M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 lipca 2006

Ikea ma wprowadzić brytyjską edycję magazynu "Ikea Family Live"

Ikea planuje launch magazynu "Ikea Family Live" w Wielkiej Brytanii. Publikacja ukazuje się w 13 językach, za jej przygotowanie odpowiada...

7 lipca 2006

Trzy osoby aresztowane za próbę sprzedaży tajemnic firmy Coca-Cola

Trzy osoby zostały aresztowane w Stanach Zjednoczonych za próbę sprzedaży receptur napojów z portfolio Coca-Coli. Cała sprawa rozpoczęła się, gdy...

7 lipca 2006

TNS Media Intelligence wprowadza nowy monitoring TNS PRess

Firma badawcza TNS Media Intelligence z Londynu wprowadza nowy monitoring prasy nazwany TNS PRess skierowany do branży public relations. Umożliwi...

7 lipca 2006

MPG uruchamia kolejny oddział kontentowy B6

Dom mediowy Media Planning Group restrukturyzuje dywizję Accoes Especiais wyspecjalizowaną m.in. w branded content i uruchamia na jej bazie spółkę...

7 lipca 2006

Hallmark wzbogaca ramówkę o nowe seriale

Hallmark nabył prawa do kilku nowych amerykańskich seriali telewizyjnych, m.in. "Jericho" opowiadającego o skutkach katastrofy nuklearnej i serii detektywistycznej "Psych"....

7 lipca 2006

MTV zamyka kanał muzyczny VH2

MTV planuje zaprzestanie emisji programu telewizyjnego VH2 w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Zamierza wykorzystać zwolnione pasma na realizację nowego projektu...

7 lipca 2006

Żony i przyjaciółki angielskich piłkarzy wystąpią w nowym reality show

Żony i przyjaciółki piłkarzy reprezentacji Anglii wystąpią w nowym telewizyjnym reality show. Program będzie związany z modą. W programie udział...

10 lipca 2006

Coca-Cola rozpoczyna pierwszą od ponad 10 lat globalną kampanię reklamową

Koncern Coca-Cola rozpoczyna pierwszą od ponad 10 lat globalną kampanię reklamową. Projekt powstał na bazie platformy o nazwie "Coke Side...

10 lipca 2006

IKEA przekazuje amerykański budżet Mediaedge:cia

IKEA, szwedzki producent mebli, skonsolidowała wart 86 mln dol. amerykański budżet mediowy w Mediaegde:cia (WPP). To kolejny krok w kierunku...

10 lipca 2006

Tribal DDB zajmie się reklamą w internecie leku Panadol

W Wielkiej Brytanii koncern GlaxoSmithKline przekazał agencji Tribal DDB budżet związany z reklamą w internecie leku Panadol. Agencja wygrała przetarg...

10 lipca 2006

Kate Moss wystąpi w reklamach marki Agent Provocateur

Modelka Kate Moss została nową twarzą producenta bielizny damskiej Agent Provocateur. Wystąpi w czterech spotach reklamowych wyreżyserowanych przez Mike'a Figgisa,...

10 lipca 2006

Julian Smith directorem digital insight and research w Mediaedge:cia

Dom mediowy Mediaedge:cia wybrał Juliana Smitha na stanowisko director digital insight and research dywizji Global Solutions. Do tej pory Julian...

10 lipca 2006

Orange wykorzysta marketingowo premierę filmu "Superman: Powrót"

Sieć komórkowa Orange podpisała z wytwórnią filmową Warner Bros. umowę na wykorzystanie wizerunku postaci i multimediów związanych z premierą filmu...

10 lipca 2006

EuroNews wspiera start europejskiej wyszukiwarki internetowej

EuroNews zostało partnerem firmy Accoona przy uruchamianiu pierwszej europejskiej wyszukiwarki internetowej. Accoona.eu oferuje wyszukiwanie w siedmiu głównych językach europejskich. EuroNews...

10 lipca 2006

McGuinness odpowiada za Momentum Worldwide w regionie EMEA

Peter McGuinness, odpowiadający globalnie za współpracę z Unileverem i MasterCard w sieci agencyjnej McCann Erickson, został mianowany na stanowisko executive...

11 lipca 2006

Red Brick Road główną agencją Heinekena

Firma Red Brick Road zwyciężyła w przetargu na główną agencję piwa Heineken. W konkursie pokonała agencję StrawberryFrog Amsterdam. Od dłuższego...

11 lipca 2006

Wielka Brytania i Niemcy wykażą najniższy wzrost wydatków na reklamę związaną z mundialem

Wielka Brytania i Niemcy wykażą najniższy wzrost wydatków na reklamę w okresie mundialowym - wynika z przewidywań ZenithOptimedia Group. Zenith...

