M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

20 marca 2007

Simon Marquis dołączył do wydawnictwa C Squared

Simon Marquis został chairman of business w wydawnictwie C Squared Holdings. Poprzednio był chairmanem domu mediowego ZenithOptimedia. Spółka C Squared...

20 marca 2007

Google kupuje Adscape specjalizującą się w reklamie w grach

Google kupuje firmę Adscape specjalizującą się w reklamie w grach komputerowych. Wartości transakcji nie podano, ale jest to prawdopodobnie około...

20 marca 2007

WPP Group kupiła udziały w firmie dostarczającej kontent

Holding reklamowy WPP Group kupił 6,8 proc. udziałów w amerykańskiej firmie Media Rights Capital zajmującej się dostarczaniem kontentu na potrzeby...

20 marca 2007

Microsoft i Fox realizują wspólny projekt w Europie

Wytwórnia filmowa Twentieth Century Fox i Microsoft Digital Advertising Solutions przygotowały paneuropejską kampanię reklamową konsoli do gier Xbox i filmu...

21 marca 2007

Simon Thompson, dyrektor marketingu, odchodzi z Motoroli

Simon Thompson, dyrektor marketingu Motoroli na Europę, odchodzi z firmy po niespełna roku pracy. Przedstawiciele Motoroli odmówili komentarza w tej...

21 marca 2007

Restrykcyjne przepisy mają regulować działalność firm outdoorowych

Brytyjski rząd wprowadza restrykcyjne regulacje prawne wobec firm reklamy zewnętrznej, które bez uprawnień stawiają nośniki reklamowe przy drogach szybkiego ruchu...

21 marca 2007

McDonald's chce usunąć hasło "McJob" z "Oxford English Dictionary"

Sieć fast food McDonald's postuluje usunięcie hasła "McJob" ze słownika "Oxford English Dictionary". McJob to termin, który oznacza według słownikowej...

21 marca 2007

TNS zawarł strategiczny sojusz z firmą Integration

Sieć firm badawczych TNS ogłosiła decyzję o zawarciu globalnego sojuszu strategicznego z firmą Integration specjalizującą się w analizach efektywności komunikacji...

21 marca 2007

Yves del Frate został chief executive domu mediowego MPG

Havas Media France powołał Yves'a del Frate na stanowisko chief executive domu mediowego MPG we Francji. Del Frate dołączył do...

22 marca 2007

Sienna Miller i Josh Hartnett wystąpią w projekcie Global Cool

Organizacja społeczna Global Cool, która chce zwalczać przyczyny zmian klimatycznych na świecie, rozpoczęła projekt reklamowy oparty na SMS-ach i platformie...

22 marca 2007

Hakuhodo zwycięską agencją Asia Pacific Advertising Festival

Po raz kolejny w czasie reklamowego festiwalu Asia Pacific Advertising Festival dominowały agencje japońskie. Trwający trzy dni festiwal zgromadził rekordową...

22 marca 2007

Rudi Kobza przewodniczącym jury oceniającego kampanie w Golden Drum

Rudi Kobza, chairman agencji Draft FCB Kobza i Lowe GGK, został mianowany przewodniczącym jury oceniającego prace w kategorii Advertising Campaign...

22 marca 2007

DDB Worldwide i DDB Tribal przejmują globalny budżet Liptona od JWT

Unilever konsoliduje globalny budżet herbat marki Lipton w agencji DDB Worldwide. Od 2004 r. DDB zajmuje się obsługą Liptona na...

22 marca 2007

Rapp Collins chce wzmocnić kompetencje bazodanowe

Sieć firm marketing services Rapp Collins (Omnicom Group) chce wzmocnić zakres usług w obszarze baz danych. W tym celu powołał...

22 marca 2007

J&J przesuwa budżet poza ATL

Johnson & Johnson realizuje swoje założenia przesunięcia części budżetu reklamowego z ATL-u do m.in. internetu. Jednocześnie marketer zwiększy wydatki reklamowe...

22 marca 2007

David Murphy, prezes Saatchi & Saatchi w Los Angeles, odchodzi z agencji i zakłada własną

David Murphy opuszcza agencję Saatchi & Saatchi w Los Angeles, by założyć niezależną agencję Barrie D'Rozario Murphy. Jej współzałożycielami są...

22 marca 2007

McGarryBowen wygrała budżet amerykańskiego komitetu olimpijskiego

Niezależna nowojorska agencja reklamowa McGarryBowen wygrała budżet U.S. Olympic Committee (USOC). Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie logo, haseł kampanii...

