M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

30 sierpnia 2006

Turner Broadcasting Europe utworzy zespół produkcyjny w Londynie

Turner Broadcasting Europe wkrótce utworzy zespół produkcyjny z siedzibą w Londynie. Projekt ten jest jedną z istotnych inwestycji, których celem...

31 sierpnia 2006

Bob Dylan w reklamie nowego iPoda firmy Apple

Muzyk Bob Dylan wystąpił w najnowszej kampanii reklamowej firmy Apple. Reklama jej nowego iPoda promuje jednocześnie nowy, pierwszy od pięciu...

31 sierpnia 2006

JWT pozyskała budżet reklamowy marki Smirnoff Ice

Agencja reklamowa JWT rozpocznie obsługę budżetu reklamowego należącej do koncernu Diageo marki Smirnoff Ice. Ponad półtora roku temu utraciła go...

31 sierpnia 2006

Eric Schmidt został członkiem zarządu Apple Computer

Eric Schmidt, dotychczas chief executive w Google, wszedł w skład zarządu Apple Computer. Jego nominacja wiąże się z rywalizacją rynkową...

31 sierpnia 2006

Audi sponsorem pokoju wypoczynkowego Aleksa Fergusona w MU

Jam Design stworzy nowy pokój wypoczynkowy dla trenera Aleksa Fergusona na terenie klubu piłkarskiego Manchester United przy Old Trafford. Sponsorem...

31 sierpnia 2006

Steve Centrillo odchodzi z nowojorskiego biura FCB

Steve Centrillo, CEO nowojorskiego biura FCB, odszedł z agencji. Stało się to zaledwie kilka tygodni przed planowaną fuzją sieci FCB...

1 września 2006

Peter DeNunzio nowym CEO Draft FCB w Nowym Jorku

Draft FCB z Nowego Jorku zatrudniła Petera DeNunzio na nowego szefa firmy po odejściu z niej Steve'a Centrillo (patrz wczorajszy...

1 września 2006

Omnicom Group podpisała umowę z TiVo dotyczącą badań

Omnicom Group podpisała umowę z firmą TiVo dotyczącą zakupu badań i partnerstwa związanego z DVR (digital video recorder - cyfrowa...

1 września 2006

Amanda Walsh CEO w Lowe London

Amanda Walsh po czteromiesięcznych rozmowach zdecydowała się na objęcie stanowiska chief executive officera w Lowe London. Przejmie obowiązki Garry'ego Lace'a,...

1 września 2006

Gary Oldman reklamuje Nokię N93

Aktor i reżyser Gary Oldman występuje w najnowszej kampanii reklamowej multimedialnego telefonu Nokia N93 przygotowanej przez Lowe Worldwide. W spocie...

1 września 2006

Coca-Cola wystartuje z nowym projektem związanym z muzyką cyfrową

Coca-Cola wystartuje z nowym projektem związanym z muzyką cyfrową. Będzie go prawdopodobnie realizować razem z firmą Apple. Już obecnie na...

1 września 2006

CNN wprowadza nową identyfikację wizualną

CNN wprowadza nową identyfikację wizualną. Odświeża swój wizerunek po raz pierwszy od pięciu lat. Wprowadzanym zmianom towarzyszyć będą działania promocyjne....

4 września 2006

Electronic Arts uaktualnia reklamy w swoich grach

Electronic Arts, największy producent gier, wprowadził możliwość uaktualniania reklam w swoich produktach. Reklamy dzięki połączeniu z internetem będą mogły być...

4 września 2006

Światowy rynek product placement w całym 2006 r. wzrośnie o 25 proc.

Światowy rynek product placement w całym 2006 r. wzrośnie o 25 proc. i będzie wart 7,5 mld dol. W roku...

4 września 2006

G+J zamyka grupę tytułów na poszczególnych rynkach w Europie

Niemiecki wydawca Gruner + Jahr podjął decyzję o zamknięciu szeregu tytułów prasowych wydawanych dotąd na niektórych rynkach europejskich ze względu...

4 września 2006

Hachette zamyka kolejny w tym roku tytuł dla kobiet na rynku amerykańskim

Hachette Filipacchi Media US zamyka magazyn "For Me" kierowany do 25-35-letnich kobiet. Ostatnim wydaniem będzie numer październikowy. Powodem rezygnacji z...

4 września 2006

Saatchi & Saatchi wycofuje się z przetargu Wal-Marta

Saatchi & Saatchi wycofała się z przetargu Wal-Marta, który szuka agencji do fullservice'owej obsługi budżetu. Jego wartość szacuje się na...

