M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

26 czerwca 2007

Pierwszy raz w historii Marlboro w ub.r. nie miało żadnych reklam w USA

Po raz pierwszy w historii marka Marlboro w 2006 r. nie miała żadnych reklam w USA. Nastąpiło to ponad pół...

26 czerwca 2007

55 mln dol. wydał PepsiCo na innowacyjny produkt Diet Pepsi Max

Pepsi-Cola Co. w Stanach Zjednoczonych wprowadziła na rynek innowacyjny produkt Diet Pepsi Max. Jego formuła to połączenie gazowanego napoju z...

27 czerwca 2007

Nielsen ma badać skuteczność reklam w grach wideo

IGA Worldwide, sieć firm specjalizujących się w realizowaniu projektów reklamowych z wykorzystaniem gier wideo, zawarła porozumienie z firmą badawczą The...

27 czerwca 2007

TNS wygrał przetarg na badanie radiowe w Danii

TNS Gallup, duńska spółka TNS, wygrała przetarg na realizację badań radiowych w Danii. Kontrakt obowiązuje od stycznia 2008 roku przez...

27 czerwca 2007

Media tradycyjne tracą w budżetach największych reklamodawców

Tradycyjne media tracą wpływy na rzecz nowych niebadanych kanałów komunikacji - wynika z raportu "100 Leading National Advertisers" wydanego przez...

27 czerwca 2007

WPP nabyło singapurską agencję interaktywną

Grupa WPP kupiła azjatycką agencję interaktywną Blue Interactive wraz z agencją searchenginemarketingową Demand. Agencja Blue Interactive została założona w 1999...

27 czerwca 2007

Studio Slice Design przygotowało identyfikację nowego brandu Aquafresh dla dzieci

Studio Slice Design przygotowało identyfikację wizualną dla nowego brandu marki pasty do zębów dla dzieci Aquafresh (GlaxoSmithKline). Pasta o nazwie...

27 czerwca 2007

GM przesuwa do Leo Burnett budżety marek Buick i GMC

General Motors Corp. przesuwa w USA budżet marki Buick z McCann Erickson (Interpublic Group of Cos.) do Leo Burnett (Publicis...

27 czerwca 2007

BBC szuka agencji, które będą stale współpracować z nadawcą przy projektach internetowych

BBC rozpoczyna przetarg, w wyniku którego wyłoniona zostanie grupa agencji, która współpracować będzie z brytyjskim nadawcą przy projektach z zakresu...

27 czerwca 2007

Mediaedge:cia ma obsługiwać skonsolidowany budżet Paramount

Sieć domów mediowych Mediaedge:cia zajmie się obsługą międzynarodowego budżetu wytwórni filmowej Paramount. Jego wartość szacuje się na 250 mln dol....

27 czerwca 2007

McCann Erickson Worldwide traci obsługę pięciu marek Johnson & Johnson w USA

McCann Erickson Worldwide stracił obsługę pięciu marek z portfolio Johnson & Johnson, na które marketer wydał w amerykańskich mediach w...

27 czerwca 2007

Postal Users Group krytykuje opóźnioną liberalizację poczty w UE

Postal Users Group krytykuje opóźnioną liberalizację poczty w UE. Komisja Transportu Parlamentu Europejskiego odrzuciła ostatnio propozycję Komisji Europejskiej, aby zliberalizować...

28 czerwca 2007

Manchester United rozmawia z grupami reklamowymi o internecie

Manchester United, jeden z najbogatszych klubów piłkarskich na świecie, zamierza inwestować w komunikację w internecie. Klub rozmawia z czterema grupami...

28 czerwca 2007

Jerome Valcke wraca na stanowisko szefa marketingu FIFA

Międzynarodowa federacja piłkarska FIFA poinformowała, że stanowisko dyrektora ds. TV i marketingu ponownie obejmie Jerome Valcke. Rozstał się on z...

28 czerwca 2007

WPP zanotowała ponad 5-proc. wzrost przychodów

Przychody holdingu reklamowego WPP Group za pierwszych pięć miesięcy 2007 roku w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego wzrosły o...

28 czerwca 2007

Unia Europejska wybiera standard mobilnej telewizji

Unia Europejska najprawdopodobniej będzie wspierać rozwiązanie technologiczne koncernu Nokia w związku z pracami nad europejskim standardem technologii transmisji mobilnej telewizji....

28 czerwca 2007

Panasonic wspiera debiut aparatu Lumix TZ3 marketingiem wirusowym

Panasonic wspiera debiut rynkowy aparatu cyfrowego Lumix TZ3 działaniami z zakresu marketingu wirusowego. Na akcję składają się m.in. wirusowa gra...

