M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

15 lutego 2007

Grupa Metro International podnosi wyniki finansowe

Grupa Metro International, wydawca dzienników bezpłatnych, podniosła zysk operacyjny z 16,9 mln dol. za rok 2005 do 19,4 mln dol....

15 lutego 2007

DiSesa pokieruje zespołem kreatywnym Johnson & Johnson w McCannie

Nina DiSesa, obecnie chairman w McCann Erickson w Nowym Jorku, obejmie stanowisko worldwide creative directora w tej agencji. Jest to...

15 lutego 2007

Jon Williams został commercial directorem w koncernie Toyota

Jon Williams objął stanowisko commercial directora w firmie motoryzacyjnej Toyota i będzie współodpowiedzialny za tegoroczny debiut rynkowy marki Auris. Wcześniej...

15 lutego 2007

Intel, Nissan, P&G i Pepsi chcą korzystać z nowego serwisu Yahoo!Mobile Web Service

Yahoo wprowadził nowatorski system Yahoo!MobileWeb Service umożliwiający umieszczanie reklam w telefonach komórkowych. Z platformy chcą już korzystać firmy: Intel, Nissan,...

15 lutego 2007

Holding Omnicom zwiększył roczne zyski o 9 proc.

Holding Omnicom Group zwiększył roczne zyski o 9 proc. do kwoty 864 mln dol. Przychody urosły o ok. 8,5 proc....

16 lutego 2007

Peter Stringham obejmie funkcję chief executive Y&R

Peter Stringham, global marketing chief, odchodzi z HSBC Group. Niebawem obejmie funkcję chief executive należącej do WPP Group agencji reklamowej...

16 lutego 2007

Rupert Day global chief operating officerem w Group M

W strukturach Group M powstało nowe stanowisko global chief operating officera. Objął je Rupert Day, który będzie bezpośrednio podlegał Irwinowi...

16 lutego 2007

Starcom przejmuje budżet Hondy w Wielkiej Brytanii; w Polsce obsługa pozostaje w Effective Media

Brytyjski oddział japońskiego producenta samochodów Honda konsoliduje swój budżet planowania i zakupu mediów wart 25 mln funtów w sieci mediowej...

16 lutego 2007

Pelle Törnberg, prezes i CEO Metro International, po 12 latach rozstanie się z grupą

Pelle Törnberg, prezes i dyrektor zarządzający grupy Metro International, rozstanie się z firmą pod koniec lata br. Wtedy ma zostać...

16 lutego 2007

Audi wdraża internetowy serwis muzyczny

Marka samochodów Audi wdraża projekt internetowego serwisu muzycznego. Projekt pod nazwą TTremastered jest związany z wprowadzeniem na rynek nowego modelu...

12 marca 2007

Momentum rozwija zespół usług interaktywnych

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum pozyskała nowych menedżerów, którzy zajmą się rozwojem usług z zakresu komunikacji interaktywnej. Matt Kiddie został digital...

12 marca 2007

Zmarł Ernesto Gallo, twórca najpopularniejszej marki kalifornijskiego wina

W wieku 97 lat zmarł Ernesto Gallo, założyciel winnicy E&J Gallo, produkującej jedno z najbardziej znanych win z Kalifornii. Produkcję...

12 marca 2007

CNBC Europe będzie wspierać reklamą kanał TV i witrynę

CNBC Europe rozpoczyna kampanię reklamową. Działania mają na celu wzmocnienie wizerunku stacji - szczególnie wśród dyrektorów wykonawczych, liderów biznesu i...

12 marca 2007

Deb Henretta awansowała na stanowisko group president Asia w P&G

Deb Henretta awansowała na stanowisko group president Asia w P&G. Do tej pory piastowała funkcję prezesa Procter & Gamble ds....

12 marca 2007

Clive Punter objął stanowisko CEO w CBS Outdoor International

Clive Punter został chief executive officerem w firmie reklamy zewnętrznej CBS Outdoor International. Zastąpił Toma Goddarda, który odejdzie z firmy...

12 marca 2007

Mary Kay Haben zarządza Wrigley w USA i Kanadzie

Mary Kay Haben obejmie stanowisko VP - managing directora firmy Wrigley w Ameryce Północnej. Mary Haben przez 27 lat pracowała...

12 marca 2007

Bacardi inwestuje w wizerunek marki wódki Eristoff

"Land of the Wolf" (ang. "Kraina Wilka") - pod takim tytułem rusza globalna kampania wizerunkowa marki wódki premium Eristoff produkowanej...

