M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

10 października 2006

Simon Andrews odpowiada w sieci MindShare za media cyfrowe

Simon Andrews został zatrudniony przez sieć MindShare na stanowisku global digital chief strategy officera. Andrews wcześniej pracował jako partner w...

10 października 2006

NASN potraja zasięg europejski

Nadawca North American Sports Network (NASN) wzmacnia swoją obecność w Europie poprzez uruchomienie kanałów we Francji i krajach nordyckich. We...

10 października 2006

Fundacja Cousteau Society przypomni młodym generacjom osiągnięcia Jacques'a Cousteau

Dziedzictwo Jacques'a Cousteau, znakomitego badacza podwodnego świata, zostanie na nowo odkryte przez młode pokolenia w związku z relaunchem "marki" Cousteau....

10 października 2006

Richard Matthews przechodzi z Vodafone do GfK NOP jako dyrektor działu insight

Brytyjska GfK NOP Technology utworzyła nowe stanowisko dyrektora działu insight i zatrudniła na nim Richarda Matthewsa, byłego senior insight managera...

10 października 2006

Brytyjski rynek e-mailingu wzrósł o 30 proc. i dogania direct mailing

Brytyjski rynek e-mailingu wzrósł w ciągu roku o 30 proc. i wkrótce osiągnie wolumen direct mailingu - wynika z danych...

11 października 2006

T-Mobile wyda 2,7 mld dol. na UMTS w USA

Operator komórkowy T-Mobile USA wraz z macierzystym Deutsche Telecom ogłosiły, że w ciągu 2,5 roku wydadzą 2,7 mld dol. (2,14...

11 października 2006

Philip Thomas został CEO Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions"

Philip Thomas, były dyrektor zarządzający Emap Media, został mianowany przewodniczącym Cannes Lions Festiwal - Międzynarodowego Festiwalu Reklamy. Nowe stanowisko obejmie...

11 października 2006

Audi porównuje w reklamach ewolucję modelu A6 z podbojem kosmosu

Koncern Audi w swojej najnowszej kampanii reklamowej modelu A6 porównuje technologiczną ewolucję tego samochodu do kolejnych etapów podboju kosmosu. Audi...

11 października 2006

Blanchard i Rozestraten we władzach organizacji reklamowej EACA

European Association of Communications Agencies (EACA) powołał dwóch nowych przewodniczących struktur działających w ramach organizacji. Frans Blanchard, dyrektor Dutch Agencies...

11 października 2006

StrawberryFrog zajmie się globalną obsługą marki butów Onitsuka Tiger

Agencja reklamowa StrawberryFrog zajmie się globalnymi projektami dla marki butów sportowych Onitsuka Tiger, ulubionego brandu reżysera filmowego Quentina Tarantino, który...

11 października 2006

Ofcom popiera zakaz adresowanej do dzieci reklamy fast foodów

Opinia brytyjskiej organizacji samoregulacyjnej Ofcom potwierdza zasadność zakazu reklamy fast foodów skierowanej do dzieci poniżej piątego roku życia. Według raportu...

11 października 2006

Chris Spalding odpowiada za wszystkie komercyjne działania Metro International

Metro International, na świecie wydawca bezpłatnego "Metra", utworzyło nowe stanowisko w ścisłym kierownictwie. Chodzi o funkcję wiceprezesa odpowiedzialnego za wszystkie...

11 października 2006

Trzech menedżerów Publicis odchodzi do projektu wspieranego przez Bollore'a

Trzech menedżerów z Publicis Groupe odchodzi do projektu typu start-up wspieranego przez Vincenta Bollore'a - prezesa konkurencyjnej grupy Havas. Nowa...

11 października 2006

Według Jupiter Research internet wypiera w Europie prasę

Według badań firmy Jupiter Research internet wyprzedził prasę pod względem czasu poświęcanego danemu medium. Europejczycy średnio w ciągu tygodnia z...

11 października 2006

Tesco wycofało linię health & beauty marki własnej premium

Seria produktów health & beauty sprzedawanych pod marką własną Tesco Finest zniknęła z półek brytyjskich sklepów sieci Tesco. W skład...

23 października 2006

"The Economist" poszerza sekcję zagraniczną

"The Economist" wprowadza nową trzykolumnową sekcję poświęconą newsom z rynków zagranicznych. W tej rubryce pojawią się m.in. takie tematy, jak:...

23 października 2006

Chrysler promuje nowy model auta w kampanii kierowanej do Afroamerykanów

DaimlerChrysler wspiera jeden z nowych modeli Chrysler Aspen SUV kampanią marketingową skierowaną do Afroamerykanów uczęszczających do tzw. megachurches. Są to...

