M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

31 maja 2006

BBC otrzymała reprymendę za emisję reklamówki "Bridget Jones" z aluzjami seksualnymi

Brytyjska telewizja BBC dostała reprymendę od Ofcomu, instytucji regulującej media, za emisję zapowiedzi filmu "Dziennik Bridget Jones". W reklamówce padło...

31 maja 2006

Prawie 25 tys. kandydatów w tegorocznej edycji International Advertising Festival "Cannes Lions"

Organizatorzy 53. edycji konkursu International Advertising Festival "Cannes Lions" ogłosili, że w tym roku o statuetki ubiegało się 24 862...

31 maja 2006

Brytyjski Orange promuje nową taryfę dla biznesu

Operator komórkowy Orange w Wielkiej Brytanii rozpoczyna kampanię reklamową w internecie i kampanię directmarketingową, w której nakłania klientów biznesowych do...

31 maja 2006

Unia Europejska może opodatkować komunikację e-mail i SMS

Unia Europejska może opodatkować komunikację e-mail i SMS. Pracuje nad tym grupa robocza powołana przez francuskiego członka Parlamentu Europejskiego Alaina...

31 maja 2006

Raport GroupM: do 2007 r. internet drugim najsilniejszym graczem na rynku reklamy w Wlk. Brytanii

Wpływy z reklam w internecie przed końcem 2007 r. przekroczą w Wielkiej Brytanii wpływy z reklam w największych tytułach prasowych...

31 maja 2006

Bob Moore chief creative officerem Publicis na region Ameryki Północnej

Publicis mianował Boba Moore'a chief creative officerem na region Ameryki Północnej. Moore objął stanowisko zajmowane wcześniej przez Davida Drogę, który...

1 czerwca 2006

Whirlpool skonsolidował budżet kreatywny w Publicis Worldwide

Whirlpool skonsolidował budżet kreatywny marek Maytag, Amana, Jenn-Air i KitchenAid w sieci agencyjnej Publicis Worldwide z Nowego Jorku. Publicis był...

1 czerwca 2006

Piłkarz Peter Crouch w reklamach napojów z portfolio Coca-Coli

Josh Lewsey, angielska gwiazda rugby, oraz piłkarz Peter Crouch wystąpili w nowej reklamie napoju energetycznego Powerade z portfolio firmy Coca-Cola....

1 czerwca 2006

Nietypowe reklamy Powerade Aqua+ w magazynach wydawnictwa IPC

Coca-Cola wprowadza na rynek brytyjski nowy napój dla sportowców Powerade Aqua+. Debiut wspierać będzie kampania reklamowa w lipcowych wydaniach magazynów...

1 czerwca 2006

Naked zajmie się obsługą reklamową sieci Gap w Europie

Agencja reklamowa Naked przygotuje strategię komunikacyjną marki Gap na rynku paneuropejskim. W zeszłym roku amerykański producent odzieży otworzył biuro w...

1 czerwca 2006

Jason Hirschhorn odchodzi ze stanowiska global digital officera MTV Networks

Jason Hirschhorn pełniący od października 2005 roku funkcję global digital officera w MTV Networks odchodzi z firmy. Jego obowiązki przejmie...

1 czerwca 2006

Motorola wprowadza najmniejszy zestaw słuchawkowy Bluetooth

Motorola wprowadza na rynek nowy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Bluetooth Miniblue H5. Jak twierdzi producent, jest to najmniejsze z dotychczas dostępnych...

1 czerwca 2006

Peter Draper rezygnuje z posady dyrektora marketingu Manchester United

Peter Draper, dotychczasowy dyrektor marketingu klubu piłkarskiego Manchester United, odchodzi ze stanowiska. Pojawiły się spekulacje, że Draper był skonfliktowany z...

2 czerwca 2006

Udzielanie przez europejskie linie lotnicze informacji na temat pasażerów niezgodne z prawem

Europejski Trybunał Sprawiedliwości uznał, że przekazywanie przez europejskie linie lotnicze danych pasażerów do amerykańskiego biura imigracyjnego jest niezgodne z prawem....

2 czerwca 2006

Organizacje biznesowe chcą zmiany dyrektywy unijnej dotyczącej telewizji

Siedem europejskich organizacji biznesowych chce wspólnie wpłynąć na zmianę dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej telewizji. Zdaniem tych organizacji przyjęte rozwiązania dyskryminują...

2 czerwca 2006

Wydatki reklamowe w USA w I kwartale br. wzrosły o 5,2 proc.

Wydatki reklamowe w USA w I kwartale br. osiągnęły poziom 34,9 mld dol. Jest to o 5,2 proc. więcej niż...

