M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 września 2006

Clear Channel uruchamia streaming radiowy na telefony komórkowe

Clear Channel w Stanach Zjednoczonych uruchamia usługę transmisji programów stacji radiowych poprzez streaming do telefonów komórkowych. Dzięki umowie z Cingular...

12 września 2006

SIDSA wprowadzi pierwszą komercyjną sieć telewizji mobilnej w Rosji

Firma Semiconductores Investigacion y Diseno SA (SIDSA) wprowadzi pierwszą komercyjną sieć telewizji mobilnej w Rosji. Usługa pojawi się w kwietniu...

12 września 2006

Apple rozbudowuje swój sklep iTunes o opcję pobierania filmów

Koncern Apple zamierza rozbudować funkcjonalność swojego sklepu internetowego z muzyką cyfrową o możliwość pobierania także plików z filmami wideo. Chociaż...

12 września 2006

Nike zapłaci 300 tys. funtów kary za nielegalne wykorzystanie logo jednej z dzielnic Londynu

Nike zapłaci 300 tys. funtów kary za nielegalne wykorzystywanie znaku graficznego londyńskiej dzielnicy Hackney. Ten sportowy koncern wykorzystywał logo Hackney...

12 września 2006

Johnson & Johnson zostaje w Initiative

Jeden z najgłośniejszych przetargów ostatniego roku dobiegł końca. Johnson & Johnson postanowił nadal współpracować z Initiative. O wynikach czteroetapowego przetargu...

13 września 2006

Monica Mather odchodzi z Discovery

Monica Mather odchodzi z Discovery Networks Europe za porozumieniem stron. Pracowała w firmie przez osiem lat. Ostatnio na stanowisku vice-president,...

13 września 2006

McDonald's w USA poszukuje następcy Billa Lamera, chief marketing officera

Korporacja McDonald's w USA poszukuje następcy Billa Lamera, chief marketing officera, który zarządza budżetem marketingowym w wysokości 730 mln dol....

13 września 2006

Kevin Razvi odchodzi z CNN do Viacomu

Kevin Razvi, szef sprzedaży CNN International, opuszcza koncern Time Warner i przechodzi do konkurencyjnego Viacomu. W CNN Ravzi odpowiadał za...

13 września 2006

Omnicom Group otwiera oddział domu mediowego PHD na Łotwie

Holding reklamowy Omnicom Group kontynuje rozwój drugiej po OMD sieci domów mediowych PHD. Nowym oddziałem, który powstał na Łotwie, będzie...

13 września 2006

Kraft rozpoczyna wart 22 mln funtów program CRM

Kraft rozpoczyna wart 22 mln funtów program CRM. Będzie go realizować agencja Harrison Troughton Wunderman. Głównym celem programu jest wzmocnienie...

13 września 2006

Coca-Cola wprowadzi nowe opakowania na święta

Nowe edycje opakowań swoich napojów wprowadzi Coca-Cola. Sezonowe opakowania promować będą marki Coca-Cola i Diet Coke. Działania te są elementem...

13 września 2006

Peugeot rozpoczął przetarg e-marketingowy, chce powiększyć grono współpracujących agencji

Peugeot rozpoczął przetarg na swój budżet e-marketingowy, co najprawdopodobniej zaowocuje poszerzeniem grona agencji interaktywnych współpracujących z tym producentem. Koncern poprosił...

14 września 2006

Jubileuszowy numer "Wallpaper" z rekordową liczbą reklam

Wydanie magazynu "Wallpaper" z okazji jego 10-lecia jest wyjątkowe nie tylko ze względu na rocznicę. Osiągnęło rekord objętości i stron...

14 września 2006

Apple zacznie sprzedawać filmy Walta Disneya w sklepie iTunes

Firma Apple poszerzy ofertę należącego do niej sklepu iTunes o 75 filmów wyprodukowanych przez wytwórnię Walta Disneya. Konsumenci będą mogli...

14 września 2006

Citibank konsoliduje budżet marketingowy, wybiera Fallon do obsługi kreatywnej

Citigroup konsoliduje swój budżet marketingowy w czterech agencjach: dwóch należących do WPP Group (Wunderman i Systems Group), jednej z Interpublic...

14 września 2006

DDB London zdobyła budżet "Financial Times"

Agencja DDB London wygrała w przetargu na obsługę reklamową "Financial Times". Wartość budżetu wynosi 5 mln funtów. W przetargu brały...

