M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

15 czerwca 2007

UE wymogła na Google zmiany w zakresie przechowywania danych

Komisja Europejska wymogła na koncernie Google skrócenie czasu, przez jaki firma przechowuje dane o użytkownikach swojej wyszukiwarki, w tym zapisy...

15 czerwca 2007

"The Wall Street Journal" wprowadza zmiany przed przejęciem przez Murdocha

W "The Wall Street Journal" doszło do licznych zmian na szczycie redakcji. W powszechnej ocenie jest to konsekwencja spodziewanego przejęcia...

15 czerwca 2007

PepsiCo wprowadzi ogórkową colę w Japonii

PepsiCo wprowadzi ogórkową wersję napoju cola w Japonii. Produkt Pepsi Ice Cucumber będzie dostępny jedynie w okresie letnim. Napój zawiera...

15 czerwca 2007

Mike Cooper nowym szefem PHD Worldwide

Mike Cooper zastąpi Davida Pattisona na stanowisku chief executive w PHD Worldwide. Obecnie Cooper pełni funkcję chief executive w Omnicom...

18 czerwca 2007

Havas stworzył nową agencję - H

Havas ogłosił stworzenie nowej agencji we Francji działającej obok Euro RSCG. Nazywać się ona będzie H, a powstanie z połączenia...

18 czerwca 2007

"International Herald Tribune" wprowadzi kolejne edycje magazynu "T" o stylach życia

"International Herald Tribune" ("IHT") zamierza wprowadzić międzynarodowe edycje mającego już amerykańską wersję magazynu "T" o stylach życia. Każde wydanie "International...

18 czerwca 2007

John Burbank pokieruje marketingiem AOL

John Burbank objął funkcję chief marketing officera w firmie AOL. Burbank poprzednio był vice president marketing w amerykańskiej firmie AT&T....

18 czerwca 2007

Aegis kupuje firmę mobilemarketingową

Aegis Group przejął agencję marketingu mobilnego Marveollus Mobile. Spółka specjalizuje się w kreacji, designie, budowie, hostingu i badaniach, ma także...

18 czerwca 2007

Kellogg zmienia zasady w marketingu kierowanym do dzieci

Kellogg wprowadza nowe globalne zasady dotyczące marketingu skierowanego do dzieci. W ciągu najbliższego półtora roku zamierza zmienić formuły wszystkich produktów...

18 czerwca 2007

Publicis przejął agencję interaktywną French

Publicis Groupe nabył za 93 mln funtów 49 proc. udziałów w interaktywnej agencji French należącej do firmy Business Interactif. Akwizycja...

19 czerwca 2007

OpenAd współautorem przewodnika dla przyszłych pracowników reklamy

OpenAd, firma dostarczająca za pośrednictwem internetu rozwiązania kreatywne, jest współautorem publikacji pt. "Goodbye Uni... Hello Job". Jest to nowy przewodnik...

19 czerwca 2007

BBDO obroniła budżet Best Buy wart co najmniej 170 mln dol.

Agencja BBDO New York obroniła wart 170-200 mln dol. budżet sieci sklepów Best Buy zajmujących się sprzedażą elektroniki. BBDO zajmie...

19 czerwca 2007

John Hegarty i Leslie Paul Butterfield uhonorowani przez królową Elżbietę II

John Hegarty, creative director i chairman agencji Bartle Bogle Hegarty, oraz Leslie Paul Butterfield, managing partner The Ingram Partnership, zostali...

19 czerwca 2007

Azjatycka Star TV wchodzi na rynek europejski

Azjatycki koncern mediowy Star TV debiutuje w Europie. Na platformie WorldTV wprowadza kanały Star Plus, Star One i Star Gold....

19 czerwca 2007

New Sounds of Europe - nowa nagroda MTV i Sony Ericsson

MTV i Sony Ericsson tworzą nagrodę New Sounds of Europe w ramach MTV Europe Music Awards. Projekt będzie promowany na...

19 czerwca 2007

Pearson i General Electric połączą siły w staraniach o "WSJ"?

Rupertowi Murdochowi wyrasta poważny konkurent w staraniach o zakup "The Wall Street Journal" ("WSJ"). Pearson, właściciel m.in. "Financial Timesa", rozmawia...

20 czerwca 2007

Roisin Donnelly z P&G uhonorowana tytułem Marketer of the Year

Roisin Donnelly, corporate marketing director Procter & Gamble, została uhonorowana nagrodą Marketer of the Year w edycji konkursu Marketing Society...

