M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

24 stycznia 2007

Coca-Cola wprowadza zmiany w strukturach marketingowych

Po planowanym odejściu Mary Minnick, wiceprezes ds. marketingu, Coca-Cola przeprowadzi zmiany w strukturach odpowiedzialnych za marketing. Dział strategii i innowacji...

25 stycznia 2007

Shell wyda 2 mln funtów na film reklamowy związany z F1

Koncern paliwowy Shell przygotowuje nowy film reklamowy, w którym będzie się chwalił współpracą z zespołem rajdowym Ferrari Formuły 1. Spot...

25 stycznia 2007

Eurosport odświeża identyfikację wizualną

Nadawca Eurosportu wprowadza nową identyfikację wizualną. Przygotowała ją paryska agencja Charlie. Nowe logo ma podkreślać obecność nadawcy na różnych platformach...

25 stycznia 2007

Robin Paxton zamierza odejść z Discovery

Robin Paxton, managing director Discovery Networks Europe, zamierza opuścić firmę w ramach jej restrukturyzacji, powodując rozbicie dywizji Wielkiej Brytanii, Europy,...

25 stycznia 2007

UEFA wybrała Marketing Store do obsługi merchandisingowej Euro 2008

Union of European Football Associations (UEFA) wybrała agencję marketingu bezpośredniego The Marketing Store do realizacji aktywności merchandisingowych związanych z mistrzostwami...

25 stycznia 2007

Peta krytykowana za publikację plakatów "Feeding kids meat is child abuse"

Peta, organizacja walcząca w Wielkiej Brytanii o prawa zwierząt, opublikowała plakaty, w których przedstawiono dziecko zajadające hamburgera, z hasłem "Feeding...

25 stycznia 2007

Opus Dei oskarża telewizję BBC o stronniczość

Organizacja katolicka Opus Dei zarzuciła brytyjskiej telewizji publicznej BBC stronnicze i krzywdzące przedstawianie jej działalności. Chodzi o emitowany na antenie...

25 stycznia 2007

Ruszył proces byłej sekretarki Coca-Coli, która tajemnice koncernu chciała sprzedać PepsiCo

Byłej sekretarce Coca-Coli, która we współpracy z dwoma wspólnikami wykradła tajemnice koncernu i usiłowała sprzedać je PepsiCo, grozi 10 lat...

26 stycznia 2007

Alex Bogusky odpowiada za jury Titanium i Integrated Lions w Cannes

Alex Bogusky, chief creative officer agencji reklamowej Crispin Porter + Bogusky, został szefem jury kategorii Titanium i Integrated Lions podczas...

26 stycznia 2007

Federer, Woods i Henry w globalnej kampanii reklamowej Gillette

Megagwiazdy sportu piłkarz Thierry Henry, tenisista Roger Federer i golfista Tiger Woods wystąpią w najnowszej globalnej kampanii reklamowej marki Gillette...

26 stycznia 2007

DDB Europe wprowadza zmiany w składzie regionalnego managementu

Sieć agencji reklamowych DDB Europe powołała Richarda Morrisa na stanowisko regional directora. Ma być odpowiedzialny za rozwój biznesowy sieci, przede...

26 stycznia 2007

Wrigley kupił rosyjskie czekolady Korkunov

Wrigley Company, światowy potentat w produkcji gum do żucia, wchodzi w nowy dla siebie segment - za 300 mln dol....

26 stycznia 2007

Tamara Ingram będzie odpowiadać za globalny budżet P&G obsługiwany przez WPP

Tamara Ingram, chief executive agencji Grey London, odejdzie ze stanowiska. Pozostanie jednak w strukturach sieci i przejmie od Neila Kreisberga...

26 stycznia 2007

Time Warner sprzeda 18 magazynów grupie Bonnier

Time Warner zamierza sprzedać 18 magazynów szwedzkiej grupie Bonnier. Wartość transakcji przekroczy 200 mln dol. Bonnier wygrał konkurencję z zainteresowanymi...

26 stycznia 2007

McCann Erickson traci w USA obsługę sieci Wendy's na rzecz Saatchi & Saatchi

Amerykańska sieć restauracji fastfood Wendy's przesuwa swój oceniany na ponad 300 mln dol. budżet reklamowy z McCann Erickson (Interpublic Group...

26 stycznia 2007

Maria Luisa Francoli CEO w MPG

Maria Luisa Francoli oficjalnie pełni już funkcję CEO sieci mediowej MPG. W sierpniu ub.r. przejęła obowiązki poprzedniego CEO. Alfonso Rodes...

