M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

2 kwietnia 2007

TBWA zrealizowała kampanię wspierającą debiut PlayStation 3

Agencja reklamowa TBWA/London zrealizowała multimedialną kampanię wspierającą launch PlayStation 3. Projekt "This is Living" zachęca entuzjastów rozrywki, jaką daje PlayStation,...

2 kwietnia 2007

Glenfiddich wdraża na lokalnych rynkach globalną strategię marketingową

Whisky Glenfiddich rozpoczyna wartą 2 mln funtów kampanię reklamową w Wielkiej Brytanii, która jest częścią szacowanego na 23 mln funtów...

2 kwietnia 2007

Panasonic i Eurosport będą razem propagować telewizję HD

Panasonic i Eurosport nawiązały współpracę przy tworzeniu krótkich filmów telewizyjnych, które mają konsumentom pokazać zalety formatu High Definition (HD). Projekt...

2 kwietnia 2007

Volvo wybrało short-listę przetargową; Euro RSCG traci budżet

Volvo wybrało tylko dwie agencje do dalszego uczestnictwa w przetargu na globalną obsługę budżetu kreatywnego. Z rywalizacji odpadła dotychczasowa agencja...

2 kwietnia 2007

Cadbury Schweppes konsoliduje budżet internetowy w WPP Group

Cadbury Schweppes Beverages America konsoliduje budżet internetowy w agencji VML wyłonionej w drodze przetargu. VML należąca do WPP Group zajmie...

2 kwietnia 2007

Lagardere kupił radio Okey na Słowacji

Francuski koncern medialny Lagardere kupił większościowy pakiet udziałów w słowackim radiu Okey. Firma uruchomiła w związku z tym na rynku...

2 kwietnia 2007

Travel Channel będzie częścią Cox Communications

Kanał telewizyjny Travel Channel przechodzi z portfela Discovery Communications do Cox Communications. To efekt umowy, w ramach której Cox przestaje...

3 kwietnia 2007

Pies Gromit pojawił się w legendarnym logo sieci HMV

Sieć handlowa HMV, specjalizująca się w sprzedaży muzyki, wprowadziła tymczasową zmianę w swoim legendarnym logo. Znak, na którym pies Nipper...

3 kwietnia 2007

We Włoszech najwyższe czytelnictwo gazet sportowych, dobre wyniki dzienników bezpłatnych

Audipress, badanie czytelnictwa prasy codziennej we Włoszech za rok 2006, po raz pierwszy objęło trzy gazety bezpłatne: "Leggo", "City", "Metro"....

3 kwietnia 2007

Lightspeed Research przejmuje firmę Foresight International

Należąca do WPP Group firma badająca rynek Lightspeed Research przejmuje amerykańską agencję badawczą Foresight International. Wartość transakcji nie została ujawniona....

3 kwietnia 2007

Paul Bainsfair, prezes zarządu sieci TBWA/Europe, odszedł z firmy

Paul Bainsfair, prezes zarządu agencji reklamowej TBWA/Europe, zrezygnował ze stanowiska. Bezpośrednią przyczyną jego odejścia były zmiany strukturalne w firmie. Chodzi...

3 kwietnia 2007

DDB i OMD utrzymały obsługę Hertz

Sieć wypożyczalni samochodów Hertz rozstrzygnęła przetarg, w wyniku którego obsługę jej budżetu wartego rocznie 150 mln dol. utrzymały dotychczasowe agencje,...

3 kwietnia 2007

Canon podpisał umowę sponsorską z UEFA

Canon Europe podpisał umowę sponsorską z UEFA, w myśl której będzie sponsorem Pucharu UEFA w sezonie 2006/2009 i Superpucharu UEFA...

3 kwietnia 2007

ZenithOptimedia prognozuje spowolnienie wzrostu rynku reklamy w USA i w Europie

Wzrost rynku reklamy zwolni w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i na rynkach Europy Zachodniej, a rynek reklamy internetowej będzie rósł...

3 kwietnia 2007

Brytyjski Topshop sprzedaje w USA odzież zaprojektowaną przez Kate Moss

Brytyjska sieć Topshop zamierza wejść na rynek amerykański i utworzyć sieć butików w domach towarowych Barneys. Topshop od maja będzie...

4 kwietnia 2007

AOP określił główne trendy korzystania z mediów internetowych

Association of Online Publishers (AOP) przedstawiła raport "My Digital Life", pokazujący trendy w konsumpcji mediów online. Raport wyróżnia cztery główne...