23 października 2006

Visa rozwinie działania marketingowe wokół olimpiady 2008

Visa, operator systemu kart płatniczych, zamierza zintensyfikować działania marketingowe wokół swojego sponsoringu igrzysk olimpijskich w Pekinie (2008 r.). Z nieoficjalnych...

23 października 2006

Jonathan Mildenhall wiceprezesem ds. globalnego marketingu Coca-Coli

Jonathan Mildenhall zajmie stanowisko wiceprezesa ds. globalnego marketingu w koncernie Coca-Cola. Będzie zarządzał budżetem w wysokości 2 mld dol. i...

23 października 2006

MSN we współpracy z Musicbrigade wprowadzi reklamy wideostreamingowe

MSN podpisał umowę z Musicbrigade, serwisem sprzedającym muzykę w internecie, o sworzeniu formatu reklamowego opartego na wideo-streamingu. MSN uzyska dostęp...

23 października 2006

Debiutuje PHD Russia

Sieć PHD debiutuje na rynku rosyjskim. Omnicom Media Group przeprowadził rebranding swojej dotychczasowej struktury Media Wise. Pod marką PHD Russia...

23 października 2006

Bonnier Business Press zwiększył o 18 proc. przychody i o 34 proc. zysk operacyjny

Przychody Bonnier Business Press (BBP) w okresie styczeń-sierpień 2006 r. w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosły o 18 proc., osiągając...

24 października 2006

Coca-Cola miała dobry trzeci kwartał

Koncern Coca-Cola zaprezentował nadspodziewanie dobre wyniki finansowe za trzeci kwartał br. Zysk wzrósł o 14 proc. w porównaniu z tym...

24 października 2006

AKQA otwiera oddział w Chinach w ramach przygotowań do olimpiady

Agencja kreatywna AKQA otworzy w listopadzie br. biuro w Chinach. Decyzję taką podjęto w ramach przygotowań do olimpiady w Pekinie...

24 października 2006

McDonald's zwiększa sprzedaż w Europie i USA

Koncern McDonald's zaliczył bardzo udany trzeci kwartał br. Sieć istotnie zwiększyła przychody w Europie, a także odnotowała bardzo dobrą sprzedaż...

24 października 2006

Tyler Brule, założyciel "Wallpaper", pracuje nad nowym magazynem "Monocle"

Tyler Brule, założyciel magazynu "Wallpaper", planuje uruchomienie nowego tytułu "Monocle". Ma on łączyć formułę magazynu biznesowego z pismem kulturalnym. Brule...

24 października 2006

Murdoch zapobiega przejęciu News Corp. przez konkurencję

Rupert Murdoch, CEO News Corp., przedłuża program, który ma zapobiec przejęciu koncernu przez konkurenta - holding Johna Malone'a. Program początkowo...

2 listopada 2006

Carat wygrał wart ponad 220 mln euro budżet Della

Amerykański producent komputerów Dell zdecydował się scentralizować swój wart ponad 224 mln euro budżet mediowy w regionie EMEA i jego...

2 listopada 2006

MySpace uruchamia muzyczny program "The List"

MySpace ruszył z międzynarodową edycją programu "The List", który będzie pokazywał ekskluzywne materiały muzyczne. Na stronach "The List" ukaże się...

2 listopada 2006

Projekt dla Marks & Spencer zdobył Grand Prix IPA Effectiveness

Agencja reklamowa Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R zdobyła Grand Prix IPA Effectiveness Awards. Nagrodzona została kampania reklamowa dla Mark & Spencer...

2 listopada 2006

WPP i Interpublic zainteresowane narzędziem plannerskim Spot Runner

Spot Runner, narzędzie wspomagające sprzedaż i planowanie mediów, jest na rynku dopiero od 10 miesięcy, a już budzi zainteresowane największych...

2 listopada 2006

UEFA udostępni transmisje z rozgrywek Ligi Mistrzów w internecie

Europejska organizacja piłkarska UEFA podjęła decyzję o udostępnieniu transmisji ze spotkań Ligi Mistrzów w internecie. Kibice z 96 krajów będą...

2 listopada 2006

"National Geographic" rozpocznie publikację lokalnej edycji w Serbii

Adria Media rozpocznie wydawanie serbskiej edycji magazynu "National Geographic". Będzie to już 29. lokalna wersja miesięcznika. Adria Media stanowi joint...

