M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

26 czerwca 2006

Vincent Bollore zapowiada kontynuację walki o miejsca w zarządzie Aegis Group

Podczas krótkiej wizyty w czasie festiwalu reklamowego w Cannes Vincent Bollore, chairman w sieci Havas, zapowiedział kontynuację walki o dwa...

26 czerwca 2006

IBM z MindShare'em przygotowują nietypowe działania związane z turniejem wimbledońskim

IBM wspólnie z domem mediowym MindShare przygotowują nietypowe materiały, które będą emitowane podczas nadchodzącego tenisowego turnieju w Wimbledonie. IBM jest...

26 czerwca 2006

Coca-Cola zamknie internetowy serwis muzyczny w Wlk. Brytanii

Coca-Cola zamknie w przyszłym miesiącu swój internetowy serwis muzyczny po stracie udziałów w rynku na rzecz serwisu Apple iTunes Music...

26 czerwca 2006

José María Aznar w radzie nadzorczej koncernu Ruperta Murdocha

Rupert Murdoch, właściciel News Corporation, jednego z największych koncernów medialnych na świecie, wprowadził do jej rady nadzorczej José María Aznara,...

26 czerwca 2006

Trinity Mirror chce pozbyć się części magazynów oraz organizacji targów

Wydawnictwo Trinity Mirror planuje sprzedaż części magazynów. Zamierza także zrezygnować z organizacji targów. Oba biznesy podzielone były między dwie zależne...

26 czerwca 2006

Google testuje reklamy "cost per action"

Google testuje reklamy w modelu "cost per action". Reklamodawca płaciłby za nie tylko wtedy, kiedy internauta kupiłby na jego stronie...

26 czerwca 2006

Young zastąpi Drexlera w Optimedia USA

Antony Young, CEO w ZenithOptimedia UK, zastąpi Mike'a Drexlera, prezesa Optimedia USA, który odchodzi tego lata na emeryturę. Young przeniesie...

27 czerwca 2006

ING Direct rozpoczyna po 3 latach działalności pierwszy przetarg mediowy w Wielkiej Brytanii

ING Direct, bank internetowy, przeprowadzi swój pierwszy przetarg na planowanie i zakup mediów w Wielkiej Brytanii. Bank działa od 3...

27 czerwca 2006

Wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii wyniosły 19 mld funtów w roku 2005

Wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii wzrosły o 2,6 procent, do prawie 19 miliardów funtów (34,59 mld dolarów, 27,62 mld...

27 czerwca 2006

Albert Read general managerem Condé Nast w Wielkiej Brytanii

Albert Read dołączył do oddziału wydawnictwa Condé Nast w Wielkiej Brytanii. Zajął nowo utworzone stanowisko general managera. Poprzednio w Condé...

27 czerwca 2006

Safeway i Wal-Mart będą tracić rynek, jeśli nie zmienią podejścia do marketingu

Przeprowadzone w USA badania rynkowe o nazwie "Future of Food Retailing" zapowiadają, że dwie firmy, które dotychczas w tym segmencie...

28 czerwca 2006

GM zabiera amerykański budżet Cadillaca z Leo Burnett po 70 latach

General Motors przesuwa swój amerykański budżet marki Cadillac, wart ok. 200 mln dol., po 70 latach traci go Leo Burnett...

28 czerwca 2006

Cadbury wycofuje reklamy w związku z podejrzeniem pojawienia się salmonelli w batonach

Cadbury wycofało się ze sponsoringu programu TV - "Coronation Street", a także wstrzymało wszelkie działania reklamowe w związku z wycofaniem...

28 czerwca 2006

National Geographic angażuje się w custom publishing

National Geographic połączyło siły z The Magazine Group. Stworzą razem nowe przedsięwzięcie wydawnicze custom publishing GeoGroup Media. GeoGroup Media zajmie...

28 czerwca 2006

Mediaedge:cia pokonał Starcom w przetargu Nintendo

Mediaedge:cia zdobył wart 5,5 mln funtów budżet mediowy Nintendo, producenta konsoli do gier. W przetargu na obsługę Nintendo Mediaedge:cia pokonał...

28 czerwca 2006

Wielka Brytania bliżej standardu badań internetu

W Wielkiej Brytanii branża internetowa jest bliska ustalenia standardu badań. Porozumieli się w tej sprawie przedstawiciele Internet Advertising Bureau (IAB)...

28 czerwca 2006

P&G wprowadza na rynek nową pastę do zębów konkurencyjną dla Colgate Palmolive

Koncern P&G wprowadza na rynek nowa pastę do zębów Crest Pro-Health i na kampanie reklamową nowej marki w Stanach Zjednoczonych...

