M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 sierpnia 2007

SAP konsoliduje budżet mediowy w MindShare

SAP po przetargu przekazuje amerykański budżet mediowy w sieci MindShare. Do tej pory agencja odpowiadała za planowanie i zakup kampanii...

7 sierpnia 2007

Procter & Gamble notuje zysk w II kw. br. na poziomie 2,2 mld dol.

Procter & Gamble poinformował o rekordowych zyskach ze sprzedaży w drugim kwartale br. Zysk netto koncernu wyniósł 2,2 mld dol.,...

8 sierpnia 2007

Alex Hungate odpowiada za globalny marketing HSBC

Bank HSBC powołał Aleksa Hungate'a na stanowisko head of personal financial services & global marketing. Zastąpi Petera Stringhama, który odszedł...

8 sierpnia 2007

P&G zachęca Angielki do sięgnięcia po suplement diety Fibresure

Procter & Gamble przeprowadza w Wielkiej Brytanii launch marki Fibresure, chcąc zachęcić Anglików do sięgnięcia po suplement diety zawierający naturalne...

8 sierpnia 2007

Robert Nardelli nowym CEO Chryslera

Fundusz Cerberus Capital Management zatrudnił Roberta Nardellego jako nowego CEO producenta samochodów Chrysler Group. Nardelli zastąpił na tym stanowisku weterana...

8 sierpnia 2007

BBC Worldwide prowadzi globalny przetarg mediowy

BBC Worldwide rozpisało przetarg mediowy na obsługę globalnego budżetu nadawcy. Jego wartość szacuje się na blisko 30 mln funtów. Przetarg...

8 sierpnia 2007

"The New York Times" zmniejsza format

"The New York Times" zmniejszył format. Obecnie pismo jest o 1,5 cala węższe. Zmniejszenie formatu pozwoli wydawcy zaoszczędzić rocznie 10...

8 sierpnia 2007

Burger King wspiera kampanią nowe burgery

Burger King wprowadził w Wielkiej Brytanii burgery Smokey Blue Angus. Ich pojawieniu się towarzyszy kampania pozycjonująca produkt jako najbardziej ekskluzywnego...

8 sierpnia 2007

Dzieci wolą produkty fastfoodowe w opakowaniach McDonald's - wynika z badań Stanford University

Młodsze dzieci wolą dania fast food w oryginalnych opakowaniach z logo McDonald's niż produkty nieobrandowane - wynika z badań Stanford...

9 sierpnia 2007

McCann Worldgroup tworzy nową strukturę pod nazwą Tag

McCann Worldgroup podjął decyzję o utworzeniu samodzielnej agencji reklamowej pod nazwą Tag. Tag zajmie się obsługą budżetu reklamowego konsol do...

9 sierpnia 2007

PlayStation nawiązała w reklamach do wojny na Bałkanach

Brytyjska organizacyjna Advertising Standards Authority (ASA) prawdopodobnie zajmie się reklamami internetowymi SonyPlayStation 3 przygotowanymi przez TBWA/London. Bohaterem reklam emitowanych m.in....

9 sierpnia 2007

CNN zawarło umowę sponsorską z egipską Artoc Group

Egipska firma Artoc Group została sponsorem programu "CNN Business Traveller" w telewizji informacyjnej CNN. To jeden z elementów pierwszej międzynarodowej...

9 sierpnia 2007

Organizacje dziecięce domagają się zakazu reklam mleka dla dzieci

W Wielkiej Brytanii organizacje National Childbirth Trust, Save the Children i UNICEF domagają się zakazu reklamy mleka w proszku podawanego...

9 sierpnia 2007

Coca-Cola wprowadza na rynek Diet Coke z witaminami

Coca-Cola wprowadziła na rynek brytyjski napoje Diet Coke Plus Vitamins zawierający witaminy B3, B12, C oraz Diet Coke Antioxidants z...

9 sierpnia 2007

Interpublic odnotował wzrost przychodów w II kwartale br.

Holding reklamowy Interpublic Group odnotował w drugim kwartale br. przychody na poziomie 1,65 mld dol. (rok wcześniej wynosiły 1,53 mld...

10 sierpnia 2007

DHL rozpoczął globalny przetarg interaktywny

Firma kurierska DHL, należąca do Deutsche Post, rozpisała przetarg na obsługę globalnego budżetu działań interaktywnych. Na krótkiej liście znalazło się...

10 sierpnia 2007

Mark Cranmer, worldwide chief executive, odchodzi z Research Int.

Mark Cranmer, pełniący funkcję worldwide chief executive firmy badawczej Research Int., podjął decyzję o odejściu z firmy. Jego dalsze plany...

