M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 grudnia 2006

Interpublic Group zaprzecza pogłoskom o możliwej fuzji z Publicis Groupe

Holding Interpublic Group zaprzecza pogłoskom o możliwej fuzji z Publicis Groupe. Oświadczenie takie złożył prezes firmy Michael Roth podczas spotkania...

6 grudnia 2006

Nestle może przejąć Gerber Products

Nestle może przejąć Gerber Products - producenta żywności dla dzieci. Obecnie Gerber należy do firmy Novartis. Wartość Gerbera jest szacowana...

7 grudnia 2006

CNBC rozwija projekty internetowe

CNBC wprowadza nowe projekty internetowe, które mają wypracować bardziej interaktywny model nadawczy. Na witrynie CNBC będą dostępne programy na żywo,...

7 grudnia 2006

Conde Nast uruchomi serwis modowy StyleFinder.com

Conde Nast uruchomi serwis modowy StyleFinder.com. Jego start planowany jest na marzec przyszłego roku. Serwis będzie kierowany do dziewcząt i...

7 grudnia 2006

Kanał sportowy ESPN kupi stację North American Sports Network

ESPN zgodził się na zakup od Setanta Sport Holdings Ltd. oraz Benchmark Capital Europe stacji North American Sports Network (NASN),...

7 grudnia 2006

Sprawa o reklamy sieci komórkowych O2 i 3 trafi do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości

Brytyjskie sieci komórkowe O2 i 3 prowadzą batalię prawną o podobieństwo reklam - O2 zarzuca rywalowi, że w swojej kampanii...

7 grudnia 2006

Avon szuka agencji odpowiedzialnej za relaunch Avon Color

Avon planuje relaunch marki kosmetyków kolorowych Avon Color. W tym celu marketer rozpisał przetarg na agencję. Przetarg koordynuje Andy Watts,...

8 grudnia 2006

Universal McCann przewiduje ok. 5 proc. wzrostu rynku reklamy

Universal McCann prognozuje, że amerykański rynek reklamowy wzrośnie o 5,2 proc. w 2006 r. Osiągnie wartość 285 mld dol. Na...

8 grudnia 2006

Koncern Prof-Media kupił rosyjską TV3

Koncern Prof-Media należący do rosyjskiego miliardera Wladimira Potanina przejął Independent Network Television Holdings, właściciela sieci TV3. Wartość transakcji określana jest...

8 grudnia 2006

PHD debiutuje na Litwie

Omnicom Group uruchamia na Litwie dom mediowy pod marką PHD. Siostrzana agencja OMD będzie częścią Omnicom Group Lithuania. Oprócz Unilevera...

8 grudnia 2006

McCartney, U2 i Bragg w reklamie o prawach autorskich

Paul McCartney, PJ Harvey i Neil Tennant podpisali się pod reklamą wzywającą rząd do rozszerzenia praw autorskich dotyczących utworów muzycznych....

8 grudnia 2006

WPP Group tworzy produkt komunikacyjny kierowany do podróżnych

Firma Kinetic (należy do WPP Group) zajmująca się rozwiązaniami komunikacyjnymi w zakresie out-of-home, tworzy nową strukturę o nazwie Aviator. Celem...

8 grudnia 2006

Nestle wzmacnia w Europie markę Nespresso

Nestle będzie promować super premium brand Nespresso serią globalnych inicjatyw, które mają na celu obronę udziałów marki w rynku kawy....

8 grudnia 2006

Ed Meyer, chairman i chief executive Greya, przechodzi na emeryturę

Ed Meyer, który zarządzał siecią Grey jako chairman i chief executive przez ostatnie 36 lat, a z siecią jest związany...

8 grudnia 2006

Johnnie Walker Blue podkreśla luksus przez sztukę

Na rynku amerykańskim marka Johnnie Walker Blue Label podkreśla swój luksusowy charakter przez odwołania do sztuki. W centrum wielokanałowej kampanii...

11 grudnia 2006

Coca-Cola po raz pierwszy inwestuje w mobilny projekt brandingowy

Coca-Cola po raz pierwszy w historii wykorzystuje telefony komórkowe w świątecznej kampanii wizerunkowej, które pozwalają użytkownikom na rozsyłanie między sobą...

11 grudnia 2006

Według GfK Technology rośnie popularność telewizji komórkowej

Badanie przeprowadzone przez firmę GfK Technology w Wielkiej Brytanii wskazuje, że 70 proc. osób, które wykupiły abonament na usługi mobilnej...

