M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

20 kwietnia 2006

Unilever rozwija w portfolio kategorię naturalnych napojów

Koncern Unilever w Wielkiej Brytanii wprowadza na rynek owocowy napój Adaz, którego głównym komponentem jest soja. Napój ten ma szansę...

20 kwietnia 2006

News Corp. kupił internetowy serwis Simply Hired

News Corp. kontynuuje internetowe inwestycje zmierzające do podniesienia przychodów z działalności online. Ostatnio korporacja kupiła w Stanach Zjednoczonych internetowy serwis...

20 kwietnia 2006

Koncern Sara Lee wybrał short-listę w przetargu reklamowym

Agencje reklamowe Element 79 i TBWA/Worldwide znalazły się na short-liście amerykańskiego przetargu Sary Lee. W ostatniej fazie odpadła agencja reklamowa...

20 kwietnia 2006

Yahoo! zanotowało spadek zysku oraz wysoki wzrost wpływów reklamowych

Wyszukiwarka Yahoo! na koniec pierwszego kwartału br. zanotowała 22-proc. spadek zysków, które wyniosły 160 mln dol., a w analogicznym okresie...

20 kwietnia 2006

Sprzedaż Hallmark Channel nie doszła do skutku, szef marketingu stacji odchodzi

W Stanach Zjednoczonych koncernowi Crown Media Holding nie udało się sprzedać stacji telewizyjnej Hallmark Channel. Poszukiwanie nabywcy trwało osiem miesięcy....

20 kwietnia 2006

Ogilvy będzie obsługiwać olimpijski projekt Johnson & Johnson

Koncern farmaceutyczno-kosmetyczny Johnson & Johnson wybrał agencję reklamową Ogilvy & Mather z WPP Group do obsługi kampanii olimpijskiej. Koncern jest...

21 kwietnia 2006

Craig Coffey nowym wiceprezesem ds. marketingu Nokii

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia Corp. mianował Craiga Coffeya na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu na region Ameryki Północnej. Nokia stara...

21 kwietnia 2006

Kinetic uruchamia dywizję promującą precyzyjne dotarcie

Firma outdoorowa Kinetic stworzyła Destination Media Group - dywizję, która ma zapewniać precyzyjne dotarcie do konsumentów przebywających poza domem. Jak...

21 kwietnia 2006

Rynek prasy codziennej notuje spadki sprzedaży we Francji

Francuski rynek gazet zanotował 1,9-proc. spadek sprzedaży według danych OJD. Rozpowszechnianie płatne sportowego dziennika "L'Equipe" zmniejszyło się o 4 proc....

21 kwietnia 2006

BBDO będzie pracować dla BBC World Ltd. w Stanach Zjednoczonych

Nowojorska agencja BBDO przygotuje działania reklamowe związane z debiutem stacji BBC World News w Stanach Zjednoczonych. Ten poświęcony informacjom międzynarodowym...

21 kwietnia 2006

Producent odzieży Diesel wprowadza na rynek wina pod własną marką

Producent ekskluzywnej odzieży Diesel zadebiutuje na rynku winiarskim. Renzo Rosso, twórca marki, jest właścicielem winnic w Veneto. W tym roku...

24 kwietnia 2006

Przychody reklamowe Google wzrosły w I kwartale o 79 proc., do 2,2 mld dol.

Google raportuje kolejny kwartał ogromnego wzrostu swojego biznesu. W I kwartale br. przychody Google z reklamy wyniosły 2,2 mld dol.,...

24 kwietnia 2006

Kawa Illy rozpoczyna międzynarodową kampanię

Marka kawy Illy rozpoczyna międzynarodową kampanię. Obejmie ona Włochy, Francję i Hiszpanię. Agencja JWT przygotowała 30-sek. spot telewizyjny i reklamy...

24 kwietnia 2006

Pearson oczekuje poprawy zyskowności "Financial Timesa"

Wydawnictwo Pearson, wydawca "Financial Timesa", oczekuje, że w tym roku poprawi się zysk dziennika w związku z wysokim wzrostem wpływów...

24 kwietnia 2006

Nicorette z antynikotynowym stoiskiem podróżuje przez USA

GlaxoSmithKline uruchomił stoiska promocyjne Nicorette w ramach kampanii nowego smaku antynikotynowego preparatu. Pierwszy punkt Nicorette pojawił się w Nowym Jorku,...

24 kwietnia 2006

Helene Venge rozstaje się z Levi'sem i będzie odpowiadać za biznes interaktywny Lego

Helene Venge, szefowa dywizji digital marketing w Levi'sie na Europę, rozstaje się z firmą. Na dotychczasowym stanowisku była przez ostatnie...

