M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 września 2007

Laura Klauberg global media chiefem w Unileverze

Laura Klauberg będzie globalnym szefem mediów w Unileverze. Zastąpi Alana Rutheforda, który w czerwcu przeszedł do Digitas (Publicis Group). Klauberg...

6 września 2007

Bank HSBC rozpoczyna globalną kampanię reklamową

Bank HSBC rozpoczął realizację międzynarodowego projektu reklamowego, największego od 2002 roku. Obejmie outdoor, spoty telewizyjne, print oraz działania online. Działaniami...

6 września 2007

Yahoo! kupiło sieć reklamy internetowej Blue Lithium

Firma Yahoo! nabyła Blue Lithium, jedną z największych sieci reklamy internetowej w USA i Wielkiej Brytanii, za 300 milionów dolarów...

6 września 2007

Sahar Elhabashi CEO Discovery Networks International

Firma Discovery Networks International ogłosiła, że stanowisko chief operating officera obejmie Sahar Elhabashi, wcześniej, od 2001 r., wiceprezes ds. strategii...

6 września 2007

Coca-Cola promuje wizerunek poprzez akcję segregacji śmieci

Coca-Cola razem z Football League (niższe niż Premiership klasy rozgrywkowe) przeprowadza akcję "Talent From Trash", promującą segregację odpadów i jednocześnie...

6 września 2007

Heineken szuka nowych pomysłów do globalnej komunikacji

Heineken szuka nowych pomysłów do globalnej komunikacji. W tym celu spotkał się już z dwiema swoimi agencjami: Bates Asia i...

6 września 2007

Coca-Cola podpisała umowę o współpracy z JCDecaux

Koncern Coca-Cola podpisał kontrakt o współpracy z firmą reklamy zewnętrznej JCDecaux na rynku brytyjskim. Marketer chce alokować większość budżetu mediowego...

17 września 2007

Cadbury funduje wakacje w Las Vegas

Cadbury Dairy Milk prowadzi w Wielkiej Brytanii promocję konsumencką czekolad. Konsumenci mogą wygrać płytę z muzyką w postaci pliku cyfrowego,...

17 września 2007

Howard Draft będzie przewodniczącym jury 7. edycji Meribel Ad Festival

Howard Draft, chairman and CEO Draft FCB, stanie na czele kolejnej edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego w Meribel (Francja). Tegorocznym motywem...

17 września 2007

ING dokonało preselekcji agencji w przetargu na kampanię związaną z F1

Grupa finansowo-ubezpieczeniowa ING ogłosiła short-listę, na której znalazło się 6 brytyjskich agencji reklamowych: Iris, Inferno, Glue, R/GA, VCCP oraz LBI....

17 września 2007

Decaux chce zapłacić merowi Moskwy 200 mln dol. za uporządkowanie tablic

Jean-Francois Decaux, CEO francuskiej firmy outdoorowej JC Decaux, zaproponował merowi Moskwy 200 mln dol. w zamian za pomoc w uporządkowaniu...

17 września 2007

Prince pozywa YouTube za naruszenie praw autorskich

Prince, gwiazda muzyki pop, złożył pozew przeciwko serwisowi wideo YouTube należącemu do Google, w którym zarzuca mu naruszenie praw autorskich....

17 września 2007

TNS kupuje udziały w niemieckiej firmie badawczej Eye Square

Sieć firm badawczych TNS kupiła 15 proc. udziałów w niemieckiej firmie Eye Square. Spółka specjalizuje się w badaniach online oraz...

17 września 2007

David Adelman pokieruje marketingiem w MindShare

MindShare w Ameryce Północnej mianował Davida Adelmana na stanowisko chief marketing officera. Jest to nowe stanowisko w strukturach domu mediowego....

17 września 2007

Linie lotnicze Etihad sponsorem klubu Chelsea

Linie lotnicze Etihad ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich zostały sponsorem klubu Chelsea. Kontrakt zawarto na trzy lata. Logo Etihad pojawi się...

27 września 2007

Fosters Group Europe rozstrzygnął regionalny przetarg kreatywny

Koncern alkoholowy Fosters Group Europe wybrał w drodze przetargu do obsługi paneuropejskiego budżetu reklamowego agencję reklamową WFCA. Zajmie się ona...

27 września 2007

Publicis doradza w sprawie zarządzania kryzysowego firmom inwestującym w Chinach

Winner & Associates, doradcze ramię Publicis Groupe, zawiązało sojusz z amerykańską firmą prawniczą Akin Gump Strauss Hauer & Feld i...

