M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 listopada 2006

ACNielsen kupuje firmę strategiczną Modeling Group

Należąca do VNU firma badawcza ACNielsen kupuje amerykańską Modeling Group. Jest to firma specjalizująca się w przygotowywaniu strategii dla producentów...

7 listopada 2006

Google rozpoczyna testy platformy umożliwiającej plasowanie reklam w gazetach

Google wchodzi w biznes reklamy gazetowej. Koncern uruchamia system, który oferuje klientom możliwość umieszczenia reklamy w ponad 50 tytułach w...

7 listopada 2006

Zyski holdingu Havas w trzecim kwartale br. wzrosły o 0,6 proc.

Zysk holdingu Havas za trzeci kwartał br. wzrósł o 0,6 proc. i wyniósł 343 mln euro. Havas zdobył w tym...

7 listopada 2006

Rooney i jego narzeczona w kampaniach dwóch marek Coca-Coli

Coleen McLaughlin, narzeczona Wayne'a Rooneya, napastnika reprezentacji Anglii i Manchesteru United, zostanie twarzą marki Diet Coke. Jej partner reklamuje zaś...

7 listopada 2006

"The New York Times" uruchamia internetowy newsletter Urbanite

"The New York Times" uruchomił internetowy newsletter Urbanite. Serwis będzie zawierał aktualne informacje o wydarzeniach w dziedzinie kultury, o planowanych...

7 listopada 2006

P&G będzie w USA więcej wydawać na prasę, mniej na telewizję

Procter & Gamble będzie w USA więcej wydawać na prasę, mniej na telewizję. W oświadczeniu dla analityków CEO firmy A.G....

8 listopada 2006

CNN, "The Guardian" i BBC mają najlepsze serwisy online w Europie

Firma Keynote przeprowadziła w październiku br. test witryn internetowych mediów o zasięgu ogólnoeuropejskim pod względem jakości ich serwisów (dostępności i...

8 listopada 2006

Berlusconi zainteresowany przejęciem niemieckiej ProSiebenSat.1

Prywatny włoski koncern Mediaset, należący do Silvia Berlusconiego, jest zainteresowany zakupem pakietu kontrolnego największej komercyjnej stacji w Niemczech ProSiebenSat.1. Kanał...

8 listopada 2006

Burger King przekonuje w reklamie, że jego produkty dodają męskości

Sieć restauracji fast food Burger King skrytykowano za reklamę w Wielkiej Brytanii, z której wynika, że jedzenie hamburgerów dodaje męskości....

8 listopada 2006

James Bond sięga po raz pierwszy w filmie po wino z Bordeaux

James Bond, bohater najnowszego odcinka jego przygód "Casino Royale", po raz pierwszy w historii tej serii filmów sięga po czerwone...

8 listopada 2006

Boston Consulting Group przeprowadzi analizę biznesową Emap

Firma Emap zatrudniła spółkę Boston Consulting Group, która ma się zająć biznesową analizą jej mediowych aktywów oraz strategii rozwoju. W...

8 listopada 2006

Saatchi zajmie się paneuropejskim budżetem reklamowym Toyoty Auris

Toyota powierzyła sieci agencyjnej Saatchi & Saatchi obsługę paneuropejskiego budżetu reklamowego modelu Auris, którego wartość szacowana jest na 60 mln...

9 listopada 2006

JCDecaux oficjalnie zainteresowane przejęciem Clear Channel Outdoor

Francuska firma reklamy zewnętrznej JCDecaux wyraziła oficjalne zainteresowanie przejęciem jednego z głównych konkurentów na rynku globalnym, amerykańskiej spółki Clear Channel...

9 listopada 2006

Zmiany personalne w Volkswagenie i Peugeot Citroen

Bernd Pischetsrieder, CEO Volkswagena, odejdzie ze stanowiska pod koniec bieżącego roku, a więc zaledwie 6 miesięcy po odnowieniu kontraktu. Zastąpi...

9 listopada 2006

General Motors podpisał umowę z Comcast w sprawie sponsoringu programów wideo na żądanie

Amerykański koncern motoryzacyjny General Motors podpisał umowę z siecią kablową Comcast związaną ze sponsoringiem programów w ramach usługi VoD -...

9 listopada 2006

Zyski Toyoty w trzecim kwartale br. przewyższyły oczekiwania o 44 proc.

Toyota Motor podniosła swoje prognozy dotyczące rocznych zysków po wyjątkowo dobrym trzecim kwartale br. Zysk operacyjny Toyoty w trzecim kwartale...

9 listopada 2006

Allen Rosenshine, chairman BBDO, przechodzi na emeryturę

Allen Rosenshine, od 7 lat chairman BBDO, jeden z założycieli holdingu Omnicom Group, po 41 latach pracy zamierza przejść na...