4 września 2006

Donald Knauss rezygnuje z funkcji president North America w Coca-Cola Co.

Donald Knauss, president North America Coca-Cola, podał się do dymsiji. Odchodzi do firmy Clorox na stanowisko chairman-CEO. Zastąpi go J....

5 września 2006

Katalog muzyczny BMG dostępny online

BMG Music Publishing, jedna z największych wytwórni płytowych, odświeżyła swój portal business-to-business. Teraz umożliwia on dokładne przeszukiwanie katalogu muzycznego wytwórni....

5 września 2006

Brytyjscy producenci chcą innego niż rząd oznaczania żywności

Pięciu wiodących producentów żywności w Wielkiej Brytanii: Kellogg's, Nestle, Danone, Kraft oraz PepsiCo, rozpoczęło wspólnie kampanię reklamową promującą nowy system...

5 września 2006

MediaCom zdobył budżet Universal Pictures

MediaCom wygrał w przetargu na obsługę Universal Pictures. Wartość budżetu szacowana jest na 31 mln funtów. MediaCom w przetargu pokonał...

5 września 2006

TNS Healthcare będzie dostarczać informacje sprzedażowe Pfizerowi w Wielkiej Brytanii

Firma farmaceutyczna Pfizer wybrała TNS Healthcare na dostawcę danych sprzedażowych związanych z rynkiem brytyjskim. TNS Healthcare będzie dostarczał producentowi Viagry...

5 września 2006

Warner Bros. tworzy spółkę małych form cyfrowych

Warner Bros. tworzy spółkę, która będzie produkować małe formy cyfrowe. Chodzi np. o spoty reklamowe, które mogą być wyświetlane w...

6 września 2006

Proximity tworzy wyspecjalizowaną komórkę designerską

Firma marketing services Proximity utworzyła nową komórkę designerską, której zadaniem ma być tworzenie oryginalnych i innowacyjnych rozwiązań dla już istniejacych...

6 września 2006

Zsolt Simon rozwija MEC Interaction w Europie Środkowej i Wschodniej

Zsolt Simon, managing director domu mediowego Mediaedge:cia, obejmie stanowisko regional directora w strukturach MEC Interaction. Zajmie się rozwojem usług interaktywnych...

6 września 2006

Screenvision uruchamia usługę ułatwiającą prowadzenie kampanii paneuropejskich

Agencja Screenvision zajmująca się sprzedażą czasu reklamowego w kinach uruchomiła nową usługę mającą ułatwić marketerom prowadzenie paneuropejskich kampanii reklamowych. Nowa...

6 września 2006

Dunhill koncentruje się w reklamach na ekspozycji marki

Agencja reklamowa VCCP pracuje nad kampanią prasową męskich upmarketowych akcesoriów marki Dunhill, której celem ma być podniesienie świadomości brandu. Projekt...

6 września 2006

Leo Burnett autorem kampanii Johnniego Walkera wspierającej mieszkańców Libanu

Agencja reklamowa Leo Burnett Beirut jest autorem kampanii marki Johnnie Walker wspierającej mieszkańców Libanu. Pomysł polega na wpisaniu hasła marki...

6 września 2006

Organizator igrzysk olimpijskich w 2012 r. podpisał umowę z firmą paliwową

LOCOG, komitet organizacyjny letnich igrzysk olimpijskich Londyn 2012, podpisał umowę z jedną z firm z czołówki sektora paliwowego. Nie ujawniono...

6 września 2006

Havas kupuje francuską agencję, aby utrzymać budżet Citroena

Francuski holding reklamowy Havas potwierdził zakup agencji reklamowej Scher Lafarge, o której spekulowano, że zdobyła budżet francuskiego PSA Peugeot Citroen....

7 września 2006

Jon Meacham będzie nowym naczelnym "Newsweeka"

Jon Meacham awansuje na stanowisko redaktora naczelnego "Newsweeka". Wcześniej pełnił funkcję zastępcy naczelnego. Z "Newsweekiem" związany jest od 1995 r....

7 września 2006

WPP kupił pakiet udziałów w firmie brandingowej Big Idea Group

Holding reklamowy WPP Group został właścicielem pakietu 30,1 proc. udziałów w firmie brandingowej Big Idea Group, która zajmuje się tworzeniem...

7 września 2006

Sony wspiera w internecie sprzedaż konsoli PS3

Koncern Sony przygotował prelaunchową kampanię internetową konsoli do gier Sony PlayStation 3. Agencja Stream należąca do TBWA/London przygotowała serię sześciu...