20 czerwca 2007

Grey rozpocznie obsługę Toshiby w Europie

Toshiba przekazała obsługę budżetu reklamowego do sieci Grey Worldwide. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie paneuropejskiej kampanii reklamowej. Wcześniej budżet Toshiby...

20 czerwca 2007

Cannes Lions może zmienić zasady przyznawania nagród projektom społecznym

Philip Thomas, chief executive konkursu reklamowego Cannes Lions, wyraził opinię odnośnie do zasad przyznawania agencjom głównej nagrody za kampanie społeczne....

20 czerwca 2007

Terry Semel ustępuje ze stanowiska CEO w Yahoo!

Terry Semel po sześciu latach przestaje pełnić funkcję CEO w Yahoo! (jeden z największych i najpopularniejszych serwisów internetowych). Na tym...

20 czerwca 2007

Mediaedge:cia inwestuje w MEC Retail i badania komunikacji w miejscu sprzedaży

Sieć domów mediowych Mediaedge:cia uruchamia MEC Retail EMEA, specjalistyczną dywizję doradzającą w zakresie komunikacji w miejscu sprzedaży. Nowa struktura kieruje...

20 czerwca 2007

Logo banku Barclays może być mylone z symbolem nazistowskim

Logo brytyjskiego banku Barclays może być mylone z symbolem nazistowskim - uważa holenderski ABN Amro. Oba banki planują w najbliższym...

20 czerwca 2007

Al Kelly executive creative directorem w agencji Fallon

Al Kelly, executive creative director w agencji StrawberryFrog w Amsterdamie, po blisko dwóch latach odchodzi z firmy. Obejmie takie samo...

21 czerwca 2007

MEC przejęło austriacki dom mediowy MediaX

Mediaedge:cia przejęło od Erste Banku austriacki dom mediowy MediaX. Firma ta zajmuje się pełną obsługą mediową Erste Banku. Wśród jej...

21 czerwca 2007

IAA zmienia identyfikację wizualną

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) zdecydowało o zmianie identyfikacji wizualnej organizacji. Projekt, na zasadzie wolontariatu, przygotowała agencja reklamowa Team Y&R z...

21 czerwca 2007

WPP kontynuuje akwizycje na rynkach rozwijających się

Sieć agencyjna Grey Group należąca do holdingu WPP Group przejęła pakiet 51 proc. udziałów w chińskiej firmie marketingowej Star Echo....

21 czerwca 2007

Nowa odmiana Absoluta wyłącznie na rynek turystyczny

V&S, właściciel marki wódki Absolut, wprowadza jej odmianę adresowaną wyłącznie na rynek turystyczny. Wódka o nazwie Absolut 100 będzie sprzedawana...

21 czerwca 2007

News Corp. rozmawia o sprzedaży MySpace za 12,3 mld dol.

Należąca do Ruperta Murdocha firma News Corporation prowadzi rozmowy z Yahoo! o sprzedaży serwisu społecznościowego MySpace za 12,3 mld dol....

22 czerwca 2007

Chemical Brothers rozbudowuje serwis; wsparcie premiery nowej płyty

Zespół muzyczny Chemical Brothers uruchomił nową wersję swojego serwisu internetowego w związku ze zbliżającą się premierą nowej płyty. Za projekt...

22 czerwca 2007

Logan Wilmont nowym executive creative directorem Draft FCB

Logan Wilmont obejmie stanowisko executive creative directora w sieci agencji reklamowych Draft FCB. Ostatnio pracował jako dyrektor kreatywny w Naked....

22 czerwca 2007

Byli menedżerowie Y&R rozwijają projekt typu start-up

James Murphy, chief executive, Ben Priest, creative director, i David Golding, planning director z agencji reklamowej Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R...

22 czerwca 2007

WWF szuka agencji reklamowej; chce inwestować w internet

Organizacja ekologiczna World Wide Fund (WWF) planuje wybór agencji reklamowej, której będzie mogła powierzyć budżet promocyjny w wysokości 5 mln...

22 czerwca 2007

Rada dyrektorów Dow Jones kontroluje negocjacje z Murdochem

Rada dyrektorów spółki Dow Jones & Company, wydawcy "The Wall Street Journal", przejęła od rodziny Bancroftów kontrolę nad negocjacjami z...

25 czerwca 2007

Londyńska Saatchi & Saatchi redukuje zatrudnienie

Sieć Saatchi & Saatchi zamierza o ok. 20 osób zmniejszyć zatrudnienie w całej grupie w Wielkiej Brytanii - rozważane są...

