M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 grudnia 2006

Yahoo!, łącząc się z IBM, rzuca wyzwanie Google

Google, dotychczas niekwestionowany światowy lider wśród wyszukiwarek internetowych, będzie musiał zmierzyć się na rynku z nowym przeciwnikiem. Swoje siły połączyły...

18 grudnia 2006

Dove pozyskuje koncepty reklamowe od konsumentów

Koncern Unilever zachęca amerykańskie konsumentki do wzięcia udziału w projekcie promocyjnym polegającym na kreacji i realizacji własnej reklamy telewizyjnej dla...

18 grudnia 2006

P&G dywersyfikuje kanały komunikacji marketingowej

Koncern Procter & Gamble zmniejsza wydatki marketingowe liczone jako odsetek przychodów ze sprzedaży. W ciągu dwóch ostatnich lat zmniejszyły się...

18 grudnia 2006

Titan zdobył 10-letni kontrakt na obsługę środków komunikacji w Nowym Jorku

Firma reklamy zewnętrznej Titan Worldwide podpisała 10-letni kontrakt na obsługę reklamową Metropolitan Transportation Authority z Nowego Jorku. Umowa dotyczy zarządzania...

19 grudnia 2006

Unilever finalizuje pozyskanie Michaela Treschowa, szefa grupy Ericsson

Unilever finalizuje rekrutację nowego chairmana. Ma nim zostać Michael Treschow, który pełni obecnie funkcję chairmana szwedzkiego producenta urządzeń telekomunikacyjnych grupy...

19 grudnia 2006

Mariano Dima nowym wiceprezesem ds. marketingu Visa Europe

Mariano Dima, dotychczasowy wiceprezes ds. marketingu Levi Strauss & Co., przechodzi do Visa Europe, gdzie obejmie stanowisko wiceprezesa ds. marketingu...

19 grudnia 2006

Zmiany personalne w DDB Londyn; z rynku znika marka Burkitt DDB

Jorian Murray, managing director agencji reklamowej DDB Londyn, ma odejść ze stanowiska. Jego następcą ma zostać Nick Fox, senior vicepresident...

19 grudnia 2006

Nestle kupi od Novartisu dział produktów dietetycznych

Szwajcarski koncern FMCG Nestle poinformował, że zabiega o przejęcie działu produktów dietetycznych koncernu farmaceutycznego Novartis. Wartość umowy szacowana jest na...

19 grudnia 2006

VNU Group sprzedaje Business Media Europe

Grupa informatyczno-medialna VNU Group wywodząca się z Holandii poinformowała, że zgadza się na sprzedaż firmy Business Media Europe (BME). Nabywcą...

19 grudnia 2006

Carlo Biondo pokieruje nową strukturą w grupie Lagardere

Carlo d'Asaro Biondo objął stanowisko international managing directora we francuskiej grupie mediowej Lagardere. Pokieruje nową strukturą, która zajmie się działalnością...

19 grudnia 2006

Aigo sponsorem zespołu rajdowego Vodafone McLaren Mercedes

Aigo, wiodący chiński producent odtwarzaczy MP3, podpisał umowę na sponsorowanie drużyny Vodafone McLaren Mercedes biorącej udział w rajdach Formuły 1....

19 grudnia 2006

Insight Research promuje nową technikę psychoetnograficzną

Firma badawcza Insight Research Associates wprowadza nową technikę psychoetnograficzną pozwalającą budować lojalność wobec marki i zwiększać sprzedaż produktów. Nowa technika...

19 grudnia 2006

V&S, właściciel marki Absolut Vodka, wystawiony na sprzedaż

Marka Absolut Vodka będzie miała nowego właściciela. Rząd szwedzki ogłosił, że zamierza sprzedać sześć państwowych firm, w tym Vin &...

20 grudnia 2006

MTV wyodrębnia strukturę Mobile Media Group

Telewizja muzyczna MTV wyodrębnia nową strukturę Mobile Media Group. Dział ten będzie przygotowywać dla całej globalnej sieci MTV m.in. kontent...

20 grudnia 2006

180 Amsterdam wygrała przetarg na kampanię mającą zrewitalizować markę Sony

Agencja reklamowa 180 Amsterdam, w której większościowy udział objęła niedawno Omnicom Group, wygrała przetarg na przygotowanie globalnej kampanii brandingowej Sony...

20 grudnia 2006

VNU redukuje zatrudnienie, zwolni 4 tys. pracowników

VNU zredukuje zatrudnienie o 4 tys. pracowników z 42 tys. globalnie zatrudnionych. Dzięki temu obniży koszty działalności o ok. 10...

