M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

17 października 2000

WŁOSKA FIRMA VIDEOPORTAL.COM WYBRAŁA PUBLICIS

VideoPortal.com, włoska firma zajmująca się dostarczaniem usług i sprzętu do satelitarnego przekazu obrazu, wybrała agencję Publicis Italia do stworzenia jej...

19 października 2000

GLOBALNY BUDŻET BOOTS'A DLA WWP GROUP; BOOTS KUPUJE CLEARASIL OD P & G

Boots Co., brytyjski detalista w branży aptekarsko - kosmetycznej, podpisał umowę z agencjami należącymi do WPP Group na globalną obsługę...

19 października 2000

ZYSKI Z REKLAMY INTERNETOWEJ WE FRANCJI ROSNĄ

Reklama w Internecie na rynku francuskim przekroczyła kwotę 61 mln USD za pierwsze półrocze 2000. Jest to trzy razy więcej...

19 października 2000

HEALTHCARE - NOWY ODDZIAŁ WRIGLEY JR. CO.

Stworzona przez Wrigley Jr. Co. Wrigley Health Division zajmie się rozwojem produktów, wykorzystujących gumę do żucia jako czynny składnik służący...

20 października 2000

KONSOLIDACJA BUDŻETU CARREFOUR SUPERMARCHES WE FRANCJI

Francuski gigant detaliczny Carrefour Supermarches, drugi na świecie po supermarketach sieci Wal-Mart, zdecydował sie skonsolidować większość swojego europejskiego budżetu na...

20 października 2000

COCA-COLA WPROWADZA NOWY PRODUKT - ENERGY DRINK BURN

Coca-Cola zaatakowała branżę energy drinks, wprowadzając na rynek australijski i brytyjski nowy produkt - Burn. Napój sprzedawany jest w puszkach,...

20 października 2000

CSA - CZESKIE LINIE LOTNICZE ŁĄCZĄ SIĘ ZE SKYTEAM

Czeskie linie lotnicze CSA, dołączyły do grupy SkyTeam, do której należą Delta Air Lines oraz Air France. Umowa została podpisana...

20 października 2000

GRECKA NOVA TELEVIZIA ZDOBYWA BUŁGARSKĄ KONCESJĘ

Druga w Bułgarii ogólnopolska, prywatna koncesja telewizyjna została przyznana greckiej stacji telewizyjnej z siedzibą w Sofii. Nova Televizia przejmie częstotliwość...

23 października 2000

PROCTER & GAMBLE WPROWADZA NA RYNEK NIEMIECKI NOWY PRODUKT

Procter & Gamble wprowadzi na rynek niemiecki nową pastę. Complete Plus jest częścią lini Blend-a-med, należy do produktów z wyższej...

23 października 2000

MICHAEL HAWLEY, PREZES GILLETTE, ODCHODZI NA EMERYTURĘ

Michael Hawley, prezes Gillette Co., wkrótce odejdzie na emeryturę. Tymczasowo zastąpi go, pełniący funkcję CEO, Edward DeGraan. Hawley został wybrany...

23 października 2000

NEGOCJACJE PUBLICIS Z NELSON COMMUNICATIONS

Francuska Publicis Group negocjuje zakup wiodącego marketera medycznego w USA - Nelson Communications. Żadna z agencji nie komentuje prowadzonych negocjacji....

23 października 2000

DYREKTORZY BOZELL TWORZĄ WŁASNĄ AGENCJĘ

Brent Bouchez, dyrektor kreatywny i Megan Kent, dyrektor planowania strategicznego zrezygnowali z pracy w nowojorskiej agencji Bozell. Planują otwarcie własnej...

24 października 2000

CARAT TRACI 91 MLN USD BUDŻET SEAT/VW/AUDI WE WŁOSZECH

Grupa Seat/Volkswagen/Audi/ we Włoszech zgłosiła do przetargu budżet, który wynosi 91 mln USD. Budżet na zakup i planowanie mediów obsługiwany...

24 października 2000

PROMOCYJNA, PRZEDŚWIĄTECZNA OFERTA VISY

Visa Canada wchodzi do sieci z promocyjną oferą sprzedaży. Klienci głównych, kanadyjskich sklepów internetowych otrzymają od 10 do 20 procent...

24 października 2000

ZMIANY W EUROPEJSKIM ZARZĄDZIE PUBLICIS

Grupa Publicis mianowała Waltera van der Mee na stanowisko szefa regionu Niemiec, Austrii, Szwajcarii i państw Beneluxu. Mianowanie Waltera van...

24 października 2000

WŁOSKI PRODUCENT EKSPRESÓW DO KAWY POSZUKUJE AGENCJI

La Pavoni, włoski producent ekspresów do kawy, szczycący się 95-letnią tradycją, postanowił umocnić swój wizerunek i pozycję na rynku, wprowadzając...

25 października 2000

IKEA REZYGNUJE Z USŁUG AGENCJI DEUTSCH

Po 11 latach współpracy z amerykańską agencją Deutsch Ikea, szwedzki detalista meblowy, zdecydował się na zmianę agencji. Budżet Ikei, którego...

