M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

9 sierpnia 2006

Marka Philips warta jest 6,7 mld dol. według najnowszych szacunków Interbrand

Philips w dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand odnotował najwyższy wzrost w sektorze elektroniki,...

9 sierpnia 2006

Sony Ericsson miksuje na Ibizie

Podczas festiwalu Ibiza Rocks didżeje będą miksować i grać utwory przy użyciu telefonu Sony Ericsson W810i Walkman. Projekt jest częścią...

9 sierpnia 2006

Diane Keaton wystąpi w nowej reklamie L'Oreala

Aktorka Diane Keaton wystąpi w najnowszej kampanii reklamowej jednego z produktów L'Oreala - kremu Age Perfect Pro-Calcium. Działania reklamowe będą...

10 sierpnia 2006

Mediaedge:cia wygrał wart 2 mln funtów budżet mediowy marki whisky Famous Grouse

Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego marki szkockiej whisky Famous Grouse należącej do portfolio Edrington Group. Budżet wyceniany jest...

10 sierpnia 2006

News Corporation osiągnął prawie 9-proc. wzrost rocznego zysku

Należący do Ruperta Murdocha koncern News Corporation podał, że zysk firmy w zakończonym roku finansowym wyniósł 2,31 mld dol., co...

10 sierpnia 2006

Sony wprowadzi we wrześniu urządzenie przenośne Mylo - komunikator Wi-Fi

Sony Electronics przygotowuje marketingową strategię dla urządzenia Mylo, które zamierza wprowadzić do sprzedaży we wrześniu. W USA cena Mylo ma...

10 sierpnia 2006

Marki Google, Starbucks i eBay najbardziej zwiększyły wartość w najnowszym rankingu Interbrand

W najnowszym dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek Best Global Brands 2006 sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand najwyższe wzrosty...

10 sierpnia 2006

Upały w USA wpłynęły na spadek sprzedaży McDonald's

Sprzedaż w restauracjach McDonald's w USA w lipcu br. była najniższa od poprzedniego dołka zanotowanego w kwietniu 2003 r. Analitycy...

10 sierpnia 2006

Przychody Clear Channel rosną na świecie, spadają w Wielkiej Brytanii

Clear Channel Outdoor odnotowuje spadek przychodów w Wielkiej Brytanii, podczas gdy biznes rośnie w skali globalnej. Całościowe przychody koncernu za...

10 sierpnia 2006

Wal-Mart ogłosił short-listę agencji

Wal-Mart, właściciel sieci supermarketów, ogłosił short-listę pięciu agencji, które wezmą udział w przetargu na obsługę reklamową i mediową. Wartość budżetu...

11 sierpnia 2006

Koncern News Corporation zainteresowany przejęciem YouTube

News Corporation wywołał zamieszanie informacjami o możliwym przejęciu YouTube. Kierownictwo koncernu zapowiedziało, że będzie inwestować w biznes związany z internetem...

11 sierpnia 2006

Ogilvy Interactive zaprojektuje nową witrynę "BrandRepublic"

Haymarket Publishing, wydawca serwisu internetowego "BrandRepublic", po trzyetapowym przetargu wybrał agencję Ogilvy Interactive do zaprojektowania nowego designu tej witryny. Ogilvy...

11 sierpnia 2006

William Kupper zrezygnuje z kierowania "BusinessWeekiem"

William Kupper jr., szef "BusinessWeeka", ma zamiar zrezygnować z pełnienia obecnej funkcji. The McGraw Hill Cos., właściciel pisma, rozpoczął poszukiwania...

11 sierpnia 2006

Dwie nowe kategorie w tegorocznym konkursie Eurobest Awards

Eurobest Awards, konkurs nagradzający reklamy drukowane, radiowe, telewizyjne/kinowe, internetowe i outdoorowe, wprowadza w tym roku dwie nowe kategorie: reklama bezpośrednia...

11 sierpnia 2006

Sprzedaż Adidasa wzrosła o 20 proc. dzięki mundialowi

Prawdziwym zwycięzcą mundialu okazał się... Adidas. Dzięki mistrzostwom świata sprzedaż tego koncernu wzrosła w II kwartale br. o 20 proc.,...

11 sierpnia 2006

Interpublic ma niższe, niż zakładano, przychody w drugim kwartale br.

Holding Interpublic Group of Cos. zanotował spadek przychodów o 4,8 proc. w drugim kwartale br. Wyniosły one 1,53 mld dol.,...

23 sierpnia 2006

OMD zdobywa paneuropejski budżet Alpro

Alpro, producent żywności na bazie soi, zatrudnił OMD do obsługi paneuropejskiego budżetu. Jego wartość szacuje się na 30 mln funtów....

