M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

19 maja 2006

Von Kennel nowym globalnym CEO agencji Rapp Collins

Gigant marketingu bezpośredniego firma Rapp Collins stara się o poszerzenie swoich wpływów na rynku międzynarodowym. Pierwszym krokiem jest objęcie funkcji...

19 maja 2006

Agencja interaktywna Glue London zwycięzcą European Creative Awards za "Snickers Bowl" dla Masterfoods

Agencja interaktywna Glue London zdobyła główną nagrodę w drugiej edycji European Creative Awards, konkursu powołanego przez MSN. Glue London została...

19 maja 2006

Stacja muzyczna MTV rozpoczyna nadawanie programu w Turcji

MTV Networks International ujawniło plany uruchomienia 24-godzinnego kanału telewizyjnego w Turcji skierowanego do osób w przedziale wiekowym 15-34 lata. Turecki...

19 maja 2006

Eric Liedtke odpowiada za globalny marketing Adidasa

Producent sprzętu i odzieży sportowej Adidas mianował nowego dyrektora marketingu globalnego. Został nim Amerykanin Eric Liedtke. Dotychczas pełniący funkcję head...

19 maja 2006

Campbell skonsolidował budżet mediowy w sieci Mediaedge:cia

Campbell Soup Company skonsolidował obsługę wartego 300 milionów dolarów globalnego budżetu mediowego w sieci Mediaedge:cia. MEC obsługiwał tego marketera od...

19 maja 2006

Henkel przejął w Europie Środkowej i Wschodniej dział klejów i zapraw firmy ICI

Firma Henkel dokonała przejęcia działu klejów i zapraw firmy ICI, znanych w Europie Środkowej i Wschodniej pod marką CIMSEC. Dzięki...

22 maja 2006

Aegis odrzuca kandydatury Groupe Bollore do rady nadzorczej firmy z powodu konfliktu interesów

Zarząd Aegis Group zdecydował się nie poprzeć wytypowanych przez głównego udziałowca i chairmana holdingu Havas Vincenta Bollore'a kandydatów do rady...

22 maja 2006

Mark Austin po dziesięciu latach odchodzi z Mediaedge:cia

Mark Austin, EMEA chairman sieci domów mediowych Mediaedge:cia, po dziesięciu latach rozstaje się z firmą. Austin objął stanowisko chairmana na...

22 maja 2006

Star Alliance rozpoczął przegląd europejskiego budżetu promocyjnego

Star Alliance, jeden z największych sojuszy lotniczych na świecie, rozpoczął przegląd paneuropejskiego budżetu działań promocyjnych, którego wartość szacuje się na...

22 maja 2006

Sprite wycofuje się ze strategii opartej na hip-hopie

Coca-Cola zdecydowała się powrócić do dawnej strategii marki Sprite, którą prowadziła kilka lat temu. Odnosiła się ona bezpośrednio do korzeni...

22 maja 2006

McCann Erickson wycofuje się z przetargu Reckitt Benckisera

Agencja reklamowa McCann Erickson musiała wycofać się z udziału w przetargu na obsługę globalnego budżetu Reckitt Benckisera z uwagi na...

22 maja 2006

Budweiser w ostatniej chwili zakończył konflikt z browarem Bitberger

Firma Budweiser, która jest oficjalnym partnerem reklamowym zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej, zakończyła spór z niemieckim browarem Bitberger...

23 maja 2006

Shell szuka agencji interaktywnej

Koncern Royal Dutch Shell szuka agencji interaktywnej, która zaprojektuje mu nowy website oraz poprowadzi nową komunikację online. Wybór koordynuje dział...

23 maja 2006

Travel Channel i MPG International przygotowują konkurs Media Pop Star

Travel Channel i MPG International przygotowują konkurs Media Pop Star, który skierowany jest do osób pracujących w mediach międzynarodowych -...

23 maja 2006

Xerox reklamuje się na nośnikach 3D na lotnisku Heathrow

Xerox ruszył z kampanią outdoorową na lotnisku Heathrow w Londynie. Wykorzystuje w niej kolorowe podświetlane trójwymiarowe nośniki. Instalacje wznoszono przez...

23 maja 2006

Akcjonariusze proponują rewizję zasad przyznawania bonusów dla szefów Interpublic

Grupa mniejszościowych akcjonariuszy proponuje rewizję zasad przyznawania bonusów dla szefów Interpublic. Na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy planowanym na 25 maja ma...

24 maja 2006

Viacom podpisał najdroższy kontrakt reklamowy w historii outdooru

Viacom Outdoor podpisał nową umowę wartą 800 mln funtów z Transport of London na obsługę reklamową londyńskiego metra. Jest to...

