Kraft Foods wprowadza zmiany w zarządzaniu firmą, zwalnia VP global advertising services
Kraft Foods w USA zdecydował się odwołać Barbarę Ford ze stanowiska VP global advertising services. Decyzja stanowi jeden z elementów...
Kraft Foods w USA zdecydował się odwołać Barbarę Ford ze stanowiska VP global advertising services. Decyzja stanowi jeden z elementów...
DaimlerChrysler w Wielkiej Brytanii zamierza potroić swój budżet e-marketingowy. Ten skok odbędzie się kosztem innych mediów, producent samochodów okroi nieco...
Agencja McCann Erickson wygrał przetarg na obsługę wartego 12 mln funtów budżetu reklamowego Heinza, w tym marek Heinz Tomato Ketchup...
Producent sprzętu AGD i RTV Philips inwestuje w sponsoring wyścigów Formuły 1. Przedłużył i poszerzył zakres kontraktu z zespołem Williams...
Koncern Pfizer przekazuje globalny budżet mediowy wart 750 mln dol. domom mediowym należącym do Interpublic Group - Initiative i Universal...
Po raz pierwszy od 1954 roku na słynnej powierzchni reklamowej na Picadilly Circus w Londynie obok Coca-Coli będzie eksponowana marka...
Tim Collison zostanie managing partnerem na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w sieci domów mediowych Mediaedge:cia. Ostatnio był...
Brown-Forman Corporation (BFC), producent win i napojów spirytusowych, szuka agencji BTL-owej, która przygotuje rewitalizację w Europie likierów owocowo-miętowych marki Southern...
Air France-KLM, firma utworzona w 2004 roku w wyniku fuzji francuskich i holenderskich linii lotniczych, prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia...
Wizerunek modelki Sophie Anderton zostanie wykorzystany w reklamach świątecznej kolekcji bielizny La Senza. Gwiazda brytyjskich programów telewizyjnych "Love Island" i...
Stacja muzyczna MTV rozpoczyna multimedialną kampanię reklamową promującą Światowy Dzień AIDS, który przypada 1 grudnia br. Projekt od strony kreacji...
Jak pokazują najnowsze badania Ad Barometer, w najbliższym czasie spadnie tempo wzrostu rynku reklamowego. Całość wydatków na reklamę na pięciu...
Rosyjska sieć supermarketów X5 Retail Group podpisała umowę sponsorską z Rosyjską Federacją Piłkarską. Sieć będzie sponsorem rosyjskiej drużyny narodowej przez...
Angielski klub piłkarski Chelsea FC tworzy nowy website, wokół którego ma skupiać się społeczność jego kibiców. Ma służyć wymianie informacji...
Władze Nowego Jorku liczą na wzrost ruchu turystycznego po tym, jak agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała przetarg na...
Agencja M&C Saatchi zdobyła paneuropejski budżet reklamowy CB Richard Ellis (CBRE), największej na świecie komercyjnej firmy zajmującej się nieruchomościami. Agencja...
Agencja reklamowa DLKW wygrała paneuropejski przetarg zorganizowany przez General Motors na obsługę przyszłorocznego debiutu rynkowego nowego modelu Opla Astry. Jak...
Agencja reklamowa Wunderman pozyskała nowy team kreatywny. James Nester i Chris Lawson przeszli z agencji Intelligent Marketing. Pierwszy z nich...
Sieć handlowa Tesco w ramach programu lojalnościowego ClubCard chce nagradzać klientów, którzy utylizują opakowania (puszki, butelki). Konsumenci będą otrzymywali punkty,...
Po zatrzymaniu Alexandra Ruzicki, byłego chief executive grupy mediowej Aegis, kolejnym menedżerom grozi aresztowanie. Są posądzani o defraudacje i bezprawne...
Firma marketingu strategicznego Everystone należąca do holdingu WPP od 1 stycznia 2007 r. wejdzie w skład globalnej sieci agencji brandingowych...
Producent opon Michelin rozpoczął prasowo-internetową kampanię reklamową we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Japonii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych,...
Ann Fudge, która w 2003 r. objęła stanowisko chairmana i CEO Young & Rubicam Brands, z końcem br. przechodzi na...
Hotels.com, wyszukiwarka wakacyjnych ofert, zaobserwował wzrost zainteresowania hotelami w Kazachstanie o 300 proc., po tym jak ukazał się film "Borat:...
