weteranem rynku badań. W Nielsen//NetRatings pełnił funkcję chief of...

11 kwietnia 2006

Masterfoods mobilizuje siły do walki o rynek amerykański, na którym traci pozycję

Koncern spożywczy Masterfoods przygotował nową strategię marketingową dla rynku USA. Chce zrezygnować ze wsparcia promocyjnego kilku marek, m.in. Aquadrops, ciastek...

11 kwietnia 2006

Saatchi tworzy specjalny zespół muzyczny - nośnik treści reklamowych

Saatchi & Saatchi w Londynie stworzyła muzyczny girlsband (na razie jeszcze bez nazwy), który może być przez marketerów wynajmowany do...

11 kwietnia 2006

Greg Brenneman, CEO Burger Kinga, odchodzi

Greg Brenneman, CEO sieci restauracji fast food Burger King, odchodzi z koncernu. Zapowiedział, że wraca do pracy we własnej firmie...

11 kwietnia 2006

Mundial 2006 wygeneruje 1 mld dol. przychodów reklamowych

Mistrzostwa świata w piłce nożnej, które odbędą się w tym roku w Niemczech, mają wygenerować blisko 1 mld dol. przychodów...

12 kwietnia 2006

Wydatki na reklamę w internecie przerosną wydatki na outdoor w 2007 roku

ZenithOptimedia przedstawił prognozę wydatków na reklamę w mediach na najbliższe lata. Wydatki na internet mają w 2008 roku stanowić 6,5...

12 kwietnia 2006

The MGM Channel rozpoczyna ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej

Firmy MGM Networks i Chellomedia (należąca do Liberty Global) zapowiedziały uruchomienie w Europie Środkowo-Wschodniej stacji telewizyjnej The MGM Channel. Obie...

12 kwietnia 2006

FIFA zmusiła TNT Express do zaprzestania kampanii nawiązującej tematycznie do mundialu

Firma kurierska TNT Express została zmuszona do zawieszenia kosztownej akcji mailingowej związanej tematycznie z mundialem. Kampania miała charakter BtoB, kierowana...

12 kwietnia 2006

Trzech kandydatów do kierowania Acxiom w Stanach Zjednoczonych

ValueAct Capital Partners, największy udziałowiec firmy Acxiom (11,9 proc. udziałów), wyznaczył trzech kandydatów, którzy wezmą udział w wyborach do władz...

13 kwietnia 2006

Adidas podpisał kontrakt z NBA wart 400 mln dol.

Adidas i National Basketball Association (NBA) podpisały 11-letni kontrakt na produkcję oficjalnych strojów dla zawodników NBA, Women's National Basketball Association...

13 kwietnia 2006

Google wyprzedziło rywali w zakupie praw do nowej technologii wyszukiwawczej

Google kupiło prawa do nowej zaawansowanej technologii wyszukiwawczej, wyprzedzając najgroźniejszych rywali - Yahoo! i Microsoft, którzy także byli zainteresowani zakupem...

13 kwietnia 2006

Piłkarz Thierry Henry podpisał pięcioletni kontrakt z Reebokiem

Piłkarz angielskiego klubu Arsenal i reprezentacji Francji Thierry Henry rozstaje się z firmą Nike i przechodzi do Reeboka. Sportowiec podpisał...

13 kwietnia 2006

Bang & Olufsen prowadzi globalny przegląd domów mediowych

Bang & Olufsen, duński producent highendowego sprzętu audio-wideo, prowadzi globalny przegląd agencji mediowych. Wartość budżetu marketera wynosi 50 mln funtów....

13 kwietnia 2006

Muhammad Ali sprzedał prawa do swojego nazwiska i wizerunku za 50 mln euro

Muhammad Ali, ikona świata boksu, sprzedał prawa do swojego wizerunku i nazwiska amerykańskiej firmie CKX. Transakcja opiewa na 50 mln...

13 kwietnia 2006

Robbie Williams będzie wspierał sprzedaż telefonów Sony Ericsson Walkman

W ofercie operatora telefonii komórkowej T-Mobile pojawi się na europejskich rynkach specjalna limitowana edycja muzycznych telefonów komórkowych Sony Ericsson Walkman...

13 kwietnia 2006

Angielskojęzyczny kanał Al-Dżaziry ma wystartować w czerwcu br.

Arabska stacja informacyjna Al-Dżazira ma w czerwcu br. rozpocząć emisję 24-godzinnego programu angielskojęzycznego. Nigel Parsons, managing director projektu, powiedział, że...

13 kwietnia 2006

Vincent Bollore zwiększa swoje udziały w Aegis Group do 26 proc.

Prezes holdingu reklamowego Havas Vincent Bollore zwiększył swoje udziały w Aegis Group z 25,5 do 26 proc. W marcu br....