23 sierpnia 2006

YouTube debiutuje z reklamami wideo

Serwis społecznościowy YouTube rozpoczął sprzedaż reklam wideo. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z oferty, jest Warner Bros. Za pomocą tych form...

23 sierpnia 2006

Niektóre brytyjskie uniwersytety bojkotują Coca-Colę

Niektóre brytyjskie uniwersytety bojkotują Coca-Colę z powodów etycznych. Chodzi o kwestię rzekomych naruszeń praw pracowniczych w fabrykach koncernu na świecie....

23 sierpnia 2006

Kath Smith nowym dyrektorem zarządzającym Reeboka na Wyspach

Kath Smith, weteranka biznesu odzieży sportowej, będzie nowym dyrektorem zarządzającym Reeboka w Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej w wyniku zmian...

23 sierpnia 2006

Victoria i David Beckhamowie reklamują perfumy marki Intimately Beckham

Victoria i David Beckhamowie wystąpią w reklamach prasowych nowych perfum o nazwie Intimately Beckham. Marka powstała w koncernie kosmetycznym Coty....

24 sierpnia 2006

Renault prowadzi zintegrowaną komunikację dla Clio Renault sport 197

Firma marketing services Publicis Dialog przygotowała najnowszy projekt komunikacyjny dla modelu samochodu Clio Renault sport 197 z portfolio Renault. Zintegrowana...

24 sierpnia 2006

Fox zamierza skonsolidować budżet mediowy wart ponad miliard dolarów

Fox Filmed Entertainment należąca do News Corporation zamierza rozpisać przetarg, którego celem jest konsolidacja globalnego budżetu planowania i zakupu mediów...

24 sierpnia 2006

Amerykański przemysł farmaceutyczny zaniepokojony nowym dokumentem Michaela Moore'a

Amerykański przemysł farmaceutyczny i zdrowotny chorobliwie obawia się nowego filmu dokumentalnego "Sicko", nad którym pracuje kontrowersyjny reżyser Michael Moore. Producenci...

24 sierpnia 2006

Zulu będzie launchować Ipsh w Europie

Omnicom ma wprowadzić usługi mobilnego marketingu na europejskich rynkach poprzez Ipsh, markę amerykańskiej dywizji mobilnej. Ipsh ma być częścią sieci...

24 sierpnia 2006

Wonderbra repozycjonuje się jako marka lifestyle'owa

Producent bielizny Wonderbra repozycjonuje się jako marka lifestyle'owa. Głównym narzędziem ma być nowa strona internetowa z wysmakowanymi zdjęciami. Internauci mogą...

24 sierpnia 2006

Enterprise IG awansuje dwóch design directorów

Należąca do WPP agencja brandingowa Enterprise IG awansowała dwóch design directorów. Ewan Ferrier obejmuje funkcję creative directora of brand experience,...

25 sierpnia 2006

"The Daily Mail" kończy trwającą ćwierć wieku współpracę z FCB London

"The Daily Mail" kończy jeden z najdłużej trwających kontraktów z agencją reklamową na rynku brytyjskim. Rozstaje się po 25 latach...

25 sierpnia 2006

"Vogue" tworzy podcasty dla Gapa i Redkena

Conde Nast tworzy podcasty, które będą dostępne na stronie shopvogue.com. Pierwszym z nich będzie "Fashion on Demand" - program udzielający...

25 sierpnia 2006

Brazylijska supermodelka w reklamie American Express

Gisele, brazylijska supermodelka, wystąpi w kampanii prasowej American Express. Będzie w niej promowała "charytatywną" kartę kredytową Red wprowadzoną w ramach...

25 sierpnia 2006

Browar Carlsberg będzie kontynuować współpracę z UEFA

Browar Carlsberg przedłużył współpracę w zakresie sponsoringu z europejską organizacją piłkarską UEFA. Nowy kontrakt został podpisany na trzy lata. Do...

25 sierpnia 2006

Prezes i CEO McDonald's Mike Roberts odchodzi z firmy

Prezes i CEO McDonald's Mike Roberts odchodzi z firmy. Zastąpi go Ralph Alvarez, dotychczas szef McDonald's North America. Ustąpienie Robertsa...

28 sierpnia 2006

Tenisista Rafael Nadal będzie reklamował samochody marki Kia

Koncern motoryzacyjny Kia podpisał umowę z hiszpańskim tenisistą Rafaelem Nadalem. Będzie on globalnym ambasadorem marki i twarzą kampanii reklamowych koreańskiego...

