M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 września 2006

Aleksander Ruzicka ustępuje z funkcji regionalnego chief executive w Aegis

Aleksander Ruzicka złożył rezygnację z pełnionej w grupie Aegis funkcji chief executive na region Europy Centralnej i Południowej Afryki. Jako...

21 września 2006

Motorola krytykowana za reklamę Razr by Dolce & Gabbana

Motorola jest krytykowana za reklamę telefonu Razr by Dolce & Gabbana. Layout przedstawia obu słynnych projektantów obok siebie, jeden z...

21 września 2006

CNN i Philips podpisały umowę sponsorską

Firma Philips podpisała z telewizją CNN umowę sponsorską dotyczącą serwisów w nowych mediach. Obejmuje m.in. newsletter, usługi wideo i mobilne....

21 września 2006

Diageo testuje drinki alkoholowe w puszkach

Koncern alkoholowy Diageo testuje w Stanach Zjednoczonych napoje alkoholowe z kategorii RTD (ready-to-drink) w puszkach o poj. 0,33 ml. Zawartość...

21 września 2006

Z RMG Connect odchodzi chief executive w regionie EMEA

Nelly Andersen, chief executive agencji marketing services RMG Connect w regionie EMEA, opuszcza firmę. RMG Connect jest w trakcie łączenia...

2 października 2006

MasterCard rozpoczyna globalną kampanię BtoB

MasterCard rozpoczyna globalną kampanię marketingową skierowaną do firm, która ma wspierać nowe corporate identity pod hasłem: "The Heart of Commerce"....

2 października 2006

Havas odnotował spadek zysków o 38 proc. w I połowie 2006 r.

Holding reklamowy Havas opublikował wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2006 r., z których wynika, że jego zyski spadły o 38...

2 października 2006

Peter Jackson, reżyser "Władcy Pierścieni", współpracuje z Microsoftem

Peter Jackson, reżyser "King-Konga" i "Władcy Pierścieni", rozpocznie współpracę z Microsoftem przy realizacji serii gier na konsolę Xbox. Seria ma...

2 października 2006

Leo Ideas Hub - wirtualna agencja dla kreatywnych z całej sieci

Agencja reklamowa Leo Burnett Worldwide i firma marketing services Arc Worldwide stworzyły nową wirtualną strukturę nazwaną Leo Ideas Hub. Pomysł...

2 października 2006

UEFA przedstawiła oficjalne maskotki Euro 2008

UEFA przedstawiła oficjalne bliźniacze maskotki mistrzostw Europy 2008 w piłce nożnej. Finały imprezy odbędą się w Austrii i Szwajcarii. Debiut...

2 października 2006

Chris Ritchi odpowiada za marketing SABMiller w Europie

Chris Ritchi, szef marketingu marki Olay w Procter & Gamble, przechodzi do browaru SABMiller. Będzie kierował działaniami marketingowymi w Europie....

2 października 2006

Jetix wykorzystuje grę internetową w promocji nowego serialu animowanego

Stacja telewizyjna Jetix Europe wprowadza grę internetową jako integralną część kampanii promującej nowy serial animowany "Oban Star-Racers". Gra, która nawiązuje...

3 października 2006

Diageo nawiązuje do rajdów Formuły 1 w reklamach whisky Johnnie Walker

Koncern Diageo, producent whisky Johnnie Walker, jest sponsorem teamu rajdowego Formuły1 McLaren Mercedes i dlatego w najnowszej kampanii tej marki...

3 października 2006

News International kupił serwis rekrutacyjny Milkround

News International kupił 100 proc. udziałów w internetowym serwisie rekrutacyjnym Milkround.com. News Int. nie ujawnił kwoty transakcji. Według doniesień prasowych...

3 października 2006

VNU planuje sprzedaż działu prasy branżowej

Grupa badawczo-mediowa VNU planuje sprzedaż działu prasy branżowej. Obecnie spółka kontroluje ok. 70 tytułów, m.in. "Computing", "Accountancy Age", "Billboard" i...

3 października 2006

Chandler Chicco rozwija działalność PR na rynkach w Europie

Chandler Chicco (CCA), największa na świecie niezależna agencja public relations spcejalizująca się w projektach dla sektora ochrony zdrowia, oraz agencja...

3 października 2006

IPC Media rozważa sprzedaż swoich tytułów funduszom inwestycyjnym

Brytyjskie wydawnictwo IPC Media, wydawca takich tytułów, jak "What's on TV", "Nuts", "Loaded" i "Marie Claire", chce zorientować się, czy...

