M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

24 listopada 2006

Kraft Foods wprowadza zmiany w zarządzaniu firmą, zwalnia VP global advertising services

Kraft Foods w USA zdecydował się odwołać Barbarę Ford ze stanowiska VP global advertising services. Decyzja stanowi jeden z elementów...

24 listopada 2006

DaimlerChrysler w Wielkiej Brytanii zamierza potroić budżet online'owy w 2007 r.

DaimlerChrysler w Wielkiej Brytanii zamierza potroić swój budżet e-marketingowy. Ten skok odbędzie się kosztem innych mediów, producent samochodów okroi nieco...

24 listopada 2006

McCann i M&C Saatchi będą obsługiwać Heinza

Agencja McCann Erickson wygrał przetarg na obsługę wartego 12 mln funtów budżetu reklamowego Heinza, w tym marek Heinz Tomato Ketchup...

27 listopada 2006

Philips intensyfikuje działania sponsoringowe w Formule 1

Producent sprzętu AGD i RTV Philips inwestuje w sponsoring wyścigów Formuły 1. Przedłużył i poszerzył zakres kontraktu z zespołem Williams...

27 listopada 2006

Pfizer przekazuje globalny budżet mediowy do Initiative i Universal McCann

Koncern Pfizer przekazuje globalny budżet mediowy wart 750 mln dol. domom mediowym należącym do Interpublic Group - Initiative i Universal...

27 listopada 2006

iTunes będzie reklamowany na słynnym billboardzie Coca-Coli

Po raz pierwszy od 1954 roku na słynnej powierzchni reklamowej na Picadilly Circus w Londynie obok Coca-Coli będzie eksponowana marka...

27 listopada 2006

Tim Collison managing partnerem Mediaedge:cia w regionie EMEA

Tim Collison zostanie managing partnerem na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w sieci domów mediowych Mediaedge:cia. Ostatnio był...

27 listopada 2006

Brown-Forman szuka agencji do rewitalizacji marki Southern Comfort

Brown-Forman Corporation (BFC), producent win i napojów spirytusowych, szuka agencji BTL-owej, która przygotuje rewitalizację w Europie likierów owocowo-miętowych marki Southern...

27 listopada 2006

Air France-KLM chce przejąć włoskie linie lotnicze Alitalia

Air France-KLM, firma utworzona w 2004 roku w wyniku fuzji francuskich i holenderskich linii lotniczych, prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia...

28 listopada 2006

Modelka Sophie Anderton wystąpi w reklamach bielizny La Senza

Wizerunek modelki Sophie Anderton zostanie wykorzystany w reklamach świątecznej kolekcji bielizny La Senza. Gwiazda brytyjskich programów telewizyjnych "Love Island" i...

28 listopada 2006

MTV realizuje globalny projekt związany ze Światowym Dniem AIDS

Stacja muzyczna MTV rozpoczyna multimedialną kampanię reklamową promującą Światowy Dzień AIDS, który przypada 1 grudnia br. Projekt od strony kreacji...

28 listopada 2006

Ad Barometer prognozuje spowolnienie rynku reklamy w 2007 roku

Jak pokazują najnowsze badania Ad Barometer, w najbliższym czasie spadnie tempo wzrostu rynku reklamowego. Całość wydatków na reklamę na pięciu...

28 listopada 2006

X5 Retail Group sponsorem rosyjskiej piłki nożnej

Rosyjska sieć supermarketów X5 Retail Group podpisała umowę sponsorską z Rosyjską Federacją Piłkarską. Sieć będzie sponsorem rosyjskiej drużyny narodowej przez...

28 listopada 2006

Klub piłkarski Chelsea tworzy społeczność internetową

Angielski klub piłkarski Chelsea FC tworzy nowy website, wokół którego ma skupiać się społeczność jego kibiców. Ma służyć wymianie informacji...

29 listopada 2006

Bartle Bogle Hegarty rozpocznie współpracę z NYC Marketing

Władze Nowego Jorku liczą na wzrost ruchu turystycznego po tym, jak agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała przetarg na...

29 listopada 2006

M&C Saatchi zdobyło globalny budżet CB Richard Ellis

Agencja M&C Saatchi zdobyła paneuropejski budżet reklamowy CB Richard Ellis (CBRE), największej na świecie komercyjnej firmy zajmującej się nieruchomościami. Agencja...

29 listopada 2006

General Motors planuje wsparcie nowego modelu Astry w Europie

Agencja reklamowa DLKW wygrała paneuropejski przetarg zorganizowany przez General Motors na obsługę przyszłorocznego debiutu rynkowego nowego modelu Opla Astry. Jak...