26 stycznia 2007

Coca-Cola powraca do reklam wokół Super Bowl po 8 latach przerwy

Coca-Cola powraca do reklam wokół rozgrywek Super Bowl. Będzie to miało miejsce pierwszy raz od 8 lat. Koncern będzie pokazywał...

29 stycznia 2007

BBDO wyznacza Doerra do regionalnej obsługi marki FedEx

BBDO wyznaczyło Ricka Doerra na stanowisko regional account directora marki FedEx. Zastąpi on Jean-Paula Burge'a, który zdecydował się objąć funkcję...

29 stycznia 2007

Google Video i YouTube pozostaną niezależnymi platformami

Google zaprezentował pierwsze rozwiązanie integrujące serwisy Google Video i YouTube (przypomnijmy, że ten ostatni został przejęty przez Google w październiku...

29 stycznia 2007

Gap wprowadza do Europy Banana Republic, H&M uruchomi sklepy COS

Gap i H&M rozpoczną rywalizację w segmencie odzieży premium. Właściciele tych marek zapowiadają uruchomienie wysoko pozycjonowanych sieci sklepów. Gap zadebiutuje...

29 stycznia 2007

"The Wall Street Journal" z reklamą zapachową

"The Wall Street Journal" zaczyna oferować niestandardowe formy reklamy w postaci reklam zapachowych. Ulepszono ich technologię. Aby uwolnić zapach, nie...

29 stycznia 2007

20th Century Fox oskarża YouTube, że jego użytkownicy łamią prawo, i żąda ich identyfikacji

Wytwórnia filmowa 20th Century Fox (News Corporation) zażądała od serwisu wideo YouTube, należącego do Google, identyfikacji danych użytkowników, którzy tydzień...

29 stycznia 2007

Eurosport ma prawa do transmisji Australian Open do 2011 roku

Eurosport i Australijska Federacja Tenisowa podpisały umowę gwarantującą stacji transmisje z Australian Open do 2011 r. Dzięki niej Eurosport jest...

29 stycznia 2007

IPC kompletuje zespół do nowego tygodnika "Look"

Wydawnictwo IPC tworzy zespół redakcyjny, który będzie pracował w nowym tygodniku modowym "Look". Zespół magazynu bazuje na dziennikarzach takich pism...

29 stycznia 2007

Agencja Worth zdobyła globalny budżet GlaxoSmithKline na działania online

Agencja Worth zdobyła globalny budżet koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK) na działania online. Worth współpracowała już z GSK przez 8 lat...

9 lutego 2007

ING rozpoczyna globalną kampanię związaną ze sponsoringiem Formuły 1

ING rozpoczyna globalną kampanię brandingową wspierającą sponsoring tytularny zespołu Formuły 1 ING Renault F1. ING będzie sponsorem 14 z 17...

9 lutego 2007

Nigel Jones zarządza Draft FCB w Londynie

Nigel Jones został jedynym dyrektorem agencji Draft FCB London, po tym jak John Minnec postanowił wrócić do Stanów Zjednoczonych. Stanowisko...

9 lutego 2007

Nowy wizerunek Welli ma być uniseksowy

Procter & Gamble chce zmienić postrzeganie kosmetyków do pielęgnacji włosów marki Wella. Brand ten ma być uniseksowy. Marketer odświeżył logo,...

12 lutego 2007

Julie Constable przechodzi z AAR do Agency Insight

Julie Constable, head of direct marketing w AAR, przechodzi do Agency Insight. Obejmie tam funkcję starszego konsultanta. Będzie odpowiadać za...

12 lutego 2007

WCRS straci prawdopodobnie budżet sieci komórkowej 3

Agencja reklamowa WCRS prawdopodobnie straci budżet reklamowy brytyjskiej sieci komórkowej 3 szacowany na 40 mln funtów rocznie. Operator zmienia swoją...

12 lutego 2007

Camelot partnerem BSkyB przy wprowadzaniu nowych serii gier

Firma Camelot została partnerem BSkyB przy wprowadzaniu serii gier dostępnych w interaktywnych platformach nadawcy. Chodzi m.in. nowe projekty loteryjne, które...

12 lutego 2007

Anthony Noguera redaktorem naczelnym "FHM"

Anthony Noguera, wcześniej redaktor w magazynie "Zoo" (Emap), zastąpi Rossa Browna na stanowisku szefa redakcji "FHM". Będzie również odpowiedzialny za...

12 lutego 2007

Kraft Foods obniża zawartość soli i tłuszczu w snackach dla dzieci

Kraft Foods obniża zawartość soli i tłuszczu w snackach dla dzieci Dairylea sprzedawanych na rynku brytyjskim. Produkt ma teraz o...