11 lipca 2006

Kraft kupuje część United Biscuits

Amerykańska firma Kraft Group nabyła część angielskiej firmy United Biscuits. Kraft zapłacił 575 mln funtów za część United obejmującą marki...

11 lipca 2006

Bramley i Grant zasilą struktury kierownicze Ipsos

Firma badawcza Ipsos Mori powołała Iana Bramleya na stanowisko global account directora, a Stuarta Granta na associate directora. Bramley był...

11 lipca 2006

Bhalla odpowiada za innowacje w TNS

Gaurav Bhalla został global innovation directorem w firmie badawczej TNS. Będzie odpowiedzialny za wdrażanie nowych rozwiązań w całej sieci. Bhalla...

11 lipca 2006

Unilever zachęca w kampanii promocyjnej Persila do aktywności fizycznej

Unilever promuje w Wielkiej Brytanii proszek Persil poprzez specjalny program promocyjny. Działania realizuje agencja JWT, Michaelides & Bednash and Antidote....

12 lipca 2006

Sam Fosbury szefem marketingu Emap Advertising

Sam Fosbury objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Emap Advertising. Dotychczas była szefem marketingu mediów elektronicznych. Z firmą Emap Advertising...

12 lipca 2006

Elektroniczne wydanie "Wall Street Journal Europe"

"Wall Street Journal Europe" uruchomił elektroniczną wersję gazety. Dziennik będzie dostępny na platformie PressDisplay.com obsługiwanej przez dostawcę usługi print-on-demand NewspaperDirect....

12 lipca 2006

Londyn szuka dodatkowych 300 mln funtów od sponsorów na organizację igrzysk w 2012 r.

LOCOG, komitet organizacyjny letnich igrzysk olimpijskich w Londynie w 2012 r., szuka lokalnych partnerów biznesowych, którzy wyłożą dodatkowe 300 mln...

12 lipca 2006

Heinz ogranicza koszty produkcji opakowań i angażuje się w nowe kategorie produktowe

Heinz w związku z kłopotami finansowymi ogranicza koszty produkcji opakowań dystrybuowanych w Europie. Jednocześnie stawia sobie za cel zwiększenie sprzedaży...

12 lipca 2006

Telemarketerzy w USA zamykają "dobrowolną" listę Robinsona

Telemarketerzy w USA zamykają "dobrowolną" listę Robinsona - czyli bazę osób, które nie chcą otrzymywać ofert drogą telefoniczną. Przyczyną jest...

12 lipca 2006

Węgierski regulator ukarał Tesco

Tesco na Węgrzech zostało obłożone karą 100 mln forintów (356 tys. euro) za wprowadzający w błąd komunikat promocyjny. Sieć ukarał...

13 lipca 2006

Conde Nast podpisał jedną z największych umów z Hiszpańskim Urzędem Turystycznym

Wydawnictwo Conde Nast podpisało jeden z największych kontraktów reklamowych z Hiszpańskim Urzędem Turystycznym (Spanish Tourist Office). Ma dołączać do październikowych...

13 lipca 2006

"Wallpaper" współpracuje z Ferrari przy kreacji nowego designu samochodu

Magazyn "Wallpaper" współpracuje z firmą Carrozzeria Scaglietti przy kreacji wyglądu samochodu Ferrari 612 Scaglietti. Na potrzeby klientów będą tworzone indywidualne...

13 lipca 2006

"Financial Times" zredukuje zespół newsroomu

Wydawca brytyjskiego dziennika "Financial Times" zamierza zredukować zespół newsroomu. W wyniku cięć w zatrudnieniu w redakcji pozostanie 50 dziennikarzy. Jest...

13 lipca 2006

Columbus Media tworzy globalną sieć domów mediowych

Na bazie trzech agencji: BLM, Horizon Media i Cossette Media, powstała nowa globalna niezależna firma świadcząca usługi medialne - Columbus...

13 lipca 2006

Doug Scott będzie odpowiadać za branded content w Ogilvy & Mather North America

Doug Scott został mianowany na stanowisko executive director branded content and entertainment w Ogilvy & Mather North America. Do jego...

13 lipca 2006

Diageo wyda 8,5 mln funtów na debiut napojów Quinn's

Koncern alkoholowy Diageo przeznaczy 8,5 mln funtów na wsparcie marketingowe wprowadzonej w kwietniu br. w Wielkiej Brytanii nowej marki napojów...

