M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 maja 2007

Marketerzy związani z lotnictwem tworzą projekt Flying Matters

Linie lotnicze, producenci samolotów i porty lotnicze tworzą sojusz mający zapobiec zmianom klimatu. Projekt o nazwie Flying Matters zrzesza m.in.:...

23 maja 2007

BBC World podpisał umowę sponsorską z Credit Suisse

BBC World, międzynarodowy kanał nadający informacje 24 godziny na dobę, podpisał umowę z Credit Suisse dotyczącą sponsoringu serii "Visionaries". Jest...

23 maja 2007

Reklama junk food w internecie może zostać ograniczona

W Stanach Zjednoczonych organizacje The Berkeley Media Studies Group i Center for Digital Democracy przedstawiły nowy raport "Interactive Food &...

23 maja 2007

Palmisano odpowiada za marketing Starcom MediaVest w Europie

Luciana Palmisano obejmie stanowisko chief marketing officera w grupie domów mediowych Starcom MediaVest w regionie EMEA. Wcześniej przez 10 lat...

23 maja 2007

UEFA promuje europejską piłkę nożną w Chinach

Europejska organizacja piłkarska UEFA przygotowała chińską wersję serwisu internetowego uefa.com. Jest to część programu, którego celem jest popularyzacja europejskiej piłki...

23 maja 2007

L.H. Whelchel odpowiada za zarządzanie zasobami ludzkimi w Y&R

L.H. Whelchel, były senior talent acquisition specialist w sieci agencji TBWA/Chiat/Day (Omnicom Group), przeszedł do konkurencyjnej Y&R (WPP Group). Objął...

23 maja 2007

McCann Erickson zajmie się obsługą marki Harley-Davidson w Europie

Sieć agencji reklamowych McCann Erickson zajmie się obsługą budżetu reklamowego motocykli marki Harley-Davidson w regionie EMEA. Oddziałem wiodącym w realizacji...

23 maja 2007

Time Inc. inwestuje w rozwój mediów internetowych

Na zlecenie Time Inc. agencja SPC Digital zaprojektowała portal www.MyRecipes.com poświęcony przepisom kulinarnym. Agencja SPC Digital jest częścią Southern Progress...

24 maja 2007

Initiative podpisał umowę na obsługę turnieju tenisowego French Open

Initiative Sports Futures (ISF) zajmie się obsługą turnieju tenisowego French Open rozgrywanego na paryskich kortach Roland Garros. Jest to jedna...

24 maja 2007

MTV wybrała dwie agencje, które przygotują kampanię wprowadzającą MTV Arabiya

MTV wybrała agencje TBWA/Raad i Fortune Promoseven do przygotowania kampanii wprowadzającej na rynek kanał muzyczny MTV Arabiya, który nadawać będzie...

24 maja 2007

Motorola reklamuje multimedialny telefon Motorizr Z8 z wykorzystaniem tematyki filmowej

W najnowszej kampanii reklamowej Motoroli promującej nowy telefon multimedialny Motorizr Z8 wykorzystane zostały ujęcia z klasycznych filmów. 60-sekundowy spot telewizyjny...

24 maja 2007

WPP zrefunduje Sorrellowi wszystkie koszty sądowe w sprawie przeciwko Benattiemu

WPP Group zrefunduje Martinowi Sorrellowi, CEO grupy, wszystkie koszty sądowe w sprawie przeciwko Enrico Benattiemu. Rzecznik holdingu poinformował, że będzie...

24 maja 2007

Google zablokuje reklamy usług pisania tekstów akademickich na zamówienie

Google zamierza wprowadzić bariery dla reklamodawców z rynku firm oferujących usługi pisania tekstów akademickich na zamówienie. Ma to związek z...

24 maja 2007

Tim Lindsay CEO TBWA Group w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Tim Lindsay został CEO TBWA Group w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Poprzednio był dyrektorem Publicis Group w Wielkiej Brytanii. Będzie...

25 maja 2007

Jon Claydon i Martin Brooks odeszli z agencji Zulu (Omnicom)

Jon Claydon, chairman Claydon Heeley i executive chairman sieci Zulu (Omnicom), odchodzi z firmy. Prawdopodobnie przez najbliższe trzy miesiące będzie...

25 maja 2007

Ofcom nakazuje Channel 4 przeprosić za incydent podczas "Celebrity Big Brother"

Channel 4 naruszył przepisy Ofcomu, brytyjskiego regulatora rynku mediów, który wyznaczył mu karę w związku z incydentem podczas emisji "Celebrity...

25 maja 2007

Chantal Rutherford-Browne head of programming w Mediaedge:cia

Chantal Rutherford-Browne została head of programming w Mediaedge:cia. Ma budować portfolio agencji na polu działań branded entertainment i poszukiwać możliwości...

