M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

14 maja 2007

Canon wspiera globalny projekt ochrony środowiska WFF

Canon oraz organizacja ochrony środowiska WFF zamierzają zrealizować globalny projekt Polar Bear Tracker, którego celem jest ratowanie populacji niedźwiedzi polarnych....

14 maja 2007

Adidas wycofuje się ze sponsoringu rajdu "freaków" Gumball 3000

Producent sprzętu i odzieży sportowej Adidas wycofuje się z wspierania i sponsorowania wyścigu paneuropejskiego Gumball 3000. Bezpośrednim powodem tej decyzji...

14 maja 2007

Google nie kupi firmy mediowej; stawia na Web 2.0

Google nie zamierza kupić żadnej dużej firmy medialnej. Pogłoskom takim zaprzeczył Eric Schmidt, CEO Google. Stwierdził, że w dziedzinie kontentu...

14 maja 2007

Ivan Zacharias przewodniczącym jury konkursu Golden Drum

Ivan Zacharias, creative director, partner i reżyser ze studia Stink Stillking z Londynu, będzie przewodniczącym jury 14. edycji festiwalu reklamowego...

14 maja 2007

Straty Interpublic w pierwszym kwartale br. wyniosły 132,8 mln dol.

Grupa reklamowa Interpublic Group of Cos. odnotowała po pierwszym kwartale br. stratę w wysokości 132,8 mln dol. Przedstawiciele grupy poinformowali,...

14 maja 2007

Szef Nissana zapowiada zwiększenie wydatków na markę

Japoński producent samochodów Nissan odnotował w minionym roku obrachunkowym (zakończonym w marcu br.) spadek sprzedaży w Stanach Zjednoczonych o 4...

14 maja 2007

Ford wykorzystuje technologię HD w reklamach nowego modelu Mondeo

Firma motoryzacyjna Ford w swojej najnowszej kampanii reklamowej związanej z wprowadzeniem na rynek nowego modelu Mondeo wykorzystuje technologię high definition...

14 maja 2007

Badania Group M wskazują na siłę internetu w przekazie reklamowym

Badanie wykonane na zlecenie Group M wykazało, że reklamodawcy zauważyli ogromną siłę internetu oraz jego efektywne dotarcie do wybranej grupy....

14 maja 2007

John de Mol, twórca "Big Brothera", związał się z Hammer Horror Group

John de Mol, pomysłodawca i twórca "Big Brothera", rozpoczął pracę w wytwórni filmowej The Hammer Horror Group. Ma być odpowiedzialny...

15 maja 2007

Budżet projektu antynikotynowego w Wielkiej Brytanii wyniesie 1 mln funtów

Rząd brytyjski przeznaczy 1 mln funtów na kampanię antynikotynową związaną z wprowadzeniem kolejnych zakazów palenia papierosów. Nowe regulacje mają wejść...

15 maja 2007

Niewielki spadek wyników finansowych Havasa w pierwszym kwartale

Havas zanotował w pierwszym kwartale spadek przychodów i zysku w porównaniu z wynikami w analogicznym okresie roku 2006. W br....

15 maja 2007

J&J podwyższa wymagania w przetargu na obsługę mediową

Johnson & Johnson wymaga, aby domy mediowe startujące w przetargu na globalną obsługę stworzyły specjalne działy dedykowane nie tylko planowaniu...

15 maja 2007

HSBC chce walczyć o brytyjski rynek ubezpieczeń

HSBC, największy brytyjski bank, chce zdecydowanie mocniej zaangażować się w rynek ubezpieczeniowy. Będzie współpracował z grupą Aviva, która poprzez Norwich...

15 maja 2007

TNS Australia nabyła Travel Research Center

Firma badawcza TNS Australia nabyła firmę Travel Research Center, która bada rynek lotniczy w 11 krajach. Firma TRC ponadto świadczy...

15 maja 2007

Protesty wobec kampanii na rzecz zdrowego serca w Wielkiej Brytanii

Brytyjska Advertising Standards Authority (ASA) otrzymała 75 skarg od konsumentów w sprawie nowej kampanii British Heart Foundation. Jeden z billboardów...

15 maja 2007

Chris Albrecht zapłaci 1 tys. dol. kary

Chris Albrecht, prezes i CEO HBO, zapłaci karę w wysokości 1 tys. dol. Zobowiązał się też, że nie będzie wdawał...