11 grudnia 2006

WPP Group przejęła połowę udziałów w niemieckiej agencji GFEH

Interaktywna agencja Syzygy, należąca do WPP Group, przejęła 51 proc. udziałów w internetowej agencji Gesellschaft fur elektronischen Handel (GFEH) z...

11 grudnia 2006

Thierry Henry podpisał kontrakt reklamowy z Tommy Hilfiger

Firma odzieżowa Tommy Hilfiger podpisała umowę reklamową z Thierrym Henrym, francuskim gwiazdorem piłkarskim. Henry będzie globalnym ambasadorem marki, aktywnie wykorzystywanym...

11 grudnia 2006

Mario Coletti odpowiada za strategię w sieci 141 Worldwide

Mario Coletti dołączył do zespołu agencji reklamowej 141 Worldwide należącej do holdingu WPP Group. Objął nowe stanowisko stratega ds. sprzedaży....

11 grudnia 2006

Draft FCB nie będzie obsługiwać budżetu reklamowego Wal-Mart

Sieć handlowa Wal-Mart prowadzi kolejny przetarg kreatywny, zaledwie miesiąc po tym, jak ogłosiła, że obsługę jej budżetu (szacowanego na 570...

11 grudnia 2006

Volvo rozpisało globalny przetarg na kreację reklamową

Firma motoryzacyjna Volvo podjęła decyzję o rozpoczęciu globalnego przeglądu agencyjnego. Przetarg jest konsekwencją powołania na stanowisko chief executive Fredericka Arpa....

12 grudnia 2006

Peter Haslett został prezesem zarządu Ipsos ASI

Instytut badawczy Ipsos ASI wybrał na stanowisko prezesa zarządu Petera Hasletta. Chce w ten sposób podkreślić jego międzynarodową rolę w...

12 grudnia 2006

Według Carata rynek reklamy w 2006 r. wzrośnie o 6 proc.

Według prognoz domu mediowego Carat (Aegis Group) globalne wydatki reklamowe wzrosną w całym 2006 r. o 6 proc. Według prognoz...

12 grudnia 2006

Masterfoods kręci najdroższą w swojej historii reklamę karmy dla kotów

Koncern Masterfoods kręci w Wielkiej Brytanii najdroższą w historii reklamę karmy dla kotów marki Sheba. Trzyodcinkowy film, którego budżet szacowany...

12 grudnia 2006

Muhtar Kent został nowym CEO Coca-Cola Company

Muhtar Kent jest nowym CEO w koncernie Coca-Cola Company. Zastąpi 63-letniego Nevilla Isdella, który nadal będzie pełnić funkcję prezesa firmy....

12 grudnia 2006

Po raz pierwszy członek brytyjskiej rodziny królewskiej wystąpi w reklamie

Zara Philips, córka brytyjskiej księżniczki Anny, wnuczka królowej Elżbiety II i 11. osoba w kolejce do tronu, jest pierwszym członkiem...

13 grudnia 2006

ASA ma zastrzeżenia do reklamy Bacardi

Brytyjska Advertising Standards Authority (ASA) ma zastrzeżenia do najnowszej kampanii reklamowej Bacardi-Martini, w której koncern alkoholowy podaje, że drink z...

13 grudnia 2006

Yahoo! chce nawiązać współpracę z największymi markami brytyjskimi

Yahoo! chce nawiązać współpracę z najpopularniejszymi markami w Wielkiej Brytanii. Celem tej współpracy ma być promocja na wyszukiwarce społecznościowej Yahoo!...

13 grudnia 2006

Nissan rozstrzygnął przetarg na obsługę paneuropejskiego budżetu CRM

Firma motoryzacyjna Nissan powierzyła obsługę paneuropejskiego budżetu przeznaczonego na projekty z zakresu CRM firmie marketing services Tullo Marshall Warren. Jej...

13 grudnia 2006

James Heekin objął stanowisko CEO grupy reklamowej Grey Global Group

Holding reklamowy WPP Group poinformował o mianowaniu Jamesa Heekina na stanowisko prezesa i CEO Grey Global Group. Zastąpi na nim...

13 grudnia 2006

Ad Pepper Media będzie domem mediowym NBA.com

National Basketball Association wybrała Ad Pepper Media na globalny dom mediowy NBA.com. Ad Pepper Media będzie obsługiwać wszystkie rynki poza...

13 grudnia 2006

Proximity przygotuje azjatycką promocję Visy związaną z olimpiadą

Agencja marketing services Proximity przygotuje azjatycką promocję Visa związaną z olimpiadą. Budżet projektu szacowany jest na 8 mln dol., w...

14 grudnia 2006

Unilever wycofuje z rynku markę pielęgnacyjną Thermasilk

Koncern Unilever w USA postanowił włączyć markę preparatów do pielęgnacji włosów Thermasilk do portfolio brandu Sunsilk. Thermasilk pojawił się na...