25 maja 2007

Carlsberg szuka agencji dla piwa Tetley

Carlsberg rozpisał przetarg na obsługę reklamową piwa Tetley. Wartość budżetu szacowana jest na 2 mln funtów. Dotychczas markę tę obsługiwała...

25 maja 2007

Xerox Corporation ma nowego wiceprezesa

Eric Armour został wiceprezesem w firmie Xerox Corporation. Armour będzie odpowiedzialny za strategię korporacji Xerox. Do jego obowiązków będzie należało...

25 maja 2007

Spot przy finale amerykańskiej wersji "Idola" kosztować będzie 1,3 mln dol.

30-s spot przy finale programu reality "American Idol" kosztować będzie 1,3 mln dol. Finalny odcinek szóstej amerykańskiej serii zaplanowano na...

25 maja 2007

Media Planning Group wygrał wart 740 mln dol. budżet Sears

Media Planning Group wygrał wart 740 mln dol. budżet sieci sklepów wielobranżowych Sears Holdings Corp. Wcześniej jego obsługą w zakresie...

28 maja 2007

Initiative traci obsługę globalnego budżetu Credit Suisse

Należąca do Interpublic Group sieć mediowa Initiative traci wart 60 mln funtów globalny budżet grupy finansowo-inwestycyjnej Credit Suisse. Obecnie trwa...

28 maja 2007

Gyro rozpocznie obsługę London Business School

London Business School (LBS) wybrała Gyro International na wiodącą agencję marketingową. Gyro będzie odpowiedzialna za realizację działań ATL-owych i BTL-owych,...

28 maja 2007

Udziałowcy APN odrzucili ofertę wydawcy "The Independent"

Udziałowcy australijskiej firmy mediowej APN odrzucili ofertę konsorcjum, w skład którego wchodzi Independent News & Media. Oferta dotyczyła sprzedaży firmy...

28 maja 2007

Honda wiąże komunikację z wyścigami Formuły 1

Honda uruchamia serwis internetowy i usługę WAP związane z wyścigami samochodowymi Formuły 1. Agencja Mobile Interactive Group, świadcząca usługi z...

28 maja 2007

Wydatki na e-reklamę w USA rosną w tempie 35 proc.

Wydatki na reklamę internetową w USA wzrosły w 2006 r. o 35 proc., wynika z raportu IAB. Raport podsumowuje ubiegły...

28 maja 2007

Aegis odnotował w I kwartale br. 8,5-proc. wzrost przychodów

Holding Aegis odnotował w pierwszym kwartale br. 8,5 proc. organicznego wzrostu przychodów w stosunku do ubiegłego roku. Jego przedstawiciele zapowiadają...

29 maja 2007

Ford promuje w Turcji Mondeo treściami przesyłanymi przez Bluetooth w klubach i kawiarniach

Ford rozpoczyna w Turcji kampanię, która określana jest jako pierwsza tego typu akcja na tym rynku. Ford promuje swój model...

29 maja 2007

Kellogg może uniknąć 1 mld dol. kary w zamian za uregulowanie działań marketingowych do dzieci

Kellogg Co. jest bliski niezapłacenia 1 mld dol. kary w zamian za wprowadzenie ograniczeń w marketingu i komunikacji reklamowej skierowanej...

29 maja 2007

National Geographic pokazuje swoje filmy w serwisie YouTube

National Geographic Digital Media (NG Digital Media) ogłosiło podpisanie umowy z YouTube w zakresie dystrybucji w tym serwisie społecznościowym krótkich...

29 maja 2007

Unia Europejska uzgodniła zmiany dotyczące reklamy TV

Po 18 miesiącach prac Unia Europejska uzgodniła pakiet zmian, jaki chce wprowadzić do dokumentu określającego działalność telewizyjną, który rozszerzy dotychczasową...

29 maja 2007

Dr. Martens zrywa współpracę z agencją Saatchi po emisji reklam z nieżyjącymi gwiazdami rocka

Dr. Martens zrywa współpracę z Saatchi & Saatchi po emisji reklam z nieżyjącymi gwiazdami rocka. Kampania pokazuje nieżyjących już muzyków,...

29 maja 2007

CNN tworzy zespół doradców reklamowych dla branży turystycznej

CNN uruchamia zespół Tourism Advertising Solutions & Knowledge Group (TASK), który ma doradzać klientom z branży turystycznej. W skład grupy...

29 maja 2007

Saatchi & Saatchi będzie obsługiwać Miller High Life

Miller Brewing Co. wybrała Saatchi & Saatchi (grupa Publicis) do obsługi Miller High Life, krajowej marki piwa, dystrybuowanej w Stanach...