23 marca 2007

Richard Exon dyrektorem zarządzającym agencji Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R

Richard Exon, dotychczasowy dyrektor rozwoju grupy w Bartle Bogle Hegarty, został mianowany dyrektorem zarządzającym należącej do WPP Group agencji Rainey...

23 marca 2007

"BusinessWeek" i Spiegel Online rozpoczynają współpracę

"BusinessWeek" i niemieckojęzyczny serwis Spiegel Online rozpoczęły współpracę. Według umowy teksty z "BusinessWeeka" będą dostępne na stronie www.spiegel.de/international, a informacje...

23 marca 2007

Bertelsmann tworzy z dwoma partnerami fundusz inwestycyjny z budżetem 1 mld euro

Bertelsmann, czwarta największa grupa mediowa świata, tworzy fundusz inwestycyjny z dwoma prywatnymi partnerami. Łącznie te trzy podmioty będą dysponowały budżetem...

23 marca 2007

Paul McCartney podpisał kontrakt płytowy z siecią Starbucks

Należąca do sieci barów kawowych Starbucks wytwórnia muzyczna Hear Music podpisała kontrakt płytowy z Paulem McCartneyem. Były bitels wyda w...

23 marca 2007

Czechy chcą ograniczenia reklam papierosów

Parlament czeski jest coraz bliższy uchwalenia ustawy, która będzie ograniczała reklamę papierosów. Choć Czechy realizują wytyczne Unii Europejskiej, to jednak...

23 marca 2007

Amway zapłaci ponad 19 mln dol. za rozgłaszanie o "związkach P&G z szatanem"

Amway zapłaci ponad 19 mln dol. za rozgłaszanie o "związkach P&G z szatanem". Taki werdykt wydał amerykański sąd. Sprawa rozpoczęła...

26 marca 2007

Omnicom rozbudowuje ofertę usług sieci Zulu

Omnicom Group zdecydowało się na poszerzenie portfela usług marketingowych oferowanych przez sieć Zulu zajmującą się marketingiem interaktywnym i bezpośrednim. W...

26 marca 2007

Mediaedge:cia mianuje szefów w Ameryce Północnej

Na stanowisko CEO Mediaedge:cia w Ameryce Północnej został mianowany Lee Doyle. Jednocześnie funkcję chairmana objął Rino Scanzoni. Nowy CEO z...

26 marca 2007

NetObserver, największe europejskie badanie online, podpowiada, jak dotrzeć do młodych w sieci

Raport z najnowszej fali NetObserver, największego badania online w Europie (przygotowywane przez Novartis/Harris), koncentruje się na zachowaniach młodych internautów i...

26 marca 2007

Group M przewiduje, że w Wielkiej Brytanii inwestycje w media wzrosną m.in. w związku z igrzyskami Pekin 2008

Group M przedstawił raport na temat inwestycji marketerów w media na rynku brytyjskim w br. Z analizy wynika, że znacząco...

26 marca 2007

Havas Sports łączy się z agencją Sponsorship Media

Havas Sports, globalna dywizja Havas Media wyspecjalizowana w marketingowych projektach dotyczących sportu, połączyła się w Anglii z niezależną agencją sponsoringową...

26 marca 2007

CBS Outdoor rozwija ofertę niestandardowej reklamy

CBS Outdoor, firma specjalizująca się w reklamie mobilnej, zatrudniła Lisę Rockny na nowo utworzonym stanowisku creative communications directora. Ma się...

27 marca 2007

Robert Krakoff, CEO Nielsen Business Media, zmarł w wieku 72 lat

Robert Krakoff, CEO grupy wydawniczej Nielsen Business Media, zmarł w wieku 72 lat w swoim domu w Bostonie. Do zespołu...

27 marca 2007

Miller Brewing zakończył współpracę z Crispin Porter & Bogusky

Agencja reklamowa Crispin Porter & Bogusky zrezygnowała z obsługi budżetu browaru Miller Brewing. Jego wartość szacuje się na 175 mln...

27 marca 2007

Apple TV niebawem pojawi się w Wielkiej Brytanii i Irlandii

W Wielkiej Brytanii i Irlandii niebawem pojawi się urządzenie Apple TV, projekt telewizyjny, z którym firma wiąże duże nadzieje. Zdaniem...

27 marca 2007

Visa cieszy się największym zaufaniem Europejczyków

Visa została uznana za markę największego zaufania w gronie marek kart płatniczych. Taką opinię wydało 24 tys. Europejczyków z 15...