29 listopada 2006

Wunderman tworzy zespół do obsługi marek motoryzacyjnych

Agencja reklamowa Wunderman pozyskała nowy team kreatywny. James Nester i Chris Lawson przeszli z agencji Intelligent Marketing. Pierwszy z nich...

29 listopada 2006

Tesco będzie nagradzało klientów za recykling

Sieć handlowa Tesco w ramach programu lojalnościowego ClubCard chce nagradzać klientów, którzy utylizują opakowania (puszki, butelki). Konsumenci będą otrzymywali punkty,...

29 listopada 2006

Defraudacje w niemieckim oddziale Aegis sięgają 32 mln euro

Po zatrzymaniu Alexandra Ruzicki, byłego chief executive grupy mediowej Aegis, kolejnym menedżerom grozi aresztowanie. Są posądzani o defraudacje i bezprawne...

29 listopada 2006

Everystone połączy się z siecią Enterprise IG Group

Firma marketingu strategicznego Everystone należąca do holdingu WPP od 1 stycznia 2007 r. wejdzie w skład globalnej sieci agencji brandingowych...

30 listopada 2006

Michelin podkreśla w kampanii swoje sukcesy sportowe

Producent opon Michelin rozpoczął prasowo-internetową kampanię reklamową we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Japonii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych,...

30 listopada 2006

Ann Fudge, chairman i CEO Young & Rubicam Brands, przechodzi na emeryturę

Ann Fudge, która w 2003 r. objęła stanowisko chairmana i CEO Young & Rubicam Brands, z końcem br. przechodzi na...

30 listopada 2006

Kazachskie hotele cieszą się trzykrotnie większym zainteresowaniem po pojawieniu się filmu "Borat"

Hotels.com, wyszukiwarka wakacyjnych ofert, zaobserwował wzrost zainteresowania hotelami w Kazachstanie o 300 proc., po tym jak ukazał się film "Borat:...

30 listopada 2006

Annabel Cameron pokieruje marketingiem BBC World

BBC World wybrała Annabel Cameron na stanowisko nowego szefa marketingu. Cameron będzie odpowiadała m.in. za przygotowywanie planów marketingowych związanych z...

30 listopada 2006

Chelsea przygotowała wspólnie z Premium TV serwis z kontentem multimedialnym

Brytyjski klub piłkarski Chelsea wspólnie z telewizją Premium TV uruchomiły nową witrynę internetową, która ma zapewnić kibicom dostęp szerokopasmowy i...

30 listopada 2006

Grupa badawcza VNU tworzy strukturę Nielsen Connect

Grupa badawcza VNU tworzy strukturę Nielsen Connect. Jej zadaniem będzie zbieranie i analiza danych o konsumentach ze spółek VNU na...

30 listopada 2006

Salma Hayek w kampanii Campari

W listopadzie ruszyła światowa kampania marki Campari pt. "Hotel Campari", której twarzą jest Salma Hayek. Obejmie ona prasę, telewizję, internet....

1 grudnia 2006

Europejczycy coraz więcej czasu spędzają w sieci, rośnie rola społeczności

Statystyczny Europejczyk korzysta dziś z internetu o 11 proc. dłużej niż w 2005 r., wynika z badań European Interactive Advertising...

1 grudnia 2006

Volkswagen przebuduje serwis WWW i stworzy wirtualny salon

Volkswagen zamierza przebudować swoją stronę internetową w związku z uznaniem internetu za bardziej znaczące strategicznie medium w 2007 roku. Koncern...

1 grudnia 2006

Coca-Cola uruchamia własny portal poświęcony piłce nożnej

Koncern Coca-Cola uruchamia własny globalny portal, który ma podkreślać związek brandu z piłką nożną. Producent napojów wybrał agencję AKQA, która...

1 grudnia 2006

Romain Dessal nowym CCO Havas Media

Romain Dessal objął stanowisko chief commercial officera w Havas Media. Dessal ostatnio zajmował się m.in. zarządzaniem międzynarodowymi operacjami w The...

1 grudnia 2006

Gap prowadzi przegląd domów mediowych w Europie

Gap prowadzi paneuropejski przegląd domów mediowych. W przetargu o 30 mln dol. bierze udział Zenithmedia, obecny partner mediowy amerykańskiej spółki...

4 grudnia 2006

TBWA/Londyn, Tequila i Agency.com planują przygotowanie zintegrowanej oferty

TBWA/Londyn jest w trakcie przygotowywania bardziej zintegrowanej oferty wspólnie z siostrzanymi agencjami Tequila i Agency.com. Celem tych działań jest zwiększenie...