9 listopada 2006

Wyniki Vivendi Universal za trzeci kwartał br. poniżej oczekiwań

Wyniki finansowe Vivendi Universal za III kwartał br. są poniżej oczekiwań rynku. Przychody ze sprzedaży koncernu wyniosły w okresie lipiec-wrzesień...

9 listopada 2006

InBev rozpisał globalny przetarg na obsługę mediową

Browar InBev rozpisał międzynarodowy przetarg na obsługę mediową. Konkurs ma charakter kosztowy. Wartość brytyjskiego budżetu szacowana jest na 20 mln...

9 listopada 2006

Metro International wpisane do "Księgi rekordów Guinnessa"

Koncern medialny Metro International, wydawca edycji bezpłatnego "Metra", a w Polsce - "Metropolu", został wpisany do "Księgi rekordów Guinnessa" jako...

9 listopada 2006

Nowe opakowanie ginu Beefeater ma zatrzymać spadek sprzedaży

Nowe opakowanie ginu Beefeater ma zatrzymać spadek sprzedaży. Właściciel brandu Pernod Ricard zlecił agencji Design Bridge odświeżenie marki. Ostatnie modyfikacje...

10 listopada 2006

Niemcy przeciwni liberalizacji product placementu w telewizji

Niemieccy członkowie Parlamentu Europejskiego grożą użyciem politycznych wpływów w celu zablokowania liberalizacji płatnego plasowania produktów w telewizji. Komisja Europejska pracuje...

10 listopada 2006

David Pattison, współtwórca sieci PHD, odchodzi z firmy

David Pattison, współtwórca i chief executive w sieci domów mediowych PHD (Omnicom Group), zrezygnował z pełnienia swojej funkcji. Swoje obowiązki...

10 listopada 2006

Google jest zainteresowany przejęciem stacji radiowych Clear Channel

Google może stać się poważnym graczem radiowym, jeśli kupi udziały w Clear Channel Communications. Spekulacje na ten temat pojawiły się...

10 listopada 2006

Microsoft udostępni usługę wideo na żądanie w konsoli Xbox

Microsoft udostępni w USA kontent telewizyjny i filmowy za pośrednictwem swojej konsoli Xbox360. Jej użytkownicy będą mogli ściągać programy telewizyjne...

10 listopada 2006

Przychody Interpublic wzrosły tylko o 1 proc.

Przychody holdingu reklamowego Interpublic Group of Cos. w pierwszych trzech kwartałach 2006 roku w porównaniu z tym samym okresem w...

10 listopada 2006

James Sandoval dyrektorem analiz w sieci Neo@Ogilvy

James Sandoval będzie dyrektorem analiz w Neo@Ogilvy - interaktywnej strukturze Ogilvy Worldwide. Wcześniej pełnił funkcję dyr. marketingu wyszukiwarkowego w Diffiniti...

21 listopada 2006

Ipsos przejmuje firmy badawcze w Egipcie i Iraku

Amerykańska firma badawcza Ipsos rozwija biznes w Egipcie i Iraku. W Egipcie Ipsos kupił 80 proc. udziałów w firmie IMI...

21 listopada 2006

Johnson & Johnson przygotowuje się do globalnego przetargu na media

Koncern Johnson & Johnson przygotowuje się do globalnego przetargu na obsługę mediową. Wartość jego budżetu szacowana jest na blisko 3...

21 listopada 2006

MindShare będzie jedyną agencją obsługującą American Express

American Express skonsolidował planowanie i zakup mediów, przenosząc brytyjskie, włoskie i japońskie budżety do MindShare (WPP). Wart 9,4 mln funtów...

21 listopada 2006

Nielsen Media Research wprowadza system do pomiaru widowni wideo na żądanie

Firma Nielsen Media Research wprowadza system do pomiaru widowni VoD - wideo na żądanie. W projekcie wykorzystany zostanie tradycyjny system...

21 listopada 2006

Universal pozywa MySpace w sprawie nielegalnego rozprzestrzeniania materiałów wideo

Universal Music Group pozywa serwis społecznościowy MySpace w sprawie nielegalnego rozprzestrzeniania materiałów wideo. Witryna pozwala m.in. na publikowanie plików ze...

21 listopada 2006

Engine Group wygrała budżet rozwiązań sieciowych Nokii i Siemensa

Agencja Engine Group wygrała przetarg na globalny budżet połączonych działów rozwiązań sieciowych Nokii i Siemensa (Nokia Siemens Networks). W trzyetapowym...