14 grudnia 2006

FIFA rozstaje się z czterema menedżerami po aferze z Visą

Międzynarodowa federacja piłkarska FIFA rozstała się z czterema menedżerami z działu marketingu i telewizji po aferze sponsoringowej, w którą zamieszana...

14 grudnia 2006

JWT przejmuje niezależną agencję reklamową w Holandii

Sieć agencji reklamowych JWT przejmuje niezależny butik kreatywny Ubachs Wisbrun z Holandii. Do fuzji dojdzie na początku stycznia 2007 r.,...

14 grudnia 2006

Scarlett Johansson wystąpi w kampanii reklamowej Louis Vuitton

Amerykańska aktorka Scarlett Johansson wystąpi w zaplanowanej na wiosnę 2007 r. kampanii reklamowej producenta dóbr luksusowych Louis Vuitton. Wcześniej firma...

14 grudnia 2006

Lagardere i Hachette tworzą strukturę biznesową Lagardere Active Media

Dwie firmy mediowe Lagardere i Hachette Filipacchi Medias utworzyły firmę Lagardere Active Media. Celem jej powstania ma być przeprowadzenie zmian...

14 grudnia 2006

P&G konsoliduje budżet reklamowy Herbal Essences w Leo Burnett

Procter & Gamble powierzył obsługę reklamową marki szamponów Herbal Essences agencji Leo Burnett z Chicago. Współpraca dotyczy Ameryki Północnej. Na...

14 grudnia 2006

Prada zaprojektuje nowy model telefonu komórkowego LG Electronics

Włoska firma odzieżowa Prada nawiązała współpracę z koreańskim producentem telefonów komórkowych LG Electronics. Jej celem jest zaprojektowanie nowego modelu telefonu,...

14 grudnia 2006

MPG wygrał przetarg mediowy ING Direct

Dom mediowy MPG Media Planning wygrał wart 20 mln euro kontrakt na obsługę mediową włoskiego oddziału Banku ING Direct. Do...

15 grudnia 2006

UE przewiduje rozluźnienie regulacji dotyczących product placement

Regulacje dotyczące lokowania produktu (product placement) w europejskich programach telewizyjnych są wyrażone w dokumencie "Audiovisual Media Services Directive". W myśl...

15 grudnia 2006

Bob Kraut, dyr. ds. marketingu i reklamy GM, zajmie się marketingiem Pizzy Hut

Bob Kraut, dyrektor ds. marketingu marki i reklamy General Motors na terenie Ameryki Północnej, odchodzi z firmy. W GM przepracował...

15 grudnia 2006

Clear Channel Outdoor wygrał przetarg reklamowy w Madrycie

Firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor i Cemusa będą wspólnie obsługiwać system mebli miejskich w stolicy Hiszpanii Madrycie. Kontrakt z...

15 grudnia 2006

Alternatywne media stają się głównym kierunkiem działań marketingowych

Tradycyjne media tracą swoją efektywność, w komunikacji marketingowej są zastępowane innymi kanałami komunikacji - wynika z najnowszego raportu agencji public...

15 grudnia 2006

Życie dzieci kręci się wokół gier i czatów według Jetiksa

Jetix Europe opublikował wyniki badań zachowań konsumenckich dzieci w wieku 7-14 lat w 10 europejskich krajach. Z internetu korzystają one...

15 grudnia 2006

Menedżerowie wyższego szczebla w Starcom UK zagrożeni

Linda Smith, która od dziesięciu miesięcy kieruje Starcom UK, zapowiedziała, że zwiększy nacisk na planowanie mediów cyfrowych. Tym samym menedżerowie...

15 grudnia 2006

Szef reklamy Pepsi w Chinach obejmie stanowisko w USA

Richard Lee - szef reklamy Pepsi w Chinach - obejmie stanowisko w USA. Jego dokładna pozycja nie została jeszcze zakomunikowana....

18 grudnia 2006

FIFA ma problemy prawne z umową sponsorską zawartą z Visą

Amerykański sąd pierwszej instancji stwierdził, że Międzynarodowa Federacja Piłkarska (FIFA) popełniła błąd, podpisując z organizacją Visa kontrakt dotyczący sponsorowania mistrzostw...

18 grudnia 2006

Ogilvy odpowiada za wsparcie marki Coca-Cola w Wietnamie

Coca-Cola rozstrzygnęła przetarg na obsługę marek ze swojego portfolio w Wietnamie. Za budżet ma odpowiadać agencja reklamowa Ogilvy & Mather...