10 sierpnia 2007

200 królików z ciastoliny w nowej reklamie Sony Bravia

W najnowszym spocie reklamowym telewizorów Sony Bravia pojawi się ok. 200 animowanych królików z tzw. ciastoliny. Spot przygotowuje agencja reklamowa...

10 sierpnia 2007

Publicis ma ambicje globalnego rozwoju w internecie

Grupa reklamowa Publicis ma ambicje globalnego rozwoju swojej sieci reklamy internetowej. W marcu za 1,3 mld dol. holding przejął agencję...

10 sierpnia 2007

Oaktree Capital przejmuje niemiecki Eckes & Stock GmbH

Amerykański fundusz inwestycyjny Oaktree Capital Management LLC, który kontroluje Polmos Lublin, producenta m.in. wódki Żołądkowa Gorzka, przejął część niemieckiego koncernu...

13 sierpnia 2007

Przyszłość Jaguara i Land Rovera nadal pod znakiem zapytania

Komplikują się dalsze losy marek motoryzacyjnych Jaguar i Land Rover po tym, jak Nick Scheele, były prezes Forda, dołączył do...

13 sierpnia 2007

Aegis kupuje Ion Global

Isobar (Aegis) wzmocni ofertę na trzech strategicznych rynkach dzięki przejęciu Ion Global. Spółka należała do CDC Corporation, działa w Seulu,...

13 sierpnia 2007

Najwięksi producenci aut w USA obniżają prognozy sprzedażowe na ten rok

Trzej najwięksi sprzedawcy samochodów w USA, czyli Ford Motor Company, General Motors i Toyota, przyznają, że spodziewają się osłabienia na...

13 sierpnia 2007

Coca-Cola planuje wsparcie witaminowej coli w Europie

Koncern Coca-Cola przygotowuje projekt wsparcia marketingowego dla marki napoju Diet Coke Plus w Europie. Jego częścią będzie kampania reklamowa przygotowana...

14 sierpnia 2007

Garreth Hayes odpowiada za marketing Logitech w Europie

Firma IT Logitech powołała na stanowisko dyrektora marketingu Garretha Hayesa. Hayes jest związany z firmą od siedmiu lat. Ma odpowiadać...

14 sierpnia 2007

Sorrell może spodziewać się trudnych pytań po wynikach WPP za I półrocze

Sir Martin Sorrell może spodziewać się wielu trudnych pytań. W piątek WPP Group opublikuje swoje wyniki za I półrocze. Analitycy...

14 sierpnia 2007

Bob Meyers odpowiada za rozwój Research International

Bob Meyers został wyznaczony przez zarząd WPP Group na global chief executive firmy Research International. Zajmie stanowisko Marka Cranmera, który...

14 sierpnia 2007

Czeski rząd dał zielone światło sześciu nowym naziemnym telewizjom cyfrowym

Czeski rząd dał zielone światło naziemnej telewizji cyfrowej. Zgodził się na takie zapisy prawne, które umożliwią rozpoczęcie emisji przez sześć...

14 sierpnia 2007

Nagroda Eurobest będzie przyznawana również w kategorii mediów

Nagroda reklamowa Eurobest od tego roku będzie przyznawana również w kategorii mediowej. Dotąd były to kategorie: radio, TV/kino, reklama drukowana,...

14 sierpnia 2007

FTC pyta producentów żywności o komunikację do dzieci, sporządzi raport o otyłości

Amerykańska Federal Trade Commission (FTC) w specjalnym sondażu pyta producentów żywności o komunikację do dzieci. W związku z przygotowywanym raportem...

20 sierpnia 2007

Google traci w rankingach satysfakcji w Stanach Zjednoczonych

W badaniach satysfakcji użytkowników wyszukiwarek w Stanach Zjednoczonych Google straciło pozycję lidera na rzecz Yahoo!. Wskaźnik satysfakcji Yahoo! wzrósł o...

20 sierpnia 2007

Agencja Reutera otwiera w Europie nową witrynę o futbolu

Agencja Reutera wprowadza nową witrynę internetową poświęconą europejskiej piłce nożnej. Strona zawierać będzie najnowsze informacje na temat meczów, komentarze, blogi...

20 sierpnia 2007

Coca-Cola rozpoczyna kampanię olimpijską

Coca-Cola rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię olimpijską związaną z przyszłorocznymi igrzyskami w Pekinie. Reklamy pokazują dwóch gwiazdorów koszykarskiej ligi NBA...

20 sierpnia 2007

Wpływy reklamowe "The Wall Street Journal" spadły o 7,2 proc.