13 marca 2007

Interpublic zamierza zwiększyć liczbę lokalnych klientów w Chinach

Interpublic Group w Chinach planuje dalszy rozwój holdingu poprzez pozyskiwanie lokalnych klientów w stopniu znacznie większym niż dotychczasowy. Według Michaela...

13 marca 2007

McDonald's w USA będzie prawdopodobnie oferować także Pepsi

McDonald's w USA będzie prawdopodobnie oferować także obok Coca-Coli Pepsi. Marketer już od 10 miesięcy prowadzi program pilotażowy, który ma...

13 marca 2007

Wayne Rooney występuje w reklamach Coke Zero

Coca-Cola rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową marki Coca-Cola Zero, w której został wykorzystany wizerunek piłkarza Wayne'a Rooneya, gwiazdy Manchester United i...

13 marca 2007

Coca-Cola wprowadza zmiany w strukturach marketingu w Ameryce Północnej

Koncern Coca-Cola decentralizuje struktury marketingu w Ameryce Północnej. Nowa struktura składać się będzie z trzech biznes unitów, dla których przyjęto...

13 marca 2007

Sony wspiera PlayStation3 w Wielkiej Brytanii nietypową kampanią z internetem w roli głównej

Sony rozpoczyna nietypową kampanię launchową PlayStation3 w Wielkiej Brytanii. Osadzona w tajemniczym hotelu wykorzystuje ponad 40 materiałów kreatywnych zapraszających konsumentów...

13 marca 2007

RTL Group zanotowała znaczący wzrost przychodów reklamowych

Największy europejski nadawca komercyjny RTL Group w 2006 r. znacząco poprawił wynik finansowy. Przychody netto wyniosły w ub.r. 890 mln...

13 marca 2007

Palm Europe wzmacnia marketing w regionie EMEA

Firma elektroniczna Palm Europe powołała Marka Doorbara na stanowisko marketing directora w regionie EMEA. Doorbar pracował wcześniej w Cadbury Schweppes,...

14 marca 2007

TNS kupuje firmę badawczą Retail Forward

Taylor Nielsen Sofres kupuje kolejną firmę badawczą w Stanach Zjednoczonych. Tym razem przejęła Retail Forward, instytut badawczy specjalizujący się w...

14 marca 2007

Coty reklamuje nowy zapach CK w grze "Second Life"

Firma kosmetyczna Coty wprowadza na rynek nowy zapach marki CK IN2U. W linii pojawią się perfumy dla kobiet i mężczyzn....

14 marca 2007

Jetix Europe inwestuje w komunikację interaktywną

Dziecięca stacja telewizyjna Jetix Europe powołała Chiarę Cipriani na nowo utworzone stanowisko head of digital. Ma być odpowiedzialna za ocenę...

14 marca 2007

Tourism Ireland i Discovery prowadzą projekt paneuropejski

Irlandzka organizacja turystyczna Tourism Ireland rozpoczęła realizację wspólnego programu ze stacją telewizyjną Discovery Travel & Living, którego celem jest wzrost...

14 marca 2007

Google testuje reklamę telewizyjną targetowaną na wzór reklamy wyszukiwarkowej

Google prowadzi testy usługi, która pozwoli targetować reklamy telewizyjne na wzór wyszukiwarek internetowych, czyli po słowach kluczowych. Google testuje usługę...

14 marca 2007

Ford sprzedał markę Aston Martin za blisko 0,5 mld funtów

Ford sprzedał kultową markę samochodów sportowych Aston Martin. Nabywcą jest konsorcjum założone przez Davida Richardsa - przedsiębiorcę działającego głównie w...

14 marca 2007

Visa inwestuje w działania wizerunkowe w internecie

Visa Europe podpisała z należącym do Microsoftu portalem MSN umowę, w myśl której na jego serwisach w siedmiu krajach zostanie...

14 marca 2007

Media Contacts uruchomiło biuro w Second Life

Media Contacts uruchomiło wirtualne biuro w świecie SecondLife.com. Dyrektorem zarządzającym nowego "biura" został Howdy Dixon. Liczba użytkowników Second Life przekroczyła...

15 marca 2007

David Gilligan dyrektorem kreacji Saatchi & Saatchi Design w Londynie

Saatchi & Saatchi Design w Londynie ma nowego dyrektora kreacji - stanowisko to objął David Gilligan. Przed dołączeniem do Saatchi...

15 marca 2007

Cadbury Schweppes może sprzedać markę Dr Pepper w USA

Narastają spekulacje, że Cadbury Schweppes sprzeda w USA markę napoju Dr Pepper. Informacja jest związana z objęciem 3 proc. udziałów...

