M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 lipca 2006

TNS staje się celem przejęcia po tym, jak kurs akcji zaczął spadać

Firma badawcza Taylor Nelson Sofres spodziewa się propozycji przejęcia udziałów od prywatnych firm. Ceny akcji TNS gwałtownie spadły dziesięć dni...

18 lipca 2006

Ambi Pur korzysta z zapachowych insertów w promocji nowego odświeżacza powietrza

Ambi Pur współpracuje z wydawnictwem SouthBank przy promocji nowego odświeżacza powietrza 3volution. W magazynach "Women & Home" i "Ideal Home"...

18 lipca 2006

Omnicom otwiera dom mediowy PHD w Austrii

Grupa Omnicom kontynuuje rozbudowę sieci domów mediowych PHD w Europie. Kolejny otwiera w Austrii. Austriackie biuro PHD znajdować się będzie...

18 lipca 2006

OMD na zlecenie Orange przebadał stosunek europejskich konsumentów do form e-reklamy

Sieć mediowa OMD na zlecenie operatora komórkowego Orange przeprowadziła badanie porównujące odbiór, poziom akceptacji i efektywność formatów reklamy internetowej w...

18 lipca 2006

Alistair Ballantyne odpowiada za globalną sprzedaż reklam w Metro Int.

Metro International awansowało Alistaira Ballantyne'a na stanowisko head of global sales. Będzie odpowiadał za sprzedaż reklam w całym globalnym portfolio...

18 lipca 2006

Agencja Love przygotowała nowy wizerunek programu w Extreme Sports Channel

Agencja Love przygotowała nowy wizerunek cyklicznego programu telewizyjnego "Extreme on the road" pokazywanego w stacji Extreme Sports Channel. Nowa 11-odcinkowa...

18 lipca 2006

Szef marketingu Samsunga w Ameryce Peter Weedfald odchodzi

Peter Weedfald, szef marketingu Samsung Electronics na USA i Amerykę Północną, odchodzi z koncernu po pięciu latach pracy na tym...

19 lipca 2006

Mediaedge:cia tworzy struktury broadcast i non broadcast

Phil Wise, dotychczasowy szef działu television trading w brytyjskim oddziale Mediaedge:cia, awansował na stanowisko szefa działu nadawców - broadcast (obejmującego...

19 lipca 2006

Cadbury nadal stawia na Dairy Milk mimo wykrycia w produkcie salmonelli

Cadbury nadal zamierza inwestować w markę Dairy Milk pomimo wykrycia w produkcie salamonelli. Kilka tygodni temu marketer musiał wycofać dużą...

19 lipca 2006

"Wallpaper" wydaje nowy dodatek reklamowy "Bespoke"

Międzynarodowy magazyn "Wallpaper" wprowadza nowy dział reklamowy pod nazwą "Bespoke". Prowadzony będzie przez Tarę Winstanley, dyrektor handlową magazynu. Dodatek ma...

19 lipca 2006

JCDecaux rozwija projekt rowerów do wynajęcia

Francuski gigant reklamy zewnętrznej JCDecaux chce po sukcesie w Lyonie rozwijać projekt wynajmu rowerów na terenie kolejnych miast. Kolejne inwestycje...

19 lipca 2006

Miles Lewis, szef sprzedaży agencyjnej AOL, przechodzi do Yahoo!

Miles Lewis, szef działu sprzedaży agencyjnej w brytyjskim AOL, odchodzi do Yahoo!, gdzie ma objąć podobną posadę. Lewis był szefem...

19 lipca 2006

Penny Reid zrezygnowała z kierowania festiwalem Cannes Lions

Penny Reid, chief executive Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions", zrezygnowała ze stanowiska. Poinformowała, że odchodzi z powodów osobistych. Reid dołączyła...

19 lipca 2006

Gap wraca po rocznej przerwie do inwestycji w reklamę telewizyjną

Gap, potentat branży odzieżowej, wróci w USA z reklamą do telewizji po rocznej przerwie. Kampania "Jeans Take Shape" dotyczyć będzie...

20 lipca 2006

Universal Music robi przegląd domów mediowych

Universal Music Group wystawia do przeglądu swój budżet wart 8 milionów funtów na planowanie i zakup mediów. Dotychczas zarządzał nim...

20 lipca 2006

Mark Rosenthal, szef mediów Interpublic Group, ze względów zdrowotnych czasowo rozstaje się z firmą

Mark Rosenthal, szef mediów Interpublic Group, ze względów zdrowotnych czasowo rozstaje się z firmą. Rosenthal ma poddać się zabiegom związanym...