20 grudnia 2006

KKR i Permira kupiły udziały w ProSieben

Fundusze KKR i Permira, właściciele SBS Broadcasting, wygrały przetarg na zakup 50,5 proc. udziałów w niemieckim ProSiebenSat.1 Media, nadawcy TV....

21 grudnia 2006

Parkinson zastępuje Griffina na stanowisku dyrektora zarządzającego radia Kiss

Steve Parkinson obejmie tymczasowo stanowisko dyrektora zarządzającego należącej do Emap sieci radiowej Kiss. Zastąpił Billa Griffina, który zdecydował się odejść...

21 grudnia 2006

Piosenkarka Kelis zwerbowana do launchu nowego Forda Edge

Kelis, znana piosenkarka, podpisała umowę z Fordem - będzie brać udział w promowaniu nowego Forda Edge. W ramach współpracy nagrywa...

21 grudnia 2006

InBev zatrudnił agencję Pearlfisher do prac nad marką piwa Tennent

Brytyjski browar InBev zatrudnił agencję designerską Pearlfisher do prac nad marką piwa Tennent. Producent chce rewitalizować swój brand i zainteresować...

21 grudnia 2006

Microsoft uruchomił globalny serwis internetowy dla reklamodawców

Microsoft Digital Advertising Solutions launchuje swój internetowy globalny serwis dla reklamodawców. Witryna została stworzona dla marketerów zainteresowanych reklamami w kanałach...

21 grudnia 2006

Tracy Follows przechodzi z British Telecom do Lowe London

Tracy Follows, ostatnio na stanowisku head of consumer communications w British Telecom, planuje rozpoczęcie pracy w agencji Lowe London na...

21 grudnia 2006

Kasper Rorsted będzie prezesem koncernu Henkel, zastąpi Urliha Lehnera

Kasper Rorsted w kwietniu 2008 r. obejmie stanowisko prezesa zarządu firmy Henkel. Zastąpi dotychczasowego prezesa Urliha Lehnera, który kieruje firmą...

21 grudnia 2006

Nieznaczny wzrost Aegis, nowe biznesy w 2007 r.

Grupa Aegis odnotowała w 2006 r. nieznaczny wzrost przychodów, ale bardziej optymistycznie wygląda rok 2007, na który zdobyła już kilka...

22 grudnia 2006

Chellomedia przekazuje Extreme Sports Channel do Zonemedia

Chellomedia przenosi stację sportową Extreme Sports Channel do portfolio Zonemedia. Zdaniem kierownictwa tej ostatniej firmy umożliwi to wzmocnienie działań crosspromocyjnych,...

22 grudnia 2006

Publicis Groupe wzmacnia globalny portfel usług interaktywnych

Holding reklamowy Publicis Groupe przejmie amerykańską agencję interaktywną Digitas. Wartość transakcji wyniesie 1,3 mld dol. Digitas specjalizuje się w realizacji...

22 grudnia 2006

JWT przygotowała reklamy kierowane do "pijanych idiotów"

Agencja reklamowa JWT London przygotowała dwa spoty telewizyjne kierowane do osób, które zamierzają po wypiciu alkoholu podczas świąt Bożego Narodzenia...

22 grudnia 2006

Starcom będzie wspierał sprzedaż płyt zespołu Coldplay i Robbiego Williamsa

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę budżetu wytwórni fonograficznej EMI Records. Jego wartość szacuje się na ok. 32 mln...

22 grudnia 2006

Palm przygotował globalny projekt komunikacji marketingowej

Firma Palm, m.in. producent palmtopów, zdecydowała się na inwestycję w globalne działania marketingowe. Najnowszy projekt o charakterze produktowym dotyczy marki...

22 grudnia 2006

McDonald's i Burger King testują w USA tanie zestawy śniadaniowe

Sieci restauracji fast food McDonald's i Burger King testują w USA ofertę tanich zestawów śniadaniowych. Pierwszy z nich w kilku...

22 stycznia 2007

Maurice Levy zapowiada dalsze inwestycje w firmy internetowe

Maurice Levy, chief executive i chairman Publicis Groupe, zapowiada dalsze inwestycje grupy w spółki działające w obszarze internetu. Największym wydatkiem,...

22 stycznia 2007

DNA wygrała budżet interaktywny Samsonite

Agencja DNA wygrała globalny budżet na działania interaktywne producenta toreb podróżnych Samsonite. Na krótkiej liście były również agencje: LBi, AKQA...

22 stycznia 2007

VNU zmienia nazwę na Nielsen Co.

VNU, największa światowa firma badająca rynek, zmienia nazwę na Nielsen Co. Zdaniem kierownictwa firmy Nielsen to jeden z najlepiej rozpoznawalnych...