28 sierpnia 2006

Zwycięzca Ligi Mistrzów zarobi w tym sezonie blisko 67 mln funtów

Wpływy zwycięzcy piłkarskich rozgrywek Ligi Mistrzów organizowanej przez UEFA wyniosą w tym roku około 67 mln funtów. Kwota ta zawiera...

28 sierpnia 2006

Media Square poszerza swoją działalność w Europie

Grupa mediowa Media Square rozszerza swoją działalność w Europie. Obecnie finalizuje transakcję kupna agencji Leonhardt & Kern. Zdaniem Jeremy'ego Middletona,...

28 sierpnia 2006

AOL rozpoczyna współpracę z czterema wytwórniami filmowymi z Hollywood

AOL dzięki umowom podpisanym z czterema największymi studiami produkcyjnymi w Hollywood udostępni w swoim nowym serwisie internetowym AOL Video filmy...

28 sierpnia 2006

Wal-Mart zamierza kierować przekaz marketingowy do homoseksualistów

Sieć handlowa Wal-Mart podjęła bezprecedensową decyzję o współpracy z National Gay & Lesbian Chamber of Commerce. Firma chce rozpocząć dyskusję...

28 sierpnia 2006

American Airlines szuka agencji do obsługi budżetu CRM

American Airlines szuka agencji do obsługi europejskiego budżetu CRM. Głównym zadaniem planowanych działań ma być zwiększenie liczby rezerwacji online. Firma...

28 sierpnia 2006

Andy Farr globalnym szefem badań i rozwoju w sieci mediowej MindShare

Andy Farr objął stanowisko head of research and development worldwide w sieci domów mediowych MindShare (WPP Group). Wcześniej zajmował się...

29 sierpnia 2006

Draft FCB rozpocznie globalną obsługę MoneyGram Int.

Draft FCB Group zdobyła globalny budżet kreatywny MoneyGram International. Agencja zwyciężyła w przetargu, w którym uczestniczyły też agencje Ogilvy &...

29 sierpnia 2006

Scholz & Friends wspiera projekt European Capital of Culture 2007

Sieć agencyjna Scholz & Friends wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego projektu European Capital of Culture 2007. Unia Europejska przyznała...

29 sierpnia 2006

Andrea Mezzasalma nadzoruje badania użytkowników mediów w TNS

Andrea Mezzasalma został szefem komórki TNS odpowiedzialnej za badania użytkowników internetu oraz widowni telewizji i radia. Mezzasalma przeniesie się z...

29 sierpnia 2006

Sieć agencji reklamowych JWT otwiera oddział w Czechach

Sieć agencji reklamowych JWT należących do WPP Group podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności w Czechach. Za działalność JWT Praha ma...

29 sierpnia 2006

Peroni wzmacnia międzynarodowy zespół marketingowy

Browar SAB Miller zatrudnił Joannę Botwood na stanowisku international marketing managera włoskiej marki piwa Peroni Nastro Azzuro. Botwood pracowała wcześniej...

29 sierpnia 2006

MPG wygrało przetarg mediowy Danone Group w Meksyku

MPG Media Planning Network pokonało cztery inne domy mediowe w przetargu mediowym prowadzonym przez Danone Group w Meksyku. MPG współpracuje...

29 sierpnia 2006

Rządowy raport o otyłości Brytyjczyków wzmaga presję na regulację reklamy junk food

Nowy rządowy raport o otyłości Brytyjczyków wzmógł presję na regulację reklamy junk food w Wielkiej Brytanii. Według dokumentu w 2010...

30 sierpnia 2006

Gemma Newland pokieruje TBWA/Stream w Wielkiej Brytanii

Gemma Newland została dyrektorem zarządzającym TBWA/Stream, działu agencji TBWA/London odpowiedzialnego za przedsięwzięcia rozrywkowe. Newland przeszła z MTV Networks Europe, gdzie...

30 sierpnia 2006

SpiralFrog, bezpłatny muzyczny serwis internetowy, wystartuje w grudniu

Universal Music tworzy SpiralFrog - nowy serwis internetowy, z którego można będzie bez opłat ściagnąć muzykę. Serwis będzie utrzymywany z...

30 sierpnia 2006

Nike pokazuje sposoby zmniejszenia bólu w kampanii Air Max

W rytm piosenki "Ból" Johnny'ego Casha Nike przypomina sportowcom, jak buty Nike Air Max mogą usuwać część bólu, jaki niesie...

30 sierpnia 2006

Mediaedge:cia wzmacnia brytyjską MEC Interaction

Jason Dormieux, dotychczasowy szef ZED Media, jako managing partner wzmocni skład komórki MEC Interaction UK w domu mediowym Mediaedge:cia. Zatrudnia...