25 października 2000

NOWA STRATEGIA DLA DZIAŁU ALCATELU - NEXANS

Francuska firma Alcatel przeznaczyła 6 mln USD na europejską kampanię swojego działu Nexans, zajmującego się kablami i komponentami, wartego 4...

25 października 2000

TRZECI KWARTAŁ BR. LEPSZY DLA GRUPY WPP

WPP Group, która na początku października zakończyła proces przejmowania Young & Rubicam, ogłosiła, że jej przychody za trzeci kwartał tego...

26 października 2000

WART 65 MLN USD BUDŻET E-PLUS MOBILFUNK PRZEJMUJE IM

E- Plus Mobilfunk, jeden z największych operatorów sieci cyfrowej telefonii komórkowej w Niemczech, przekazał swój budżet mediowy w wysokości 65...

26 października 2000

REKLAMY MCCANNA PRZYCIĄGAJĄ TŁUMY DO BILLI W BUŁGARII

Miesięczna kampania agencji McCann-Erickson Worldwide, przygotowana dla austriackiej sieci hipermarketów Euro-Billa w Bułgarii, przyciągnęła tłumy klientów. W dniu otwarcia przed...

26 października 2000

IKEA UJAWNIA UCZESTNIKÓW PRZETARGU O JEJ FRANCUSKI BUDŻET

Ikea we Francji zorganizowała przetarg na obsługę reklamową, zapraszając do niego agencje: Alice (Lowe Lintas & Partners Worldwide); Enjoy Scher...

26 października 2000

AMERYKAŃSKI KODEKS DLA FIRM DZIAŁAJĄCYCH W SIECI

Amerykańska Rada ds. Etyki Biznesu (Council of Better Business Bureaus) opublikowała "Kodeks postępowania dla firm działających w sieci". Rada stwierdziła,...

27 października 2000

GLOBALNY BUDŻET SIEMENSA DLA WIEDEN & KENNEDY

Agencja Wieden & Kennedy z Amsterdamu wygrała przetarg na globalny budżet telefonii komórkowej niemieckiej grupy Siemens. Wysokość budżetu jest szacowana...

27 października 2000

TBWA WYGRYWA PRZETARG NA PROJEKT DLA BRITISH AIRWAYS

TBWA wygrała przetarg na wprowadzenie na rynek internetowego serwisu British Airways, którego wysokość wynosi 9 mln USD. Portal jest skierowany...

27 października 2000

BBDO ZWYCIĘŻA W PRZETARGU NA NOWY PRODUKT MARSA

Mars przekazał swój, wart 14 mln USD, budżet agencji BBDO Worldwide z Duesseldorfu. BBDO wprowadzi na rynek niemiecki pakiet słodyczy...

27 października 2000

DWUCYFROWA DYNAMIKA WZROSTU OMNICOMU I INTERPUBLIC

Omnicom Group z Nowego Jorku podaje, że jej zysk netto za trzeci kwartał jest o 22 procent wyższy niż w...

30 października 2000

ZENITH GROZI SAATCHI POZWANIEM DO SĄDU

Zenith Media Worldwide rozważa podjęcie prawnych kroków przeciwko agencji Saatchi & Saatchi, należącej do Publicis Groupe. Powodem sporu jest prawdopodobne...

30 października 2000

TRZECH ZNANYCH MENEDŻERÓW ZAKŁADA WŁASNĄ AGENCJĘ

Simon Anholt, były prezes agencji World Writers, Marc Cave, wice prezes Lowe Group i Joakim Jonason, dyrektor kreatywny słynnej szwedzkiej...

31 października 2000

PRZETARG NA EUROPEJSKI BUDŻET DUNLOP

Światowy producent opon Goodyear zrezygnował z usług agencji Abbot Mead Vickers BBDO, która zajmowała się marką Dunlop. Do przetargu prawdopodobnie...

31 października 2000

CHIŃSKI DOTCOM WKRACZA DO EUROPY

Azjatycka firma internetowa Chinadotcom Corp. wejdzie na rynek europejski za pośrednictwem swojej spółki-córki Web Connection. Chinadotcom, z siedzibą w Hong...

31 października 2000

PRAWO DO MARKI CAPTAIN MORGAN NABYŁ ALLIED DOMECQ

Allied Domecq nabył prawo do marki rumu Captain Morgan od Seagram Spirits & Wine Group. Jednocześnie Allied stara się o...

31 października 2000

STARANIA DENTSU O WART 1,2 MLD USD AMERYKAŃSKI BUDŻET TOYOTY

Według niepotwierdzonych informacji, Dentsu prowadzi rozmowy z menedżerami Toyoty w Japonii na temat przejęcia części budżetu tej firmy, obsługiwanego obecnie...

2 listopada 2000

WPP ZWALNIA PRACOWNIKÓW YOUNG & RUBICAM W USA I LONDYNIE

Po miesiącu od przejęcia Young & Rubicam przez WPP Group rozpoczął się proces redukcji pracowników Y & R Nowy Jork,...