27 września 2007

Amazon uruchamia swój sklep z MP3

Amazon uruchomił wersję testową swojego internetowego sklepu z plikami muzycznymi MP3. To wyzwanie rzucone w stronę iTunes Apple. Amazon MP3...

28 września 2007

Grey Group EMEA otrzymała najwięcej nagród Euro Effie

Po raz trzeci z rzędu sieć agencyjna Grey Group EMEA otrzymała tytuł Sieci Roku podczas przyznawania nagród w konkursie efektywności...

28 września 2007

Havas odnotował wzrost zysku po I połowie br. o 71 proc.

Grupa reklamowa Havas poinformowała o wynikach finansowych za pierwsze półrocze br., według których wskaźnik zysku wzrósł o 71 proc., do...

28 września 2007

TNS łączy badania widowni telewizyjnej i użytkowników internetu

Dwa działy firmy badawczej TNS - Media Intelligence i Media Research - będą pracowały nad zintegrowanym projektem badającym widownię telewizyjną...

28 września 2007

Google zatrudni programistów w Europie

Internetowy gigant Google chce stworzyć zespół programistów software'owych w Europie (research and developement team). Liczba zatrudnionych w Google może wzrosnąć...

28 września 2007

Nielsen zamierza zwiększyć panel telewizyjny w USA

Firma badawcza Nielsen Co. zapowiada trzykrotne zwiększenie panelu telewizyjnego do 2011 roku. Obecnie panel liczy 12 tys. amerykańskich gospodarstw domowych...

28 września 2007

Ogilvy & Mather wprowadził zmiany w zespole z Nowego Jorku

Carla Hendra i Chris Wall są nowymi szefami agencji reklamowej Ogilvy & Mather New York. Hendra będzie prezesem i zachowa...

28 września 2007

Al-Dżazira dociera do stu milionów gospodarstw; planuje debiut w USA

Anglojęzyczna wersja arabskiej telewizji Al-Dżazira dociera już do 100 milionów gospodarstw domowych. Stacja planuje obecnie wejście na rynek amerykański. Ten...

1 października 2007

"Financial Times" rozpoczyna drugi etap tegorocznej kampanii

Dziennik "Financial Times" rozpoczyna w Wielkiej Brytanii drugą fazę zaplanowanej na ten rok kampanii reklamowej. Pierwszy etap przeprowadzono wiosną, co...

1 października 2007

Szmaj i Richard pokierują zespołem sprzedażowym CNBC Europe

Greta Szmaj obejmie stanowisko account directora, a Muriel Richard account managera w CNBC Europe. Szmaj przez ostatnie 9 lat była...

1 października 2007

BBC Worldwide wzmacnia team odpowiedzialny za internet

BBC Worldwide rozbudowuje team Digital Delivery odpowiedzialny za strategię i rozbudowę oferty tego nadawcy w internecie. Wzmocnienie zespołu następuje wskutek...

1 października 2007

"Wallpaper" zwiększa liczbę wydań

Magazyn "Wallpaper" od przyszłego roku zwiększy liczbę wydań do 12. Tym samym wydawca rozdzielił czerwcowo-lipcowe wydania na dwa numery. W...

1 października 2007

Mobile Marketing Association określa standardy kampanii

Mobile Marketing Association określa standardy kampanii mobilnych. Celem wydania tego zbioru zasad jest ułatwienie marketerom i agencjom korzystania z nowego...

1 października 2007

Omar Sharif użyczył głosu w reklamie operatora komórkowego z Kuwejtu

Słynny aktor Omar Sharif (m.in. "Lawrence z Arabii" czy "Doktor Żywago") wystąpił w reklamie radiowej kuwejckiego operatora komórkowego Zain. W...

1 października 2007

Ten4 promuje album Boba Dylana za pomocą marketingu wirusowego

Columbia Pictures promuje za pomocą marketingu wirusowego najnowszy album Boba Dylana poświęcony największym przebojom piosenkarza. Mechanizm promocyjny związany z marketingiem...

2 października 2007

Dave Peacock kieruje marketingiem piwa Budweiser

Dave Peacock objął stanowisko vice-presidenta odpowiedzialnego za działania marketingowe największego browaru USA - Anheuser-Busch, który sprzedaje m.in. piwo marki Budweiser....