3 października 2006

Według ZenithOptimedia wydatki na internet będą wyższe niż na outdoor

Zgodnie z najnowszą prognozą grupy domów mediowych ZenithOptimedia udział wydatków na reklamę internetową w ujęciu ogólnoświatowym przewyższy nakłady przeznaczane na...

3 października 2006

Telewizja CNN partnerem konkursu BEB Awards

Telewizja CNN podpisała umowę, na mocy której została partnerem mediowym nagrody Best European Business, tzw. BEB Awards. BEB Awards otrzymują...

4 października 2006

Pamela Anderson twarzą kampanii Virgin Mobile

Pamela Anderson jest twarzą najnowszej kampanii reklamowej Virgin Mobile. Promuje serwis Mobile TV. Spoty telewizyjne przygotowane przez agencję RKCR/Y&R startują...

4 października 2006

The Body Shop, należący do L'Oreal, planuje ekspansję

W ciągu najbliższych lat The Body Shop może zwiększyć liczbę sklepów na świecie ponaddwukrotnie: z 2 do 5 tys. Jest...

4 października 2006

Sony szuka nowych koncepcji globalnego brandingu

Sony Corp. zaprosiła szereg agencji reklamowych do prezentacji koncepcji kreatywnych dotyczących swojego globalnego brandingu i komunikacji marki. Przegląd prowadzony jest...

4 października 2006

Axel Springer udzielił licencji na wydawanie magazynu "Jolie" w Grecji

Wydawnictwo Daily Press poszerzyło portfolio o grecką edycję niemieckiego magazynu kobiecego "Jolie". Publikowany na licencji Axel Springer miesięcznik kosztuje 2,90...

4 października 2006

Unilever zmienia spojrzenie na komunikację internetową

Unilever zmienia spojrzenie na komunikację w nowych mediach i współpracę z agencjami internetowymi. Za jej wdrożenie odpowiada Simon Clift, chief...

5 października 2006

ZenithOptimedia realizuje projekt Product Red, inicjatywy Bono, wokalisty U2

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia zajmie się planowaniem i zakupem mediów projektu Product Red, inicjatywy społecznej Bono, lidera grupy U2. Product...

5 października 2006

Marianne Dolz przejmuje obowiązki Dirka Wiedenmanna w Initiative Germany

Dirk Wiedenmann, EMEA chief operating officer (COO), przekazuje Marianne Dolz swoje obowiązki w domu mediowym Initiative Germany. Obejmie ona funkcję...

5 października 2006

"Financial Times" reorganizuje dział reklamy

"Financial Times" zreorganizował dział reklamy w celu podniesienia jego efektywności. Robert Jolliffe odpowiada za zintegrowaną strukturę odpowiedzialną za rynek brytyjski....

5 października 2006

Whisky Chivas Regal w metalowych tubach po cygarach

Firma Creative Leap przygotowała specjalne opakowania butelek 12-letniej whisky Chivas Regal. Są to srebrne tuby, podobne do tych, w jakie...

5 października 2006

Patrick le Lay został nowym szefem stacji telewizyjnej Eurosport

Angelo Codignoni, wieloletni CEO ogólnoeuropejskiego kanału sportowego Eurosport, zrezygnował ze stanowiska. Zastąpi go szef francuskiej stacji telewizyjnej TF1 Patrick le...

5 października 2006

The Cup to nowy ponadregionalny festiwal reklamy

Na festiwalu reklamowym Golden Drum w Portorożu oficjalnie ogłoszono powstanie nowego miedzynarodowego konkursu reklamy o nazwie The Cup. Konkurs powstał...

5 października 2006

G2 kupiła 70 proc. udziałów hiszpańskiej agencji MDS Boole

Sieć firm marketing services G2 należąca do WPP Group kupiła 70 proc. udziałów w hiszpańskiej firmie MDS Boole. Działająca w...

5 października 2006

The Portman Group chce ograniczyć niektóre formy promocji alkoholu

Zapisy brytyjskiej samoregulacji branży alkoholowej mogą ulec zmianie. Założona przez firmy alkoholowe organizacja The Portman Group prowadzi konsultacje w tej...

6 października 2006

Agencja Weber Shandwick wyróżniona przez Holmes Group

Agencja public relations Weber Shandwick (McCann Worldgroup) została uznana za Europejskiego Konsultanta Roku przez Holmes Group. Wydawca jednego z największych...