2 czerwca 2006

Ikea szuka agencji marketingu bezpośredniego

Ikea poszukuje agencji marketingu bezpośredniego do zarządzania kontaktami z klientami. Agencja miałaby się zająć m.in. działaniami internetowymi i mailingiem. Aktywność...

2 czerwca 2006

Sony zatrudnia dawnego dyrektora Nike

Sony Electronics zatrudniło Stuarta Redsuna na nowym stanowisku senior VP-corporate marketing. Rozpocznie on pracę 19 czerwca. Będzie raportował bezpośrednio do...

2 czerwca 2006

Smirnoff odświeża wódkę Black no 55

Smirnoff (koncern Diageo) odświeżył design etykiety swojej wódki premium Black no 55, planowana jest również kampania prasowa, którą opracuje agencja...

2 czerwca 2006

Madonna może zostać twarzą H&M

Znana piosenkarka Madonna prowadzi rozmowy z siecią odzieżową Hennes & Mauritz odnośnie do wykorzystania jej wizerunku w działaniach promocyjnych firmy....

5 czerwca 2006

Heinz ogranicza zatrudnienie, zamyka fabryki, podnosi wydatki na reklamę

Koncern Heinz w ciągu najbliższych dwóch lat ograniczy zatrudnienie i zwolni 2,7 tys. pracowników. Firma planuje zamknięcie 15 fabryk w...

5 czerwca 2006

Cannes Lions 2006 wprowadza konkurs na film Young Creatives

Organizatorzy International Advertising Festival "Cannes Lions" chcą poszerzyć w tym roku rywalizację w kategorii Young Creatives Competition o realizację spotu...

5 czerwca 2006

Canon razem z bezpłatną gazetą "Metro" przygotował projekt reklamowy

Canon Europe we współpracy z Metro International przygotował serię fotograficznych przewodników po wybranych miastach. Celem tej kampanii jest promocja nowego...

5 czerwca 2006

Publicis przesuwa szefa kreacji do nowych projektów dla Procter & Gamble

Publicis Groupe przesuwa Cliffa Francisa, globalnego dyrektora kreatywnego, na nowe stanowisko director creative strategy współpracującego z koncernem Procter & Gamble....

5 czerwca 2006

Fitzpatrick chief strategic officerem w sieci Initiative

Janet Fitzpatrick objęła nowo utworzone stanowisko chief strategic officera w sieci domów mediowych Initiative Worldwide. Do jej zadań będzie należał...

5 czerwca 2006

Gunter Thielin, szef Bertelsmanna, otrzyma nagrodę Cannes Lions

Gunter Thielin, chairman i chief executive w koncernie Bertelsmann, otrzyma nagrodę Osobowość Mediowa Roku na tegorocznym International Advertising Festival "Cannes...

5 czerwca 2006

Interdeco będzie sprzedawać reklamy internetowe

Dom sprzedaży reklam Interdeco Global Advertising dołączył do swojego portfolio ofertę reklamową serwisów internetowych obsługiwanych magazynów. Są to m.in. międzynarodowe...

6 czerwca 2006

Julian Bond został chief executive w Research International

Julian Bond jako chief executive będzie odpowiadał za działania firmy badawczej Research International (WPP) na rynku brytyjskim. Bond ma raportować...

6 czerwca 2006

Stacja BBC promuje się w Stanach Zjednoczonych

BBC World rozpoczyna nowojorską kampanię promocyjną związaną z wejściem stacji na rynek Stanów Zjednoczonych. Kampania składać się ma z trzech...

6 czerwca 2006

Swiss Tourism Board adresuje reklamy do "World Cup widows"

Swiss Tourism Board realizuje projekt reklamowy skierowany do kobiet stanowiących grupę docelową, która została zdefiniowana jako "World Cup widows" albo...

6 czerwca 2006

Hamish McLennan został CEO agencji Y&R Advertising na świecie

Hamish McLennan, szef agencji Y&R w Australii i Nowej Zelandii, został CEO sieci Y&R Advertising. Zastąpi na tym stanowisku Ann...

7 czerwca 2006

Sponsorzy mundialu już zaczęli zarabiać - wynika z badań TNS Sport

Oficjalni sponsorzy mundialu, m.in.: Coca-Cola, Budweiser czy MasterCard, już czerpią profity ze swojego zaangażowania w tę imprezę, wynika z raportu...

7 czerwca 2006

Coca-Cola ocenia, że mundial co dwa lata to ryzykowne przedsięwzięcie

Koncern Coca-Cola ocenia, że propozycja, by zwiększyć częstotliwość rozgrywania mistrzostw świata w piłce nożnej, jest ryzykowna dla sponsorów. Część marketerów...