2 listopada 2000

ERICSSON POTWIERDZA PRZETARG NA GLOBALNY BUDŻET NA KREACJĘ

Ericsson potwierdził, że odbędzie się przetarg na jego globalny budżet na kreację, którego wartość wynosi 100 mln USD. W przetargu...

2 listopada 2000

PUBLICIS ROZWAŻA POŁĄCZENIE FCA! BMZ Z SAATCHI & SAATCHI

Publicis planuje połączenie swojej sieci FCA! BMZ z Saatchi & Saatchi, niedawno przejętej przez Publicis. FCA! BMZ obejmuje 9 agencji...

2 listopada 2000

AGENCJE DĄŻĄ DO UWOLNIENIA RYNKU REKLAM DLA DZIECI

Europejski Zwiazek Agencji Reklamowych (European Association of Advertising Agencies) w trakcie kongresu w Johannesburgu ogłosił, że reklamy skierowane do dzieci...

2 listopada 2000

BURGER KING WYŁONI FINALISTÓW PRZETARGU NA BUDŻET W USA

Burger King Corp. do końca tygodnia wyłoni finalistów przetargu na swój budżet, który wynosi 400 mln USD. Do przetargu zaproszono...

2 listopada 2000

WPP ZWALNIA PRACOWNIKÓW YOUNG & RUBICAM W USA I LONDYNIE

Po miesiącu od przejęcia Young & Rubicam przez WPP Group rozpoczął się proces redukcji pracowników Y & R Nowy Jork,...

2 listopada 2000

ERICSSON POTWIERDZA PRZETARG NA GLOBALNY BUDŻET NA KREACJĘ

Ericsson potwierdził, że odbędzie się przetarg na jego globalny budżet na kreację, którego wartość wynosi 100 mln USD. W przetargu...

2 listopada 2000

PUBLICIS ROZWAŻA POŁĄCZENIE FCA! BMZ Z SAATCHI & SAATCHI

Publicis planuje połączenie swojej sieci FCA! BMZ z Saatchi & Saatchi, niedawno przejętej przez Publicis. FCA! BMZ obejmuje 9 agencji...

2 listopada 2000

AGENCJE DĄŻĄ DO UWOLNIENIA RYNKU REKLAM DLA DZIECI

Europejski Zwiazek Agencji Reklamowych (European Association of Advertising Agencies) w trakcie kongresu w Johannesburgu ogłosił, że reklamy skierowane do dzieci...

2 listopada 2000

BURGER KING WYŁONI FINALISTÓW PRZETARGU NA BUDŻET W USA

Burger King Corp. do końca tygodnia wyłoni finalistów przetargu na swój budżet, który wynosi 400 mln USD. Do przetargu zaproszono...

6 listopada 2000

WŁAŚCICIEL I PREZES GREYA W ISTAMBULE, PRZESŁUCHIWANI

Właściciel, prezes i dwaj menedżerowie Cenjans Grey z Istambułu zostali czasowo zatrzymani przez lokalna policję. Są przesłuchiwani w sprawie skandalu...

6 listopada 2000

PROCTER & GAMBLE ROBI RELAUNCH PANTENE PRO-V W EUROPIE

P&R przeprowadzi w styczniu relaunch na rynku niemieckim marki Pantene Pro-V. Decyzja została podjęta po analizie wyników badań przeprowadzonych przez...

6 listopada 2000

WYSTAWA EXPO 2000 ZAMKNIĘTA, ZOSTAŁO 1,2 MLD USD DŁUGU

Expo 2000, wystawa organizowana w tym roku w Hanowerze została zamknięta, pozostawiając organizatorom 1,2 mld USD długów. Tylko 18 mln...

6 listopada 2000

CLAIROL W NIEMCZECH ZRYWA Z ZENITH MEDIA NA RZECZ STARCOMU

Zenith Media stracił budżet Clairol, który wynosi 10 mln USD. Nową agencją mediową jest Starcom Worldwide, a kreacją nadal zajmuje...

6 listopada 2000

STARCOM MOTIVE PRZEJMUJE BUDŻET DOCKERSÓW (LEVIS STRAUSS)

Przetarg na skonsolidowane planowanie mediów w Europie dla marki Dockers (Levis Stauss & Co.), którego wysokość wynosi 7,5 mln USD,...

6 listopada 2000

GILLETTE WPROWADZI WIOSNĄ MACH3 DLA KOBIET W USA I EUROPIE

Gillette Co. wprowadzi na rynek amerykański i europejski w kwietniu przyszłego roku kobiecą wersję popularnych żyletek Mach3. Kampanię przygotowuje BBDO...

7 listopada 2000

SKONSOLIDOWANY BUDŻET DAIMLERCHRYSLER DLA BBDO

DaimlerChrysler wybrał BBDO Worldwide z Nowego Jorku i Omnicom Group w przetargu na globalny budżet kreacyjny i mediowy, którego wysokość...