4 kwietnia 2007

Zespół Girls Aloud rozpocznie działania promocyjne dla marki Sunsilk

Marka Sunsilk, należąca do koncernu Unilever, podpisała kontrakt na kampanię reklamową z udziałem brytyjskiego zespołu popowego Girls Aloud. Kontrakt został...

4 kwietnia 2007

Springer nie rezygnuje z nabycia udziałów w ProSiebenSat.1

Axel Springer zgromadził 2 bln euro w celu przeprowadzenia międzynarodowej i cyfrowej ekspansji. Mathias Dopfner, CEO koncernu, wydawcy m.in. tytułów...

4 kwietnia 2007

Sklep iTunes będzie sprzedawać muzykę bez zabezpieczeń DRM

Należący do firmy Apple sklep iTunes jako pierwszy na rynku będzie sprzedawać muzykę bez zabezpieczeń Digital Rights Management (DRM). Oznacza...

5 kwietnia 2007

Octagon Marketing ponownie odpowiedzialna za promocję Vodafone Live Music

Brytyjski Vodafone ponownie wybrał agencję Octagon Marketing do promocji projektu Vodafone Live Music. W tym roku w akcji weźmie udział...

5 kwietnia 2007

Firma BP chce wzmocnić swoją działalność ekologiczną

BP wprowadziła wytyczne, które pomogą jej wzmocnić wiarygodność i pozycję ekologiczną. Obecnie jest w trakcie poszukiwania agencji directmarketingowej, która opracuje...

5 kwietnia 2007

Chrysler przesunął budżet kreatywny Jeepa wart 330 mln dol. z BBDO do Cutwater

Chrysler Group przesunął budżet kreatywny Jeepa, wyceniany na 330 mln dol., z BBDO do agencji Cutwater z San Francisco (obie...

5 kwietnia 2007

WPP zamyka United w Londynie

WPP Group zadecydowało ostatecznie o zamknięciu w Wielkiej Brytanii agencji United, minisieci będącej własnością holdingu (w sumie składa się na...

5 kwietnia 2007

Microsoft silnie inwestuje w reklamę internetową, promując pakiet Office 2007

Kilka miesięcy po szerokiej kampanii ATL-owej promującej nowy system operacyjny Vista Microsoft postanowił zweryfikować swoje działania i przy ruszającej właśnie...

5 kwietnia 2007

Beckham, Ronaldinho i Mess w nowej kampanii Pepsi autorstwa CLM BBDO Paris

Pepsi przygotowuje nową kampanię reklamową z udziałem Davida Beckhama, Ronaldinho i Lionela Messa oraz trzech innych gwiazd światowego futbolu: Franka...

5 kwietnia 2007

P&G zapewnia, że jego żywność dla zwierząt jest bezpieczna

P&G zapewnia, że jego żywność dla zwierząt jest bezpieczna. Nowa kampania jest związana z ogromną operacją wycofywania z rynku USA...

6 kwietnia 2007

Miller szuka agencji kreatywnej

Amerykański koncern piwowarski Miller Brewing Co. szuka agencji reklamowej do obsługi budżetu kreatywnego. Agencja Crispin Porter & Bogusky, która do...

6 kwietnia 2007

Vertu tworzy z Ferrari limitowaną edycję telefonu komórkowego

Vertu - brand należący do Nokii, wprowadzi do sprzedaży specjalną limitowaną edycję tego modelu telefonu stworzoną wspólnie z zespołem Ferrari....

6 kwietnia 2007

InterContinental Hotels organizuje konkurs z "National Geographic"

Sieć InterContinental Hotels & Resorts organizuje konkurs z "National Geographic". Akcja jest skierowana do fotografów amatorów. Promocja konkursu obejmie media...

6 kwietnia 2007

CNN buduje nowy zespół badawczy

CNN International powołuje nowy zespół ds. badań, który zajmie się pomiarem widowni korzystającej z serwisów CNN za pośrednictwem nowych platform...

6 kwietnia 2007

Sandy Thompson globalnym szefem strategii Saatchi & Saatchi

W Saatchi & Saatchi mianowano Sandy Thompson na stanowisko worldwide director of strategic planning. Thompson związana z Publicis Groupe przez...

6 kwietnia 2007

Budweiser uruchamia internetową kampanię wprowadzającą wirtualne pieniądze

Marka piwa Budweiser uruchamia internetową kampanię wprowadzającą wirtualne pieniądze Bud Bucks. Akcja adresowana jest do młodych mężczyzn w wieku 18-24...

10 maja 2007

Chris Albrecht, CEO HBO, opuścił areszt i przeprasza pracowników

Chris Albrecht, CEO stacji telewizyjnej HBO, został zwolniony z aresztu, jednak okoliczności jego zatrzymania wciąż są przedmiotem policyjnego dochodzenia. Jego...