15 maja 2007

Simon Marschall opuszcza brytyjski oddział Publicis Dialog

Simon Marschall po siedmiu latach odszedł ze stanowiska chief executive brytyjskiej agencji Publicis Dialog świadczącej usługi interaktywne. Jego decyzję poprzedziło...

16 maja 2007

Nintendo szuka nowej agencji po rezygnacji Leo Burnett

Nintendo rozpoczyna poszukiwania agencji reklamowej po tym, jak Leo Burnett zrezygnowała z obsługi tego biznesu. Leo Burnett pracowała dla Nintendo...

16 maja 2007

Murdoch oferuje udział w zarządzie News Corporation właścicielom Dow Jones

Rupert Murdoch zaoferował rodzinie Bancroftów, do której należy 64 proc. udziałów w Dow Jones, dodatkowo udział w zarządzie News Corporation....

16 maja 2007

Lamuniere, prezes grupy Edipresse, nowym prezesem FIPP

Pierre Lamuniere, prezes zarządu i wydawca grupy Edipresse, został nowym prezesem Międzynarodowej Federacji Prasy Periodycznej (FIPP). Zastąpił na nowym stanowisku...

16 maja 2007

Sony prowadzi przegląd z zakresu experiential marketingu

Sony Computer Entertainment prowadzi przegląd agencji reklamowych specjalizujących się w experiential marketingu. Przegląd jest związany z planami dotyczącymi wspierania najnowszej...

16 maja 2007

Virgin tworzy program lojalnościowy dla wszystkich swoich spółek

Virgin tworzy program lojalnościowy dla wszystkich swoich spółek. Projekt jest w fazie wstępnej, wiadomo, że ma on korzystać z portalu...

16 maja 2007

Procter & Gamble wprowadza zmiany w globalnych strukturach

Procter & Gamble podjął decyzję o reorganizacji pracy globalnych struktur marketingowych. Jej celem jest konsolidacja działów zajmujących się produktami z...

16 maja 2007

Thomson Corp. przejmuje Reutera

Thomson Corporation, kanadyjska agencja informacyjna, zdecydowała się na zakup Reuter Group za 8,7 mld funtów. Spółki porozumiały się już w...

17 maja 2007

McDonald's walczy z negatywnym wizerunkiem pracy w restauracjach

Sieć fast food McDonald's walczy w USA z negatywnym wizerunkiem pracy w swoich restauracjach. Koncern chce przede wszystkim zmienić znaczenie...

17 maja 2007

AOL przejmuje niemiecką agencję interaktywną Adtech

Koncern mediowy AOL przejął niemiecką agencję interaktywną Adtech, zajmującą się reklamą w internecie. Informacja o wartości transakcji nie została ujawniona....

17 maja 2007

Dow Jones potwierdził zakup eFinancialNews

Dow Jones & Company, wydawca "The Wall Street Journal", zakończył proces przejmowania firmy mediowej eFinancialNews Holdings. Wartość transakcji wyniosła 26,1...

17 maja 2007

Przychody WPP Group wyniosły w I kw. br. 1,37 mld funtów

Martin Sorrell, szef holdingu WPP, uważa, że 2007 r. będzie lepszy pod względem finansowym dla spółek jego grupy, podobnie jak...

18 maja 2007

Turner i Microsoft klientami Xtreme

Turner Broadcasting i Microsoft są klientami Xtreme, firmy zajmującej się monitoringiem mediów oraz reklamy online. Klientami Xtreme są już m.in.:...

18 maja 2007

Nielsen proponuje usługę łączącą dane z różnych badań mediowych i detalicznych

The Nielsen Company proponuje w Wielkiej Brytanii usługę łączącą dane z różnych badań mediowych i detalicznych. Produkt pod nazwą NielsenCombine...

18 maja 2007

DoubleClick rozpoczął rebranding

DoubleClick rozpoczął proces rebrandingu. Zmianie ulegnie logo oraz pozycjonowanie firmy. Akcja rebrandingu została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi przez partnerów agencji. Projektem...

18 maja 2007

Większość europejskich internautów nie zamierza płacić za treści online

W najbliższych latach nie należy spodziewać się specjalnego wzrostu zainteresowania internautów płatnym kontentem w sieci, uważa firma badawcza Jupiter Research....

18 maja 2007

Koncern Murdocha inwestuje w krajach bałtyckich

Koncern Ruperta Murdocha News Corporation kupił dwie łotewskie stacje telewizyjne, które zostaną rozbudowane i będą nadawać w całym regionie bałtyckim....

