M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

9 czerwca 2006

Disney obranduje owoce w Tesco

Disney podpisał umowę z Tesco, na mocy której ma obrandować niektóre owoce sprzedawane w marketach tej sieci na terenie Wielkiej...

9 czerwca 2006

Ogilvy & Mather z Chicago otrzymała Grand Effie za kampanię dla Dove

Agencja Ogilvy & Mather z Chicago odebrała nagrodę Grand Effie za kampanię "real beauty" zrealizowaną dla marki Dove koncernu Unilever....

9 czerwca 2006

Omnicom otwiera OPera Digital

OPera, ramię Omnicomu dedykowane negocjacjom w mediach, rozszerza swoje działania o internetowy serwis handlowy. Wspólna inwestycja OMD i PHD nazywa...

12 czerwca 2006

Adidas wygrał w sądzie i jego zawodnicy wystąpią na Wimbledonie z trzema pasami na strojach

Adidas wygrał potyczkę z Międzynarodową Federacją Tenisową (International Tennis Federation, ITF) w sądzie brytyjskim. Niemiecki koncern wywalczył prawo do noszenia...

12 czerwca 2006

Geraldine Wilson została wiceprezesem Yahoo! na Europę

Yahoo! mianował Geraldine Wilson, byłą global online service director Vodafone, wiceprezesem działu biznesowego Connected Life w Europie. Dział Connected Life...

12 czerwca 2006

Claudia Schiffer zachęca do inwestowania w Niemczech

Agencja Scholz & Friends przygotowała kampanię wykorzystującą wizerunek Claudii Schiffer dla inicjatywy "Land of Ideas" zachęcającej duże firmy do inwestowania...

12 czerwca 2006

Wspólna kampania społeczna MTV, UNICEF i FIFA

MTV Networks International przygotowała razem z UNICEF i FIFA wspólną kampanię społeczną "Unite for Children, Unite for Peace". MTV razem...

12 czerwca 2006

W Stanach Zjednoczonych zaostrza się wojna producentów leków na osteoporozę

W Stanach Zjednoczonych zaostrza się wojna producentów leków na osteoporozę. Producenci leku Boniva firmy Hoffman-La Roche i GlaxoSmithKline oskarżają koncern...

12 czerwca 2006

Diego Basi odpowiada za rozwój Worldcom Public Relations Group także w Europie

Diego Basi został nowym prezesem zarządu regionu Europa/Afryka Worldcom Public Relations Group, globalnej sieci skupiającej niezależne firmy PR. Basi, prezes...

13 czerwca 2006

Saatchi & Saatchi Interactive zrealizuje kampanię wprowadzającą nowe laptopy Toshiba

Saatchi & Saatchi Interactive wygrała trzyetapowy przetarg i zrealizuje internetową kampanię wprowadzającą na rynek nowe laptopy Qosimio G30 Toshiba. Nazwy...

13 czerwca 2006

Volvo rozpoczyna strategiczną współpracę z Disneyem, globalna akcja poszukiwania "zakopanego skarbu"

Koncern Volvo po raz pierwszy zaangażował się mocno w działania marketingowe związane z promocją nowego filmu. Volvo jest partnerem Disneya,...

13 czerwca 2006

Extreme Sports odświeżył i udoskonalił swój internetowy serwis extreme.com

Kanał Extreme Sports uruchomił przebudowaną internetową stronę www.extreme.com przygotowaną przez agencję kreatywną Mashie & Niblick. W nowym serwisie znalazły się...

13 czerwca 2006

Producent Viagry rozpoczyna program edukacyjny dla mężczyzn

W Wielkiej Brytanii koncern farmaceutyczny Pfizer rozpoczyna program edukacyjny skierowany do mężczyzn, a poświęcony problemowi dysfunkcji erekcyjnej. Pfizer jest producentem...

13 czerwca 2006

Carat zdobył obsługę mediową marki Gap w USA

Dom mediowy Carat wygrał w przetargu na obsługę mediową odzieżowej marki Gap w Stanach Zjednoczonych. Wartość tegorocznego budżetu tego marketera...

13 czerwca 2006

Seokhee Won global vice-presidentem marki Clear koncernu Unilever

Seokhee Won został global vice-presidentem odpowiedzianym za biznes marki Clear z portfolio Unilevera. Będzie odpowiedzialny za rynki Azji, Europy, Turcji...

13 czerwca 2006

Mondadori coraz bliżej zakupu Emap France

Grupa wydawnicza Emap jest coraz bliżej sprzedaży francuskiego oddziału, prowadzi negocjacje z włoską grupą mediową Arnoldo Mondadori Editore. Umowa szacowana...

13 czerwca 2006

Shell rozpoczyna wartą 200 mln funtów kampanię prezentującą firmę jako najbardziej innowacyjną

Shell rozpoczyna w Wielkiej Brytanii wartą 200 mln funtów kampanię prezentującą firmę jako najbardziej innowacyjną. Główne hasło kampanii przygotowanej przez...