7 czerwca 2006

Griff Leader nowym account directorem w MindShare

Griff Leader obejmie stanowisko account directora w domu mediowym MindShare. Zajmie się obsługą marki Rolex. Leader był wcześniej wiceprezydentem działu...

7 czerwca 2006

Masterfoods rozważa powrót do wcześniejszej nazwy korporacyjnej Mars

Masterfoods zastanawia się nad powrotem do wcześniejszej nazwy korporacyjnej Mars w związku z tym, że konsumenci i klienci firmy na...

7 czerwca 2006

Coca-Cola szykuje się do relaunchu Schweppesa

Coca-Cola przeprowadzi w Wielkiej Brytanii relaunch napojów marki Schweppes. Przygotowanie kampanii reklamowej zlecono agencji Mother. Akcja ruszy w sierpniu br....

7 czerwca 2006

Omnicom otwiera OPerę w Rosji

Grupa Omnicom Media wprowadziła na rynku rosyjskim strukturę buyingową OPera, która skonsoliduje budżety mediowe obsługiwane na tym rynku przez domy...

8 czerwca 2006

Agencja Bartle Bogart Hegarty wygrała budżet Flory w USA i Kanadzie

Koncern Unilever przesunął budżet reklamowy marki margaryn Promise (w Europie znanej jako Flora) do agencji Bartle Bogart Hegarty z Nowego...

8 czerwca 2006

Nick Waters szefem sieci MindShare na region EMEA

Nick Waters, ostatnio CEO sieci MindShare na region Azji i Pacyfiku, objął stanowisko szefa MindShare na Europę, Bliski Wschód i...

8 czerwca 2006

Berlin Cameron będzie pracowała dla marki Hennessy

Koncern Moet Hennessy Louis Vuitton wybrał po przetargu agencję Berlin Cameron Partners z Nowego Jorku (Grupa WPP) do przygotowania kreacji...

8 czerwca 2006

Producenci szampana szukają ambasadorów produktu w Europie

Comité Interprofessionnel du Vin de Champagne (CIVC), organizacja reprezentująca interesy producentów szampana, chce wybrać ambasadorów produktu, którzy będą go reprezentować...

8 czerwca 2006

Nowy dyrektor w rosyjskim oddziale ADV Group

Colin Milles, dawny wspólnik zarządzający w FHV/BBDO, został nowym dyrektorem naczelnym ADV Group na region dawnego ZSRR. Milles będzie odpowiedzialny...

8 czerwca 2006

Publicis kupiła turecką grupę komunikacyjną

Publicis Groupe kupiła udziały większościowe w tureckich firmach komunikacyjnych i reklamowych: Yorum, Allmedia, Bold i Zone. Dom mediowy Allmedia połączy...

8 czerwca 2006

Sue Elms zostanie global media practice w sieci Millward Brown

Sue Elms zostanie global media practice w sieci firmy badawczej Millward Brown należącej do WPP Group. Sue Elms do tej...

8 czerwca 2006

OMD i MTV Networks podpisały umowę wartą 300 mln dol. i dotyczącą 30 klientów

OMD i MTV Networks podpisały umowę wartą 300 mln dol. i dotyczącą 30 klientów. Umowa dotyczy tak ważnych marek kojarzonych...

8 czerwca 2006

MSN promuje internetowy portal związany z mundialem

MSN uruchomił internetową kampanię reklamową swojego nowego nieoficjalnego serwisu związanego z mundialem "Road to the World Cup". Za kreację kampanii...

9 czerwca 2006

Unisys szuka agencji do obsługi budżetu mediowego

Unisys Corporation, amerykański producent oprogramowania, prowadzi przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, ocenianego na 5,7 mln funtów. Firma zaprosiła kilka...

9 czerwca 2006

Wolff Olins będzie pracować nad wizerunkiem Londynu przed igrzyskami olimpijskimi

Brytyjska agencja reklamowa Wolff Olins będzie pracować nad marką angielskiej stolicy. Agencja będzie współtworzyć działania wizerunkowe Londynu przed letnimi igrzyskami...

9 czerwca 2006

Jetix podwaja swój zysk operacyjny

Europejska stacja dla dzieci Jetix podała wyniki półroczne (październik-marzec) - zanotowała 21-procentowy wzrost przychodów z 58,3 miliona funtów do 84,5...

9 czerwca 2006

EMI uruchamia cyfrowy serwis dystrybucji muzyki

EMI będzie pierwszą dużą firmą muzyczną, która uruchomi cyfrowy serwis dystrybucyjny. Serwis pod nazwą Q-Trax będzie udostępniał internautom muzykę w...