4 grudnia 2006

FC Barcelona najatrakcyjniejsza dla sponsorów

Klub piłkarski FC Barcelona jest najatrakcyjniejszy dla sponsorów - wynika z raportu agencji Global Sponsors. Na razie drużyna nie ma...

4 grudnia 2006

StrawberryFrog wygrała globalny budżet Panasonica

Agencja StrawberryFrog z Amsterdamu wygrała wart 32 mln funtów globalny budżet kreatywny Panasonica. Agencja będzie pracowała nad reklamami płaskich telewizorów...

4 grudnia 2006

Xbox i magazyn "FHM" wspólnie przygotowują międzynarodowy cykl turniejów dla graczy

Microsoft i wydawnictwo Emap Advertising poszerzają partnerstwo cross-promocyjne dla swoich produktów: konsoli Xbox360 i magazynu "FHM". Efektem ma być międzynarodowy...

4 grudnia 2006

Motorola szykuje dużą kampanię marketingową nowego telefonu Motofone

Producent telefonów komórkowych Motorola szykuje wielomilionową kampanię marketingową nowego telefonu o nazwie Motofone, która ma wzmocnić pozycję marki wśród mniej...

4 grudnia 2006

Clear Channel Outdoor dementuje pogłoski o sprzedaży firmy

Amerykański koncern mediowy Clear Channel Communications zaprzeczył pogłoskom o sprzedaży firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor Holdings, której jest większościowym...

4 grudnia 2006

Sean Jefferson nowym CEO Performance, komórki MindShare i Global Sportnet

MindShare i agencja marketingu sportowego Global Sportnet wybrały Seana Jeffersona na stanowisko nowego chief executive w Performance, ich wspólnym projekcie....

4 grudnia 2006

WPP kupiło 49 proc. udziałów w chińskiej agencji reklamowej obsługującej m.in. China Netcom

Agencja Ogilvy & Mather należąca do holdingu mediowego WPP Group przejmie 49 proc. udziałów w chińskiej agencji Beijing Raynet Advertising,...

5 grudnia 2006

ZenithOptimedia: rynek reklamowy będzie rósł najszybciej w Europie Środkowo-Wschodniej

Rynek reklamowy będzie najszybciej rósł w regionie Europy Środkowo-Wschodniej - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. W tej...

5 grudnia 2006

Koncern Bayer rozpocznie przetarg mediowy w Stanach Zjednoczonych

Niemiecki koncern farmaceutyczny Bayer AG rozpocznie wkrótce konkurs, który wyłoni nowy dom mediowy pracujący dla firmy w Stanach Zjednoczonych. Informacje...

5 grudnia 2006

Romain Dessal chief commercial officerem w Havas Media

Havas Media powołał Romaina Dessala na nowo utworzone stanowisko chief commercial officera. Dessal ma zarządzać działaniami Havas Media w obszarach...

5 grudnia 2006

Conde Nast przygotowuje się do debiutu "Vogue'a" w Indiach

Conde Nast International przygotowuje się do debiutu magazynu "Vogue" w Indiach. Według planów pierwszy numer pojawi się jesienią przyszłego roku...

5 grudnia 2006

"Ad Age salary survey": średnia płaca w USA rośnie powoli, dużo szybciej rosną pensje amerykańskich CEO

Pensja przeciętnego Amerykanina wyniosła w 2006 r., według raportu "Ad Age salary survey" 37 tys. dol., co oznacza wzrost o...

5 grudnia 2006

Synovate wprowadzi nowe narzędzie do szacowania skuteczności inwestycji marketingowych

Firma badawcza Synovate wprowadzi nowe narzędzie do prognozowania wyników sprzedaży. Brand Value Creator - tak nazywa się produkt - został...

6 grudnia 2006

ValueClick za 13,3 mln dol. kupił internetową porównywarkę cen Shopping.net

Firma ValueClick zapłaciła 13,3 mln dol. w gotówce za serwis Shopping.net, który pozwala porównywać ceny w europejskich sklepach internetowych. Shopping.net...

6 grudnia 2006

Amerykańscy pediatrzy krytykują reklamy skierowane do dzieci

American Academy of Pediatrics krytykuje producentów żywności i napojów za to, że ich reklamy, które kierują do dzieci i młodych...

6 grudnia 2006

Grey Healthcare przejął Vogel Farina

Należąca do WPP Group marketingowa firma Grey Healthcare przejęła 51 proc. udziałów w specjalistycznej amerykańskiej firmie Vogel Farina. Vogel Farina...