2 października 2007

Monster rozpoczyna globalną współpracę z MEC Interaction

Monster.com, światowa sieć internetowych baz ofert pracy (w Polsce działa jako portal Jobpilot.pl), przekazał MEC Interaction, działającej w ramach sieci...

2 października 2007

Disney kończy sprzedaż swoich komórek dla dzieci

Walt Disney Company ze względu na nikłe zainteresowanie rynku postanowił zamknąć projekt produkcji i sprzedaży telefonów komórkowych dla dzieci brandowalnych...

2 października 2007

Nielsen redukuje zatrudnienie na świecie

Międzynarodowa sieć firm badawczych Nielsen zamierza zlikwidować 1250 miejsc pracy we wszystkich oddziałach na świecie. Jest to następstwo przejęcia w...

2 października 2007

BBC Worldwide kupiło wydawnictwo Lonely Planet

BBC Worldwide, komercyjna struktura należąca do brytyjskiego nadawcy publicznego BBC, kupiło wydawcę przewodników turystycznych Lonely Planet. Kwota transakcji nie została...

2 października 2007

ZenithOptimedia podnosi prognozy wzrostu wydatków o 6,8 proc.

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia podniosła prognozy wzrostu globalnych wydatków na reklamę o 6,8 proc., z 169,9 mld dol. do 182,4...

2 października 2007

Synovate Censydian bada psychologię zachowań konsumentów

Należąca do grupy Aegis firma badawcza Synovate Censydiam zaprezentowała szereg interaktywnych metod, które mają umożliwić badania psychologiczne konsumentów. Firma twierdzi,...

3 października 2007

Wieden & Kennedy rozbudowuje dział strategii

Do zespołu agencji reklamowej Wieden & Kennedy dołączyli Jenny Howard (wcześniej w domu mediowym Vizeum) i Joan Vail (poprzednio w...

3 października 2007

Nielsen realizuje badania ruchu konsumentów w sklepach

Sieć firm badawczych The Nielsen Company rozpoczęła realizację analiz tras przemieszczania się konsumentów na terenie sklepów. Projekt o nazwie Pioneering...

3 października 2007

WPP większościowym udziałowcem chińskiej agencji Dawson

WPP Group nabyła 51 proc. udziałów w chińskiej grupie reklamowej Dawson Integrated Marketing Communications. Wartość transakcji, która zostanie sfinalizowana po...

3 października 2007

Nokia wprowadza na rynek globalny model 6500 Classic

Producent telefonów komórkowych Nokia rozpoczyna realizację globalnego projektu marketingowego, którego celem jest wprowadzenie na rynek modelu 6500 Classic. Kampania reklamowa,...

3 października 2007

Fiasko przejęcia Acxiom przez fundusze Silver Lake i ValueAct Capital

Operacja przejęcia Acxiom przez fundusze Silver Lake i ValueAct Capital zakończyła się fiaskiem. Proces zablokował fundusz Lake, który przeraził się...

3 października 2007

FIFA w partnerstwie z marketerami uruchamia program lojalnościowy

Międzynarodowa organizacja piłkarska FIFA startuje z programem lojalnościowym, który ma na celu wsparcie tego globalnego brandu. W projekt finansowo będzie...

4 października 2007

PepsiCo podpisało kontrakt sponsorski z Chelsea FC

Klub piłkarski Chelsea FC będzie reklamował napój Gatorade z portfolio firmy PepsiCo. Umowa będzie obowiązywać przez najbliższe trzy sezony rozgrywek...

4 października 2007

Microsoft chce konkurować z iPodem nowymi modelami Zune

Koncern Microsoft wchodzi na zdominowany przez firmę Apple (iPod) rynek media playerów z drugą generacją własnych urządzeń marki Zune. Pierwsze...

4 października 2007

ASA upomina Rimmel za kampanię tuszu do rzęs

Organizacja Advertising Standards Authority (ASA) upomniała producenta kosmetyków Rimmel za używanie nieprawdziwego przekazu w kampanii reklamowej tuszu do rzęs. W...

4 października 2007

P&G może sprzedać marki Pringles i Duracell

Procter & Gamble może sprzedać marki Pringles i Duracell - wynika z wiadomości "The Financial Times". Biznes Pringles jest wart...

5 października 2007

Według Nielsena konsumenci nie ufają reklamie online

Międzynarodowa firma badawcza Nielsen Company przeprowadziła globalne analizy wiarygodności reklam wśród konsumentów wedle kryterium rodzaju mediów, w których są przekazywane....