24 maja 2006

Budweiser sponsorem strony latenightinlondon.co.uk poświęconej mundialowi

Browar Budweiser jest sponsorem nowo powstałej strony latenightinlondon.co.uk. Strona powstała z okazji zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej, których...

24 maja 2006

"Time" świętuje 60-lecie swojej obecności na europejskim rynku prasy

Magazyn "Time" z okazji 60. rocznicy ukazania się pierwszego europejskiego wydania (miało to miejsce w 1946 r. w Paryżu) przygotował...

24 maja 2006

MySpace prowadzi rozmowy z Microsoftem i Google

Platforma społecznościowa MySpace prowadzi rozmowy z Microsoftem i Google na temat ewentualnego korzystania z ich wyszukiwarek i współpracy reklamowej. Gdyby...

24 maja 2006

Publicis Groupe wchodzi na amerykański rynek nośników POS

Publicis Groupe wchodzi na amerykański rynek nośników POS. Grupa zawiązała spółkę z największym w USA właścicielem nieruchomości handlowych - Simon...

24 maja 2006

Acxiom mocny w USA, słabszy w Europie, Chinach i Australii

Acxiom uzyskał 55-proc. wzrost zysków, do 23,1 mln dol., w I kwartale br. w stosunku do ostatniego kwartału ub.r., który...

24 maja 2006

Manning Gottlieb OMD uruchamia nową strukturę Invents

Manning Gottlieb OMD uruchomił nową strukturę Invents, która zajmie się obsługą wybranych klientów, m.in. wydawców, nadawców i firm zajmujących się...

25 maja 2006

JCDecaux zawarł wartą 500 mln funtów umowę na obsługę lotnisk

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux przedłużyła współpracę z BAA, która zajmuje się zarządzaniem siedmioma portami lotniczymi w Wielkiej Brytanii. Wartość kontraktu...

25 maja 2006

Sieć OMD wprowadza zmiany w zakresie usług interaktywnych

Sheryl Norman, była szefowa działu marketingu zintegrowanego w Coca-Cola Great Britain, przechodzi do OMD. Będzie odpowiedzialna za operacje przeprowadzane w...

25 maja 2006

Ogilvy & Mather zajmie się obsługą budżetu EasyJet w Europie

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather wygrała paneuropejski przetarg tanich linii lotniczych EasyJet. Ich budżet reklamowy szacuje się na 50 mln...

25 maja 2006

Coty promuje Exclamation poprzez marketing wirusowy

Firma kosmetyczna Coty już po raz drugi w historii wprowadziła internetową grę wirusową, aby promować markę perfum Exclamation. The Minimart,...

25 maja 2006

Johnson & Johnson pionierem we wprowadzaniu nowych zasad marketingowych

Koncern Johnson & Johnson w Stanach Zjednoczonych zamierza wprowadzić nową strategię komunikacji. Firma planuje adaptowanie narzędzi, które będą służyć planowaniu...

25 maja 2006

Bausch & Lomb podjął działania kryzysowe w zakresie PR

Firma Bausch & Lomb znalazła się w kryzysie w związku z kłopotami z płynem do mycia soczewek kontaktowych. Najważniejsze media...

25 maja 2006

Electrolux zaprasza studentów do konkursu DesignLab

Electrolux, producent sprzętu AGD, zaprasza studentów kierunków artystycznych do wzięcia udziału w konkursie DesignLab. W tym roku konkurs dotyczy projektów...

25 maja 2006

WPP Group doradza w rozwoju sieci rosyjskich sklepów EDA

Należąca do holdingu WPP Group agencja konsultingowa Fitch pomoże rosyjskim sklepom EDA w ekspansji na tamtym rynku. Obecnie istnieje tylko...

26 maja 2006

TBWA/San Francisco wygrała globalny budżet Ray-Ban wart 30 mln dolarów

Firma Luxottica, producent okularów, wybrała agencję TBWA/San Francisco do obsługi globalnego budżetu marki Ray-Ban wartego 30 mln dolarów. W przetargu...

26 maja 2006

"Kod da Vinci" w liczbach

Krytycy prawie jednogłośnie go skrytykowali, publiczność na festiwalu w Cannes wyśmiała, ale "Kod da Vinci" nie przestaje intrygować. Wyszukiwarka dyskusji...

26 maja 2006

Martyn Rattle pokieruje globalnym marketingiem Aegis Media

Martyn Rattle, chief operating officer Vizeum, będzie nadzorował globalny marketing Aegis Media. Nie oznacza to jednak rezygnacji z dotychczasowej funkcji....