14 września 2006

Lucien Boyer został CEO Havas Sports International

Lucien Boyer obejmie funkcję chief executive officera Havas Sports International. Równolegle będzie nadal prezesem Havas Sports France. Jego głównym zadaniem...

14 września 2006

McCain zmienia wizerunek marki w Wielkiej Brytanii

McCain Food, producent mrożonych frytek, repozycjonuje brand w Wielkiej Brytanii i tworzy jego nowy prozdrowotny wizerunek. Zmiany mają być widoczne...

14 września 2006

JCDecaux zdobył lukratywny kontrakt na obsługę lotniska w Los Angeles

Atrakcyjny kontrakt reklamowy na obsługę międzynarodowego lotniska w Los Angeles zdobył JCDecaux. Firma ma przez najbliższe 10 lat obsługiwać czwarte...

14 września 2006

Jeri Finard chief marketing officerem Kraft Foods

Jeri Finard jest nowym chief marketing officerem Kraft Foods. Awansował ze stanowiska wiceprezesa ds. rozwoju kategorii. Z firmy odchodzi natomiast...

15 września 2006

Toby Hoare ma zastąpić Michaela Maedela na stanowisku prezesa JWT w Europie

Toby Hoare, obecny executive chairman JWT London, ma zastąpić Michaela Maedela na stanowisku prezesa i chief executive sieci JWT w...

15 września 2006

T-Mobile razem z EMI oferują mobilne wideo z reklamami

Operator komórkowy T-Mobile we współpracy z wytwórnią muzyczną EMI Music oferuje swoim użytkownikom multimedialny kontent taki jak wideoklipy, programy rozrywkowe,...

15 września 2006

Murdoch chce kupić za 20 mln funtów Milkround Online

Rupert Murdoch zamierza kupić Milkround Online, serwis internetowy z ogłoszeniami o pracy dla absolwentów. Informację taką podał "The Daily Telegraph"....

15 września 2006

D&AD wyda książkę o kreacji reklamowej

Publikacja "The D&AD Annual" będzie prezentacją przedstawiającą osiągnięcia kreacji reklamowej. Tytuł będzie prezentował 740 prac podzielonych na 269 kategorii. Jury...

15 września 2006

Cannes Lions i Eurobest współtworzą nowy konkurs reklamy Dubai Lynx

Dubai Lynx to nowy konkurs kreacji reklamowej, który swoim zasięgiem obejmie rynki w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. Po...

15 września 2006

Lonely Planet wprowadza do oferty wyszukiwarkę połączeń lotniczych

Lonely Planet, wydawca przewodników turystycznych, uruchomił na swoich stronach internetowych wyszukiwarkę połączeń lotniczych. Narzędzie zostało stworzone przez Global Travel Market....

15 września 2006

Czeski sąd unieważnił licencje nadawcom cyfrowej TV w Czechach

Nadawcy sześciu nowych cyfrowych kanałów telewizyjnych, które miały wystartować z emisją w Czechach w przyszłym roku, stracili pozwolenia na emisję....

15 września 2006

Brytyjskie władze mogą zaostrzyć regulacje dotyczące reklamy alkoholu

Brytyjskie władze mogą zaostrzyć regulacje dotyczące reklamy alkoholu. Rządowa organizacja Advisory Council on the Misuse of Drugs w najnowszym raporcie...

15 września 2006

W finale przetargu na budżet kreatywny Heinekena zostały cztery agencje

Heineken w USA szuka agencji kreatywnej, która obsłuży budżet firmy wart 130 mln dol. Do finału konkursu weszły cztery agencje...

18 września 2006

Piłkarz Joe Cole wystąpi w kampanii nowej linii aparatów cyfrowych Samsunga

Joe Cole, piłkarz angielskiej drużyny futbolowej i klubu Chelsea, podpisał umowę z Samsungiem dotyczącą promocji aparatów tej marki. W ramach...

18 września 2006

Tony Davidson został wybrany na prezesa stowarzyszenia D&AD

Dyrektor kreatywny Wieden & Kennedy London Tony Davidson został wybrany na prezesa stowarzyszenia D&AD na najbliższy rok. W swoim inauguracyjnym...

18 września 2006

Adidas wchodzi z wirtualnymi butami do wirtualnej krainy Second Life

Adidas będzie jednym z pierwszych globalnych brandów obecnych w wirtualnym świecie Second Life. Koncern kupił "działkę" w www.secondlife.com, serwisie należącym...

18 września 2006

Gwiazdy świata mody autorami zdjęć z najnowszej kolekcji Canona

Firma Canon będąca sponsorem tygodnia mody w Londynie, Paryżu i Mediolanie przygotowała specjalną wystawę zdjęć "The Other Side of Fashion"....