13 lipca 2006

Nick Fell został dyrektorem marketingu SAB Miller

Nick Fell, wcześniej prezes ds. strategii globalnej Cadbury Schweppes, został dyrektorem marketingu SAB Miller. Będzie odpowiadał za portfolio międzynarodowych marek...

13 lipca 2006

Maurice Levy krytykuje metody pracy w Publicis Groupe

Maurice Levy, chief executive Publicis Groupe, podczas spotkania na szczycie w Paryżu skrytykował w obecności 130 menedżerów grupy brak koordynacji...

14 lipca 2006

HSBC szuka pomysłów na nową kampanię marki First Direct

Grupa finansowa HSBC w Wielkiej Brytanii zwróciła się do JWT London i drugiej, nieujawnionej z nazwy agencji o przygotowanie propozycji...

14 lipca 2006

Grey Global Group łączy wszystkie agencje marketing services w jedną sieć

Grey Global Group łączy wszystkie swoje agencje marketing services w jedną sieć G2. Do tej pory działały one pod różnymi...

14 lipca 2006

Sony zareklamuje telewizory Bravia w internecie

We wrześniu na stronie bravia-advert.com wystartuje kampania reklamowa produkowanych przez Sony telewizorów linii Bravia. Spot wyreżyserował Jonathan Glazer, kreację przygotowała...

14 lipca 2006

Garton dyrektorem badań mediowych w Synovate

Firma prowadząca badania rynku Synovate rozwija globalne usługi badań mediowych i wybrała Steve'a Gartona na globalnego dyrektora tych badań z...

14 lipca 2006

Eurosport będzie pokazywał rozgrywki Sony Ericsson WTA Tour

Eurosport podpisał czteroletni kontrakt dotyczący międzynarodowych praw do transmisji kobiecych turniejów tenisowych w ramach rozgrywek Sony Ericsson WTA Tour. W...

14 lipca 2006

Zmarł Sam Thurm

Sam Thurm, dawny vice president ds. reklamy w Lever Brothers (obecnie Unilever) i działacz trzech głównych stowarzyszeń reklamowych, zmarł w...

14 lipca 2006

Stephen Woodford nowym CEO DDB London

Stephen Woodford, chief executive officer Engine Group, został mianowany nowym CEO DDB London, kończąc tym samym siedmiomiesięczy okres poszukiwań następcy...

14 lipca 2006

Chiński Nanjing Automobile chce zyskać wizerunek firmy globalnej, uruchomi fabrykę w USA

Nanjing Automobile będzie pierwszym chińskim producentem samochodów, który otworzy fabrykę w USA. Koncern zamierza przyciągnąć amerykańskich kierowców kultową marką MG,...

17 lipca 2006

WPP i LiveWorld będą tworzyły serwisy społecznościowe w internecie

WPP Group i LiveWorld powołały firmę joint venture LiveWorld-WPP, która zajmie się tworzeniem serwisów społecznościowych w internecie. W ramach umowy...

17 lipca 2006

Millward Brown wspomaga działania marketingu sportowego

Ponad 435 mln funtów wydadzą w tym roku marketerzy w Wielkiej Brytanii na marketing sportowy - wynika z analiz Millward...

17 lipca 2006

Sony wycofuje z Holandii billboardy uznane za rasistowskie

Sony wprowadziło w Holandii dla nowej wersji PlayStation Portable kontrowersyjną kampanię, która została skrytykowana jako rasistowska. Kampania ruszyła na początku...

17 lipca 2006

Hachette kupuje Quote Media

Francuskie Hachette Filipacchi Medias prawdopodobnie nabędzie holenderskie wydawnictwo Quote Media mające m.in. tytuły "Elle" i "Elle Girl". Roczna sprzedaż Quote...

17 lipca 2006

Nintendo zapowiada konsolę dla mas, nowa generacja konsoli zwiększy możliwości reklamy w grach

Nintendo zaprezentowało swoją nową konsolę do gier Wii na zamkniętym pokazie w Londynie. Firma twierdzi, że produkt zrewolucjonizuje przemysł gier....

17 lipca 2006

P&G rozszerza zakres współpracy ze Starcomem w Europie Zachodniej

Procter & Gamble skonsolidował w agencji Starcom budżet planowania mediów na rynkach Europy Zachodniej dla marek środków czystości używanych w...

18 lipca 2006

Speedo wykorzystuje do promocji podcasty, rozbudowuje witrynę WWW

Producent odzieży pływackiej Speedo promuje swoją markę przez wprowadzenie dwutygodniowych podcastów. Seria będzie nosiła nazwę "Makes Waves". W pierwszym wydaniu...