25 czerwca 2007

EuroNews uruchamia nowe strony na YouTube

EuroNews wprowadza siedem nowych kanałów na regionalne strony YouTube. Każda dostępna będzie w innym języku. Dotychczas YouTube udostępniał kontent jedynie...

25 czerwca 2007

Nintendo, Joost, Preta a Manger - Richard Dale z Leo Burnett wskazuje marki najlepiej "czujące" nowe media

Nintendo, Pret a Manger i Joost zostały wskazane jako marki najlepiej korzystające z możliwości, jakie dają nowe media (na czele...

25 czerwca 2007

Wzrost wydatków na internet w USA niezagrożony w najbliższych latach

Rynek reklamy online i dostępu do internetu w Stanach Zjednoczonych rośnie z roku na rok i według raportu pod tytułem...

25 czerwca 2007

LVMH negocjuje zakup francuskiej gazety "Les Echos"

Grupa LVMH, właściciel luksusowych marek, m.in. Louis Vuitton i Givenchy, negocjuje zakup francuskiego dziennika biznesowego "Les Echos" należącego do Pearson....

25 czerwca 2007

FIFA zapłaci MasterCardowi 90 mln dol. za naruszenie umowy o sponsoringu mundialu

Międzynarodowa federacja piłkarska FIFA zapłaci MasterCardowi 90 mln dol. za naruszenie umowy o sponsoringu mundialu. MasterCard był do ub.r. przez...

25 czerwca 2007

MTV i Mars współpracują przy multiplatformie komunikacyjnej

MTV Networks nawiązała współpracę z koncernem Mars w Europie Centralnej i na terenie Wspólnoty Niepodległych Państw. MTV jest odpowiedzialna za...

25 czerwca 2007

Aegis Group rozbudowuje usługi eventmarketingowe

Aegis Group kupiła amerykańską agencję Vivid Marketing specjalizującą się w event marketingu. Wartość transakcji nie została ujawniona. Vivid świadczy usługi...

25 czerwca 2007

JCDecaux przejmuje udziały w spółce w Kazachstanie

Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux przejęła 50 proc. udziałów w spółce RTS Perekrestok w Kazachstanie. Spółka jest liderem w segmencie mebli...

25 czerwca 2007

Czechy odnotują spadek wydatków na reklamę o 0,5 proc.

Według raportu opublikowanego przez ARBOmedia wydatki reklamowe w Czechach będą niższe w 2007 r. o 0,5 proc. w porównaniu z...

25 czerwca 2007

Trzy agencje na short-liście kreatywnego przetargu Wrigley

Wrigley wybrał trzy agencje na short-listę swojego globalnego przetargu, w którym stawką jest wart 100 mln funtów brytyjskich budżet kreatywny....

26 czerwca 2007

Unilever zmieni strategię komunikacji w internecie

Koncern Unilever, właściciel takich marek, jak Persil, Axe czy Dove, zapowiada zmianę w podejściu do strategii komunikacji rynkowej w internecie....

26 czerwca 2007

Mobile Marketing Association tworzy globalny kodeks dobrych praktyk

Międzynarodowa organizacja branżowa Mobile Marketing Association (MMA) oraz organizacja non profit dotMobi Advisory Group (MAG) podpisały porozumienie w sprawie stworzenia...

26 czerwca 2007

Adidas rozpoczął w USA działania związane z przeprowadzką Beckhama za ocean

Adidas rozpoczyna w USA kampanię z Davidem Beckhamem w roli głównej, a właściwie w jednej z dwóch głównych ról -...

26 czerwca 2007

Aegis za ponad 12 mln dol. kupił serwis biznesowy Bluestreak.com

Aegis Group nabyła serwis biznesowy Bluestreak.com za 12,5 mln dol. (6,3 mln funtów). Stanie się on integracyjną częścią interaktywnej sieci...

26 czerwca 2007

Pearson namawiany do sprzedaży "FT", gdyby "WSJ" miał nabyć Murdoch

Wydawnictwo Pearson jest namawiane do sprzedaży dziennika "Financial Times" ("FT") za kwotę 700 mln funtów po tym, jak wycofało się...

26 czerwca 2007

Nicole Kidman w kampanii Nintendo

Nicole Kidman wystąpi w europejskiej kampanii Nintendo, japońskiego giganta z rynku gier. Producent ten wprowadza właśnie na rynek nową grę...