14 czerwca 2006

BBC szuka domu mediowego do obsługi budżetu wartości 20 mln funtów

BBC rozpoczyna konkurs na agencję, która zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla tej brytyjskiej korporacji. Budżet szacowany jest na...

14 czerwca 2006

Dyrektor sprzedaży i marketingu MasterCard w Europie przechodzi do Visy

Jeremy Nicholds, dyrektor sprzedaży i marketingu MasterCard w Europie, po pięciu latach pracy zdecydował się przejść do Visa Europe. Nicholds...

14 czerwca 2006

InBev rozpisze przetarg na globalną obsługę reklamową piwa Beck's

Browar InBev przeprowadzi globalny przetarg na obsługę reklamową piwa marki Beck's. Konkurs będzie koordynowany przez centralę firmy w Belgii. Zwycięska...

14 czerwca 2006

Carat rozpocznie współpracę z Royal Navy

Dom mediowy Carat zdobył budżet brytyjskiej marynarki wojennej Royal Navy wart 5 mln funtów. Przez ostatnich 20 lat budżet ten...

14 czerwca 2006

Sony Ericsson będzie prowadził akcje co-brandingowe z koncernem mediowym Emap

Sony Ericsson podpisał umowę z Emap dotyczącą realizacji wspólnych projektów mediowych w telewizji, internecie, prasie i radiu. Producent telefonów komórkowych...

14 czerwca 2006

Tesco krytykowane za odmowę znakowania niezdrowych produktów

Food Standard Agency (FSA) krytykuje sieć handlową Tesco za niepodporządkowanie się zasadom oznaczeń produktów w sklepach. Trzy miesiące temu Office...

14 czerwca 2006

Alians sieci domów mediowych MPG i Carat stanął pod znakiem zapytania

Vincent Bollore, prezes Havasa, może nie przeforsować swoich przedstawicieli do składu rady nadzorczej Aegis Group. Jego udziały w Aegis wynoszą...

19 czerwca 2006

Jonathan Sanchez odpowiada za globalną komunikację Euro RSCG Worldwide

Jonathan Sanchez, ostatnio na stanowisku joint managing directora Euro RSCG Biss Lancaster, Wielka Brytania, został mianowany chief communications officerem w...

19 czerwca 2006

Orange startuje z kampanią kierowaną do biznesu

France Telecom, właściciel sieci Orange, startuje z międzynarodową kampanią reklamową Orange Business Services - nowego brandu, który grupuje oferty biznesowe...

19 czerwca 2006

ASA "lekko" cenzuruje spot Renault Megane autorstwa Publicis

Czterech widzów zgłosiło zażalenie na spot telewizyjny koncernu Renault autorstwa agencji Publicis, w którym mężczyzna i kobieta kręcą pupami (ma...

19 czerwca 2006

Nadawcy w Wielkiej Brytanii mogą stracić 200 mln funtów przychodów w związku z zakazem reklamy "śmieciowego jedzenia"

Brytyjscy nadawcy mogą utracić ok. 200 mln funtów przychodów, jeśli zostanie wprowadzony zakaz reklamy TV "śmieciowego jedzenia". Jedną z opcji...

19 czerwca 2006

BMW Mini zwiększa nacisk na e-marketing, w brytyjskim przetargu wybiera agencję Glue

BMW Mini wybrało w Wielkiej Brytanii agencję Glue do obsługi budżetu internetowego. Wybór nowej agencji dokonany po kilkumiesięcznym przetargu wiąże...

19 czerwca 2006

Russel Davies global consumer planning director, odchodzi z Nike, by... pisać książki

Russel Davies, global consumer planning director Nike, zrezygnował z pracy w koncernie, informując o tym w wywiadzie udzielonym internetowemu serwisowi...

19 czerwca 2006

Gates zamierza wycofać się z bieżącego zarządzania Microsoftem

Bill Gates, twórca potęgi informatycznej Microsoftu i najbogatszy człowiek na ziemi, oświadczył, że w ciągu dwóch lat zamierza wycofać się...

19 czerwca 2006

Ronaldo słaby na boisku, chwile chwały przeżywa w ostatnim spocie kampanii "Joga Bonito"

Eric Cantona nazywa Ronaldo "cudownym człowiekiem" ("a miracle man") w spocie ostatniej fazy kampanii "Joga Bonito" Nike'a. 60-sekundowy spot, który...

20 czerwca 2006

Beckham został ambasadorem Motoroli, umowa na 3 lata

David Beckham, angielski gwiazdor futbolu, został globalnym ambasadorem marki Motorola. Umowa podpisana została na trzy lata i zaczyna obowiązywać natychmiast,...