28 czerwca 2006

Johnson & Johnson przejmuje od Pfizera leki OTC

Amerykański koncern Pfizer odsprzedał firmie Johnson & Johnson część swoich marek leków. Są to głównie leki OTC, jak np. Nicorette....

29 czerwca 2006

Durex przygotował specjalną kampanię outdoorową związaną z mundialem

W Wielkiej Brytanii firma Durex, producent prezerwatyw, przygotowała specjalną kampanię outdoorową związaną z występami angielskiej drużyny narodowej na mistrzostwach swiata...

29 czerwca 2006

Wydawcy przeciwko ustawie nakazującej eksponowanie magazynów dla panów na najwyższej półce

Wydawcy magazynów w Wielkiej Brytanii zaapelowali do posłów, aby nie popierali projektu, który nakazywałby sprzedawcom umieszczać magazyny dla panów na...

29 czerwca 2006

Finansowe wyniki WWP za 5 miesięcy br. - najszybciej rośnie Europa Wschodnia

WPP Group ogłosiła wyniki finansowe grupy za pierwsze pięć miesięcy 2006 roku: zanotowano wzrost przychodów na poziomie 17 proc., wzrost...

29 czerwca 2006

Danone rozpoczął przegląd domów mediowych na rynku Wielkiej Brytanii

Koncern Danone wystartował z przeglądem ofert domów mediowych w Wielkiej Brytanii. Chodzi o planowanie i zakup mediów dla produktów mlecznych...

29 czerwca 2006

Prudential skrócił short-listę agencji w konkursie na media

Z walki o budżet mediowy Prudential wyeliminowano już Universal McCann i PHD. Szansę na przejęcie obsługi mają ciągle MediaCom i...

29 czerwca 2006

Naked otwiera biuro w Paryżu

Sieć domów mediowych Naked Communications uruchomi 1 lipca swój oddział w Paryżu. Jego szefem będzie Eric de Rugy, były CEO...

29 czerwca 2006

Mecom przejmie od Orkli biznes mediowy

Brytyjski fundusz inwestycyjny Mecom odkupi od Orkli aktywa mediowe. Wartość tej transakcji szacowana jest na 1,1 mld dol. Jednocześnie Orkla...

30 czerwca 2006

John Pepper, były prezes P&G, w Disneyu

John Pepper, były manager w koncernie Procter & Gamble, przechodzi do Walt Disney Co. Z początkiem 2007 przejmie od George'a...

30 czerwca 2006

Jaya Kumar nowym CMO we Frito-Lay

Amerykański koncern Frito-Lay obsadza nowe osoby na stanowiska CEO (chief executive officer) oraz CMO (chief marketing officer). Al Carey, nowy...

30 czerwca 2006

Abbott Mead Vickers BBDO przygotuje nową identyfikację BBC Two

Kanał BBC Two wybrał agencję Abbott Mead Vickers BBDO do przygotowania nowej identyfikacji wizualnej stacji. Abbott Mead Vickers wygrała ten...

30 czerwca 2006

Firma Barr jest zainteresowana przejęciem Plivy

Chorwacki koncern farmaceutyczny Pliva DD przekazał, że prowadzi zaawansowane rozmowy z amerykańską firmą Barr Pharmaceuticals Inc. na temat sprzedaży. Pliva...

30 czerwca 2006

Według ASA Unilever wprowadzał konsumentów margaryny Flora w błąd

Unilever w Wielkiej Brytanii nie był w stanie obronić tezy zawartej w haśle towarzyszącym reklamie margaryny Flora, że nie tylko...

30 czerwca 2006

Ponad 56 proc. agencji w Wielkiej Brytanii jest opłacanych według rezultatów

Według badań Incorporated Society of British Advertisers przeprowadzonych wraz z Advertising Research Consortium, większość agencji w Wielkiej Brytanii - ponad...

30 czerwca 2006

Jonathan Glazer będzie współtworzył kolejną reklamę dla Sony

Jonathan Glazer, który jest współtwórcą reklamy "Balls" dla Sony, będzie współpracował z agencją Fallon przy produkcji kolejnego spotu reklamowego telewizorów...

3 lipca 2006

Murdoch spodziewa się w tym roku 350 mln dol. przychodów ze swoich biznesów internetowych

News Corporation, koncern medialny Ruperta Murdocha, oczekuje, że osiągnie w tym roku kalendarzowym ok. 350 mln dol. ze swoich projektów...

3 lipca 2006

Stratosféra w Czechach bezpodstawnie zdaniem rywali przyznała wyróżnienie swemu tytułowi

Trzech wydawców w Czechach: Bauer Media, Hachette Filipacchi 2000 i Ringier, protestuje przeciwko konkurentowi, wydawnictwu Stratosféra, które nadało swemu tygodnikowi...