6 października 2006

FedEx sponsorem europejskich zawodów w rugby

Firma logistyczna FedEx została głównym sponsorem europejskich zawodów w rugby - Heineken Cup i European Challenge Cup. Umowa sponsorska została...

6 października 2006

Microsoft prezentuje swoją globalną platformę reklamową

Na zbliżającej się międzynarodowej konferencji poświęconej mediom elektronicznym Ad:Tech w Szanghaju Microsoft zaprezentuje swoją globalną platformę reklamową MS Digital Advertising...

6 października 2006

Tag Heuer ogłosił przetarg na brief reklamowy

Tag Heuer, producent ekskluzywnych zegarków, ogłosił przetarg na kreację reklamową. Postępowanie przetargowe nadzoruje Thierry Huorn, international managing director w Tag...

6 października 2006

Toby Barlow przejął w JWT odpowiedzialność za obsługę Forda

Tomy Barlow, executive creative director agencji JWT (należącej do WPP Group) w Nowym Jorku, przeszedł do oddziału w Detroit, gdzie...

6 października 2006

Zmiany w managemencie Publicis Worldwide

Maurice Levy, chairman i chief executive officer Publicis Groupe, ogłosił zmiany w managemencie sieci Publicis Worldwide. Rick Bendel, chief operating...

6 października 2006

David Simpson z "M&M Europe" został menedżerem ds. sprzedaży w Extreme Sports

David Simpson został international sales managerem w Extreme Sports Channel, który rozwija paneuropejską działalność. Simpson będzie odpowiadał za wydatki na...

6 października 2006

Simon Andrews będzie digital strategy chief w MindShare

Simon Andrews obejmie stanowisko global digital strategy chief w MindShare. Ostatnio Andrews był partnerem w Delaney Lund Knox Warren &...

9 października 2006

MSN chce uruchomić porównywarkę cen we Francji i Wielkiej Brytanii

MSN rozpoczęło współpracę z serwisami PriceRunner i Shopping.com, w wyniku której ma powstać internetowa porównywarka cen we Francji i Wielkiej...

9 października 2006

Trwają prace nad listą etycznych zasad dotyczącą reklam żywności

International Chamber of Commerce (ICC) chce stworzyć listę globalnych zasad etycznych związanych z marketingiem żywności i napojów, która ma pomóc...

9 października 2006

Charles Saatchi sprzedaje resztkę swoich udziałów w M&C Saatchi

Charles Saatchi zakończył właśnie swoje związki z agencją M&C Saatchi i światem reklamy. Sprzedał pozostałe 7 proc. udziałów agencji, którą...

9 października 2006

Yahoo! uruchamia własną platformę wideo na wzór YouTube

Yahoo! jako ostatni z wielkich graczy internetowych launchuje swoją platformę wideo mającą rywalizować z YouTube. Yahoo! Video pozwala na przechowywanie,...

9 października 2006

MPG zdobył budżet Danone'a w Ameryce Północnej

Danone Company rozstrzygnął przetarg mediowy na obsługę budżetów marek Dannon i Danone w Ameryce Północnej. Przejmie ich obsługę od MediaComu...

9 października 2006

Kanał telewizyjny Current on Sky współtworzony przez widzów wkracza na Wyspy Brytyjskie

Al Gore, były wiceprezydent Stanów Zjednoczonych i prezes Current on Sky, podpisał umowę z BSkyB. Oznacza to, że Current on...

9 października 2006

W Wielkiej Brytanii rusza kampania przeciwko samobójstwom

Kontrowersyjne zdjęcia przedstawiające obraz Londynu po zamachach bombowych z lipca 2005 r. pojawią się w tym tygodniu jako element kampanii...

9 października 2006

Aegis Group zadecyduje, czy wprowadzić do zarządu przedstawicieli Bollore'a

Aegis Group zadecyduje, czy wprowadzić do zarządu kolejnych przedstawicieli Vincenta Bollore'a. Już w czerwcu Bollore wprowadził dwóch swoich dyrektorów -...

10 października 2006

Parlament Europejski zliberalizuje przepisy dotyczące m.in. product placementu i sponsoringu

Komitet ds. Rynku Wewnętrznego Parlamentu Europejskiego złagodzi przepisy dotyczące plasowania produktów w telewizji. Właściciele marek zyskają prawdopodobnie możliwość negocjacji zasad...

10 października 2006

Google prowadzi negocjacje w sprawie przejęcia YouTube za 1,6 mld dol.

Google prowadzi negocjacje w sprawie przejęcia YouTube za 1,6 mld dol. Do transakcji może dojść nawet w tym tygodniu. Równolegle...