20 czerwca 2006

AGB Nielsen Media Research Italia przewiduje spadek wydatków na media we Włoszech

AGB Nielsen Media Research Italia przewiduje, że wydatki na media we Włoszech do końca roku będą sukcesywnie maleć, choć statystyki...

20 czerwca 2006

News Corp. uruchomił internetowy serwis ogłoszeniowy "Sun Local"

Firma News Corporation, wydawca tabloidowego dziennika "The Sun", uruchomiła serwis internetowy z bezpłatnymi ogłoszeniami "Sun Local". Na stronach internetowych zamieszczono...

20 czerwca 2006

IPA protestuje przeciwko propozycji ograniczenia reklamy "śmieciowego jedzenia" w Wielkiej Brytanii

Organizacja Institute of Practitioners in Advertising (IPA) zaprotestowała przeciwko wprowadzeniu zakazu reklamowania w telewizji "śmieciowego jedzenia", którego domaga się Ofcom...

20 czerwca 2006

Niemcy dostosują się do europejskiego zakazu reklamy tytoniu

Niemcy dostosują się do europejskiego zakazu reklamy tytoniu. Decyzję taką przyjął rząd Angeli Merkel. Dyrektywa UE dotycząca tytoniu weszła w...

21 czerwca 2006

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Wielkiej Brytanii wybrało nowego prezesa

Oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Wielkiej Brytanii wybrał nowego prezesa. Został nim Peter Stringham, dyrektor naczelny HSBC Group. Ustępujący prezes...

21 czerwca 2006

Clear Channel Communications nie chce nowej usługi audiometrycznej firmy Arbitron

Największe amerykańskie konsorcjum radiowe Clear Channel Communications wdało się w konflikt z pracującą dla niego firmą audiometryczną Arbitron. Przedmiotem sporu...

21 czerwca 2006

Ulfman opuszcza ZenithOptimedia wskutek reorganizacji

Adri Ulfman, regional chief executive na region Europy Środkowej i Wschodniej oraz Skandynawii i Holandii w ZenithOptimedia, opuszcza sieć. Jego...

21 czerwca 2006

P&G przeprowadzi pierwszą dużą akcję marketingu mobilnego

P&G przeprowadzi w USA pierwszą dużą akcję marketingu mobilnego. Projekt będzie dotyczyć marki pasty Crest Whitening Plus Scope Extreme, która...

21 czerwca 2006

Emap sprzedał francuskie magazyny włoskiemu wydawnictwu Mondadori

Wydawnictwo Emap sprzedało swoje francuskie magazyny włoskiemu wydawnictwu Mondadori za 375 milionów funtów. Dzięki transakcji Mondadori przejmie kontrolę nad ponad...

22 czerwca 2006

AOL przygotowuje platformę społecznościową AIM Pages

Brytyjski AOL przygotowuje platformę społecznościową AIM Pages wzorowaną na serwisie MySpace. AIM ma łączyć w sobie komunikator oraz serwis blogowy....

22 czerwca 2006

Krwista kreacja z Wayne'em Ronneyem z kampanii Nike'a wzbudza duże kontrowersje na Wyspach

Zdjęcie Wayne'a Rooneya z namalowanym na torsie krwistoczerwonym krzyżem (krzyż św. Grzegorza, symbol z flagi angielskiej) wprawiło w furię polityków...

22 czerwca 2006

BT uruchamia serwis Total Broadband

Wystartował nowy serwis British Telecom - BT Total Broadband. Wedle zapowiedzi firmy dzięki nowej usłudze klienci będą mogli korzystać z...

22 czerwca 2006

Reynolds najsilniejszą marką w Ameryce

Reynolds Wrap, wg Harris Interactive, jest najsilniejszą marką w Ameryce. Reynolds, marka opakowań z folii aluminiowej należąca do Alcoa, zdobyła...

23 czerwca 2006

Federalna Komisja Łączności skoryguje reguły dla właścicieli mediów

Federalna Komisja Łączności w USA zajmie się wprowadzeniem zmian w regułach dotyczących właścicieli mediów, które mogą mieć znaczący i długoterminowy...

23 czerwca 2006

20th Century Fox uruchomił globalny website filmu "Garfield 2"

Wytwórnia 20th Century Fox uruchomiła globalny website dla filmu "Garfield 2". Użytkownicy mogą m.in. stworzyć własną wersję Garfielda, do wyboru...

23 czerwca 2006

French Connection może zmienić agencję

Firma odzieżowa French Connection prowadzi rozmowy z agencją reklamową Yellow Door na temat planowanych działań reklamowych. Marketer od 1997 roku...

23 czerwca 2006

Heineken ogłasza globalny przetarg na obsługę reklamową

Heineken rozpoczął globalny przetarg na obsługę reklamową. Wielkość budżetu szacowana jest na 40 mln funtów. Obsługą Heinekena zajmuje się agencja...