28 czerwca 2007

ProSiebenSat kupuje SBS Broadcasting

Niemiecki koncern telewizyjny ProSiebenSat.1 Media AG przejmuje SBS Broadcasting Group. Wartość transakcji szacowana jest na 3,3 mld euro. Dzięki tej...

28 czerwca 2007

Samsung korzysta w reklamach z wizerunku Girls Aloud

Samsung wykorzystuje wizerunek zespołu muzycznego Girls Aloud w kampanii reklamowej urządzeń mobilnych - telefonów i odtwarzaczy MP3. Porozumienie marketer zawarł...

29 czerwca 2007

Russell Ramsey zaczął pracę w JWT London

Russell Ramsey, przez ostatnie 17 lat deputy creative director w Bartle Bogle Hegarty, objął stanowisko executive creative directora w londyńskim...

29 czerwca 2007

Murdoch stanowczo nie da więcej za "WSJ" niż 5 mld dol.

Rupert Murdoch, właściciel koncernu mediowego News Corporation, nie zaoferuje za "The Wall Street Journal" ("WSJ") więcej niż 5 mld dol....

29 czerwca 2007

Amerykańscy konsumenci nieprzychylni reklamie w komórkach

Konsumenci nie podzielają marketerskich zachwytów nad reklamą w telefonach komórkowych, wynika z badań przeprowadzonych przez amerykańską firmę Harris Interactive. Cztery...

29 czerwca 2007

Wieden & Kennedy Amsterdam przygotuje kampanię powiązaną z Harrym Potterem

Agencja Wieden & Kennedy Amsterdam przygotuje kampanię reklamową dla gry komputerowej o Harrym Potterze, która pojawi się na rynku równolegle...

29 czerwca 2007

CNN planuje relaunch witryny internetowej

Amerykański nadawca CNN planuje relaunch swojej strony internetowej. Poszerzy jej zawartość o multimedialny kontent. Na stronie znajdą się raporty wideo,...

29 czerwca 2007

Google najczęściej wymienianą marką w "mediach społecznych"

Google wyprzedził Yahoo! i zajął pierwsze miejsce w badaniach mierzących liczbę odwołań do marek w serwisach społecznościowych. Badanie zostało przeprowadzone...

29 czerwca 2007

PWC i Universal McCann obniżyły prognozę wzrostu rynku reklamowego w USA

PricewaterhouseCoopers i Universal McCann obniżyły prognozę wzrostu rynku reklamowego w USA. W br. wydatki mają urosnąć o 3,1 proc. zamiast...

2 lipca 2007

Za oceanem Victoria ważniejszym składnikiem marki Beckham niż David

Marka Beckham ma przed sobą długą drogę, by podbić Amerykę - z badań wynika, że ponad połowa konsumentów amerykańskich nie...

2 lipca 2007

Wieden & Kennedy obsłuży budżet Visa International, sponsora FIFA World Cup

Agencja Wieden & Kennedy po trwającym 9 miesięcy przetargu wygrała wart 100 milionów funtów globalny budżet Visa International w związku...

2 lipca 2007

Nielsen kupuje firmę badającą widownię telewizji mobilnej

The Nielsen Company kupiła amerykańską firmę Telphia, która ma bazę danych użytkowników telewizji mobilnej i bada ich preferencje. Zdaniem kierownictwa...

2 lipca 2007

Vodafone ma sprzedawać iPhone w Europie

Firma telekomunikacyjna Vodafone jest typowana na najpoważniejszego kandydata do współpracy z firmą Apple przy dystrybucji i sprzedaży w Europie telefonów...

2 lipca 2007

Paul Edwards przechodzi z Publicis do Research International

Paul Edwards, chief strategy officer w londyńskim oddziale Publicis, objął stanowisko chairmana w Research International, będącej częścią należącej do WPP...

2 lipca 2007

Lastminute.com robi przegląd ofert mediowych

Lastminute.com prowadzi przegląd ofert domów mediowych. Według nieoficjalnych źródeł bliski jest przekazania wartego 10 mln funtów budżetu OMD. Wcześniej lastminute.com...

3 lipca 2007

Clear Channel przejmuje rumuńską firmę Klass

Clear Channel przejmuje pakiet kontrolny w rumuńskiej spółce outdoorowej Klass. W jej portfolio znajdują się sieci systemowych nośników oraz reklama...