20 lipca 2006

Wspieranie marek przez muzykę dobrze odbierane przez konsumentów

Raport Entertainment Music Research pokazuje, że ponad połowa konsumentów pozytywnie reaguje na marki wspierane muzyką. 51 proc. respondentów stwierdziło, że...

20 lipca 2006

"The New York Times" zmniejsza format

Dziennik "The New York Times" planuje zmniejszenie formatu gazety. Redukując koszty druku, chce zaoszczędzić 42 mln dolarów rocznie. Ogłoszenie tych...

21 lipca 2006

John Graham rezygnuje z funkcji CEO agencji Fleishman-Hillard

John Graham rezygnuje z funkcji chief executive officera agencji public relations Fleishman-Hillard (Omnicom Group). Pozostanie w agencji na stanowisku prezesa....

21 lipca 2006

Magazyn dla panów "Arena" użyje bloga jako narzędzia poszerzenia marki

"Arena", magazyn dla panów wydawnictwa Emap w Wielkiej Brytanii, wprowadzi blog internetowy pisma jako narzędzie jego promocji i sposób na...

21 lipca 2006

"Maxim" zamierza uruchomić usługę Mobizine

Męski magazyn "Maxim" należący do Dennis Publishing planuje uruchomienie usługi Mobizine. Ma dostarczać informacje na telefony komórkowe. Usługa będzie oferowała...

21 lipca 2006

Celebrities nie budują wiarygodności produktu - wynika z badań firmy Gobscan

Celebrities nie budują wiarygodności produktu wśród konsumentów - wynika z brytyjskich analiz przeprowadzonych przez firmę badawczą Gobscan. Znane postaci znalazły...

21 lipca 2006

Arc Worldwide rozpocznie współpracę z Sarą Lee

Koncern Sara Lee Food & Baverage zakończył przetarg reklamowy. Marketer zdecydował się na współpracę z firmą marketing services Arc Worldwide...

21 lipca 2006

"Wall Street Journal" umieszcza reklamy na pierwszej stronie

Dziennik "Wall Street Journal" pierwszy raz w prawie 65-letniej historii umieści reklamy na swojej pierwszej stronie amerykańskiej edycji gazety (tego...

21 lipca 2006

Bartle Bogle Hegarty może stracić kluczowy budżet reklamowy Levi'sa

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) może stracić jeden ze swoich najatrakcyjniejszych budżetów - firmy Levi's. Według nieoficjalnych informacji firma...

3 sierpnia 2006

Kate Moss wystąpi na okładce "Vanity Fair"

Modelka Kate Moss powoli odzyskuje akceptację środowiska mediowego. Magazyn "Vanity Fair" uznał modelkę za najlepiej ubraną celebrity i wykorzysta jej...

3 sierpnia 2006

Peter Schreyer, uznany projektant w branży motoryzacyjnej, pracuje dla Kia Motors

Kia Motors Corporation poinformowała, że czołowy designer z branży motoryzacyjnej Peter Schreyer objął nowo utworzone stanowisko głównego projektanta. Schreyer ma...

3 sierpnia 2006

VCCP pracuje nad globalnymi projektami dla Czerwonego Krzyża

Agencja reklamowa Vallance Coleman Carruthers Priest przygotowała dla Czerwonego Krzyża kampanię społeczną, której przedmiotem jest złe traktowanie więźniów na całym...

3 sierpnia 2006

Coca-Cola i Apple prowadzą europejską akcję crosspromocyjną

Firmy Coca-Cola i Apple zamierzają rozdać 70 mln darmowych utworów muzycznych w ramach paneuropejskiej promocji. Akcja już wystartowała na rynkach...

3 sierpnia 2006

TV5Monde sponsorem przeglądu European Media and Marketing

Firma Interview-NSS pozyskała francuskojęzyczny kanał TV5Monde jako sponsora raportu European Media and Marketing. Kanał będzie partnerem projektu przez najbliższe trzy...

3 sierpnia 2006

MediaCom zdobył wart 20 mln funtów budżet Prudential

Dom mediowy MediaCom zdobył wart 20 mln funtów budżet grupy finansowej Prudential, do której należą Prudential, Egg oraz M&G Investement....

3 sierpnia 2006

WPP Group kupił agencję public relations Public Strategies

Holding WPP Group kupił agencję PR Public Strategies. Wartość transakcji nie jest ujawniana. Jest to kolejna firma PR w strukturze...

4 sierpnia 2006

Time Warner rezygnuje z opłat abonamentowych w AOL

Time Warner zanotował miliard dolarów zysku w drugim kwartale br. dzięki dobrym wynikom kablowych sieci telewizyjnych i reklamy internetowej w...

4 sierpnia 2006

Gary Coombe będzie globalnym general managerem w P&G

Gary Coombe, dotychczas general manager kategorii beauty w Procter & Gamble na rynku Wielkiej Brytanii, zostanie globalnym general managerem odpowiedzialnym...