10 maja 2007

Mecom zwiększy udziały w wydawnictwie Wegener w Holandii

Mecom, brytyjski fundusz inwestycyjny, zwiększy swoje udziały w holenderskiej grupie wydawniczej Wegener. W tej chwili fundusz ma 23,7 proc. udziałów...

10 maja 2007

Omnicom Media Group wzmacnia zespół w regionie EMEA

Jo Rigby awansowała w strukturach sieci domów mediowych Omnicom Media Group i dołączy do managementu firmy odpowiedzialnego za rozwój w...

10 maja 2007

David Patton, odpowiedzialny za komunikację Sony w Europie, odchodzi z firmy

David Patton, piastujący dotąd stanowisko senior vice-president of communications w Sony Europe, odchodzi z firmy. Ma objąć stanowisko chief executive...

10 maja 2007

HoneyShed-Publicis oferuje internetowy kanał dla marek

HoneyShed - tak będzie się nazywać nowy portal poświęcony markom, który wystartuje latam br. Został on stworzony przez Davida Drogę...

10 maja 2007

Mother będzie obsługiwała globalny budżet Della

Producent komputerów Dell wybrał agencję Mother do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego. Jakiś czas temu Dell zdecydował o zmianie swojej...

10 maja 2007

Honda zdobywcą prestiżowej nagrody na festiwalu Cannes Lions

W czasie 54. festiwalu reklamy Cannes Lions firma Honda odbierze prestiżową nagrodę Advertiser of the Year. Ceremonia odbędzie się 23...

10 maja 2007

Robert Tomei szefem nowego panelu TNS

Robert Tomei, dotąd prezes Homescan, konsumenckiego panelu biznesowego firmy AC Nielsen, przeszedł do firmy TNS. Będzie tam szefem podobnego, konkurencyjnego...

11 maja 2007

Time Warner chce, aby Chris Albrecht, CEO HBO, ustąpił ze stanowiska

Time Warner chce zmusić Chrisa Albrechta, CEO stacji telewizyjnej HBO, do ustąpienia ze stanowiska po skandalu, jaki miał miejsce w...

11 maja 2007

Przychody News Corporation w I kwartale wzrosły o 21 proc. do 7,5 mld dol.

Koncern Ruperta Murdocha News Corporation przedstawił kwartalne wyniki finansowe. Przychody w I kwartale br. wyniosły 7,53 mld dol., co oznacza...

11 maja 2007

Eurosport rozpoczyna nadawanie w Malezji

Kanał Eurosport podpisał umowę o współpracy z operatorem telewizyjnym Astro. Astro będzie emitowała Eurosport przez 24 godziny na dobę do...

11 maja 2007

Sony szuka agencji marketingowej do wsparcia nowej gry na PS3

Sony Computer Entertainment Europe szuka agencji marketingu bezpośredniego, która przygotuje wsparcie premiery nowej gry na konsolę PlayStation3 pt. "Eye of...

11 maja 2007

"FT" wyda sponsorowane magazyny o sporcie i sztuce

"The Financial Times" ("FT") wprowadzi serię sponsorowanych kolorowych magazynów. Pierwsza grupa tematycznie będzie związana ze sportem, druga - ze sztuką....

11 maja 2007

Metro Int. podpisało umowę o współpracy z firmą Philips

Wydawca prasy bezpłatnej Metro International podpisał umowę o współpracy z producentem sprzętu elektronicznego Philips. Jest to część wdrażanej na rynku...

11 maja 2007

Globalna promocja McDonald's oparta na III części przygód Shreka

McDonald's rozpoczyna globalną promocję zestawów dziecięcych Happy Meal w związku z trzecią częścią filmu "Shrek", która w maju będzie miała...

11 maja 2007

Mediaedge:cia debiutuje w Rumunii

Sieć domów mediowych Mediaedge:cia otworzyła swój oddział w Rumunii. Agencja powstała na bazie Media Insight, który działa na tym rynku...

11 maja 2007

Discovery Networks ma nowego szefa sprzedaży w EMEA

Helen Brooks została nowym dyrektorem sprzedaży reklam w Discovery Networks na region EMEA. Brooks, wcześniej business director w MindShare w...

14 maja 2007

Viacom złe wyniki finansowe "zawdzięcza" wysokim kosztom zmian w MTV

Koncern mediowy Viacom opublikował raport finansowy za pierwszy kwartał br., z którego wynika że zyski firmy spadły aż o 36...