22 stycznia 2007

Niemcy odnotowały 2-proc. wzrost wydatków reklamowych

Według Zentralverbands der Werbewirtschaft (ZAW) wydatki reklamowe na rynku niemieckim wzrosły w 2006 r. o 2 proc. Osiągnęły w ubiegłym...

22 stycznia 2007

Mary Minnick, wiceprezes ds. marketingu Coca-Coli, opuści firmę w marcu

Mary Minnick, wiceprezes ds. marketingu Coca-Coli, opuści firmę w marcu. Jej kandydatura była brana pod uwagę przy procesie wyboru nowego...

22 stycznia 2007

Toyota znów zareklamuje się przy Super Bowl

Toyota znów będzie reklamowała się przy relacjach z Super Bowl. Według źródeł zbliżonych do marketera wykupiła dwa 30-sekundowe spoty przy...

22 stycznia 2007

Unia Europejska realizuje projekt społeczny o ochronie środowiska

Agencja reklamowa M&C Saatchi zrealizowała pierwszą paneuropejską kampanię społeczną poświęconą ochronie środowiska. Jej celem jest wzrost świadomości dotyczącej zmian klimatycznych....

23 stycznia 2007

Nokia rozpoczyna przegląd europejskiego budżetu reklamowego

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia dokona przeglądu swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego. W samej Wielkiej Brytanii marketer wydaje na reklamę 14...

23 stycznia 2007

Chuck McBride chce stworzyć w Omnicom supergrupę kreatywną

Chuck McBride, executive creative director agencji reklamowej TBWA/Chiat/Day w Ameryce Północnej, odchodzi z firmy. Obecnie prowadzi negocjacje z grupą Omnicom...

23 stycznia 2007

Interpublic i Frank Lowe doszli do porozumienia

Spór prawny pomiędzy założycielem agencji reklamowej The Red Brick Road sir Frankiem Lowe'em a jego byłym pracodawcą Interpublic Group of...

23 stycznia 2007

Time Inc. zamierza zwolnić blisko 300 osób

Wydawnictwo Time Incorporated zamierza zmniejszyć zatrudnienie o blisko 300 osób. Redukcje zespołów obejmą m.in. takie pisma, jak "Time", "People" i...

23 stycznia 2007

Melisa Quinoy restrukturyzuje management MTV Networks Int.

Melisa Quinoy, executive vice-president Viacom Brand Solution Europe, prowadzi restrukturyzację zespołów menedżerskich w grupie telewizyjnej MTV Network International. Doprowadziła m.in....

23 stycznia 2007

Ostrowski zastąpi Thielena na stanowisku CEO koncernu Bertelsmann

Hartmut Ostrowski zastąpi Guntera Thielena na stanowisku CEO największego europejskiego koncernu mediowego Bertelsmann. Ostrowski był dotąd członkiem zarządu firmy. Zdaniem...

23 stycznia 2007

We Włoszech odnotowano 2,4 proc. wzrostu wydatków reklamowych

Według firmy badawczej Nielsen MRI wydatki reklamowe we Włoszech wzrosły w 2006 r. o 2,4 proc. Według szacunków na 2007...

23 stycznia 2007

Publicis Groupe zaprzecza, że jest zainteresowana przejęciem Aegis Group PLC

Publicis Groupe w odniesieniu do nasilających się spekulacji rynkowych wydała wczoraj oficjalne oświadczenie, w którym zdecydowanie zaprzecza, jakoby złożyła Aegis...

24 stycznia 2007

Google może zainwestować w rynek reklam in-game po przejęciu Adscape

Google może wejść na rynek reklamy w grach (in-game advertising) dzięki akwizycji firmy Adscape Media z San Francisco. Według nieoficjalnych...

24 stycznia 2007

AOL wybiera trzeciego w ciągu roku szefa na Europę

Philip Rowley, AOL Europe chairman and chief executive, odchodzi z firmy. Jego obowiązki przejmuje Maneesh Dhir jako executive vice president....

24 stycznia 2007

MTV i The Body Shop współpracują przy kampanii przeciw AIDS

Stacja telewizyjna MTV i firma kosmetyczna The Body Shop współpracują przy międzynarodowej kampanii przeciw AIDS. Akcja kierowana jest do młodych...

24 stycznia 2007

Sir Martin Sorrell komentuje zakupy Publicis Groupe

Sir Martin Sorrell, chief executive holdingu reklamowego WPP Group, skomentował przejęcie przez Publicis Groupe agencji interaktywnej Digitas. Jego zdaniem przyszłością...

24 stycznia 2007

AIDS Healthcare Fundation złożyła pozew przeciwko producentowi Viagry

Amerykańska AIDS Healthcare Fundation (AHF) złożyła pozew przeciwko producentowi Viagry, firmie farmaceutycznej Pfizer. Fundacji nie podoba się kampania reklamowa Viagry...