18 września 2006

Wizerunek Jezusa na kuflu piwa w kampanii reklamowej w Wielkiej Brytanii

Twarz Jezusa pojawi się na kuflu od piwa w tegorocznej świątecznej kampanii przygotowanej przez kościelną agencję Churches Advertising Network. Jej...

18 września 2006

Laura Desmond została CEO Starcom MediaVest Group w obu Amerykach

Starcom MediaVest Group powołała Laurę Desmond, dotychczasowego CEO MediaVest, na stanowisko CEO Americas. Na nowym stanowisku Desmond będzie nadzorować pracę...

18 września 2006

Laura Klauberg i Lisa Klauser dzielą obowiązki szefów marketingu Unilevera w USA

Unilever w Stanach Zjednoczonych rozdzielił obowiązki marketingowe między dwóch menedżerów. Laura Klauberg, chief marketing officer w USA, zajmie się jako...

19 września 2006

Dzieci włączają się do debaty o reklamie "śmieciowego" jedzenia

Z badania Office of the Children's Commisioner przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii wynika, że dzieci są coraz bardziej zagubione, bo otrzymują...

19 września 2006

Hallmark przekazuje swój europejski budżet mediowy domowi MediaCom

Dom mediowy MediaCom wygrał przetarg na paneuropejską obsługę mediową stacji telewizyjnej Hallmark. Konkurs został rozpisany po rezygnacji niezależnej agencji BLM,...

19 września 2006

Wikipedia ma być dostępna w wersji offline

Firma Webaroo specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu offline web technology udostępni encyklopedię Wikipedia poza internetem. Korzystanie z niej...

19 września 2006

Research Now wchodzi na rynek węgierski

Niezależna firma badawcza Research Now wchodzi na rynek węgierski. Research Now specjalizuje się w panelowych badaniach konsumenckich. Jest obecna na...

19 września 2006

Euro RSCG 4D rozpocznie obsługę Maison de la France

Firma marketing services Euro RSCG 4D rozpocznie współpracę z francuską organizacją turystyczną Maison de la France na rynku brytyjskim. Wartość...

19 września 2006

Lagardere uruchomi nową strukturę multimedialną

Francuska grupa medialna Lagardere zamierza stworzyć nową strukturę, której działania będą wykorzystywały magazyny, media audiowizualne oraz internet. We wspólnym zarządzie...

20 września 2006

Naga Sadie Frost w kampanii przeciwko noszeniu futer

Sadie Frost, aktorka i projektantka ubrań, wystąpi nago w najnowszej kampanii przeciwko noszeniu futer i w obronie praw zwierząt. Kampania...

20 września 2006

McDonald's zmniejsza ilość soli we frytkach o połowę

McDonald's prowadzi program redukcji użycia soli w ramach promocji zdrowego żywienia. W Irlandii zmniejszono użycie soli o 50 proc. we...

20 września 2006

Nick Manning odchodzi z OMD

Nick Manning, chief executive officer domu mediowego OMD w Wielkiej Brytanii, zamierza odejść wiosną przyszłego roku. Manning pełnił tę funkcję...

20 września 2006

MTV podpisało umowy ze sponsorami nagród EMA

Viacom Brand Solutions Europe podpisał umowy z głównymi sponsorami nagród MTV Europe Music Awards 2006. Są to: Sony Ericsson, Opel/Vauxhall...

20 września 2006

David Kennedy CEO Revlonu

David Kennedy, chief financial officer, objał stanowisko president-CEO w firmie kosmetycznej Revlon. Zastąpił Jacka Stahla. Kennedy cieszy się dużym zaufaniem...

20 września 2006

David Beckham może stracić kontrakt reklamowy z Gillette

Gillette może zrezygnować z twarzy popularnego piłkarza Davida Beckhama, który firmował brand od 2004 r. Beckham po porażce drużyny Anglii...

20 września 2006

Spadek sprzedaży Minute Maid w Wielkiej Brytanii, detaliści usuwają markę z półek

W Wielkiej Brytanii w ciągu roku marka soków Minute Maid odnotowała 25-proc. spadek wartości sprzedaży i 16-proc. w ujęciu ilościowym....

21 września 2006

Peugeot przygotowuje przegląd europejskiego budżetu mediowego

Koncern PSA reprezentujący marki Peugeot i Citroen ma rozpocząć przegląd ofert domów mediowych. Wartość budżetu szacowana jest na 240 mln...