26 maja 2006

Neil French przygotowuje międzynarodowy konkurs na reklamę prasową

Neil French, do niedawna konsultant kreatywny holdingu WPP Group, przygotowuje się do stworzenia międzynarodowego konkursu na reklamę prasową. Przy realizacji...

26 maja 2006

P&G ogłosił skład managementu zarządzającego biznesem Gillette

Koncern Procter & Gamble Co. ogłosił zmiany, jakie przeprowadził na głównych stanowiskach menedżerskich w firmie Gillette, którą kupił w ub.r....

26 maja 2006

Nick Gyss przeszedł z "Newsweeka" do ZenithOptimedia Worldwide

Nick Gyss w ZenithOptimedia Worldwide objął funkcję szefa nowego biznesu i marketingu na Europę, kraje Middle East i Afrykę (EMEA)....

26 maja 2006

Alfonso Rodes zostanie globalnym szefem Media Planning Group

Vincent Bollore, przewodniczący rady nadzorczej grupy Havas, potwierdził, że Alfonso Rodes, dotychczas chief corporate development officer w Media Planning Group,...

26 maja 2006

Clear Channel przejął brytyjski biznes Van Wagner

Clear Channel kupił brytyjskie nośniki firmy reklamy wielkopowierzchniowej Van Wagner. Koncern wszedł w posiadanie m.in. słynnego ekranu reklamowego na Picadilly...

29 maja 2006

Malta zrealizuje projekt turystyczny w telewizji CNN

Ministerstwo turystyki Malty zrealizuje kilkumiesięczną kampanię reklamową swojego kraju w telewizji CNN w Europie i na Bliskim Wschodzie. Trzy 30-sekundowe...

29 maja 2006

Adidas uruchomił portal mobilny z darmowym kontentem związany z mundialem

Adidas uruchomił portal mobilny z kontentem związanym z mundialem. Portal oferuje użytkownikom za darmo alerty bramkowe, informacje, konkursy, a także...

29 maja 2006

Starcom wprowadza zmiany w managemencie w regionie EMEA

Iain Jacob, chief executive grupy mediowej Starcom w regionie EMEA, ogłosił skład nowego managementu. John Antoniades, dotychczas szef MediaVest we...

29 maja 2006

Le Meridien rozstaje się z siecią agencyjną TBWA

Międzynarodowa sieć hoteli Le Meridien zakończyła współpracę z agencją reklamową TBWA/Worldwide i szuka nowej agencji do obsługi globalnego budżetu. Le...

29 maja 2006

Omnicom otwiera dom mediowy PHD w Czechach

Omnicom kontynuuje rozwój sieci domów mediowych PHD w Europie. Spółka ma działać w ramach nowo powstałej parasolowej struktury Omnicom Media...

29 maja 2006

Sony szuka agencji do obsługi budżetu DM marki PlayStation

Sony szuka agencji do obsługi budżetu marketingu bezpośredniego PlayStation w Wielkiej Brytanii. Obecnie działaniami typu direct dla marki zajmuje się...

30 maja 2006

Elio Leoni Sceti wiceprezesem wykonawczym Reckitt Benckisera w Europie

Elio Leoni Sceti obejmuje stanowisko wiceprezesa wykonawczego koncernu Reckitt Benckiser w Europie. Sceti pełnił różne funkcje związane z marketingiem tej...

30 maja 2006

Volkswagen wspiera w Wlk. Brytanii specjalną edycję Beetle z możliwością stworzenia własnego designu

Volkswagen rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię wspierającą specjalną edycję auta Beetle Luna. Kampania directmarketingowa przygotowana przez Proximity London ma podkreślać...

30 maja 2006

Colleen DeCourcy zostawia Organic dla nowojorskiej agencji JWT

Colleen DeCourcy, chief creative officer należącej do Omnicom Group agencji Organic, od 1 lipca będzie pracować dla należącej do WPP...

30 maja 2006

Coca-Cola zawarła globalną umowę z Clear Channel

Coca-Cola, gigant z rynku napojów, podpisała globalny kontrakt z koncernem Clear Channel. Koncern ma obsługiwać marketera na wielu rynkach, gdzie...

30 maja 2006

Lowe Worldwide zaprojektował globalną kampanię dla marki Stella Artois

Lowe Worldwide i szwedzki oddział agencji zajmujący się projektami internetowymi Lowe Tesch zaprojektowały internetową kampanię reklamową dla popularnej w Wielkiej...