27 marca 2007

WPP zakupiła 40 proc. agencji Iconmobile

WPP przejęła 40 proc. udziałów agencji Iconmobile specjalizującej sie w planowaniu strategicznym, rozwijaniu konceptów i designie z zakresu międzynarodowej komunikacji...

27 marca 2007

Europejczycy nie uznają Coca-Coli za firmę etyczną

Europejczycy nie uznają Coca-Coli za firmę etyczną. Badanie przeprowadzone w 15 krajach wskazuje, że ponad dwie trzecie respondentów sądzi, iż...

28 marca 2007

Marka piwa prawdopodobnie będzie wspierać igrzyska olimpijskie w Londynie

The London Organising Committee of the Olympic and Paraolympic Games (LOCOG) zapowiedział, że wybrał już kategorie marketerów, które będą zabiegać...

28 marca 2007

Starcom zdobył budżet mediowy domu aukcyjnego Sotheby's

Należący do Publicis dom mediowy Starcom wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla domu aukcyjnego Sotheby's w Wielkiej Brytanii....

28 marca 2007

Magazyn "Life" będzie zamknięty trzeci raz w swojej historii

Magazyn "Life" będzie zamknięty po raz kolejny w swojej historii. Ostatnio, od jesieni 2004 r., ukazuje się jako cotygodniowy dodatek...

28 marca 2007

Heineken wprowadza plastikowe opakowania piwa Kaiser w Bułgarii

Firma designerska SiebertHead jest odpowiedzialna za nowy projekt wizualizacji i opakowań piwa marki Kaiser z portfolio Heinekena. Agencja adaptowała część...

28 marca 2007

WPP kupuje większościowy pakiet DataCore Marketing

WPP kupuje większościowy pakiet amerykańskiej agencji DataCore Marketing, która specjalizuje się w direct mail, bazach danych i fulfilmencie. Firma zatrudnia...

29 marca 2007

Steve Macallister będzie zarządzać globalną sprzedażą w BBC Worldwide

Steve Macallister objął stanowisko managing directora for global television sales w BBC Worldwide. Macallister pracował ostatnio jako senior vice-president i...

29 marca 2007

Logo Herbalife pojawi się na koszulce Davida Beckhama

Marka Herbalife została sponsorem amerykańskiego klubu piłkarskiego Los Angeles Galaxy, w którym grać będzie David Beckham. Firmy Anschutz Entertainment Group,...

29 marca 2007

Microsoft może być zainteresowany kupnem DoubleClicka, transakcja za 2 mld dol.

Microsoft jest jedną z firm wymienianych jako potencjalny kupiec DoubleClicka - potentata na rynku technologii związanych z reklamą internetową. DoubleClick...

29 marca 2007

Nike wprowadza swoje programy na antenę telewizji Extreme

Producent sprzętu i odzieży sportowej Nike przygotował cykl miniprogramów telewizyjnych pt. "Pipelife", które pojawią się na antenie telewizji Extreme Sports....

30 marca 2007

Agencja interaktywna Syzygy kupiła internetowy dom mediowy Unique Digital

Brytyjska agencja interaktywna Syzygy przejęła 100 proc. udziałów w agencji Unique Digital specjalizującej się w planowaniu i zakupie mediów w...

30 marca 2007

Fulham FC podpisał umowę z operatorem ekranów na stadionach

Angielski klub piłkarski Fulham FC podpisał umowę z firmą MDM.TV, operatorem ekranów na stadionach sportowych. MDM.TV będzie odpowiedzialna za montaż...

30 marca 2007

Group M współpracuje z BzzAgent przy projektach word of mouth

Group M, sieć mediowa należąca do WPP Group, podpisała umowę o partnerstwie z amerykańską agencją BzzAgent zajmującą się marketingiem szeptanym...

30 marca 2007

MTV podpisała kontrakt z Intelem i Pepsi w sprawie reklamy mobilnej

Stacja telewizyjna MTV Networks podpisała pierwszy kontrakt dotyczący reklamy mobilnej z firmami Intel i Pepsi. W pierwszej fazie projekt będzie...

30 marca 2007

Sorrell dostanie 120 tys. funtów odszkodowania w sprawie za zniesławienie

Sir Martin Sorrell, chief executive holdingu reklamowego WPP Group, wyraził zadowolenie z decyzji sądu przyznającej mu 120 tys. funtów odszkodowania...

30 marca 2007

Toshiba planuje paneuropejski projekt komunikacyjny

Japoński koncern elektroniczny Toshiba chce skonsolidować paneuropejski budżet reklamowy w jednej sieci agencyjnej. Do tej pory marketer był obsługiwany przez...