3 lipca 2007

Publicis i Dassault Systems tworzą firmę do wizualizacji 3D

Holding Publicis i producent oprogramowania Dassault Systems tworzą firmę do wizualizacji 3D. Nowa spółka będzie się nazywać 3Dswym (3D see...

3 lipca 2007

Advertising.com otwiera biuro w Holandii; nowi menedżerowie w centrali

Advertising.com, online'owa dywizja AOL (Time Warner), otworzyła dziewiąte biuro lokalne w Europie - w Holandii. Country managerem nowego biura w...

3 lipca 2007

CNN zmienił swój serwis WWW

CNN przeprowadziło relaunch swojego serwisu internetowego. Zmiany polegały na zwiększeniu jego funkcjonalności poprzez uporządkowanie poszczególnych stron, wprowadzenie więcej plików wideo...

3 lipca 2007

ZenithOptimedia: Europa Środkowa najmocniej odczuje wzrost rynku reklamy

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia opublikowała raport dotyczący prognoz rozwoju rynku reklamowego na świecie. Wynika z niego, że kraje naszej części...

3 lipca 2007

TMG kupiło udziały w ProSiebenSat/SBS

Holenderska firma Telegraaf Media Groep (TMG) kupiła 12 proc. udziałów w nowej firmie, która powstanie, gdy niemiecki nadawca ProSiebenSat 1...

4 lipca 2007

Diageo powierzył Tribal DDB globalny budżet marki Guinness

Koncern alkoholowy Diageo podjął decyzję o konsolidacji globalnego budżetu projektów interaktywnych realizowanych dla marki piwa Guinness. Powierzył go sieci agencyjnej...

4 lipca 2007

Wieden & Kennedy obsłuży globalnie Nokię

Po ponad 6-miesięcznym przetargu Nokia zdecydowała się powierzyć swój oceniany na 100 mln funtów budżet agencji Wieden & Kennedy. Agencja...

4 lipca 2007

Havas Media tworzy komórkę dedykowaną doradztwu celebrity

Havas Media uruchamia dział Celebrities Consulting. W jego kompetencjach będzie doradzanie celebrity w dziedzinach m.in. reklamy, eventów, umów licencyjnych. Klientami...

4 lipca 2007

Andrew Morley szefem marketingu Motoroli na Europę

Motorola wybrała Andrew Morleya na stanowisko European marketing directora. Morley jest następcą Simona Thompsona, który w marcu odszedł z Motoroli...

4 lipca 2007

Yahoo! ma nowe narzędzia do targetowania

Yahoo! ma zaoferować reklamodawcom kolejne narzędzia umożliwiające tworzenie spersonalizowanych kampanii. System SmartAds pozwala marketerom tworzyć wzory reklam poprzez kompilowanie szeregu...

4 lipca 2007

Firma Louis Vuitton straszy, że po 24 latach może wycofać się ze sponsorowania Pucharu Ameryki

Dom mody Louis Vuitton zapowiada, że po 24 latach może wycofać się ze sponsorowania Pucharu Ameryki, najważniejszych regat żeglarskich na...

4 lipca 2007

Carlsberg zaczyna inwestycje na rynku wina

Browar Carlsberg stworzył markę win Invenio, którą wprowadza na rynek globalny. Przygotowana linia produktowa obejmuje wina produkowane w ośmiu krajach,...

5 lipca 2007

Boyd Coyner dyrektorem kreatywnym W&K, odpowiada za Nike

Boyd Coyner, wcześniej dyrektor kreatywny Fuel Europe w Amsterdamie, został dyrektorem kreatywnym agencji Wieden & Kennedy. Przewodzi zespołowi, którego podstawowym...

5 lipca 2007

Wydatki na reklamę w grach komputerowych sięgną 2 mld dol. w 2012 r.

W Stanach Zjednoczonych w ub.r. wydano 360 mln dol. na reklamę w grach komputerowych, w 2012 r. wydatki mają sięgnąć...

5 lipca 2007

Bielizna Sloggi wiąże komunikację z Tour de France

Marka bielizny Sloggi rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem "Allez", która powiązana będzie z tegorocznym wyścigiem kolarskim Tour de France. W...

5 lipca 2007

W&K Amsterdam autorem kampanii Old Spice

Agencja Wieden & Kennedy Amsterdam stworzyła trzy humorystyczne spoty reklamowe dla produktów Old Spice należących do Procter & Gamble. Filmy...

5 lipca 2007

J&J przekazał kilku agencjom obsługę marek odebranych McCann Erickson

Johnson & Johnson (J&J) obsługę brandów odebranych agencji McCann Erickson Worldwide w Stanach Zjednoczonych powierzył innym agencjom, z którymi do...