3 lipca 2006

Clear Channel wspólnie z Magink wprowadzi sieć cyfrowych billboardów

Firma Clear Channel Outdoor we współpracy z Magink wprowadzi pierwszą outdoorową sieć cyfrowych billboardów. Nośniki zadebiutują jesienią w Londynie. Billboardy...

3 lipca 2006

InBev szuka agencji marketing services dla piwa Beck's w Wielkiej Brytanii

Browar InBev rozpisał przetarg na agencję marketing services dla piwa marki Beck's. Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za działania BTL tego...

4 lipca 2006

David Beckham prawdopodobnie straci część przychodów reklamowych

Sponsoringowe przychody Davida Beckhama prawdopodobnie się zmniejszą. Po jego rezygnacji z funkcji kapitana angielskiej drużyny niektóre kontrakty mogą stanąć pod...

4 lipca 2006

Szwedzka Modern Times Group kupuje słoweńską Prva TV

Szwedzka firma Modern Times Group (MTG) zwiększy swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej poprzez zakup słoweńskiej stacji Prva TV. MTG zakupi...

4 lipca 2006

UE rozważa zaostrzenie zakazu reklam alkoholi

Unia Europejska przygotowuje zmiany dotyczące reklam oraz sponsoringu sportowego producentów napojów alkoholowych. Według "The Sunday Timesa" nowe regulacje miałyby wejść...

4 lipca 2006

Omnicom startuje w Niemczech z nową siecią mediową - PHD

Omnicom pracuje nad uruchomieniem w Niemczech drugiej sieci mediowej o nazwie PHD. Dotychczasowe biura OMD w Stuttgarcie i Frankfurcie zostaną...

4 lipca 2006

Carat reorganizuje strukturę

Carat zreorganizuje strukturę agencji, rezygnując z dywizji mediowych na rzecz teamów klienckich. Dotąd w ramach Carata działały m.in. departament zakupu,...

5 lipca 2006

Dell przenosi swój budżet prasowy z DDB do AdPeople

Amerykański producent komputerów Dell zdecydował o przeniesieniu znaczącej części swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego obejmującej reklamy prasowe (szacowana wartość: 75 mln...

5 lipca 2006

Electrolux chce dotrzeć do mężczyzn przez nietypową komunikację

W Wielkiej Brytanii firma Electrolux chce w nietypowy sposób dotrzeć do męskiego konsumenta. Marketer wydał specjalną powieść "Mężczyźni w fartuchach",...

5 lipca 2006

Carlsberg bliski podpisania umowy z reprezentacją Anglii

Browar Carlsberg jest bliski podpisania umowy sponsorskiej wartej ponad 32 mln funtów z Angielskim Związkiem Piłki Nożnej (FA). Negocjacje dotyczące...

5 lipca 2006

Wokalistka Girls Aloud wspiera debiut marki Coke Zero

Coca-Cola podpisała kontrakt z Cheryl Tweedy, wokalistką grupy Girls Aloud. Tweedy będzie twarzą kampanii launchowej nowego napoju Coke Zero wprowadzanego...

5 lipca 2006

Coca-Cola wykorzystuje marketing wirusowy w projekcie "Coke side of life"

Coca-Cola wykorzystuje marketing wirusowy w kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem "Coke side of life". Akcja dotyczy rynku brytyjskiego i polega...

6 lipca 2006

Producenci "śmieciowego jedzenia" w Wielkiej Brytanii przeciwstawiają się zakazowi reklamy TV

Koalicja producentów żywności i napojów oraz społeczności reklamowej przedłożyła pakiet propozycji organizacji Ofcom (brytyjski regulator mediów), która chce wprowadzić w...

6 lipca 2006

Sieć hoteli Sheraton wzmacnia swoją obecność w internecie

Międzynarodowa sieć hoteli Sheraton odnowi swoją stronę internetową. Na nowej stronie użytkownicy będą mogli zamieszczać swoje historie z wakacji i...

6 lipca 2006

Gwiazdy kobiecego tenisa w kampanii Sony Ericsson

Ana Ivanovic i Daniela Hantuchova wystąpią w nowej telewizyjnej kampanii Sony Ericsson wspierającej launch telefonów "fotograficznych" K800 i K790 Cyber-Shot....

6 lipca 2006

Cztery agencje na krótkiej liście europejskiego przetargu mediowego Indesit

Indesit, producent sprzętu AGD, ogłosił krótką listę agencji przetargu dotyczącego obsługi mediowej na rynkach europejskich. W finale znalazły się domy...