14 kwietnia 2006

Heineken odnawia umowę sponsorską z Rugby World Cup

Heineken odnawia kontrakt sponsorski z Rugby World Cup. Marka będzie miała tytuł oficjalnego piwa imprezy pucharowej, która odbędzie się we...

14 kwietnia 2006

Bishop odpowiedzialny za nowe formy reklamy w MIVA

Agencja interaktywna MIVA awansowała Seba Bishopa, dyrektora marketingu, na stanowisko prezesa spółki. Bishop będzie pełnił obie funkcje, ale jego zakres...

14 kwietnia 2006

Unilever ogranicza współpracę z agencjami internetowymi i directmarketingowymi

Unilever prowadzi proces przetargowy, w wyniku którego chce zredukować listę agencji directmarketingowych i internetowych. Obecnie koncern współpracuje z 23 agencjami....

14 kwietnia 2006

Kampania z Rachel Weisz poprawiła sprzedaż Burberry

Producent odzieży Burberry zanotował na koniec drugiej połowy roku finansowego 13-proc. wzrost sprzedaży. Przychody firmy w tym czasie wzrosły o...

14 kwietnia 2006

SABMiller stworzył stronę internetową marki Peroni w technologii 3D

Koncern SABMiller uruchomił stronę internetową marki Peroni Nastro Azzurro, pod którą sprzedawane są głównie piwo, ale również odzież i akcesoria...

14 kwietnia 2006

Opóźnia się przejęcie Maiden przez Titan Outdoor

Przejęcie przez Titan Outdoor firmy outdoorowej Maiden opóźnia się. Według zapowiedzi transakcja miała zostać sfinalizowana dwa dni temu, ale Titan...

14 kwietnia 2006

Apple chce wzmocnić działania directmarketingowe w Europie

Koncern Apple szuka agencji, która będzie go obsługiwała w zakresie marketingu bezpośredniego i online na rynkach europejskich. Jednym z zadań...

14 kwietnia 2006

Publicis Groupe Media kupuje agencję interaktywną Pole Nord

Publicis Groupe Media (PGM) kupuje agencję interaktywną Pole Nord. Wzmocni ona sieć interaktywną Publicisu pod nazwą Zed. Pole Nord specjalizuje...

18 kwietnia 2006

Telewizja EuroNews podpisała umowę z TMN

Stacja telewizyjna EuroNews podpisała umowę z TMN, częścią grupy Portugal Telecom Group, w myśl której będzie udostępniać swoje programy w...

18 kwietnia 2006

Pfizer startuje z dwiema nowymi kampaniami dotyczącymi Viagry

Koncern farmaceutyczny Pfizer rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych dwie kampanie związane z Viagrą. Jedna będzie promować markę, druga informować o dysfunkcji...

18 kwietnia 2006

Jetix Europe zmienia struktury menedżerskie

Stacja telewizyjna Jetix Europe zmienia swoją strukturę kierowniczą. Dotychczasowy manager director Jetix Nordic Boel Ferguson obejmuje dodatkowo funkcję manager directora...

18 kwietnia 2006

Szwecja chce zakazać emisji i publikacji reklam seksistowskich

Szwedzki rząd zamierza wprowadzić nowe regulacje prawne, które uniemożliwią korzystanie w komunikacji reklamowej z motywów seksistowskich. Projekt popierają socjaldemokraci, partia...

19 kwietnia 2006

Sieć restauracji Burger King inwestuje w gry wideo

Burger King, druga co do wielkości po McDonald'sie sieć fast foodow na świecie, podpisała z Microsoft Corp., producentem oprogramowania, kontrakt...

19 kwietnia 2006

Media i firmy technologiczne przygotowują kampanię przeciw regulacjom Komisji Europejskiej

W Wielkiej Brytanii media (m.in. ITV) i firmy technologiczne (m.n. Vodafone i Yahoo) rozpoczynają wspólną kampanię krytykującą plany nowych regulacji,...

19 kwietnia 2006

Reklama online najatrakcyjniejsza dla reklamodawców

Coraz więcej pieniędzy przeznaczonych na reklamę odpływa z tradycyjnych mediów, takich jak telewizja czy radio, w kierunku reklamy bezpośredniej i...

19 kwietnia 2006

Amazon.com sprzedaje żywność w internecie

Serwis Amazon.com sprzedaje żywność w internecie, ale tylko na rynku amerykańskim. Internauci mogą np. kupić 12 paczek zupy Cambell's za...

20 kwietnia 2006

Land Rover rozpoczął nadawanie własnej telewizji internetowej Go Beyond TV

Land Rover uruchomił 24-godzinny kanał telewizji internetowej. Jak podaje serwis "BrandRepublic", jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w branży motoryzacyjnej....