22 listopada 2006

Orange oficjalnym sponsorem Rugby World Cup

International Rugby Board podpisał umowę z marką Orange na temat sponsoringu zawodów Rugby World Cup 2007. Orange będzie oficjalnym sponsorem...

22 listopada 2006

Wieden & Kennedy odpowiada za komunikację Diet Coke w USA

Coca-Cola zmienia agencję reklamową marki Diet Coke w USA. Przesuwa budżet z agencji Draft FCB z Nowego Jorku do Wieden...

22 listopada 2006

George Clooney zagrał w reklamie Nespresso

George Clooney wystąpił w telewizyjnej reklamie Nespresso, marki kawy należącej do Nestle. Spot wyprodukowany został przez McCann Erickson Paris, a...

22 listopada 2006

Esther Jackson dyr. marketingu "Financial Timesa" na kraje EMEA

Esther Jackson w "Financial Timesie" awansowała na stanowisko dyrektora marketingu odpowiedzialnego za kraje Europy, Bliskiego i Środkowego Wschodu oraz Afryki...

22 listopada 2006

Raport Group M: reklama online przeżywa boom, tradycyjne media stoją w miejscu

Należąca do WPP Group M opublikowała raport dotyczący rynku brytyjskiego, w którym przewiduje wzrost rynku reklamy w internecie o 36...

22 listopada 2006

Yahoo! będzie ciąć koszty ze względu na rosnącą presję ze strony Google

Yahoo! prawdopodobnie będzie niedługo zwalniać pracowników, może to dotyczyć nawet aż 20 proc. załogi. W wewnętrznej notatce, która przeciekła do...

22 listopada 2006

Brytyjska organizacja Mobile Marketing Association opracowała kodeks dobrych praktyk

Brytyjska organizacja Mobile Marketing Association (MMA) opublikowała kodeks z wytycznymi dotyczącymi standardów reklam mobilnych. MMA tworzą firmy technologiczne związane z...

22 listopada 2006

Nokia z Discovery Networks promuje 3G

Nokia zawarła umowę z Discovery Networks Europe i na Discovery Channel będzie prowadziła kampanię promującą usługi mobilne trzeciej generacji (3G)....

22 listopada 2006

Cztery agencje na krótkiej liście przetargu Komitetu Olimpijskiego

Międzynarodowy Komitet Olimpijski wybrał cztery agencje w przetargu na przygotowanie globalnej kampanii "Olympic Values". Na krótkiej liście znalazły się firmy:...

23 listopada 2006

Lagardere przejmuje agencję marketingu sportowego Sportfive

Lagardere, największy francuski wydawca, przejmuje Sportfive, agencję marketingu sportowego. To największa w Europie firma wyspecjalizowana w marketingu związanym z futbolem...

23 listopada 2006

MySpace szuka partnerów w Europie do projektu mobilnego

Serwis społecznościowy MySpace szuka partnerów w Europie do projektu mobilnego. Chodzi o umowy dystrybucyjne z operatorami, którzy zapewnią mobilny dostęp...

23 listopada 2006

Castrol będzie sponsorował Euro 2008

Firma Castrol, producent paliwa, olejów samochodowych i akcesoriów motoryzacyjnych, podpisała umowę z Europejską Federacją Piłkarską UEFA na sponsorowanie rozgrywek mistrzostw...

23 listopada 2006

Wycena akcji Google'a po raz pierwszy przekroczyła granicę 500 dol.; koncern wart 153 mld dol.

Wycena akcji Google'a przekroczyła granicę 500 dol., po raz pierwszy w krótkiej historii tego koncernu. Cena akcji Google'a wzrosła w...

23 listopada 2006

MTV bada świat młodych konsumentów mediów

MTV Networks International (MTVNI) bada świat młodych konsumentów mediów w różnych krajach. Badanie ma pokazać upodobania związane m.in. z modą,...

24 listopada 2006

Euro RSCG wygrała wart 80 mln euro europejski budżet EDF

Firma energetyczna EDF rozstrzygnęła trwający od czerwca przetarg i do obsługi swojego europejskiego budżetu kreatywnego (wartego 80 mln euro) w...

24 listopada 2006

MPG otwiera biura w Azerbejdżanie, Kazachstanie i na Białorusi

MPG, międzynarodowa sieć domów mediowych, otwiera trzy nowe biura. Debiutują MPG Azerbejdżan, MPG Kazachstan i MPG Białoruś. Poszerzenie sieci w...

24 listopada 2006

Taxi Media wprowadza system identyfikacji odbiorców reklam

Agencja Taxi Media należąca do Clear Channel wprowadziła rozwiązanie mające na celu identyfikację odbiorców reklam w taksówkach. Połączenie kwestionariusza dla...