4 sierpnia 2006

Według Esomaru światowy rynek badań jest wart 23 mld dol.

Według autorów raportu Global Market Research Report przygotowanego przez organizację badawczą Esomar szacowany globalny obrót w branży badań rynku wyniósł...

4 sierpnia 2006

CNN uruchamia serwis internetowy promujący treść tworzoną przez użytkowników

CNN uruchamia serwis internetowy powiązany z główną witryną stacji, który ma promować "dziennikarstwo społeczne". Będzie to podstrona zawierająca kontent tworzony...

4 sierpnia 2006

Lenovo i Coca-Cola będą współpracować podczas igrzysk olimpijskich w 2008 r.

Chiński producent komputerów Lenovo, który przejął biznes pecetowy amerykańskiego IBM, podejmie współpracę z koncernem Coca-Cola podczas igrzysk olimpijskich w Pekinie...

7 sierpnia 2006

Toyota i Chrysler nie zamierzają wycofać reklam wokół kontrowersyjnego programu "Rescue Me"

Ani Toyota, ani Chrysler nie zamierzają ugiąć się pod presją organizacji Parents Television Council i nie wycofają swoich reklam z...

7 sierpnia 2006

Ofcom dąży do ograniczenia reklamy "śmieciowego" jedzenia

Brytyjska organizacja Ofcom regulująca pracę mediów złożyła kolejną propozycję ustawy, która ograniczałaby reklamę produktów tzw. śmieciowych skierowaną do dzieci. Propozycja...

7 sierpnia 2006

MTV przejmuje największy studencki serwis sieciowy w Stanach Zjednoczonych

W Stanach Zjednoczonych internetowy serwis studencki mtvU należący do MTV przejmuje internetowy serwis Y2M, największy sieciowy dziennik skierowany do młodzieży...

7 sierpnia 2006

Warner Brothers podpisał umowy licencyjne z czołowymi europejskimi klubami piłkarskimi

Warner Brothers Consumer Products podpisał umowy licencyjne z Manchester United, FC Barceloną, Juventusem oraz klubem Paris St Germain. Na podstawie...

7 sierpnia 2006

Time Warner zwolni 5 tys. pracowników AOL w ramach restrukturyzacji biznesu internetowego

Koncern Time Warner planuje w ciągu pół roku zwolnienie 5 tys. pracowników AOL, czyli blisko jedną czwartą zatrudnionych, z czego...

8 sierpnia 2006

Steve Wilhite odszedł ze stanowiska wiceprezesa ds. marketingu Nissan Motor Corp.

Steve Wilhite, senior wiceprezes ds. globalnego marketingu Nissan Motor Corp., rozpoczął pracę w Hyundai Motor America jako chief operating officer....

8 sierpnia 2006

Viacom we współpracy z Google sprzedaje w sieci kontent wideo

Koncern Viacom zawarł porozumienie z wyszukiwarką Google w zakresie udostępnienia treści programów z MTV i Nickelodeona na site'ach i blogach...

8 sierpnia 2006

Ford może pozbyć się marek Land Rover i Jaguar

Kultowa marka z brytyjskimi korzeniami Land Rover może zostać wystawiona na sprzedaż przez koncern Ford razem z brandem Jaguar jako...

8 sierpnia 2006

Moore wydawcą "National Geographic"

Declan Moore został międzynarodowym wydawcą magazynu "National Geographic". Związany z wydawnictwem od 2000 r. Moore piastował ostatnio stanowiska vice presidenta...

8 sierpnia 2006

Tim Howat i Paola Hellel pokierują sprzedażą pisma "Time"

"Time" wybrał dwóch dyrektorów sprzedaży odpowiedzialnych za region EMEA. W londyńskim biurze nowe osoby zastąpią Nadine Howarth, która w marcu...

9 sierpnia 2006

Joel Babbit został creative officerem i presidentem GCI Group

Joel Babbit, zarządzający agencją Grey Worldwide w Atlancie, będzie dotychczasową funkcję łączył z pozycją chief creative officera i dyrektora GCI...

9 sierpnia 2006

Agencje reklamowe w Libanie sparaliżowane w wyniku wojennego konfliktu

W wyniku ataku Izraela na Liban wszelkie działania marketingowe w tym kraju zostały zawieszone. Najważniejsze dla szefów wielu agencji jest...

9 sierpnia 2006

Bono zainwestował w amerykański magazyn "Forbes"

Lider zespołu U2 Bono wraz z pięcioma innymi biznesmenami reprezentującymi fundusz Elevation Partners zainwestował w amerykański magazyn "Forbes", kupując mniejszościowy...