Przychody reklamowe dziennika "The Wall Street Journal" w czasie przejmowania go przez koncern Ruperta Murdocha spadły w lipcu br. o...

20 sierpnia 2007

T-Mobile, podobnie jak Skoda, nie zrywa z kolarstwem pomimo afer w Tour de France

Tegoroczny Tour de France, najbardziej bodaj prestiżowy wyścig kolarski na świecie, zyskał już miano "Tour of Shame" ("Wyścig Hańby"). To...

20 sierpnia 2007

Heinz zwiększy wydatki na marketing o 100 mln dol.

Koncern spożywczy Heinz podjął decyzję o zwiększeniu kwoty przeznaczonej na globalne wydatki marketingowe o 100 mln dol. William Johnson, chief...

20 sierpnia 2007

MTV zainwestuje 500 mln dol. w gry komputerowe

MTV Networks planuje w latach 2008-2009 wydanie 500 mln dol. na projekty związane z produkcją i dystrybucją gier komputerowych. Kierownictwo...

20 sierpnia 2007

WPP Group odnotowała wzrost zysku o 5,3 proc.

Holding reklamowy WPP Group odnotował wzrost przychodów i zysków w pierwszej połowie roku. Spółka zarobiła 181,9 mln funtów, co oznacza...

21 sierpnia 2007

Lee Daley przestał odpowiadać za marketing "Czerwonych Diabłów"

Lee Daley przestał pełnić funkcję commercial directora angielskiego klubu piłkarskiego Manchester United, a tym samym nie odpowiada już za jego...

21 sierpnia 2007

Adidas i MLS przygotowały muzyczny projekt komunikacyjny

Amerykańska liga piłki nożnej Major League Soccer i firma Adidas, oficjalny sponsor tych rozgrywek, przygotowały wspólny projekt komunikacyjny związany z...

21 sierpnia 2007

Nickelodeon zakazał wykorzystywania bohaterów kreskówek w promocji niezdrowej żywności

Należący do Viacomu w USA kanał telewizyjny dla dzieci Nickelodeon zapowiedział, że bohaterowie emitowanych na jego antenie kreskówek (jak SpongeBpb...

21 sierpnia 2007

Calvin Klein rusza z internetową kampanią zapachu Ckin2U

Calvin Klein rozpoczął współpracę z agencją New Vision, która zajęła się przygotowaniem internetowej kampanii nowego zapachu Ckin2U. Działania reklamowe będą...

21 sierpnia 2007

Aegis Media buduje innowacyjny zespół kliencki

Aegis Media rozwija zintegrowany serwis dla swoich klientów. Powstaje właśnie globalny zespół złożony z reprezentantów kluczowych dziedzin biznesu, w których...

21 sierpnia 2007

Izba Gmin krytykuje sieci handlowe za niskie ceny alkoholu

Brytyjska Izba Gmin krytykuje sieci handlowe za niskie ceny alkoholu. Podczas ostatniego posiedzenia wielu parlamentarzystów było zdania, że obniżki cen...

22 sierpnia 2007

Grupa reklamowa Dentsu notuje spadek zysków

Dentsu, piąta co do wielkości na świecie sieć reklamowa i marketingowa, jest zadowolona z wyników za okres rozrachunkowy 2006/07. Wzrost...

22 sierpnia 2007

Według Nielsena stosunek do ograniczeń reklam dla dzieci jest niejednoznaczny

Amerykańscy konsumenci są podzieleni co do wprowadzania przez firmy wewnętrznych przepisów dotyczących reklamy żywności kierowanej do dzieci - taki jest...

22 sierpnia 2007

Coca-Cola wprowadzi do portfolio napój kawowy

Koncern Coca-Cola wprowadzi w Wielkiej Brytanii w przyszłym roku napój kawowy. Nie wiadomo, jak będzie się nazywał, ale marketer zarejestrował...

22 sierpnia 2007

McDonald's zainwestuje w tym roku 800 mln dolarów w Europie

Sieć restauracji fast food McDonald's zainwestuje w tym roku 800 mln dolarów w Europie. Korporacja stwierdziła, że właśnie ten region...

23 sierpnia 2007

Silver Lake i Value Act coraz bliżej przejęcia Axciom

Przejęcie firmy directmarketingowej Acxiom przez fundusze Silver Lake i Value Act Capital jest coraz bardziej prawdopodobne. Swój sprzeciw w tej...

23 sierpnia 2007

Colleen DeCourcy odpowiada za usługi interaktywne w TBWA

Colleen DeCourcy objęła stanowisko chief digital officera w sieci agencji reklamowych TBWA. Będzie odpowiedzialna za projekty interaktywne w skali globalnej....