12 lutego 2007

Publicis Conseil Paris zdobyła tytuł Agency of Angels podczas AdPrint 2007

Wczoraj w rumuńskim Brasov zakończył się europejski festiwal reklamy drukowanej AdPrint. Jury ósmej edycji festiwalu pod przewodnictwem Franka Bodina, chairmana...

13 lutego 2007

Po aferze z kampanią Cartoon Network Jim Samples, general manager, odchodzi z firmy

Jim Samples, general manager Cartoon Network, ustąpił ze stanowiska. To efekt zamieszania, jakie wywołała ostatnia akcja promocyjna kanału w Bostonie....

13 lutego 2007

Michael Fassnacht objął stanowisko customer intelligence officera sieci Draft FCB

Michael Fassnacht, vice president i director customer intelligence agencji Draft FCB Chicago, objął nowe stanowisko customer intelligence officera. Jest to...

13 lutego 2007

GM zmniejsza wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach

General Motors w Stanach Zjednoczonych w ub.r. bardzo znacząco zredukował swoje wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych. Według analiz TNS...

13 lutego 2007

Część nakładu "Wallpaper" ukaże się z trójwymiarową okładką

Marcowe wydanie magazynu "Wallpaper" ukaże się z trójwymiarową okładką, na której będzie można zobaczyć sukienkę projektu Hussein Chalayan. Z taką...

13 lutego 2007

Le Monde i Bollore wprowadzają na rynek gazetę bezpłatną

Grupy Le Monde i Bollore wprowadziły na rynek francuski bezpłatny dziennik "Matin Plus". Jego nakład wynosi 350 tys. egz. i...

13 lutego 2007

Bant Breen odpowiada za globalne innowacje w grupie Interpublic

Bant Breen został prezesem spółki Futures Marketing Group będącej częścią holdingu reklamowego Interpublic. Wcześniej pełnił w niej funkcję directora of...

13 lutego 2007

Dom mediowy Starcom podpisał kontrakt z producentem urządzeń DVR

Dom mediowy Starcom w USA podpisał z firmą TiVo Inc., producentem urządzeń DVR, umowę dotyczącą zakupu danych z serwisu monitoringu...

14 lutego 2007

Leap Music, część Bartle Bogle Hegarty, oferuje usługę branded content

Leap Music, część agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty, specjalizująca się w marketingu muzycznym, wprowadza do oferty usługę w zakresie music...

14 lutego 2007

Discovery Networks wprowadza na rynek kanał Discovery Turbo

Stacja telewizyjna Discovery Networks podjęła decyzję o rozpoczęciu nadawania kanału Discovery Turbo, który będzie kierowany do mężczyzn w wieku 18-54...

14 lutego 2007

BenQ został sponsorem piłkarskich Euro 2008

Tajwański koncern technologiczny BenQ Corp. podpisał z Europejską Federacją Piłkarską UEFA umowę sponsorską dotyczącą mistrzostw Europy Euro 2008, które będą...

14 lutego 2007

MTV Networks zwalnia 250 osób

W ramach rozpoczętej restrukturyzacji MTV Networks zwolni 250 osób. Redukcja etatów ma przyczynić się do poprawy zysku spółki. Uzyskane w...

14 lutego 2007

Synovate i BBC World wprowadzają wspólny projekt badawczy

Firma badawcza Synovate i kanał BBC World wprowadzają wspólne narzędzie badania opinii. Projekt prowadzony będzie na 21 rynkach i uporządkowany...

14 lutego 2007

Carat i Mediaedge:cia na krótkiej liście przetargu Philipsa

W globalnym przetargu na obsługę mediową Philipsa do ostatniego etapu zakwalifikowały się domy mediowe Carat i Mediaedge:cia. Wartość budżetu szacowana...

14 lutego 2007

OMD najbardziej kreatywnym domem mediowym według Gunn Report

Sieć domów mediowych OMD uplasowała się na pierwszym miejscu w najnowszym raporcie Gunn Report podsumowującym kreatywność w mediach w 2006...

14 lutego 2007

Tesco szuka globalnego szefa marketingu

Sieć handlowa Tesco szuka globalnego szefa marketingu, który zastąpiłby Tima Masona zajmującego obecnie to stanowisko. Mason ma skupić się wyłącznie...

15 lutego 2007

Słowacja: 3 mln koron za wulgaryzmy i nagość w reklamie

Słowacki parlament uchwalił ustawę, która przewiduje, że reklamodawca, którego reklamy są wulgarne, eksponują przemoc lub nagość, może zostać ukarany grzywną...