7 września 2006

Tag Heuer w kampanii reklamowej wykorzystuje wizerunki gwiazd

Tag Heuer, producent ekskluzywnych zegarków, w najnowszej kampanii reklamowej pt. "What are you made of?" sięga po znane osoby jako...

7 września 2006

Tom Freston zrezygnował ze stanowiska CEO w koncernie Viacom

Tom Freston, CEO koncernu Viacom, zrezygnował ze stanowiska. Stało się to osiem miesięcy po tym, jak koncern oddzielił się od...

7 września 2006

Aegis dzięki projektom interaktywnym odnotował wzrost przychodów

Przychody grupy Aegis wzrosły o 19,1 proc. w I półroczu br., a zyski (przed odliczeniem podatków) - o 15,2 proc....

7 września 2006

"Elle" świętuje 21. urodziny z gościnnym udziałem Versace

Hachette Filipacchi w Wielkiej Brytanii przygotowało specjalne wydanie "Elle", którym zamierza uświetnić 21. rocznicę wydawania tego tytułu. Do redakcji tego...

7 września 2006

Shaw Marketing Group wejdzie w skład sieci Wunderman

WPP Group przejmuje amerykańską agencję BTL Shaw Marketing Group. Zostanie ona włączona do struktur Wunderman New York jako Shaw Wunderman....

8 września 2006

Dell planuje przetarg na globalny budżet mediowy wart 375 mln dol.

Amerykański producent komputerów Dell Computers planuje przetarg na obsługę swojego globalnego budżetu w zakresie planowania i zakupu mediów, wartego w...

8 września 2006

Mediametrie odpowiada kampanią reklamową na falę krytyki

Mediametrie, francuska firma badająca widownię, rozpoczyna kampanię reklamową, która ma poprawić jej wizerunek. Firma znalazła się w ogniu krytyki, bo...

8 września 2006

Ian Haworth odpowiedzialny globalnie za kreację w sieci Rapp Collins

Ian Haworth objął stanowisko global chief creative officera w sieci firm marketing services Rapp Collins. Będzie je łączył z dotychczasowymi...

8 września 2006

Heinz wraca po dekadzie do hasła reklamowego "Beanz, Meanz, Heinz"

Koncern spożywczy Heinz podjął decyzję o ponownym wykorzystaniu w reklamach telewizyjnych sloganu "Beanz, Meanz, Heinz", z którego zrezygnował 10 lat...

8 września 2006

Ubrania Ben Sherman w grze na Xbox 360

Ubrania Ben Sherman będą prezentowane w nowej grze na konsolę Xbox 360. Pojawią się one w symulacji samochodowej Test Drive...

8 września 2006

Gwiazdy w kampanii przeciwko AIDS

Kilka gwiazd, takich jak Richard Gere, David Bowie i Gwyneth Paltrow, bierze udział w kampanii promującej akcję charytatywną "Keep a...

8 września 2006

5 domów mediowych w przetargu Skoda Auto Poland

Skoda Auto Poland rozpoczęła przetarg mediowy. Zaproszenia do przetargu otrzymały: obsługujący Skodę od 1997 r. dom mediowy Carat Polska, a...

11 września 2006

JCDecaux rozpoczyna inwestycje w Rosji i na Ukrainie

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux rozpoczyna działalność na rynkach Rosji i Ukrainy w ramach joint veinture z BigBoard Group SA. O...

11 września 2006

Carat zdobywa europejski budżet mediowy Black & Decker

Sieć domów mediowych Carat zdobyła po przetargu paneuropejski budżet firmy Black & Decker. Jego wartość szacuje się na 30 mln...

11 września 2006

Mother promuje magiczny numer Orange

Operator komórkowy Orange rozpoczął nową kampanię reklamową promującą usługę Magiczny numer. Nowi abonenci mogą rozmawiać bez żadnych ograniczeń z jedną...

11 września 2006

BBC wprowadza cztery kanały do globalnej dystrybucji

BBC uruchamia cztery nowe globalne kanały telewizyjne. Nowe stacje to: BBC Entertainment, CBeebies (dwujęzyczny) oraz BBC Knowledge i BBC Lifestyle....

11 września 2006

Peta Corsan group account directorem w MPG International

Sieć domów mediowych MPG International wybrała Petę Corsan na stanowisko group account directora. Corsan pracowała ostatnio w domu mediowym MindShare,...