15 marca 2007

Starbucks tworzy wytwórnię płytową

Sieć kawiarni Starbucks tworzy wytwórnię płytową. Projekt odbywa się we współpracy z firmą Concord Music Group, z którą Starbucks już...

15 marca 2007

Trzy domy mediowe na short-liście przetargu na budżet Staples

W ostatnim etapie przetargu mediowego sieci sklepów Staples znalazły się trzy agencje: ZenithOptimedia, MediaCom i Universal McCann. Zwycięska agencja będzie...

15 marca 2007

Beyonce wystąpi w kampanii telewizyjnej telefonu Samsunga

Samsung rozpoczął współpracę z piosenkarką Beyonce, która wesprze działania promocyjne związane z telefonem Ultra Music. Beyonce pojawi się w europejskiej...

15 marca 2007

Nike planuje poszerzenie listy obsługujących go agencji kreatywnych

Koncern Nike planuje poszerzenie listy obsługujących go agencji kreatywnych. Część obsługi ma zatem być przeniesiona z agencji Wieden & Kennedy,...

16 marca 2007

P&G sprzedaje europejski biznes "papierowy" szwedzkiej firmie SCA

Szwedzki producent artykułów papierowych do gospodarstw domowych SCA odkupi za 512 mln euro europejską produkcję w tym segmencie od Procter...

16 marca 2007

JCDecaux osiągnął blisko 2 mld euro przychodów w 2006 r.

Koncern reklamy zewnętrznej JCDecaux odnotował w 2006 r. wzrost zysku o 4,1 proc., który zamknął się w kwocie 201,1 mln...

16 marca 2007

Zed pozyskał mediowy budżet Yahoo! Europe

Yahoo! Europe wybrało specjalistyczną komórkę Zed, będącą częścią ZenithOptimedia, do obsługi swojego budżetu. Pierwsze działania reklamowe ruszą w przyszłym miesiącu....

16 marca 2007

Interaktywny biznes napędza wzrost Aegis

Aegis osiągnął 14,5-proc. wzrost przychodów i 16-proc. wzrost zysku (przed opodatkowaniem). Przychody spółki wyniosły 1,4 mld dol., a zysk przed...

16 marca 2007

Puma korzysta z guerilla marketingu w promocji linii Travel Gold

Puma zamierza w Belgii skorzystać w działaniach promocyjnych z guerilla marketingu w kampanii nowej linii produktów - Travel Gold. Działania...

19 marca 2007

W Czechach Hachette sprzedaje Burdzie spółkę Interdeco

Hachette Filipacchi w Czechach sprzedało Burdzie swój dom sprzedaży reklam Interdeco. Liczba czytelników, do których docierają magazyny, dla których pracuje...

19 marca 2007

MPG wygrał budżet mediowy BBC wart 20 mln funtów

Dom mediowy Media Planning Group (MPG) wygrał budżet mediowy BBC wart 20 mln funtów. MPG w finale przetargu pokonała agencje...

19 marca 2007

Szalony karzeł, schizo-nimfo i brudne zdjęcia przedmiotem sprawy sądowej Martina Sorrella

W Londynie trwa proces o zniesławienie, który prezes WPP Group Martin Sorrell wytoczył Marcowi Benattiemu, byłemu szefowi WPP we Włoszech,...

19 marca 2007

Michael Folino, dyr. kreatywny marki Nike, opuszcza Wieden & Kennedy

Michael Folino, dyr. kreatywny agencji reklamowej Wieden & Kennedy w USA, po ośmiu miesiącach pracy opuścił firmę. Folino zajmował się...

19 marca 2007

TradeDoubler odrzucił ofertę przejęcia przez AOL

Udziałowcy sieci interaktywnej TradeDoubler odrzucili ofertę przejęcia złożoną przez koncern AOL, doniósł serwis "Media & Marketing Europe". Jak pisaliśmy w...

20 marca 2007

Interpublic mocno odczuł obcinanie budżetów przez GM, jednak biznes grupy jest stabilny

General Motors Corp. obniżył globalne wydatki na reklamę w ub.r. o 7 proc., czyli o 400 mln dol. (do 5,4...

20 marca 2007

EMI restrukturyzuje globalne działania marketingowe

Wytwórnia EMI, pracująca m.in. dla Pink Floyd, The Beatles czy Robbiego Williamsa, restrukturyzuje globalne działania marketingowe. Jednym z elementów tego...