24 kwietnia 2006

McDonald's ujawnia szczegóły kampanii walczącej z mitem McPracy

McDonald's rozpoczął kampanię walczącą z istniejącym mitem terminu McPraca (McJob) jako synonimu pracy nisko płatnej i wymagającej niewielkich kwalifikacji zawodowych....

24 kwietnia 2006

Emirates Airlines zostały sponsorem turniejów FIFA, w tym MŚ, do 2014 r.

Linie lotnicze Emirates Airlines podpisały umowę sponsorską z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) na lata 2007-2014. Tym samym zostały szóstym...

25 kwietnia 2006

Jamie Oliver wykorzysta podcasting do udzielania porad kulinarnych

Jamie Oliver, popularny w Wielkiej Brytanii prezenter prowadzący telewizyjne programy kulinarne, udostępni poprzez telefon i internet porady kulinarne w postaci...

25 kwietnia 2006

PCM zaoferuje swoim czytelnikom rabat na urządzenie do omijania reklam w TV

Holenderski wydawca PCM rozpoczyna poważną potyczkę z telewizją publiczną. Wydawnictwo będzie oferować w swoich pismach rabat na PVR (personal video...

25 kwietnia 2006

JCDecaux wygrał kontrakt na meble miejskie na południu Francji

Francuski gigant reklamy zewnętrznej JCDecaux wygrał kontrakt na obsługę mebli miejskich w pięciu okręgach na południu Francji (Clermont-Ferrand, Chamalieres, Cournon...

25 kwietnia 2006

Murphys nowym wydawcą międzynarodowych edycji "Newsweeka"

Rhona Murphys została nowym wydawcą odpowiedzialnym za międzynarodowe edycje tygodnika "Newsweek". Dotychczas pełniła funkcję m.in. dyrektora międzynarodowej sprzedaży. Murphys z...

25 kwietnia 2006

Thilo Kramer został chief executive w MEC Germany

Thilo Kramer zastąpił Eduarda van Eijka na stanowisku chief executive w domu mediowym Mediaedge:cia Germany. Kramer pracuje w sieci od...

25 kwietnia 2006

"The Independent Herald Tribune" zdobywa coraz mocniejszą pozycję w Azji

"The Independent Herald Tribune" kolejny, trzeci już rok podnosi rozpowszechnianie ze względu na intensywność działań w Azji. W tej chwili...

25 kwietnia 2006

Mind Lab wprowadzi badania neuropsychologiczne dla branży marketingowej

Mind Lab to nowa brytyjska firma, która wprowadzi badania neuropsychologiczne dla branży marketingowej. Według założyciela agencji dr. Davida Lewisa tradycyjne...

16 maja 2006

TNS Media Intelligence wprowadza w pełni cyfrowy monitoring reklam

W Stanach Zjednoczonych TNS Media Intelligence wprowadza w pełni cyfrowy monitoring reklam. Narzędzie AdScope może być używane do monitorowania reklam...

16 maja 2006

Eric Joseph szefem marketingu w Titan Outdoor

Eric Joseph, były wiceprezes odpowiedzialny za sponsoring i marketing w Clear Channel Entertainment, będzie kierował działem marketingu w brytyjskim Titan...

16 maja 2006

Brytyjska sieć radiowa GCap korzysta z reklamy podcastowej

Brytyjska sieć radiowa GCap korzysta z reklamy podcastowej: sponsoruje pliki podcastowe poświęcone przeróżnym zagadnieniom (wędkowaniu, kinematografii, serialom, operom mydlanym i...

16 maja 2006

Electrolux będzie pracował w USA z agencją DDB

Electrolux zmienia agencję kreatywną na terenie Ameryki Północnej. Przesuwa budżet z agencji Lowe do DDB. Nadal jednak współpraca z siecią...

16 maja 2006

Foster-Kenny chief client officerem Global Solutions EMEA w sieci Mediaedge:cia

Caroline Foster-Kenny, dotychczas związana z biurem Mediaedge:cia w Londynie, awansowała na stanowisko chief client officera Global Solutions na region EMEA....

16 maja 2006

Vincent Bollore obsadza zarząd Aegis Group

Prezes firmy Havas Vincent Bollore jest blisko osiągnięcia porozumienia z Aegis Group w sprawie obsadzenia kierowniczych stanowisk w zarządzie tej...

16 maja 2006

Skład jury Cannes Lions powiększony o 5 nowych osób

Jury Cannes Lions International Advertising Festival w kategorii media Lions zostało powiększone o kolejnych pięć osób, by sprostać powiększającej się...

17 maja 2006

John Frood planning directorem Arc Worldwide w regionie EMEA

Sieć firm marketing services Arc Worldwide zatrudniła Johna Frooda na stanowisko nowego dyrektora do spraw planowania. Pozyskanie Frooda ma na...