BBC World wybrała Annabel Cameron na stanowisko nowego szefa marketingu. Cameron będzie odpowiadała m.in. za przygotowywanie planów marketingowych związanych z...
Brytyjski klub piłkarski Chelsea wspólnie z telewizją Premium TV uruchomiły nową witrynę internetową, która ma zapewnić kibicom dostęp szerokopasmowy i...
Grupa badawcza VNU tworzy strukturę Nielsen Connect. Jej zadaniem będzie zbieranie i analiza danych o konsumentach ze spółek VNU na...
W listopadzie ruszyła światowa kampania marki Campari pt. "Hotel Campari", której twarzą jest Salma Hayek. Obejmie ona prasę, telewizję, internet....
Statystyczny Europejczyk korzysta dziś z internetu o 11 proc. dłużej niż w 2005 r., wynika z badań European Interactive Advertising...
Volkswagen zamierza przebudować swoją stronę internetową w związku z uznaniem internetu za bardziej znaczące strategicznie medium w 2007 roku. Koncern...
Koncern Coca-Cola uruchamia własny globalny portal, który ma podkreślać związek brandu z piłką nożną. Producent napojów wybrał agencję AKQA, która...
Romain Dessal objął stanowisko chief commercial officera w Havas Media. Dessal ostatnio zajmował się m.in. zarządzaniem międzynarodowymi operacjami w The...
Gap prowadzi paneuropejski przegląd domów mediowych. W przetargu o 30 mln dol. bierze udział Zenithmedia, obecny partner mediowy amerykańskiej spółki...
TBWA/Londyn jest w trakcie przygotowywania bardziej zintegrowanej oferty wspólnie z siostrzanymi agencjami Tequila i Agency.com. Celem tych działań jest zwiększenie...
Klub piłkarski FC Barcelona jest najatrakcyjniejszy dla sponsorów - wynika z raportu agencji Global Sponsors. Na razie drużyna nie ma...
Agencja StrawberryFrog z Amsterdamu wygrała wart 32 mln funtów globalny budżet kreatywny Panasonica. Agencja będzie pracowała nad reklamami płaskich telewizorów...
Microsoft i wydawnictwo Emap Advertising poszerzają partnerstwo cross-promocyjne dla swoich produktów: konsoli Xbox360 i magazynu "FHM". Efektem ma być międzynarodowy...
Producent telefonów komórkowych Motorola szykuje wielomilionową kampanię marketingową nowego telefonu o nazwie Motofone, która ma wzmocnić pozycję marki wśród mniej...
Amerykański koncern mediowy Clear Channel Communications zaprzeczył pogłoskom o sprzedaży firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor Holdings, której jest większościowym...
MindShare i agencja marketingu sportowego Global Sportnet wybrały Seana Jeffersona na stanowisko nowego chief executive w Performance, ich wspólnym projekcie....
Agencja Ogilvy & Mather należąca do holdingu mediowego WPP Group przejmie 49 proc. udziałów w chińskiej agencji Beijing Raynet Advertising,...
Rynek reklamowy będzie najszybciej rósł w regionie Europy Środkowo-Wschodniej - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. W tej...
Niemiecki koncern farmaceutyczny Bayer AG rozpocznie wkrótce konkurs, który wyłoni nowy dom mediowy pracujący dla firmy w Stanach Zjednoczonych. Informacje...
Havas Media powołał Romaina Dessala na nowo utworzone stanowisko chief commercial officera. Dessal ma zarządzać działaniami Havas Media w obszarach...
Conde Nast International przygotowuje się do debiutu magazynu "Vogue" w Indiach. Według planów pierwszy numer pojawi się jesienią przyszłego roku...
Pensja przeciętnego Amerykanina wyniosła w 2006 r., według raportu "Ad Age salary survey" 37 tys. dol., co oznacza wzrost o...
Firma badawcza Synovate wprowadzi nowe narzędzie do prognozowania wyników sprzedaży. Brand Value Creator - tak nazywa się produkt - został...
Firma ValueClick zapłaciła 13,3 mln dol. w gotówce za serwis Shopping.net, który pozwala porównywać ceny w europejskich sklepach internetowych. Shopping.net...
American Academy of Pediatrics krytykuje producentów żywności i napojów za to, że ich reklamy, które kierują do dzieci i młodych...
Należąca do WPP Group marketingowa firma Grey Healthcare przejęła 51 proc. udziałów w specjalistycznej amerykańskiej firmie Vogel Farina. Vogel Farina...