3 listopada 2006

Agencje walczą o budżet olimpijski wart 60 mln funtów

Międzynarodowy Komitet Olimpijski poszukuje agencji, która zajmie się promocją letnich igrzysk olimpijskich Pekin 2008. Przedmiotem przetargu jest budżet wart 60...

3 listopada 2006

Mika Salmi odpowiada za globalne projekty internetowe MTV

MTV Networks zamierza zintensyfikować inwestycje w internet, w którym chce rywalizować z serwisami MySpace i YouTube specjalizującymi się w dotarciu...

3 listopada 2006

Hughes będzie zarządzała budżetem HP w Publicisie

Karen Hughes, była szefowa zarządzania marką w Visa Europe, przeszła do agencji reklamowej Publicis w Londynie, gdzie jako regional account...

3 listopada 2006

Pogarsza się sytuacja sprzedażowa dzienników w Stanach Zjednoczonych

Amerykańskie dzienniki do końca sierpnia br. zanotowały 2,8-proc. spadek sprzedaży. Takie dane podało The Audit Bureau of Circulations. Niedzielne gazety...

3 listopada 2006

Wydatki na reklamę kinową w Wielkiej Brytanii wzrosły o 11 proc.

W pierwszych trzech kwartałach br. przychody z reklam w kinach wzrosły w Wielkiej Brytanii o 11,1 proc., podczas gdy inne...

3 listopada 2006

JCDecaux wprowadza reklamy z Bluetoothem

JCDecaux wprowadza na lotniskach nośniki reklamowe wykorzystujące technologię Bluetooth. Na ekranach cyfrowych umożliwiających transmisję danych poprzez Bluetooth jako pierwszy klient...

3 listopada 2006

AKQA zajmie się globalną interaktywną obsługą McDonald's

McDonald's wybrał agencję AKQA jako wiodącą w zakresie obsługi globalnego budżetu interaktywnego. AKQA wygrała przetarg, w którym konkurowało kilka agencji,...

6 listopada 2006

Coca-Cola tworzy specjalny zespół marketingowy do obsługi igrzysk olimpijskich w Pekinie

Coca-Cola tworzy w Szanghaju zespół, który zajmie się przygotowaniami marketingowymi do igrzysk olimpijskich, które w 2008 r. odbędą się w...

6 listopada 2006

Lenovo wiąże się wieloletnim kontraktem sponsorskim z NBA

Chiński koncern Lenovo, który przejął biznes komputerów osobistych IBM, podpisał wieloletni kontrakt z amerykańską ligą koszykówki NBA (National Basketball Association)....

6 listopada 2006

Rusza PHD na Słowacji

Omnicom Media Group uruchamia agencję PHD na Słowacji. To już czternasta agencja tej sieci uruchomiona od września 2005 r. Dyrektorem...

6 listopada 2006

Roszady personalne na najwyższych stanowiskach w "Financial Timesie"

Ben Hughes obejmie nowo utworzone stanowisko global commercial directora i deputy chief executive "The Financial Times". Obecnie jest dyrektorem reklamowym...

6 listopada 2006

Ian Dutfield został dyrektorem marketingu w Mercedes-Benz

Ian Dutfield objął stanowisko marketing directora w należącym do DaimlerChryslera Mercedes-Benz. Zastąpił tym samym Nicka Ratcliffe'a, który odszedł z firmy...

6 listopada 2006

Zmiany personalne w Publicis Groupe po odejściu Christophera Lamberta

Philippe Lentschener, wcześniej na stanowisku wiceprezesa Saatchi & Saatchi Europe, został mianowany chairmanem i CEO Publicis Network we Francji. Jednocześnie...

6 listopada 2006

WPP i Hellman & Friedman mogą wycofać się ze Sportfive

Agencja marketingu sportowego Mediapro, która w 20 proc. należy do WPP Group, współpracuje z Hellman & Friedman przy planie wycofania...

7 listopada 2006

Nielsen/NetRatings wprowadza łączony panel internetu i telewizji

Nielsen/NetRatings zamierza stworzyć samodzielny próbny panel internetu i telewizji. Chce w ten sposób pomóc klientom lepiej analizować relacje konsumentów z...

7 listopada 2006

Shirley Bassey wystąpi w reklamie Marks & Spencer

Dame Shirley Bassey, znana z nagrania tematu muzycznego "Goldfinger" Jamesa Bonda, zagra w świątecznej reklamie sieci Marks & Spencer. Reklama...

7 listopada 2006

Sony przenosi amerykański budżet do 180° i BBDO

Sony Electronics przenosi swój budżet reklamowy w Stanach Zjednoczonych do zespołu złożonego z niezależnej agencji 180° i należącej do grupy...