17 maja 2006

Motorola zleci Mother projekt związany ze zwalczaniem AIDS

Amerykański producent telefonów komórkowych Motorola dołączył do inicjatywy Red firmowanej m.in. przez Bono, wokalistę zespołu rockowego U2, która ma zbierać...

17 maja 2006

McDonald's powołał do życia Globalny Panel Mam

Sieć restauracji fast food McDonald's utworzyła Globalny Panel Mam. Skupia on dziewięć kobiet - zarówno celebrities, jak i nieznanych szerzej...

17 maja 2006

MTV i Microsoft chcą konkurować z serwisem muzycznym iTunes firmy Apple

MTV wspólnie z Microsoftem uruchomi serwis Urge, który ma być konkurentem dla serwisu muzycznego iTunes należącego do Apple. Urge będzie...

17 maja 2006

WPP kupiła udziały w kolejnych chińskich agencjach reklamowych

WPP Group przejęła udziały w dwóch agencjach reklamowych w Chinach. Transakcja dotyczy pakietu 49 proc. udziałów w pekińskiej Hua Yang...

17 maja 2006

Chris Boothby został szefem global tradingu w Aegis

Chris Boothby, dotychczas global investments director sieci domów mediowych Vizeum, objął stanowisko szefa global tradingu nowej struktury w grupie Aegis...

17 maja 2006

Martin Sorrell, CEO WPP Group, wystąpi w kampanii reklamowej BBC World

Martin Sorrell, chief executive officer WPP Group, jest jedną z osób związanych z biznesem reklamowym, która wystąpi w kampanii reklamowej...

17 maja 2006

Masterfoods ma kłopoty ze sprzedażą słodyczy w Europie

Juan Jose Perez Cuesta, president Masterfoods odpowiedzialny za kategorię snacków na terenie Europy, po sześciu miesiącach działalności został odwołany ze...

17 maja 2006

Nancy Hill ma pomóc w reformie sieci agencyjnej Lowe

Nancy Hill objęła stanowisko CEO Lowe Worldwide na obszar Ameryki Północnej. Razem z Markiem Wnekiem, chairman-chief creative officerem nowojorskiego oddziału...

18 maja 2006

Udziały Vincenta Bollore'a w Aegis są już bliskie 30 proc.

Udziały Vincenta Bollore'a, prezesa Havasa, w grupie Aegis są już bliskie 30 proc. Bollore ma 27,56 proc. udziałów po zakupie...

18 maja 2006

Saatchi & Saatchi X mianuje Jeffa Dufresne'a chief operating officerem

Jeff Dufresne objął w Saatchi & Saatchi X (Publicis Groupe) stanowisko chief operating officera. Dufresne będzie łączył zarządzanie nowojorskim biurem...

18 maja 2006

BBC rozpoczęło przegląd agencji reklamowych

Stacja telewizyjna BBC rozpoczęła poszukiwanie agencji reklamowych, które zajęłyby się obsługą działań telewizyjnych, radiowych i internetowych nadawcy. Kontrakt jest wart...

18 maja 2006

"Metro" weszło do Chorwacji z czterema wydaniami

Bezpłatny dziennik "Metro" zadebiutował w Chorwacji z czterema wydaniami: w Zagrzebiu, Istrii, Dalmacji i w regionie północnym kraju. Łączny nakład...

18 maja 2006

Pearson mianował nowego CEO Financial Times Group

Rona Fairhead, obecnie chief financial officer Pearson, obejmie funkcję CEO Financial Times Group. Będzie odpowiedzialna za dziennik "Financial Times" oraz...

18 maja 2006

Coca-Cola wprowadzi w Wielkiej Brytanii Diet Coke Plus

Coca-Cola wprowadzi w Wielkiej Brytanii Diet Coke Plus. Jest to napój niskokaloryczny z zawartością substancji pobudzających. Może być podobny do...

19 maja 2006

Reckitt będzie sprzedawał licencje na główne marki

Reckitt Benckiser zamierza rozwijać swoje główne marki Airwick, Vanish i Woolite na nowe kategorie produktowe. Tym samym marketer chce mocniej...

19 maja 2006

Hitachi rozpoczyna europejski projekt wizerunkowy

Hitachi Europe na wybranych rynkach europejskich rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem "Technology improves lives" przygotowaną przez agencję Loewy. Reklamy telewizyjne...

19 maja 2006

Media Planning utrzymał obsługę Danone'a w Hiszpanii

Hiszpański budżet mediowy Danone'a nadal będzie obsługiwał dom mediowy Media Planning. W czteroetapowym przetargu pokonał Carat, OMD i Mediaedge:cia. Media...