18 maja 2007

Shell wznawia serię "Future" w CNBC

Firma Shell International wznawia wraz z kanałem CNBC Europe trzecią serię produkcji pod tytułem "Questions for Future", dotycząca informacji ze...

18 maja 2007

Sony Corporation zarabia na TV LCD Bravia, komputerach Vaio i kamerach

Koncern Sony Corporation zakończył rok fiskalny 2006 przypadający na 31 marca zyskami netto na poziomie 1,1 mld dol., o 2,2...

21 maja 2007

Daniel Floyed w globalnym managemencie sieci Euro RSCG

Daniel Floyed dołączył do międzynarodowego zespołu menedżerskiego sieci agencji reklamowych Euro RSCG. Obejmie stanowisko executive vice-president of global business development....

21 maja 2007

Motorola zmienia strategię marketingowo-produktową, telefony mają uwzględniać "doświadczenia" konsumentów

Amerykański producent telefonów komórkowych Motorola zmienia strategię marketingową. Ma ona mniej koncentrować się na samych produktach, a bardziej na potrzebach...

21 maja 2007

MySpace usuwa z portalu tysiące ofert dotyczących seksu

Portal społecznościowy MySpace, należący do News Corp., ogłosił, że usunie ze swojej bazy tysiące profili użytkowników, którzy ogłaszali się z...

21 maja 2007

Philips i "National Geographic" zawarły umowę o partnerstwie

Magazyn "National Geographic" i jego strona internetowa zostały partnerami firmy Philips. Celem jest udział mediowych brandów w kampanii koncernu mającej...

21 maja 2007

WPP kupuje 24/7 Real Media

WPP kupuje firmę marketingu internetowego 24/7 Real Media. Wartość transakcji wyniesie 649 mln dol. Kierownictwo WPP deklaruje, że w ten...

21 maja 2007

TBWA będzie odpowiadać za launch iPhone

Agencja Media Arts Lab, należąca do TBWA, zajmie się obsługą reklamową debiutującego iPhone, produkowanego przez Apple. Agencja ta współpracuje z...

21 maja 2007

IAB dopracowuje metodologię raportów, lepsza porównywalność danych e-reklamowych z krajów europejskich

Wydatki na reklamę online w 2006 r. w czterech krajach: Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii i we Włoszech, były większe niż...

22 maja 2007

Carlsberg dzięki umowie z Live Nation liczy na wsparcie relaunchu marki Tuborg

Carlsberg podpisał trzyletnią umowę o współpracy z Live Nations, największym na świecie organizatorem imprez i wydarzeń muzycznych. Liczy, że dzięki...

22 maja 2007

Yahoo i Eurosport uruchomiły wspólny serwis internetowy

Yahoo i Eurosport uruchomiły internetowy serwis sportowy, wprowadzając w życie wcześniejsze informacje o nawiązaniu współpracy. Strony tworzone są z myślą...

22 maja 2007

Microsoft kupił za 6 mld dol. aQuantive

Microsoft przejął za 6 mld dol. firmę aQuantive specjalizującą się w marketingu w mediach cyfrowych oraz rozwiązaniach technologicznych. Spółka działa...

22 maja 2007

Ofcom zajmie się wypowiedziami homofobicznymi w programie "Top Gear"

Brytyjski regulator rynku mediów Ofcom zajmie się sprawą homofobicznych komentarzy w czasie emisji programu motoryzacyjnego "Top Gear" w BBC Two....

22 maja 2007

Drancourt ma się rozstać z Aegis

Eric Drancourt, dyrektor Aegis Media i były chief executive w sieci Vizeum, ma opuścić spółkę. Drancourt przed powołaniem Vizeum w...

22 maja 2007

Rosemary Madeley new business managerem CNBC Europe

Rosemary Madeley rozpocznie pracę na stanowisku new business managera kanału TV - CNBC Europe. Będzie odpowiedzialna za rozwój i wdrażanie...

22 maja 2007

Nielsen integruje badania sprzedażowe z panelem domowym

Firma badawcza The Nielsen Company wprowadziła na rynek nowy produkt badawczy o nazwie Brand3 - Brand Cubed. Jego istotą jest...

22 maja 2007

Agencja Mother wygrywa paneuropejski budżet Powerade

Agencja Mother wygrała paneuropejski budżet Powerade (The Coca-Cola Company). Mother wygrała w przetargu, pokonując niewymienioną z nazwy niemiecką agencję. Do...