30 maja 2007

Stephen Howe zostanie prezesem "The Financial Timesa"

Stephen Howe obejmie 1 czerwca br. stanowisko prezesa "The Financial Timesa" ("FT") na rynku amerykańskim. Będzie odpowiedzialny za przychody reklamowe...

30 maja 2007

Canon rozpoczyna projekt promocyjny z projektantami mody

Producent sprzętu fotograficznego Canon zaprosił projektantów mody z 17 państw Europy do realizacji projektu promocyjnego. Kreatorzy mody mają za zadanie...

30 maja 2007

MasterCard i Visa w sporze o prawa do piłkarskich mistrzostw świata w 2010 r.

Dwie organizacje płatnicze Visa i MasterCard kontynuują spór o prawa do sponsorowania mistrzostw świata FIFA w 2010 r., które odbędą...

30 maja 2007

ING rusza z globalną kampanią z wykorzystaniem Second Life

Grupa finansowo-ubezpieczeniowa ING rozpoczęła globalne działania reklamowe, w ramach których umieściła m.in. markę na jednej z wysp w wirtualnym świecie...

30 maja 2007

Castrol przygotowuje się do Euro 2008

Toby Hester przeszedł z firmy telekomunikacyjnej T-Mobile do firmy Castrol (BP Lubricants Europe), gdzie będzie odpowiedzialny za działania związane z...

30 maja 2007

James Blake podpisze kolejny kontrakt z Dunlopem

Amerykański tenisista James Blake przedłużył kontrakt sponsorski z producentem sprzętu sportowego Dunlop Aerogel. Nowa umowa ma charakter długoterminowy. Obecnie Blake...

30 maja 2007

Firmy będą umieszczać informacje o dopuszczalnym spożyciu napojów alkoholowych

W Wielkiej Brytanii napoje alkoholowe będą zawierały informację o dopuszczalnym dziennym spożyciu. Na mocy dobrowolnego porozumienia między producentami i rządem...

31 maja 2007

Amerykańskie władze antymonopolowe badają przejęcie DoubleClick przez Google

Amerykańska Federalna Komisja ds. Handlu (Federal Trade Commission) zbada, czy planowane przejęcie firmy DoubleClick przez Google za 3,1 mld dol....

31 maja 2007

Speedo realizuje wspólną akcję promocyjną z Eurosportem

Mediaedge:cia przygotował internetową kampanię reklamową marki Speedo. Akcja będzie prowadzona latem i ma zwiększyć świadomość marki. Brand Speedo będzie pokazywany...

31 maja 2007

George Murphy odchodzi z Chrysler Group

George Murphy, pełniący funkcję senior VP-global brand marketing w koncernie Chrysler Group, odchodzi z firmy pod koniec tego miesiąca. Murphy...

31 maja 2007

EMI tworzy sieć sklepów sprzedaży muzyki online

Wytwórnia muzyczna EMI podjęła decyzję o stworzeniu sieci sklepów internetowych wespół z firmami Visa i Adidas. W sprzedaży znajdzie się...

31 maja 2007

Allianz rusza z nową globalną kampanią

Koncern Allianz rusza z nową globalną kampanią, w której firma ukazana zostanie jako dostawca pełnego pakietu usług finansowych. Ma też...

31 maja 2007

Możliwość zamawiania pizzy przez internet wpłynęła na wzrost sprzedaży Pizzy Hut w Wlk. Brytanii

Online'owy serwis Pizzy Hut umożliwiający zamówienie pizzy przez internet, uruchomiony na początku marca br., przyniósł spółce w Wielkiej Brytanii sprzedaż...

31 maja 2007

Najdroższa akwizycja Coca-Coli, koncern przejmie za 4,1 mld dol. amerykańskiego producenta wody

Coca-Cola przejmie za 4,1 mld dol. amerykańskiego producenta wody - firmę Glaceau. Ma ona silną pozycję w tzw. segmencie enhanced...

1 czerwca 2007

Saatchi & Saatchi przygotuje globalny projekt dla Barclays, sponsora Premier League

Barclays wybrał agencję Saatchi & Saatchi do obsługi globalnego budżetu działań, które mają komunikować sponsorskie zaangażowanie firmy w rozgrywki Premier...

1 czerwca 2007

Randy Pflughaupt nowym szefem marketingu Toyoty w USA

Randy Pflughaupt, dotychczasowy wiceprezes ds. dystrybucji Toyota Motor Sales USA, został mianowany wiceprezesem ds. marketingu Toyoty w Stanach Zjednoczonych. Jim...